Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

409 Creative Commons License 2021.08.06 0 0 198347

 Miből gondoltad, hogy az ingadozást ez a szelep okozza? Ingadozott a railnyomás?

A nyomást ez a szelep csak részben szabályozza, azt leginkább a pumpán lévő hozamszelep végzi.

Az alapjárat ingadozást többségében hibás befecskendező és/vagy a hozamszelep okozza. Előfordult hogy a railcső és a nyomásszabályozó szelep között kavitálódott a felület, átengedett, ez durva alapjárat ingadozással járt.

Ha az új szeleppel még betegebb, akkor vagy rossz a szelep, vagy nem megfelelő a tömítése a railcső felé. Valójában ezt a railcsővel együtt kellene cserélni, mert a szelep éle benyomódik a cső felületébe, másik szelep nem biztos, hogy ugyanoda fekszik fel. Akkor meg nem tömít megfelelően.

Előzmény: David_02 (198343)
Quattroman Creative Commons License 2021.08.06 0 0 198346

lehet hogy az akkori szerelésnél már megrepesztették a kosarat és eddig bírta

Előzmény: Adm (198345)
Adm Creative Commons License 2021.08.06 0 0 198345

Kb 8 hónapja és 8000km ezelőtt vettem az autót, azóta én nem nyúltam hozzá.

Annyit tudok, hogy mielőtt eladták, tavaly ősszel cseréltek benne lengőkarokat.

Előzmény: Quattroman (198319)
Adm Creative Commons License 2021.08.06 0 0 198344

Teljesen jó volt a benne lévő zsír.

Előzmény: majkel (198316)
David_02 Creative Commons License 2021.08.06 0 0 198343

Sziasztok!

Audi A4 B8 2.0 crtdi , autóba cseréltem , alapjárati ingadozás miatt rail nyomásszabályozó szelepet. A szelep cikkszáma ami az autóba volt :  0 281 002 858,  amit viszont vettem új szelep cikkszáma :  0 281 002 859. Állítólag egy és ugyan az mivel egy gyári szám alatt fut 057 130 764H. Beépítésre került de az autó az izzítás visszajelzőt villogtatja, letilt , alig gyorsul, elgyengül, és a következő hibakódokat írja:

 

 5211 - Üzemanyag Rail-/rendszernyomás 
          P0087 00 [101] - túl alacsony

 

5212 - Üzemanyag Rail-/rendszernyomás 
          P0087 00 [101] - túl alacsony

Cseréljem ki a rail nyomásszabályzó szelepet. Új a szelep mégis cseréljem ki. Hibás az alkatrész vagy van valakinek valami ötlete? Régi szelepet visszarakva ugyan úgy működik az autó mint előtte. 

409 Creative Commons License 2021.08.06 0 0 198342

Fene se tudja mi sok , vagy mi nem.

Javítunk kistehereket egy cégnek, (valahol 10db környékén van nekik) előző garnitúra 2.5 dci volt, most 2.3 jtd. 40ezrente cseréltetnek olajat, ha el nem felejtik. Eddig egy  motorból jött ki a hajtókar, de erős a gyanú, hogy ott is előbb lyukadt ki az olajteknő és ennek következtében jött ki a hajtókar. Papírt szállítanak, alig dupla terheléssel, 300-350e környékén cserélik őket.

 

"app, ~ 50 000 km."

 

A 2003-as Golfomnak is ennyi, de ehhez előírja a megfelelő olajminőséget is, és ha előbb elhasználtnak minősíti az olajat, akkor azt jelzi. Mondjuk sosem láttam a jelzést, 20e után lecseréltem. Valószínűleg a mostani autómnak is ennyi.

Előzmény: cam aro (198334)
mica-r Creative Commons License 2021.08.05 0 0 198341

Jön az euro 7 

(pótcselekvés az egész, zsákutca)

Előzmény: cam aro (198340)
cam aro Creative Commons License 2021.08.05 0 0 198340

nem ismerem melyen oket. 

eddig sacc 6-on csereltem egr coolert, mert letorik - hegesztett - a megkerulo szelep pillangoja. 

ja, es ket egr van bennuk.. az is cseres mert szetbassza a keringo vasdarab. 

3-4 eves autokrol beszelunk, penz nem szamit, fizeti a gyarto, vagy a leasing company.. :)) 

 

hat ha nekik megeri... ?

(emisszios normak, eu6 szabalyzas... total zsakutca.

de tiltsuk a dizelt, mert az A fo ok. :))

=================

Előzmény: mica-r (198339)
mica-r Creative Commons License 2021.08.05 0 0 198339

Az teljesen jó. 

Egy kolléga javítgat most folyamatosan fiatal Renault Trafic 1.6 dci-ket. Vett egy fuvarozó vagy tucatot kb 80 000 km-rel. Rakva járnak Passau irányába, most 120 000 km környékén mind sorban olvadozik széjjel...

 

Előzmény: cam aro (198334)
cam aro Creative Commons License 2021.08.05 0 0 198338

koszi. 

alszok meg kettot ra. . 

bar igazabol nincs mire.. 

a noname gumik alig olcsobbak  ettol a pirellitol. 

(talan epp ezert felek attol hogy szar ) 

nu mindegy.. gumi koll. 

--

jojcakat. 

Előzmény: JAMIE222 (198336)
JAMIE222 Creative Commons License 2021.08.05 0 0 198337

Ja, használat: eddig olyan 60-65 ezret mentem vele én (meg talán pár ezret az előző tulaj, pár hónapos volt a gumi a verda vásárlásakor), nagyrészt autópályán, ha esik, ha fúj.Ránézésre még egy szezon marad benne, 4-5 mm közötti a profil mélysége, ezt még meglátjuk.

Előzmény: JAMIE222 (198336)
JAMIE222 Creative Commons License 2021.08.05 0 0 198336

Egy Cromán 215/50 R17-ben hajtok ilyen Pirellit, teljes az elégedettség.

Előzmény: cam aro (198332)
ImreM Creative Commons License 2021.08.05 0 0 198335

Tisztelt Volkswagen tulajdonosok, szakemberek, hozzáértők!

Van nekem egy 28 éves Vw passat B3-as, kombi típusú járművem   (amit nagyon szeretek) .

Motorkód AAZ.

Az utóbbi időben olyan tüneteket produkál, hogy meleg üzemmódban alapjáraton az olajnyomás nullára esik vissza. Az olajszivattyút, és a főtengely valamint az oldaltengely csapágyakat kicseréltük. Ezt a hibát kiszűrtük. Ezután még hőcserélő is új került bele, de a hiba nem szűnt meg.

Nem tudok mire gondolni, 10-60-as versenyolajjal üzemel, de ez sem segít.

Tisztelettel kérlek benneteket, ha valakinek volt már ilyen problémája és megoldotta, írja meg! 

cam aro Creative Commons License 2021.08.05 0 0 198334

nem mondok tipust, mert nem emlekszem. 

maradjunk annyiban hogy csigas.

( bar mar ennek sincs ertelme, mert fiat, ford, vauxhall, toktudja mimindent gyart ugyanazt mas logo alatt. ) 

 

szvsz a motor kis teher, 1.6-2.0 kozti cr  motorral.. max 3-4 eves. 

feltoltesi mennyiseg 4-6 liter kozt. 

 

lenullazod az service indicatort, es mit latsz a muszerfalon. . ? 

next oil service in 29000 MILES ..(app, ~ 50 000 km. ) 

 

szvsz  azert az anyjukat. 

(nem erdekel hogy kalkulalt.. a fele is  sok egy dizelnek. ) 

Előzmény: Quattroman (198331)
Quattroman Creative Commons License 2021.08.05 0 0 198333

én conti sportcontact II nyári és Dunlop téliket nyúztam ugyanebben a méretben  éveken át

Előzmény: cam aro (198332)
cam aro Creative Commons License 2021.08.05 0 0 198332

regota nincs osszehasonlitasi alapom a ket orszag kozt. 

itt is van retkes motor, de az tobbnyire gazdi hibas. 

 

----------

mas. off. :) 

pirelli cinturato p7.. (205/55r16) van valakinek tapasztalat ? ( googlizni en is tudok ) 

alig dragabb mint a no name gumik, bar nekem az is megfelelne, mert az alhambran elment majd 50e km-et ami elegedett,  de a vectran azon csak 10k-t.. igy nem esnek bele a puding probajaba.. 

HA van bevallt nem forma1-et tamogato marka.. 

kosz.

Előzmény: Quattroman (198329)
Quattroman Creative Commons License 2021.08.05 0 0 198331

csereperiódus meg a gyári felezve

 

úgy van, adjunk a környezetvédelemnek.

ha az előírt minősítést használod, miért nem tartod meg a periódusidőt is?

Előzmény: bnorci71 (198330)
bnorci71 Creative Commons License 2021.08.05 0 0 198330

nem is kel, hogy legyen 20 fajta, szűrő sincs polcon, majd hozzák eggyütt

én szeretem ha az van benne amit előírtak, fájt amikor a dCi hajtókarcsapágy cserét ki kellett fizetni akkor beleástam magam kicsit az olaj témába és eldöntöttem aminek van gyári minősítése lehetőleg az kerüljön bele a márka meg hitvallás kérdése Motul-t használok azóta tovább nem gondolom, csereperiódus meg a gyári felezve :)

na meg nem hiszünk a nem kel automata váltóban olajat cserélni maszlagnak se :)

 

van a garázsba a polcon egy Multisuper a régi nejlon flakonos :)

Előzmény: cam aro (198328)
Quattroman Creative Commons License 2021.08.05 0 0 198329

nem tudom ott miféle alapolajokból készülnek a kenőanyagok, de ami eddig a kezem alá került angolból azokban sosem volt az a feketére égett szutyok lerobbanthatatlan lerakódás.

Előzmény: cam aro (198328)
cam aro Creative Commons License 2021.08.05 0 0 198328

a tobbsege -fuggetlen - muhelyben nincs tobb 3 fajta olajnal, megis, garancialis munkavegzes tortenik. 

egyik oldal. 

 

a masik oldal. 

azt kell belerakni ami az eloiras, azt kiss. 

 

szvsz szerintem nem kell tulgondolni.. 

a szerviz intervallumot mar annal inkabb... 

Előzmény: bnorci71 (198327)
bnorci71 Creative Commons License 2021.08.05 0 0 198327

étem....illetve nem..... na mindegy

Előzmény: cam aro (198323)
cam aro Creative Commons License 2021.08.05 0 0 198326

szerintem jo minoseg.

Előzmény: Sunny65 (198318)
cam aro Creative Commons License 2021.08.05 0 0 198325

nincs ra garancia hogy mikor fog a masik oldal is eltorni. 

ugyanakkor arra sincs, hogy az uj tovabb birja mint a regi,. 

Előzmény: Adm (198315)
cam aro Creative Commons License 2021.08.05 0 0 198324

ami nalunk egy. :P

Előzmény: 409 (198313)
cam aro Creative Commons License 2021.08.05 0 0 198323

fonok! 

he ? 

mit rakjak bele ?

a zodet. 

de a keket kellene. 

zodet!

 

:) 

Előzmény: bnorci71 (198312)
mica-r Creative Commons License 2021.08.05 0 0 198322

Nem hallotam még róla. Nem lehet nagy tudomány.

 

Előzmény: Tectane (198321)
Tectane Creative Commons License 2021.08.05 0 0 198321

  Üdv Urak ! ATEC féltengely milyen minőséget képvisel ?

409 Creative Commons License 2021.08.05 0 0 198320

Nekem valamelyik Fiatomban a külső kosara törött el. Annak sem volt semmi előjele. Mentem egyenesen, rántott egyet ide, egyet vissza és ment tovább egyenesen, de aztán kanyarodni kellett volna..... na azt nem lehetett. Kicseréltem, a másik maradt, sosem tört el.

Előzmény: Adm (198315)
Quattroman Creative Commons License 2021.08.05 0 0 198319

a kosár akkor szokott törni mikor befeszül hosszára a tengely. mikor volt előtte bontva a futómű?

Előzmény: Adm (198315)
Sunny65 Creative Commons License 2021.08.05 0 0 198318

Skoda Fabiához kaptam egy INA láncszettet, volt benne egy főtengely szimmering is.

 

Elwis Royal, használható minőség ez?? Én még nem hallottam, lehet inkább kéne egy másik.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!