Egy Bbmot-ot `96-ban talaltam Istvantelken is a megorzott dogok kozott a piros falu kocsiszinben. Nem tudom, hogy meg van-e meg. A GySEV asszem mindet szetvagta.
Itt a sok-sok kocsiállomásítás, Okoska-Csörgőzés közben megkérdezném: Van-e a topicba írogatók között olyan, aki valamely mellékvonali állomások vásárolt biankó jegyekkel utazgat az országban?
Csak ezért mertem feltenni ezt a kis kérdést, mert úgy néz ki, hogy a mellékvonalak újra veszélyben vannak. (így legalább bevételük van az állomási pénztáraknak...)
S ha már mozdonyokról is volt szó:
Elég lehangoló látvány a békéscsabai fűtőházban a félig-meddig kibelezett M40 120...
Bocs' mindenkitől, men akartam nagyképűsködni, régebben is hivatkoztam műhelyi hívójelekre, azt hittem elfogadott e körben.
Amúgy az E12-es 16. melléklete tartalmazza a műhelyi hívójeleket és kódszámokat (2,5 oldal).
Néhány fontosabb:
JJÜ-k (bocs' járműjavítók)
Északi-> Fm (01)
Istvántelek-> Bp (02)
Dumakeszi-> Dk (03)
Szolnok-> Sl (04)
Debrecen-> Db
Miskolc-> Ms
Szombathely-> Sm
Székesfehérvár-> Sv
Kocsijavító műhelyek (a teljesség igénye (64 db) nélkül:
Bp. Keleti->K
Nyugati-> Ny
Déli-> Dé
Ferencváros ->Fc
Győr->Gv
Hegyeshalom-> Hh
Párkány-Nána-> St
Szfvár-> Svf
Debrecen-> Dbf
Nyíregyháza-> Ni
Szolnok-> Sf
Miskolc-Tiszai-> Msf
Pécs-> Ps
Pécsbánya-rendező-> Psb
Szeged-> Sg
Szombathely-> So
Sopron-> Sp
Tapolca-> Tp
stb, stb
(Asz'szem az összes kivételt (a logikus képzéstől eltérőt) beírtam)
A27 biztos nem vágják, nincs selejtezve. Majd érdeklődöm.
Bbmot-ról még élőről egyről tudok, a 643-as AB15 (sic!) pályaszámmal az Északi körfűtőházban van, jelenleg a PGK (Pályagazdálkodási központ) állagában. Érdekes jármű, régen a Szovjet Déli Hadseregcsop. tábornoki kocsija volt, zuhanyzóval, parancsnoki teremmel, három hálófülkével stb.
Üdv: Scsabi
Nálam a tar hű a nevéhez (tar=kátrány ángliusul), elég nyúlósan jönnek le a dolgok. A sebesség vhol az SWI és az extratetű között van, de a sok csicsa miatt még így is elég hosszú az idő a valóban érdekes infóig.
"A27 2001 Diósgyőr felirattal lelkesen rozsdásodik "
Mi a szándék ezzel a géppel? Skanzen? Ha nem, akkor már rég szétvágták volna, nem? (kincstái optimizmus...)
Bbmot-ból van még valahol, pl. kiállítva?
Ma jártam Sl-on néhány érdekesség:
A27 2001 Diósgyőr felirattal lelkesen rozsdásodik a vízellenállásoknál. Néhány apróság hiányzik róla, de ezzel együtt egészben (menthető állapotban van. Bbmot 603(?) részlegesen kibelezve ugyanott.
Láttam kétvezetőállásos M44-et! A remotorizációs nullsorozat első példánya élesztés alatt van. A többi három még csak csupasz keret.
Amúgy a néhai közúti személyszállítás vs. vasút vitához, kocsival voltam 3h39' tiszta menettartam (o-v) 17,5 l benzin, 1280 Ft autópályadíj és egész úton azon álmodoztam, hogy milyen jó lenne a topicban többször elátkozott 10-67-es kocsiból kiállított IC-n ülni és csak élvezni az utazást...
sCsabi
OFF
Extra azért lassú, mert az Eurowebnél van és ott minden bent lévo szervernek lekorlátozták a sávszélességét. Az enyémet is :( Túl jól ment, nem éri meg nekik, ezt a szolgáltatást már nem is hirdetik. Máshol viszont van forgalmi díj ilyen esetben, az úgy meg drága.
Úgyhogy sajnos nem igazán tudom ajánlani a saját szerverem vasutasképek számára, mert belassult. Pedig 9GB szabad és olyan lyóóó lett volna...
ON
"amin jól látszom a vezetőálláson áltamban, "
Ez a lap nekem is megvan, gratulálni is akartam Neked, Ákos!
Más: a lenti ötlethez csatlakozom, én is szívesn feltenném a képeimet, csak majd adjatok segítséget (számítástechnikailag kicsit analfabéta vagyok, max. Excel a tudásom)
Felőlem lehet swi, ha jobb, mint az extra, a nexus sajnos nem ftp-s és az új fájlkezelőjük, noha sokkal látványosabb, kiborítóan lassú, mert minden fájlhozzáférés előtt 800 kbyte-ot le kell töltened...
Egy biztos: kell egy olyan könyvtár, ami a főoldalról látszik és KELL EGY OLYAN IS, AMI NEM! Ide kerülhetnek a képeslapok és egyéb copyrightos képek, amik csak néhány hétig lesznek fent és értelemszerűen kizárólag egymás közti terjesztésre.
Remélem, az swi engedélyezi könyvtárak létrehozását!
A nem látható könyvtárnak természetesen valami kitalálhatatlan címet illik adni.
Ja, ha már képeslapok: a ZM (ZMZ) képeslapokból jelezzétek, ha szükségetek van valamelyikre, 65 Ft-ért szinte bármelyikből tudok szerezni (egy-kettő fogyott csak ki végleg, pl. (61)014 Budafok támfalnál...
Hamarosan új sorozat, és ezek nem olyan szemét lapok, mint a mindenhol kaphatóak, hogy áll egy mozdony magában a fűtőház előtt szt süti a nap, ezeken action van. Le tudnám törni a Kovácéhá (Kovách) kezét, amikor kiad egy képeslapot, amin "csak" a dátum és a helyszín hibádzik. Van ugye az új 019 képeslap, amin jól látszom a vezetőálláson áltamban, nos az nem 99.05.30., hanem 05.09. és nem Balatonfenyves, hanem Balatonszéplak alsó. A 019-et sikerült eltalálnia, gratulálok.
Nagyon jó képek!
Vasutasoknak is érdekes lehet a Hizlaldánál készült kép, az egykori kereszteződésből már csak egy vágány él, de a többi is nagyon jól látszik. A villamos előtt lévő kiágázás netán összeköttetés a vasúttal?
Korlátlan tárhely, lehet ftp-vel fel/le töltögetni és lehet alkönyvtárakat nyitni. A főkönyvtárban kell legyen egy index.html, mert különben csak hibajelzést ad. (A főkönytár indexe nem látszik, de az alkönyvtáraké már igen.
Tesztelésre:
http://w3.swi.hu/ionee/ - üres főkönytár, itt jön a hibaüzenet, mert nincs index.html
http://w3.swi.hu/ionee/dorci.gif - ami ott van, az azért látszik
http://w3.swi.hu/ionee/egyik/
http://w3.swi.hu/ionee/masik/ - az alkönyvtárak tartalomjegyzéke már lekérhető.
Ha jó az SWI elérése külföldről, és megszavazzátok, akkor nyitok egy "vasutbaratok" logint, megcsinálom a nyitóóoldalt is és a jelszót kérésre elküldöm az érdeklődőknek.
Ha esetleg érdekel valakit, vannak fotóim a http://www.hszk.bme.hu/~sd013/fototar.htm file alatt. Ahova "nem szabad bemenni", oda nem is érdemes, mert azokat még nem csináltam meg.