Mult het szerdan voltam a telken. Oda es vissza osszesen egy szazas. Generator tolt, szabalyozott feszultseget a generatorfelujito ceg allitotta be ugy 4...5 eve.
Ha van a kéderben lemez (szokott lenni, de a Wartburgéra nem emlékszem), próbáld meg fogóval megszorongatni. Ha nincs, a tetőkárpitot jól meg lehet fogatni régi, lemezből készült tetőkárpit bolhával. Beszerezhető bontóból, pl. régi Ladából. A többi helyen nem marad más, mint a ragasztás.
Bár kérdeztem facebookon is, de nem sok sikerrel, megprobálom itt, hátha, aki nem látt(j)a, tud segiteni.
Rendeltem Csapi-tol ajtokédert. Fel is tettem két ajto(nyilás)ra, de van egy kis gond.. önmagában tök jo, de ha mondjuk beülésnél hozzáér a puloverem, már jön is lefelé, szoval nem tul erös. Mivel a tetökárpit szélét is ez tartja, igy még kellemetlenebb a dolog...
Van valami megoldás erre? Máshonnan vegyek kédert, vagy ragasszam ezt?
Hali! ha jól tudom Tatára került. Előtte voltam megnézni, de az egész autó egy sz......r volt, a papírjain felül semmi érték nem volt benne sajnos. Két évig folyt bele az ereszcsorgás vize, búcsús tuning....oldalt kivezetett kipufogó cső, a platóra szerelt mosdókagylót idéző "leszorító szárny" :-) Mohától zöld,szétrohadt ülések, kárpitok.....a hátsó lengőkarok a rozsda és a túlsúly miatt összerogyva, teleszkópok kiszakadva, a padlólemezt az üléseken túl-ig kézzel elmorzsoltam, küszöbök már nem voltak meg....:-( a plató elemei viszonylag (!)egyben, de szintén javításra szorulóak.
Szóval teljesen újra kellett volna építeni a nulláról., de hegeszteni se volt mihez. Egy komplett donor autót igényelt volna alapból, plusz a többi, egyedi alkatrész.
Jó kérdés. Direkt nézem, hogy mikor viszik vizsgázni (JSZP/Ügyfélkapu). De lassan 1 éve lejár a műszakija és nem vitték újra műszakizni. Forgalomban van biztosítással, így remélhetőleg nincs külföldön. Legalábbis a vevő nekem azt mondta magának veszi nem külföldre értékesíteni. De ugye ki tudja tényleg így lett e...
Erdemes azzal, marmint a termosztat cserejevel kezdeni a nyomozast, hogy miert forral. Szoval nem megszokott. Rosszabb eset, ha hengerfejes lett, bar akkor 20 fok alatt is forralna.