Keresés

Részletes keresés

Sárgacsuklós Creative Commons License 2021.10.21 0 0 18860

NUP-094 nyíregyházi lett? Délután láttam ma a buszállomáson.

Sárgacsuklós Creative Commons License 2021.10.20 0 0 18859

SWW-292 06:45 Nyírtelek--> Nyíregyháza 07:10 

Meg is lepődtem, először azt hittem ogy egy Econell na mondom nem sok hely lesz, de nem így volt.

 

Előzmény: Train79 (18858)
Train79 Creative Commons License 2021.10.19 0 4 18858

Mai első üzemnapján az SWW-291 és SWW-292 Kisvárda és Vásárosnamény között (Mindkét útirányon)valamint Vásárosnamény és Nyíregyháza  között közlekedett.

Előzmény: Econell99 (18829)
AUTOSANdris Creative Commons License 2021.10.13 0 0 18857

KUU-269 a fordás.

Előzmény: Inovell (18856)
Inovell Creative Commons License 2021.10.11 0 0 18856

NWX-399 van ott, de most Tokajban a hídnál építik a körforgalmat is. A Volvo nem fér el, így most pár hétig a 385-el megcserélve közlekednek.

Előzmény: volanb (18855)
volanb Creative Commons License 2021.10.10 0 0 18855

GMY-385 jó ideje Tokaj-Nyíregyházát jár, ezen a fordán amúgy mi most a fordás busz?

Econell99 Creative Commons License 2021.10.09 0 1 18854

Akkor ezért van jegykezelő a 342-esen. Meglepő volt látni az új buszon a régi rozsdásodó, kopott jegylyukasztót, amikor legutóbb utaztam rajta :D

Előzmény: Sárgacsuklós (18852)
gabesz919_II Creative Commons License 2021.10.08 0 0 18853

Én hétfőn ezen a nyírteleki járaton a NUP-089-et láttam.

Előzmény: Sárgacsuklós (18852)
Sárgacsuklós Creative Commons License 2021.10.08 0 2 18852

NUP-091 Nyírteleki GMY-385 helyet jár, ha nem döglik le.

SRD-342 reggel meg 93-as viszonylattal. 

Sárgacsuklós Creative Commons License 2021.10.08 0 0 18851

Reggelente szoktam látni, ma délután meg Besenyődről jött be.

Előzmény: KPY670 (18842)
Econell99 Creative Commons License 2021.10.07 0 1 18850

Én eddig akárhányszor láttam 9/9Y-t, szinte mindig üresen érkezik a buszállomásra. A döntő többség már a Búza téren leszáll. Én általában azt hallom kertvárosi emberektől, hogy sokkal jobb volt a 23-as.

 

A Bessenyei tér-Országzászló tér-Belváros elemzéseddel nem tudok vitatkozni. Tűpontos, szerintem :D

 

Az 55-ösre még akár hétköznap is lenne igény szerintem, sok iskola és egyéb intézmény érhető el vele Sóstóról átszállás nélkül.

 

Sok járatnak botrányosan gyenge a követési ideje, ebben a listában szerintem is benne van a 10-es és 13-as. Meg még a 17-es (főleg a 17Y óta a Család utcán), 27-es, 9/9Y, a Törzs utca általában (bár mostanában sokat javult, de még így is vérciki). A 20/21 kihasználtsága se túl nagy, ami szerintem a ritka menetrendnek köszönhető.

 

A külterületi járatokról meg inkább ne is beszéljünk :D

 

Előzmény: Credo EN 9,5 (18848)
Credo EN 9,5 Creative Commons License 2021.10.07 0 0 18849
Credo EN 9,5 Creative Commons License 2021.10.07 0 4 18848

Autóbusz-állomást és vasútállomást is el kell érni a Kertváros és Huszártelep felől. A 23-as nem fedi le teljesen az igényeket. 

 

Bessenyei tér - Országzászló tér közötti kavarás nem teljesen átgondolt. A görögkatolikus templomnál lévő kanyar lehet egy indok. Nyíregyházán a buszok mindig, mindenhol útban van egyeseknek. Utána csodálkoznak a városházán, hogy miért nem használják elegen. A városközpontot jó nagy ívben elkerüli mindegyik viszonylat, ahol esetleg még jó helyen is menne, ott vagy nincs buszmegálló vagy rossz helyen.

Jó lett volna új megállókat létesíteni és a meglévők közül is áthelyezni néhányat. (Nem engedték a tervezőknek.) A buszok előnyben részesítése nagyon sürgős lenne. (buszsáv, külön lámpa, stb.)

 

Az 55-ös téli hétvégi közlekedési valóban jó gondolat. Kérdés, hogy lesz-e elég utas. Valamilyen érthetetlen ok miatt egyre kevesebben választják Sóstóra (is) a buszt. Valamilyen ösztönző díjtermék jó ötlet lenne.

A nyári időszakban elkerülhetetlen a fizetős parkolás bevezetése Sóstón. 

 

Jövőre a díjtermékekben is lesznek változások, de pontosan még nem tudható hogyan.

 

Eltelt több, mint egy év az új hálózat bevezetése óta. 

Összességében jól sikerült a hálózatot átalakítani. Évek óta hiányzó kapcsolatokat alakítottak ki, ütemes menetrendekkel. Persze mindig lehet javítani és új viszonylatot kitalálni, de be kell látni, hogy jelen feltételek mellett nem lehetséges. Vasvári Pál utca és Hímes nem elégséges minden nap és napszak a követés, ahogy a Hatzel tér környékén sem. 10-es és 13-as hétköznap napközben 30 percenként, hétvégén 60 perctől nem ritkábban kellene. Borbánya - Örökösföld - Jósaváros kapcsolat vagy az északi rész bevásárlós viszonylata még hiányzó elem. Vannak még nem bekapcsolt városrészek Báthory lakópark, Hadobás sor - Kemecsei út egy része, Sátor utca, Hunyadi utca, Kőlapos, stb. 

 

 

 

 

Előzmény: Econell99 (18847)
Econell99 Creative Commons License 2021.10.06 0 1 18847

Ez a Huszár-telep körüli kavarás kezd hasonlítani a debreceni 46-os csoport körüli katyvaszra. Inkább állítanák vissza a 23-ast (és 23Y Esélycentrum betéréssel, Fészek utca felé mindkét irányban), annak örülne a legtöbb ember.

 

A Bessenyei tér - Országzászló tér is vicc kategória. Miért nem mehet az Országzászló felé mindkét irányban hivatalosan is? A legtöbben azt szeretnék, mert közelebb van a központhoz.

 

Az 55-ös téli közlekedése viszont pozitívum.

 

 

Előzmény: Credo EN 9,5 (18846)
Credo EN 9,5 Creative Commons License 2021.10.06 0 3 18846

Finomhangolás 2021. október 8.

 

Főbb változások:

  • Bessenyei tér közlekedési rendje

         A belváros felé a Bessenyei téren fognak közlekedni a korábban is arra járó viszonylatok. A Vasútállomás felé marad az Országzászló tér.

 

  • Sóstógyógyfürdő hétvégi közlekedése (téli menetrend)

         9-17 között óránként 55-ös is fog járni a 8-asok mellett.

 

  • Oros

         18:45 helyett 18:25-kor és 19:05-kor is lesz 44-es a Vasútállomásról. 19:08-kor még Orosról egy új indulás.

 

  • Sóstógyógyfürdő

          Reggel 7:05 helyett 6:55-kor indul 8B, így pontosabban ér a belvárosba. 7:00 helyett 7:10-kor 8-as. 

         15-20 percenként lesz autóbusz a reggeli csúcsidőben Sóstóról. (6:00, 6:20B, 6:40, 6:55B, 7:10, 7:20, 7:40, 8:00)

          A délutáni csúcsban sem lehet panasz. (14-17 óra 05 20B 35)

 

  • 9-95 Huszártelep 

          A 95-ös viszonylatot a Huszártelepig meghosszabítják. Hétköznap napközben is fog közlekedni.

          9E új gyorsjárat a Vasútállomás - Szakiskola és kollégium között.

 

  • 12A 

           A hét első tanítási napját megelőző napon új 12A járatok indulnak 16:21 és 17:21-kor a Vasútállomásról.

Credo EN 9,5 Creative Commons License 2021.10.06 0 1 18845

Nagyon ritkán lehet forgalomban látni, vésztartalék. Ma kiadták, a 14:50-es kálmánházi járatra.

 

 

Előzmény: KPY670 (18842)
Sandorka1996 Creative Commons License 2021.10.04 0 0 18844

Sziasztok. IYF-378 Sorsa mi? Tudja valaki? 

11István11 Creative Commons License 2021.10.04 0 0 18843

Én azt hallottam, hogy már nem fog közlekedni.

Előzmény: KPY670 (18842)
KPY670 Creative Commons License 2021.10.03 0 1 18842

Sziasztok, a HDA-285 az gyakran kint szokott lenni? Őszi szünetben is kint lesz? És ha kint lesz akkor melyik járaton? Előre is köszönöm!

gabesz919_II Creative Commons License 2021.09.30 -1 3 18841

Várhatóan így alakul a Volánbusz új háromtengelyes Volvóinak elosztása | Magyarbusz [Info]

 

3 db kocsi jut Nyíregyházára és 2 db Mátészalkára az új háromtengelyesekből.

Econell99 Creative Commons License 2021.09.30 -2 1 18840

Láttam ma egy Mátészalka-Debrecen járatot, és az is Econell. Ez komolyan vicc. :D

Econell99 Creative Commons License 2021.09.28 0 0 18839

A Dombrád-Nyíregyháza járat is inkább Econellt igénylő viszonylat

Előzmény: trizs77 (18834)
Econell99 Creative Commons License 2021.09.28 0 0 18838

Azon láttam már Econellt többször is, de Inovellt még nem.

Míg Libabokor-Nyíregyháza (kb. 15 km) járaton már igen. 

Meg a Nyíregy-Mátészalka-Fehérgyarmat járatok többsége is Econell.

Előzmény: trizs77 (18833)
PLACI Creative Commons License 2021.09.28 0 1 18837

Bocsánat, Econell-t akartam írni! Jogos. :)

Előzmény: EKM-765 (18836)
EKM-765 Creative Commons License 2021.09.28 0 0 18836

 rövid távra megy az Innovell, a hosszabbra a Credo

 

Őőőő.... az Innovell az bizony Credo.

Előzmény: PLACI (18835)
PLACI Creative Commons License 2021.09.28 0 0 18835

Lenne. Ha nem törpéknek tervezték volna az üléseit. :(

Állítom, az Econell ülése, bár fapadosabb, mégis kényelmesebb, mint ezeké. Átlag magas vagyok, de csak a belső ülésre tudok úgy leülni, hogy egyik térdem a folyosón, másik a mellettem lévő ülés előtt fér csak el. Üléstáv vállalhatatlanul kicsi. Az fejtámla teteje is csak a vállamig ér.

 

Ellenben az Innovell+ jó lenne, az kellett volna, mert az hosszabb, így a lábtér is nagyobb. Azt kellett volna így kiszórni.

 

Lehet, pont ezért van, hogy Nyíregyháza környékén a rövid távra megy az Innovell, a hosszabbra a Credo, mert felismerték a problémát. :)

Előzmény: trizs77 (18833)
trizs77 Creative Commons License 2021.09.28 0 0 18834

 - Csenger - Nyíregyháza ?

 - Barabás - Nyíregyháza ?

 - Dombrád - Nyíregyháza ?

 - Lónya - Nyíregyháza ?

trizs77 Creative Commons License 2021.09.28 0 0 18833

Egy Tiszabecs-Nyíregyháza vonalra (van ilyen vonal ?) ideális jármű.

Előzmény: Econell99 (18832)
Econell99 Creative Commons License 2021.09.28 0 0 18832

Köszi a választ. 

 

Amúgy szerintem a már Nyíregyen lévő Inovelleknek sincs sok értelme. Nem igazán tudják a buszhoz kitált vonalakon használni. 

Előzmény: balazs131 (18831)
balazs131 Creative Commons License 2021.09.28 0 1 18831

Nyíregyházára nem jön belőlük, csak a megye keleti részére. Ott még amúgy sincsenek inovellek.

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=159458131&t=9221740

Előzmény: Econell99 (18829)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!