Gondolom a felső, három soros csatlakozó üres - az lehet a CD tár csatlakozója. Azon van AUX bemenet, mert analóg hangjel szokott visszajönni a CD tárból. Valószínűleg arra megy a linkelt AUX kábel 3,5mm-es Jack csatlakozóval a végén ;-)
De meg kellene nézni pontos rádió típusszám alapján, hogy tényleg támogatja-e?
Viszont mosolyt csal az arcomra a régi 2.0 benzinmotor adta teljesítmény (mások arcára a időnként kiül a csodálkozás), az ültetett, ET számmal módosított/szélesített futómű, lobogtatja a másfél centis hajamat a szél, nagyon élvezem a kabriózást, lányomnak hamarosan meglesz a jogsija, ezzel szeretne járni az egyetemi előadásaira.
A töltésjelző kivillant, generátor csere után ismét világít. Nem lehet hogy a vezérlőegységben van a baj? Nem elektronikus vezérlésű a generátor? (Kivillant néha az elektromos hibajelzés is, és a rádió és a szivargyújtó is elment szépen még előtte)
Tudja valaki kideríthető alváz és motorszám alapján hogy a kocsi részecskeszűrővel szerelt vagy nem? Németből hozott 2015-ös grand scenic 3 1,6 dci motoros autóról van szó. Renault szerviz itthon vajon vajon tudja és megadja ezt?
Olyan auto amelyik az évek mulásával csak értékesebb lehet az elállhat a garázsban,kérdés hogy ez a kabrio olyan e. Soha nem gondoltuk volna hogy a zsiguli trabant wartburg értékes lesz,igaz azt se gondoltuk annak idején hogy rendszerváltás lesz.
Alapbol 14,4 voltnál lekapcsolja a töltést és átáll csepptöltésre, a leirásából hiányzik hogy zárlatos akku esetén nem kapcsol le hanem tartva az 5 amperos töltöáramot szépen emeli a feszültséget tovább az egekbe és tulmelegszik
Arra nem alkalmas hogy a 10 volt alá merült akksit feltöltse,nem kapcsolodik rá,hibának veszi,másik töltövel kell kezdeni,valamint a zárlatos cellát sem ismeri fel, a feszültség simán felmegy 16-17 voltra is és tulmelegszik a töltö
Megane2 ben aux kábellel tökéletesen müködik a telefon,nem tudtam rola de megmutatták hogy a huawei p30 nem csak a másik fél hangját adja ki nekem hanem szépen a mikrofonja is müködik és engem is hallanak,szoval ez a müködés telo függö,teljes kihangositás és a sün sem büntet meg telohasználatért
Ja, nekem is ez volt a gondom a Mazdában: az egy moduláris cucc volt, lehetett volna benne CD, magnó EGYSZERRE ;-) és még AUX bemenet is, de az enyém a 2 DIN-es, de csak rádió verzió volt... De tudott CD tárat kezelni, és az ebay-en lehet kapni egy csomó fajta gyári autórádióhoz CD tár emulátort. Vettem is egyet: egy kis doboz egy kábel vébén a kesztyűtartóban, rajta USB, SD kártya és AUX csatlakozóval. Azzal zúztunk, amíg megvolt az autó ;-)
Szerintem neked egy Bluetooth-os FM Transmitter kell azok alapján, amit írtál: nem egy nagy összeg. Beállítasz rajta egy frekvenciát, ahol nem jön semmilyen rádióadó, a rádiót is ráállítod arra a frekire, és ami belemegy a Transmitter-be (zene memória kártyáról vagy BT-on keresztül a telefonról) , az szól az autó rádióján. Annyira nem jó minőségű elméletileg, mint egy közvetlen kábeles kapcsolat (AUX) , de ha a rádió minősége elég, akkor ez is elég lesz.
De ha az is elég, hogy a telefon 3,5mm-es fejhallgató kimenetéről hallgatod a zenét, akkor utána kellene járni, hogy a te rádiódra lehet-e AUX kábelt kötni? Mert simán lehet, hogy filléres dolog: