A második mondatodban ott a válasz egy része a kérdésedre.
A másik része, hogy ahol mégiscsak hozzányúltak állomásokhoz a végeredmény nem lesz jobb, sőt, mint pl. Alsóörs esetében, rosszabb lesz mind pályakapacitás, mind használhatóság szempontjából nézve.
A jobb dinamikát felejtsd el, mint előnyt, az a tervezett új menetidőkben sem látható, azok kb. a jelenlegivel megegyezők. Ami persze nem csoda, az egyvágányú pálya miatt.
Egyébként én nem értem miért baj ez a beruházás. Ha lehet erre indulat és vita nélkül válaszolni:)
Szóval, tudom, hogy ez olyan fél-finom-nagyon-gazdaságos-kispórolós villamosítás lesz, komolyabb vágányfelújítás nélkül.
Azt is tudom, hogy most Balatonfürednél véget ér (és ott gépcsere, egyenlőre. Folytatást tervezik.).
Füredig (gépcsere nem kell+jobb dinamika) gyorsul az eljutás Pest felől, onnan meg kb ugyanennyi, mint most (kivéve, amit SzFvár és BFüred közt nyert a jobb gyorsulással).
Tudom hogy már sokszor leírtam, de engem már csak a vágányzár hosszabbítás zavar. Hogy ez az egész egy blőd és ostoba beruházás, azzal mindenki egyetért, és lezárt téma...
Az esti - éjszakai órákban miután elmennek a távolsági vonatok, jöhetnének a magánvasutak, akik a balatoni települések egymás közti forgalmát bonyolítanák, akár MÁV-os szerelvénnyel...De attól tartok, hogy a cseh magánvasút hamarabb fog a Balatonhoz érni, mintsem hogy a MÁV kiadja bérbe a kocsijait.
Hetvenhárommillió euró (több mint 23 milliárd forint) kártérítést ítélt meg a Világbank Beruházási Viták Rendezése Nemzetközi Központja (ICSID) a Sodexo francia utalvány-kibocsátó cégnek, amely az étkezési és szabadidő-utalványok rendszerének átszervezése miatt indított eljárást a magyar állam ellen.
Mondjuk a 18530-18531 Siófok és Budapest között nem tudom mennyire kihasznált.
Normális időkben elég rendesen. Akár munka után egy délutáni fürdésre, naplementenézésre, egy kis ivásra utána is lemennek sokan, aztán csak éjjel haza