Keresés

Részletes keresés

matyi918 Creative Commons License 2021.04.27 -1 0 467148

Elvileg tavaly ősztől késő vonatra lehet az appon jegyet venni. 

Előzmény: zjakabfi (467146)
zjakabfi Creative Commons License 2021.04.27 -1 1 467147

Köszönöm.

Előzmény: Fizolti (467144)
zjakabfi Creative Commons License 2021.04.27 -1 0 467146

:42-kor vettem appon egy :40-kor induló vonatra jegyet, ami még nem indult el. Mázlim volt, vagy ez egy új -nagyon jó- fejlesztés lehet?

C50 Creative Commons License 2021.04.27 -1 1 467145

Fújhatjuk ha nem működik. Egy felújított vonalon amúgy is végig kellene.

Előzmény: _Nyuszi (467142)
Fizolti Creative Commons License 2021.04.27 -1 0 467144

Vannak hosszabb térközök, amiknél a főjelzőkre külön előjelzők adnak előjelzést, így ebben a formában a térközjelzőknek és a bejárati jelzőknek is külön előjelzőik vannak. Óbuda-Solymár között mindkettő térköz hosszú. Solymár-Pilisvörösvár között egy hosszabb és egy rövidebb térköz van. 

Újpest és Aquincum között tudtommal sincs térköz, viszont ez a szakasz még így sem hosszabb mint amilyenek pl. Óbuda és Solymár között vannak. 

Piliscsaba Pilisvörösvár környékén változó hosszúságú térközök vannak, itt a Piliscsabai végállomásoztatás lehetett a fő szempont, előtte az első térközök még viszonylag rövidek, aztán Az Őrhegy B utáni első Piliscsaba felé eső már hosszabb, külön előjelzős verzió. 

Előzmény: zjakabfi (467141)
zjakabfi Creative Commons License 2021.04.27 -2 0 467143

De ezt a felujítás után kezdték beépíteni, mostanaban, vagy azóta nem megy?☺

Előzmény: _Nyuszi (467142)
_Nyuszi Creative Commons License 2021.04.27 -1 0 467142

A kétvágányú részen vannak térközök, ott van 75 Hz is. Csak még nem működik.

Előzmény: zjakabfi (467141)
zjakabfi Creative Commons License 2021.04.27 -1 0 467141

 Biztos, hogy nincs végig térköz, pl. a hídon sem, de szerintem Solymár környéke is gyanús... 

Előzmény: Fizolti (467139)
1047 005-2 Creative Commons License 2021.04.27 -3 3 467140

"Ha esetleg majd nem teljesítés miatt lemondanak bizonyos járművekről, vagy komolyan előkerül a kötbér kérdése, akkor lehet lamentálni arról, hogy "kiestek a pixisből"."

 

 

Tudom,hogy míért írtam azt amit.

 

Te akkor lamentálsz amikor akarsz én most teszem.

 

Az ismeretem szerint a járművek Stadler tulajdonúak,egyiknek sincs végleges engedélye - miközben az első példány lassan 2 éve működőképes - ez ahogy számolom minimum 11x15 hónap,8x4 hónap csúszás eddig.Ezek után elbagatelizálni a kötbér kérdést,..... roppant nagy naívság.

Előzmény: Ashi Valkoinen (467136)
Fizolti Creative Commons License 2021.04.27 -1 0 467139

A 2-es vonalon Piliscsabáig van önműködő térköz és Piliscsaba a zónahatár.  

 

 

 

 

A Metropol EN újraindítását Május elejétől tervezik elvileg. 

 

https://www.mavcsoport.hu/sites/default/files/upload/page/v1_covid_19_valtozasok_iv.23-tol.pdf

Előzmény: zjakabfi (467137)
zjakabfi Creative Commons License 2021.04.27 -1 0 467138

Május 14-től kiadtak a Metropolra egy vágányzárit,  vajon lesz nemzetközi újraindulás?

zjakabfi Creative Commons License 2021.04.27 -2 0 467137

A vonal egy része terközös. Nem értem én sem miért nem végig, vagy legalább a zónahatarig.

Előzmény: forgalmi szolgálattevő (467116)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2021.04.27 -4 1 467136

Amit belinkeltél, abból annyi derül ki, hogy nem olyan ütemben jönnek a vonatok, mint kellene nekik.

 

Innen azért eléggé a "csúszós lejtő" kategória az általad levont következtetés, mely nem tény, hanem a saját következtetésed, semmi több.

Ha esetleg majd nem teljesítés miatt lemondanak bizonyos járművekről, vagy komolyan előkerül a kötbér kérdése, akkor lehet lamentálni arról, hogy "kiestek a pixisből".

 

Addig csak a saját véleményed.

Ne állítsd másnak tényként.

Előzmény: 1047 005-2 (467134)
Lovrin Creative Commons License 2021.04.27 -1 0 467135

A magyar tenderben benne volt a villamosítás még pár hónapja, amikor kihirdették az eredményt.

 

Előzmény: 1047 005-2 (467124)
1047 005-2 Creative Commons License 2021.04.27 -5 5 467134

Ha már a szemellenzőtől nem látsz- egy hivatalos -:

 

https://www.mavcsoport.hu/mav-csoport/kihirdettek-kovetkezo-21-kiss-motorvonat-gyartasara-vonatkozo-eljaras-eredmenyet

 

 

 

"Az első 19 vonat gyártása is a tervezett ütemben halad, 2020 februárjától 11, 2020 végétől pedig további 8 KISS szállítja majd az utasokat a legforgalmasabb Budapest–Vác–Szob és Budapest–Cegléd–Szolnok elővárosi vasútvonalakon."

 

"A 21 új motorvonat gyártása ............................. Tervezetten 2021 tavaszától havi 1 új, 600 férőhelyes emeletes KISS állhat forgalomba az újszászi, a székesfehérvári és a győri vonalakon."

Előzmény: Ashi Valkoinen (467132)
riezaK Creative Commons License 2021.04.27 -3 0 467133

GYSEV-től is olyanokat hallok, hogy a Flirt 3 közelébe nincs a régi Flirtnek...

Előzmény: 1047 005-2 (467130)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2021.04.27 -4 0 467132

Levegőbe puffogtatás helyett (nemcsak ebben a topikban) kezdj már el forrásokat is tenni az állításaid mellé.

Előzmény: 1047 005-2 (467130)
20-as vonal Creative Commons License 2021.04.27 -1 0 467131

Értem,köszönöm.

Előzmény: 1047 005-2 (467130)
1047 005-2 Creative Commons License 2021.04.27 -2 4 467130

A KISS-es szerződések nem teljesítése határidőre.+ a Tram-train se úgy alakul ahogyan a pártfogó szeretné.

Előzmény: 20-as vonal (467129)
20-as vonal Creative Commons License 2021.04.27 -1 0 467129

Miért esett ki a pixisből? Erről nem hallottam.

Előzmény: 1047 005-2 (467125)
riezaK Creative Commons License 2021.04.27 -1 0 467128
Előzmény: riezaK (467127)
riezaK Creative Commons License 2021.04.27 -1 0 467127

https://hu.wikipedia.org/wiki/Szabadka%E2%80%93Baja-vas%C3%BAtvonal

 

Tervek a vonal jövőjéről[szerkesztés]Ez a szócikk vagy szakasz tervezett vagy jövőbeli vasúti beruházással kapcsolatos információkat tartalmaz.
Az itt közöltek az idő múlásával jelentősen megváltozhatnak, pontosításra, helyreigazításra szorulhatnak.    
Legutóbbi módosítás: 2021. március 17.

Fel kívánják éleszteni a vasútvonalat. Ehhez az Európai Unió segítségére is számítanak.[2] 2014-ben európai uniós támogatással elkészültek a Szeged–Szabadka-vasútvonal felújításának engedélyezési terveihez kapcsolódóan a vonal újjáépítésére vonatkozó környezetvédelmi és településfejlesztési vizsgálatok.[3]

A 2016. november 21-én a szerb-magyar kormánytalálkozón Orbán Viktor kijelentette, hogy nemzetközi együttműködés keretében keresik a lehetőséget a Szeged-Szabadka-Baja vasútvonal újjáépítéséhez.[4]

2020-ban a megindult a vasúti létesítmény engedélyeztetésével kapcsolatos hatósági eljárás. A tervek szerint 120 km/h pályasebességű villamosított vonalként épülne újjá.[5] Ezt megkönnyíti, hogy a magyar, és a szerb vasúthálózat is egyaránt 25kV 50Hz ~ feszültséget használ.

Előzmény: Képzetes Kezdőtérközjelző (467120)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2021.04.27 -1 1 467126
Előzmény: Lukács55 (467121)
1047 005-2 Creative Commons License 2021.04.27 -3 1 467125

"Szerintem meg ez egy nagyon hülye indok."

 

 

Mivel a Stadler kiesett a pixisből és pénz is szűkösen lapátolható,kellett valami a lemondásra.

Előzmény: 20-as vonal (467119)
1047 005-2 Creative Commons License 2021.04.27 -1 0 467124

"Nem tartom különösebben valóságtól elrugaszkodottnak ezt a listát, a 2030-ig tartó része abszolút vállalható."

 

 

Egy korább listán meg sokkal korábbi időpontok voltak,sőt a Sg-Rendező--Hmhely szakaszra tender is volt kiírva,a Röszke oh-Szabadka rész felújítását nézve az Sg-Rendező--Röszke oh villamosítása se mostanában történik meg.

Előzmény: Lovrin (467123)
Lovrin Creative Commons License 2021.04.27 -1 1 467123

Nem tartom különösebben valóságtól elrugaszkodottnak ezt a listát, a 2030-ig tartó része abszolút vállalható. Az azutáni részre meg van még 2 évtized, a jelenlegi tempóval az is beleférne. Viszont lehet az akkus technológia fejlődése okafogyottá teszi azokat a vonalakat ahol elsősorban motorvonati üzem lenne.

Előzmény: Snake-Mojzi (467117)
20-as vonal Creative Commons License 2021.04.27 -1 0 467122

A Flirt topicba feltettem.

Előzmény: Lukács55 (467121)
Lukács55 Creative Commons License 2021.04.27 -2 0 467121

Hol írták ezt a listát? Link?

Előzmény: Snake-Mojzi (467117)
Képzetes Kezdőtérközjelző Creative Commons License 2021.04.27 -1 0 467120

Csikéria?

Úgymint feléleszteni a szabadkai kapcsolatot?

 

Hol lehet erről bővebben olvasni?

Előzmény: Snake-Mojzi (467117)
20-as vonal Creative Commons License 2021.04.27 -1 5 467119

Szerintem meg ez egy nagyon hülye indok.2050-re már a hibridek is 25 év körüliek lennének.És addig mivel szolgálnák ki a vonalakat 50 éves Desirókkal,meg 70 éves Bz-kel?Erre a majd 30 évre pont jók  lennének a hibridek.

Előzmény: Snake-Mojzi (467117)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!