Ez gyanúm szerint a szolgáltatók sara, mert inkább az M1-esre hegyezték ki a lefedést, míg a vasúttal nem foglalkoztak, jut ami jut alapon. Így ahol valami terep takarja a tornyot, ott a vonaton nincs net.
Kelenföld-Tatabánya között inkább nem megy, mint igen.
Te leszállsz Tatabányán, én meg Győr-TB között is sokat utazom, így én azt mondom, hogy még Füzitő-Szőny táján sincs rendben a dolog, inkább csak Komárom után.
Nem kerül sokba egy saját mobilinternet előfizetés. Mondjuk arrafelé az sem mindig megy.
Nem kerül sokba... Ha már van a vonaton rendszer, azt karbantartani sem kerülne sokba. És egy kicsit olyan érzése lenne az utasnak, hogy Európában van.
Bizony, a telefon sem megy, és ezen is méláztam már, hogy a kirakatvonalon nem lehet telefonálni.
Kelenföld-Tatabánya között inkább nem megy, mint igen.
Pár napja pont nem volt mobilnetem, mert a régi és új készülék közötti SIM-migrálás volt, próbáltam vonatról netezni, 5/5 FLIRT-en egyiken sem ment. Kettőn még hálózat sem volt elérhető, három esetében meg hálózat volt, de a bejelentkező képernyő már nem töltött be.
Gyanítom, nincs már ezeknek igazi gazdája, ha megy, megy, ha nem, nem, de érdekelni nem érdekel senkit.
Yep, egy 100a,142 felől érkező vonat utasainak valóban jó opció, ha ők Dél-Pesten és az M3 vonal déli végén lévő úticélhoz igyekeznek, de az ő vonataik elérik Pest középső tájékát is a Nyugati Pályaudvarnál, de Zugló is egy kiváló városi kapcsolat.
Az S25 személyvonatok viszont semmilyen értelmezhető helyen nem állnak meg, és a Kőbánya-Kispest meg Fradi, mint városi kapcsolat, elég harmatos egy Keletihez képest.
Amit Te "külvárosi pályaudvarnak " nevezel, az egy metró végállomás és (a metró-felújítás befejezése után) a leghatékonyabb városi eljutási lehetőségeket biztosítja.
Poarta, régi nevén Porta Orientalis kis állomás 900-as fővonal Szörényi-érchegységen átvezető egyvágányú szakaszán, kb. félúton Orsova és Karánsebes között, nevét elvileg az állomás déli végén lévő alagútról kapta (tűzesetes cikk 3. képen látszik az alagút bejárata). Valószínűleg csak forgalmi célból maradt meg, napi 3 pár Regio/személyvont áll csak meg (bár több nincs is a szakaszon), néhány tanya van csak a környéken. Teregova a következő nagyobb település egyébként nincs messze, vasúton csak 6 Km, de valószínűleg a rövidebb utak nagyobb járművel járhatatlanok (szűk és kanyargós dombvidéki földutak). Annyira nem meglepő az a 10 Km.
A mozdonytűz sajnos amúgy is mindennapos esemény CFR-éknél; ebben a sztoriban az az érdekesség, hogy a legközelebbi tűzcsap 10km-re volt az állomástól, a tűzoltók odáig kellett ingázzanak vízért. Az oltás több, mint 6 órán át tartott...
Hát, hallod, rövid és dicstelen pályafutásom hajnalán történt. Megszoktam, hogy a bodrin a 24V-os rezsón háromnegyed óra, mire ehetővé melegszik a Globus aktuális főzete. Vasár-és ünnepnapokon láttam villanymozdonyt is. Álltam Győrben, volt időm, mondom, hajrá, együnk. Feldobom a kaját, amíg megmelegszik, lemosom az ablakokat. Picit meg is bontottam a konzervdobozt. Elég trehányul mostam ablakot, alig pár percig tartott az egész. De mire visszaértem a vezetőállásra, minden babgulyásos volt, a plafontól a padlóig. Sz'al lehetett folytatni a suvickolást, ráadásul üres pocakkal.