Nem a hengerek számával van baj, hanem hogy konstrukciós hibás. Az is... A hathengeres állítólag jó lesz, abban kijavították, ami bibis a négyhengeresben (amiben meg úgy maradt...)
nagyon jo kis auto, csak a motor felett log Damoklesz kardja. . a hidraulikus kanyarstabilizator blokkja korul szokott gond lenni, ha cserelni kell, erdemes a javitott verziot beszerezni. mondjuk nem olcso, az L320 RRS-hez ugyanez mar olcson osszerekhato/javithato reszenkent, de ez meg asszem nem.
Köszönöm, még agyalok rajta, valószínű megnézek néhány 2015-ös RRS-et. Ami tetszik, azt meg átnézetem. Budapesten tudsz olyat ajánlani aki alaposan át tudja nézni? Köszönöm előre is!
Nos,jól írták előttem... ha nincs sok baja alapból amit rendbe kell tenned akkor egy jó pár hónapig 6-10 hónap pl,csak a kötelező szervized lesz.
Aztán vmi kopó alkatrész megadja magát úgyis mert az KOPÓ ALKATRÉSZ !! A szervízdíj teljesen vállalható semmi extra én az 4.4TDV8 át 95%bán Bpre viszem T.Zolihoz, megbízható szervíz ,ajánlom őket még ha a műhely nem is egy hiperszupercsillivilli 😁
De átlagban sztem havonta számolj vele 50.000et és ha már hónapig nincs szervíz akkor csinálj úgy ;a malacperselybe
gyűjtsd..nem azért mert rosszabbak a többinél csak már 7évesek..
Egy átlag szerviz 120-160eFt,olajak,szűrők,diagnosztika..
Itt most elsősorban arra gondoltam, hogy X5, Q7, GLE trióhoz hasonlítva mennyivel több költséggel lehet számolni. Kiindulva az alkatrészellátásból (főleg az EU kilépés miatt), illetve a rendelkezésre álló szűkös szakértelem miatti szervíz óradíjakból. Nyílván a prémium felárat ki kell fizetni a szervizköltségek tekintetében is, de nem mind1, hogy ez +20% vagy +120% :)
Egy 2014-es évjáratú LAND ROVER RangeSport 3.0 SDV6 HSE Dynamic vásárlásán gondolkozom. Van valakinek tapasztalata szervizköltségek tekintetében? Pl. Alkatrész ellátás stb-stb. Másik opció egy jóval fiatalabb X5, de ez a stílus...
Következö ami megadja magát a légrugog kompreszora ,állandoan kigyul a sárga lámpa ,de vannak napok mikor nem ,ezért nem tudom biztosan kompresszor vagy a szelepek,álltalában a diagnosztika azt irja hogy lassan pumpál ,van mikor menet közben 20 szor is törlöm a hibát .
Igazábol nem volt nagy gond csak kevés a hely a fölsö csavar simán ment föntröl az also viszont a keréknél a féltengely alatt fértem hozzá ,kivenni viszont elöl leszedtem bal elsö kerék elött a müanyagot és ott huztam ki viszont tettem vissza,az illetö aki segitett azt mondja nekem az uj rövidebb 2 centivel,azt hittem eldobom az agyam,modom neki fogassuk meg elöbb fönt a csavarral aztán meg kiderült hogy teleskopos és kilehet huzni :-)