Sziasztok 307 esem van.a kozponti kijelzo ami a szelvedo alatt van.elmosodik van amikor nem is latni.ezzel kèrek sitseget,hogy hogyan lehetne ezt javitani.koszonom
A műszerfal tetején lévő órának a háttér-világítását hogy lehet cserélni? Van valahol csavar, vagy ki kell pattintani az egészet? Ha igen, hol kell feszegetni?
Nem ismerem az autót, de össze kellene hasonlítani ha van ismeretségi körben valami hasonlóval ;-)
Az alapjárat lehet, hogy alacsony, de benzinessel nem nagyon szokás alapjáraton indulni...
Lehet, hogy simán csak hosszú az egyes, vagy vacakol a kuplungban valami, esetleg mindkettő.
Én főleg dízelekkel jártam egész életemben: van, amelyikkel alapjáraton el tudtam indulni, és felkapcsolni sík úton harmadikig, és van, amelyiket még több év használat után is lefullasztom néha (pl. a saját 1.5 dci 110-es Scenic-et) , mert olyan fajta ;-)
Ráadásul ez a második 1.5 dci Scenic-em, az előző 2011-es Grand Scenic volt, ez 2016-os facelift-es "kicsi" Scenic, , és az újbabban sokkal hosszabbak a fokozatok. Városban max. harmadik, hatodik csak 100 felett, autópályán az előző 140-nél 3000 körül pörgött, ez 2500 körül - na ezt még gyakrabban lefullasztom, totál ciki ;-)
Sajnos ma sikerült elkapnom egy nagyobb tárgyat az úton, ami bele is ütődött a DPF folyadéktartályba (valami hatalmas nagy csoda történhetett, hogy a zacskó sértetlen maradt). Előtte sem volt túl jó állapotban, voltak már hiányzó alkatrészek, amiket szeretnék pótolni, de egyelőre csak 1 dolgot, a DPF tartály aljának cikkszámát találtam meg, illetve az azt védő műanyag elem részletét (sajnos több, mint a fele már hiányzott korábban is), amire nem volt találat a neten.
Tételesen a következőknek szeretném megtudni a cikkszámát:
- DPF tartály teteje
- DPF tartály alsó fém lemez
- DPF tartály előtti műanyag takaró lemez
Az iránymutatást is szívesen veszem, bármilyen applikáció/program/kézikönyv ha fellelhető és benne az alkatrészek cikkszámokkal együtt, azt megköszönöm. A Haynes Manual (2001-2008) sajnos nem volt segítségemre ezügyben.
Bontóban tuti van, egy bontott szivattyú sem drága (a horribilis új árához képest), persze a tipus költségeihez és értékéhez képest lehet aránytalanul sok.