Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vinumregnum Creative Commons License 2021.10.27 0 0 1132

Üdv tisztelt hozzászólók.

Lenne egy kérdésem. Adott egy izzítógyertya, döglött. 11v feszültség. Az összes autóboltos webáruház helyettesítő terméknek hozza a minden méretében azonos 9v feszültségű izzítógyertyát.

Most ez tényleg tudja helyettesíteni a 11v-os berendezést? Vagy nem figyeltek a csak a méretekre.

Előre is köszi és bocs ha rossz helyre írtam.

 

Vappali Creative Commons License 2021.10.12 0 0 1131

Köszi! 

Előzmény: barbon1 (1130)
barbon1 Creative Commons License 2021.10.12 0 0 1130

Igen

Előzmény: Vappali (1129)
Vappali Creative Commons License 2021.10.11 0 0 1129

Én nyúlok hozzá, ő csak az ellenállást adja. Műszerész ember.

Akkor igazán nincs jelentősége ? A 2 ohm a lényeg?

Előzmény: barbon1 (1128)
barbon1 Creative Commons License 2021.10.11 0 1 1128

Ha a haver ennyire nincs képben ebben a témában akkor nem biztos,hogy hozzá kellene neki nyúlnia.

Előzmény: Vappali (1126)
5E GT Creative Commons License 2021.10.10 0 0 1127

Szia,olvastam a beszélgetést. Az ellenállás teljesítménye lényegtelen,az általános 0.2- 0.5W -ban gondolkodj,a nagyobb teljesítményűeknek nagyobb a fizikai mérete is. Az Ohm a lényeg.

Előzmény: Vappali (1126)
Vappali Creative Commons License 2021.10.10 0 0 1126

Visszakérdezett a haver, hogy milyen teljesítményű kellene? Van jelentősége ennek az értéknek? 

Előzmény: barbon1 (1124)
Vappali Creative Commons License 2021.10.10 0 0 1125

Ok. Köszi! Megpróbálom.

Előzmény: barbon1 (1124)
barbon1 Creative Commons License 2021.10.10 0 0 1124

A légzsák szálakra.Sárga két eres vezeték.A légzsák árveztőt amikor lehúztad annak a helyére dugd és törölni a hibakódot.Ha engedi akkor egyértelműen az átvetető hibás (az szokott)

Előzmény: barbon1 (1122)
Vappali Creative Commons License 2021.10.10 0 0 1123

Nem tervezem a javítását. Hová tegyem az ellenállást? 

Előzmény: barbon1 (1122)
barbon1 Creative Commons License 2021.10.10 0 0 1122

Szinte biztos,hogy szakadt.Próbaként tegyél bele egy 2 ohmos ellenállást és ,ha azzal törölhető a hiba akkor kuka.Jellemző hiba egyébként,a szalagkábelt meg nem tudod és nem is szabad javítani.Biztonsági alkatrész.

Előzmény: Vappali (1121)
Vappali Creative Commons License 2021.10.09 0 0 1121

Sziasztok Urak! 

2004-es Wagon-R 1000-es, a B1021 - vezető légzsák gyújtás, szakadás hibát dobja, és világít a légzsák visszajelző.

Kormány 1,5 évvel ezelőtt volt szerelve, azóta hiba nélkül működött. 

Ez a kormánylégzsák átvezető tekercs hibája lehet?

 

 

Esetleg hogyan tudnám kimérni, nincs-e kábelszakadás? A fotón látható 4 kábel elrendezése-sorrendje megegyezik a másik oldalon lévő bementi csatlakozók sorrendjével? 

cobra46 Creative Commons License 2021.10.06 0 0 1120

Igazad van vitán felül ..., de nehezen emésztem meg hogy ez a belső.k.zárkapcsoló figura pont az enyémen nem müködik...

 

Üdv C

Előzmény: barbon1 (1119)
barbon1 Creative Commons License 2021.10.05 0 0 1119

Az immo és a távvezérlő két külön dolog,semmi köze egyiknek a másikhoz.

Előzmény: cobra46 (1118)
cobra46 Creative Commons License 2021.10.05 0 0 1118

Köszi!

 

Thalián a Clio II. rádiós leirással sikerült a tanitás stb....,érdekes hogy a Clio II-en (sajátomon!) viszont nem müködik a procedurában az a  rész ,ami müködött viszont a Thaliában:  "Belső k.zár gombot 5Mp-ig nyomva tartani----központi Bezár és Ki is kell nyitni a központinak magától"----csak bezárt a k.zár., de nincs ez a magától kinyilik  ajtó funkció-----. kétségtelen hogy ezt a kulcsot nem ismeri fel az immó----sürün villog és nem is indit., lehet hogy összefügg???  bár freki szempontjából jónak tünik a távirányitó....

 

üdv C.

Előzmény: barbon1 (1117)
barbon1 Creative Commons License 2021.10.02 0 1 1117
Előzmény: cobra46 (1116)
cobra46 Creative Commons License 2021.09.27 0 0 1116

Sziasztok!  Tudna valaki segiteni??

Renault thalia 2001!

 

Erről volna szó:

 

Egy nem mükődő .,rádiós -gyári távirányitónak a szinkronizálási folyamat leirását  megtudná irni valaki!!! Lehetóleg olyan leirás kellene .,ami a gyakorlatban ki is lett már próbálva.., mert több nem egymást fedő leirást is olvastam. A Távadó 100%-san sugároz jelet--lepróbálva!

 

Köszi és üdv

-csövi- Creative Commons License 2021.09.19 0 0 1115

Lehet, hogy más biztosítékon van. De mitől mehetett ki? Volt valami javítva rajta? Vonóhorog van rajta?

Előzmény: LuckyCs. (1114)
LuckyCs. Creative Commons License 2021.09.19 0 0 1114

Sziasztok!

 

Van egy VW Polo Classic 1.4 benzines autóm. Tegnap elromlott az index, viszont a vészjelző működik. Szerintetek lehet, hogy csak egy biztosíték hiba vagy az index és a vészjelző az egy biztosítékról megy? Az interneten nem találom leírva a biztosíték tábla kiosztását leírva csak képeket az enyém meg elveszett. Más elektronika működik. Van ötlet h mi lehet a hiba?

 

Köszi

Csaba

dani306 Creative Commons License 2021.09.10 0 0 1113

Sziasztok.

A példány e mitsubishi lancer x 2008 autó.

Tünet utastéri ventillátor klima és szellőzés fűtés kicsit túl melegedet na jó nem kicsit.

Vettem egy ujjat de nem megy. Találtam egy szabályzót a venti házban amit egy műszerész megjavított.

Az oda érkező két vastagabb vezetéken nincs feszültség a harmadikon van a sebesség kapcsoló fokozat szerint.

Biztosítékok jók relék rendben mármint amit sikerült megállapitani  de valamiért hiányzik a 12 volt.

A kérdés hogy esetleg oda honnan érkezhet feszültség vagy hol található még relé.

De ha Veszprém közelében volna egy hozzá értő személy az is jól jönne.

Előre is köszönöm.

 

Imre Tóth66 Creative Commons License 2021.09.10 0 0 1112

Testkábel hibátlan

Előzmény: -csövi- (1111)
-csövi- Creative Commons License 2021.09.10 0 0 1111

Test kábel esetleg az akku és a karosszéria között...

Előzmény: Imre Tóth66 (1110)
Imre Tóth66 Creative Commons License 2021.09.09 0 0 1110

Sziasztok!

Segítséget kérnék. Fiat Tipo 1989 pöccre indul, műszerek,  visszajelzők működnek, de azon kívül semmi ami elektromos, szó szerint semmi, hűtőventilátor se.

Biztosítékokat átnéztem, mind jó. Valami ötlet? Így lámpa és index nélkül még szerelőhöz sem merek elindulni.

Rigo35 Creative Commons License 2021.09.07 0 0 1109

Nagyon köszi,már rendelem is a kapcsolót.

Este sötétedéskor nem tudtam felkapcsolni,egyre dühítőbb.

 

Előzmény: JanikaS (1108)
JanikaS Creative Commons License 2021.09.07 0 0 1108

Nincs reléje, csak a kapcsoló működteti egyenest.

ha kell, rajzot tudok küldeni, de kapcsoló probléma lesz.

Előzmény: Rigo35 (1107)
Rigo35 Creative Commons License 2021.09.05 0 0 1107

Janika!

Most az van ,hogy kari felkapcsolgatásnál én egyáltalán nem hallok reléhangot hogy kattanna valami.Se kinnt,se bennt.Párom állitja ő szokott hallani relére emlékeztető kattanást tompitott felkapcsolásnál.Jó lenne tudni hol a relé yarisba. Direkt füleltem tegnap.Viszont 8ból 8szor felkapcsolt a tompitott...fene se tudja mivan.Valószínű a kormánykapcsoló a ludas,a végét járhatja?Még egy darabig kinlódunk,oszt megrendelem u.gy : 15 pénz postával.

Előzmény: JanikaS (1106)
JanikaS Creative Commons License 2021.09.02 0 0 1106

Semmi izgi nincs benne, 20 perc és ~10e.

nyilvan az anyagit nem tudom eldonteni, de a 20 perc az stimm.

Előzmény: Rigo35 (1105)
Rigo35 Creative Commons License 2021.09.02 0 0 1105

Igen mindig egyszerre kapcsol /nemkapcsol fel.Na az jo kis művelet lesz  ha a bajuszkapcsolót cserélni kell.

Előzmény: JanikaS (1104)
JanikaS Creative Commons License 2021.09.02 0 0 1104

Ha mind2 lampa egyszerre kapcsol/nem kapcsol, gondolom nem a biztik.

ha van akkor relé, ha nincs, akkor kapcsoló.

Előzmény: Rigo35 (1103)
Rigo35 Creative Commons License 2021.09.02 0 0 1103

Üdv.

Valaki tudna infot egy  t yaris 1.0 2003 világitás felkapcsolásnál (tompitott) ,hol felkapcsol elsőre,de nagyon sokszor csak a bajuszkapcs.elforditása után sokadikra  hajlandó világítani.Randomba jön az egész.

Testek csiszolva ,biztik felcserélve,hiba ugyanaz.Szerintetek mit ellenőrizzek még?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!