Keresés

Részletes keresés

D F T Creative Commons License 2021.10.08 -2 8 470021

Délibe pedig rajzolunk vonatot, amit el kellene küldeni a fordulójába.

Előzmény: extrémgörkoris (470015)
rom templom Creative Commons License 2021.10.08 -1 1 470020

... Egyébként a dupla 4917 tele volt, a szóló 4427 volt üres (érthető okból). 

Előzmény: extrémgörkoris (470015)
rom templom Creative Commons License 2021.10.08 -1 2 470019

Az egyik állomáson a 4427 érkezési idejében megszólalt a hangos:

A Győrből érkező vonat 35 percet késik. Utasok egy része sprintel az autójához, buszmegállóba. Persze 5 percen belül megjött  a 4917, a 4427 pedig a bejáratnál állva várt arra, hogy a fszt. még bevárjon egy futó utast is, aki minden bizonnyal a 4427-hez érkezett. A 4427-re végül én szálltam fel egyedül...

Előzmény: extrémgörkoris (470015)
Puppi Antal Creative Commons License 2021.10.08 -2 1 470018

a Nagykanizsa Pécs vonal borzalmas semmi kilátás a javulásra. Villamositani kellene de a pálya is c sapni való csodálom hogy van utas a busz veri a vasutat legtöbb helyen ugy mint Pécs Fonyod . Vonatozni az használja aki nem akar a vontrol leszállni

 

r1232 Creative Commons License 2021.10.08 -1 1 470017

Mert a menetrendi indulási, érkezési időhöz van nézve, ha késik, akkor ehhez képest plusz x perccel közlekedik.

Előzmény: -Smiley- (470013)
_ZE Creative Commons License 2021.10.08 -1 3 470016

Az egyik, hogy az adott szerelvényre a célállomáson valószínűleg "szükség volt" - azaz onnan tovább/vissza közlekedő vonatként folytatta tovább az életét :-) A másik, hogy a késve, de leközlekedtetett vonat szerintem a szolgáltatási statisztika másik rovatába számít, és tippre a lemondott vonat a rosszabb.

Előzmény: extrémgörkoris (470015)
extrémgörkoris Creative Commons License 2021.10.08 -3 0 470015

Minek kellett ma a 4917-et leközlekedtetni?

 

Győrből 6:00 helyett 6:35 kor indult (ez már 20-kor ki volt irva, igy is lett)

 

6:40 kor indul(t volna mert elverte 10 perccel a személy miatt, Győrbe időben érkezett) a 9307.

 

Tatabányáig ugyanúgy mindenhol megáll, Tatabanyatol pedig indul utána személy, pont abban a menetidőben ahol most a 4917 is menni fog...

 

Nyugodtan lemondhatta volna a p. ba..... 

schlumberger Creative Commons License 2021.10.07 -1 1 470014

Menetrendi idő plusz a késési idő adja a menetidőt?

Előzmény: -Smiley- (470013)
-Smiley- Creative Commons License 2021.10.07 -10 0 470013

Valaki mondja már el nekem, hogy ha késik egy szerelvény az miért  + jellel van jelölve? 

 

 

Adott a menetrend. Ha siet akkor +  de ha késik akkor - jel lenne a logikus, mint a BKK-nál, nem?   Vagy mi a logika ebben? 

Előzmény: rejtövis (470009)
ifj Nagy Gábor Creative Commons License 2021.10.07 -1 1 470012

Műszakiban miért nem?

Előzmény: 1047 005-2 (470006)
timetable Creative Commons License 2021.10.07 -1 0 470011

Ott derült ki, vagy inkább csak az újságíró meglepődött ezen az információn? 

Előzmény: 1047 005-2 (470010)
1047 005-2 Creative Commons License 2021.10.07 -2 1 470010

"Nem mondtam, hogy nem, csak Johannes ezekkel a - több éves - felvetésekkel nem foglalkozott..."

 

 

Nem mondtam, hogy nem, csak Johannes ezekkel a - több éves - felvetésekkel sem foglalkozott...

 

 

 

Van már kihirdetett menetrend,díjszabás?Lesz vonatkísérő,zártárcsa a vasúti szakaszon?Ki téríti a MÁV-Start plusz költségeit?Hány évre szerződnek?

 

 

"Az 1-es villamos pályáját a tram-train csak úgy használhatja, ha a MÁV-START Zrt. bruttó 50 millió forintot meghaladó szerződést köt a Szegedi Közlekedési Társasággal – ez derült ki a pénzügyi bizottság szerdán megtartott ülésén. A megállapodás által a társaságnak évente 252 millió forintos bevétele lesz a hálózat-hozzáférési szolgáltatásból és a vontatási villamos energia díjából."

 

 

©Délmagyar

Előzmény: Vendégsín (470007)
rejtövis Creative Commons License 2021.10.07 -4 5 470009

Nemrég, 2 hete utaztam az IR -rel Pécs- Kanizsa közt. (Érkezőben Pécsre, már +40 perccel jött a Desiro) A kritikus szakasz leginkább a Szentlőrinc-Barcs között van. Alig 40-el cammog a vonat. Rossz hallgatni, ahogy kopácsolt és dülöngélt a szerelvény. Persze késtünk Kanizsán már negyed óra körül. Ami tartós szokott lenni, általában 30-40 perc körül. Szégyen, és most beépítik a késést a menetrendbe, Nem véletlen vagyunk a Balkán kapuja...

Előzmény: sosiforda (470008)
sosiforda Creative Commons License 2021.10.07 -1 0 470008
Előzmény: f_k (469976)
Vendégsín Creative Commons License 2021.10.07 -1 1 470007

Nem mondtam, hogy nem, csak Johannes ezekkel a - több éves - felvetésekkel nem foglalkozott...

Előzmény: segélyvonókészülék (470001)
1047 005-2 Creative Commons License 2021.10.07 -1 0 470006

Egyikben sem.

Előzmény: _nyunyuka (470000)
Törölt nick Creative Commons License 2021.10.07 -2 0 470005

Szerintem az uzemanyagtartaly merete lehet a limitalo tenyezo, meg a gyorsulas dizeles forrasbol (a generator merete es hatasfoka miatt) esetleg lassabb es nem tudja a menetrendet tartani.

Szeged varos biztos ad ideiglenes engedelyt a dizeles uzemmodhoz a varoson belul, az egy adminisztrativ kerdes, meg akkor is ha egyes polgarok - joggal - hoborognek.

Előzmény: paca664 (470002)
névtelen Creative Commons License 2021.10.06 -1 0 470004

Ez mit jelent pontosan?Ha a városban elmegy az áram, akkor megáll és nem tud elindulni dízellel? Nem tud utast szállítani? Letilt a bizberhiány? Vagy, csak adminisztratív oka van?

Előzmény: paca664 (470002)
extrémgörkoris Creative Commons License 2021.10.06 -1 0 470003

Ez milyen baromság? :D :D :D

Előzmény: paca664 (470002)
paca664 Creative Commons License 2021.10.06 -2 0 470002

Diesel üzemmódban csak nagyvasutat tud...

Előzmény: D F T (469998)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2021.10.06 -1 2 470001

Ma, Magyarországon?

Ha úgy akarják, menni fog az MTON előfogattal is...

Előzmény: Vendégsín (469999)
_nyunyuka Creative Commons License 2021.10.06 -1 0 470000

Műszaki vagy adminisztratív értelemben? 

Előzmény: Vendégsín (469999)
Vendégsín Creative Commons License 2021.10.06 -1 1 469999

Ez nem ilyen egyszerű.

Előzmény: D F T (469998)
D F T Creative Commons License 2021.10.06 -1 1 469998

Megy addig diesel üzemmódban kicsit drágábban és lassabban, amíg lesz elég delej a drótban.

Előzmény: zjakabfi (469997)
zjakabfi Creative Commons License 2021.10.06 -1 0 469997
Fizolti Creative Commons License 2021.10.06 -2 0 469996

Tata, Komarom? - Répcelak. Majdnem akkora, mint Szatymaz. Persze ott a hibrid jelleg miatt a vonat színvonala is más.

A sásdi és pincehelyi megállások megszűnése után az alapütemes pécsi IC-k is csak nagyobb helyeken állnak meg, persze a menetidő még mindig nem az igazi. 

Előzmény: Ashi Valkoinen (469992)
sosiforda Creative Commons License 2021.10.06 -1 1 469995


Tényleg, Vörsön felszállva, kaphatok a jegyvizsgálótól Zagreb Glavni Kolodovorra jegyet, vagy elküld a p..ba? :D 

 

Kiadhat, teljesárú nemzetközi jegyet a magyar határpontig:

 

Lásd itt, 9.oldal:

 

https://www.mavcsoport.hu/sites/default/files/upload/page/ny_-_vasuti_menetdijtablazatok_ii_2020-21_1_mod_teljes.pdf

Előzmény: extrémgörkoris (469987)
01016-25 Creative Commons License 2021.10.06 -1 2 469994

Olyan jegyvizsgáló van a vonaton, aki tud nemzetközi menetjegyet kiadni. Milyen alapon rázhatna le? Mire hivatkozhatnál a horvát kallernél?

Előzmény: zjakabfi (469988)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2021.10.06 -1 1 469993

A világon mindenütt megfigyelhető a hasonló "márkanevek" inflálódása.

Majd bevezetnek valami újat (ha, és amennyiben, meg egyáltalán, szükség lenne valamire, ami megspórol három percet, mert nem áll meg Komáromban?), aztán annyi, pár év múlva majd az fog meg állni még itt, meg még ott is.

Előzmény: timetable (469990)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2021.10.06 -1 1 469992

"jelenlegi hálózaton kb. a Sopron/Szombathely-Budapest"

 

Tata, Komarom? 

Ott csak azota allnak meg, miota a gyorsvonat, mint vonatnem megszunt a vonalon.

Előzmény: timetable (469990)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!