Keresés

Részletes keresés

division by zero Creative Commons License 1999.10.15 0 0 1923
azt hiszem páran irigyeljük most a Ferit...

aztán tényleg 1 hónap múlva kész legyen! nem csak Nohabozni éjjel-nappal, tessék gondolni a Nohab mentes környéken szenvedőkre is, akiknek csak a honlapod jelenti az egyetlen "oázist"!

Előzmény: nohab (1921)
Benyó Creative Commons License 1999.10.15 0 0 1922
Köszi! Tavaly már volt egy német szimulátorom, amit a Gigant-listán ajánlottak, de aztán nyáron mindrent letöröltek a vincsöszterről.
B.
Előzmény: division by zero (1920)
nohab Creative Commons License 1999.10.15 0 0 1921
Joó Feri éppen Norvégiában NoHABozik a Di3.643 mögött a Hamar-Trondheim vonalon. Délután egy kicsit bele is hallgattam egy gyorsulásba. Ma a 623
vezérállásán is utazott, ez a gép arról nevezetes, hogy 1960-ban Magyarországon Ő volt a demonstrátor-NoHAB, vagyis az első NoHAB, aki magyar földre
belépett! Egy hónapon belül el kell készülnie a megújult honlapomnak, ott lesz kép róla, 1960-as és idei állapotában is.

Norvégia még a NoHABok nélkül is hihetetlenül szép...

Ákos

division by zero Creative Commons License 1999.10.15 0 0 1920
innen lehet letölteni ilyesmit, jobbat is el tudok képzelni, de a semminél jobb...
Előzmény: Benyó (1919)
Benyó Creative Commons License 1999.10.15 0 0 1919
Általános kérdés mindenkihez: nem tudjátok, honnan lehetne vonatszimulátort szerezni?
Bence

division by zero Creative Commons License 1999.10.15 0 0 1918
a csuklós UV tervrajzai megvannak még valahol?
Szerintem a múzeum részére újra meg kéne csinálni, felhasznáva két leselejtezett UV-t (elöbb utóbb úgyis lesznek ilyenek...).
Előzmény: John Howard (1895)
division by zero Creative Commons License 1999.10.15 0 0 1917
Milyen képet láttál? meg van neked még az a "valami"?
A 1999.júliúsi Pályaőrben is van egy kép, amint épp a 13. vágányra gurítják rá...
június 8. és 10. között történt mindez, azóta a Keletiben a mozdonyszínnél áll a Kandó.

A skanzen az Északi (volt Hámán Kató) fűtőházban lesz.

Előzmény: John Howard (1915)
Benyó Creative Commons License 1999.10.15 0 0 1916
Igeeeeeeeeeeeen!!!!!! :-))))
Előzmény: division by zero (1913)
John Howard Creative Commons License 1999.10.15 0 0 1915
Köszi, meg vagyok nyugtatva.

Más. Pár hete láttam valamiben egy képet, amint a V40 016-ot leemelik a Keleti melletti "talapzatról". Valami olyasmi volt a képaláírás, hogy felújítják a létrehozandó vasúti járműskanzen részére.
Múlt héten meg valamelyik tévében volt szó valamilyen vasúti járműről, nem figyeltem oda, mert dolgoztam itthon, egyszer csak azt mondja, "...a XIII. kerületi vasúti skanzenben lesz kiállítva, amely előreláthatólag 2000 májusában nyílik meg". Erre kaptam fel a fejem. Ki tud erről pontosabbat?

nohab Creative Commons License 1999.10.15 0 0 1914
Kedves Outsider,

egyáltalán nem lerágott csont, sőt! NoHAB alapítványunk alaptőkéje már a bankban van, csak egy pár lépés választ el bennünket a megalakulástól. A listán erről már volt szó, a többit magánban, ha érdekel!

Ákos


Előzmény: outsider (1878)
division by zero Creative Commons License 1999.10.15 0 0 1913
Talán M61 020??? :)))
Előzmény: Benyó (1912)
Benyó Creative Commons License 1999.10.15 0 0 1912
Üdv, Csabi!

Gábor, nagyon köszönöm a képeket, szuperek. Az M62 020-tól lehidaltam.

Bence

Előzmény: CSABI (1911)
CSABI Creative Commons License 1999.10.15 0 0 1911

Dehogynem... :))))

Csabi

Előzmény: lazar (1908)
CSABI Creative Commons License 1999.10.15 0 0 1910

Aki akar latni erdekes IC szerelvenyeket, menjen ki a Keletibe vasarnaponkent. A Kanizsai IC-k neha egeszen dobbenetes osszeallitassal jarnak. Mult vasarnap pl. az 1843-as Baross IC-n az egy db. 2.o. erosites helyett 3 fulkes, Keletis 1. osztalyu 19-91-3.. -as kocsi volt :))) (Nekem teccett) Igaz, nagy kavaras volt belole, mert igy a kocsik sorrendeje felborult, a 65-os kocsi utan jott sorban a 62-63-64+etkezo+keszthelyi resz. Mondjuk ezt most itt megertettem, a szerelveny bo egy oran belul fordult vissza Kanizsa IC-kent, es ezek a kocsik a Keletiben maradtak. Igy egyszerubben kiszedtek...
A masik esti IC-n Kanizsarol GySEV kocsik is vannak, az 1844 Baross IC-vel jonnek le (Ind. 13.55 Bp. Keleti) es fordulnak vissza a Muraval. Egyebkent ez a fordulo nyaron mindennapos volt, akkor a keszthelyi vonatot erositettek igy.
A Zselic IC Bko-it Kanizsa allitja ki, vasarnap du. valami szemellyel mennek el Kaposvarig (ezt sajna igy fejbol nem tudom) es masnap reggel a 852-es gyorssal ternek vissza. Ahogy en tudom, mind a Zselic, mind a Kvarner IC-re 90 ft. a potdij, mert "nem legkondis kocsik kozlekednek" Pedig szerintem az ott futo horvat kocsik kiiralyak...
Egyebkent mig nem volt Zselic, a Kvarnert erositettek vasarnaponkent egy Bko-val Kanizsarol. Persze elofordult, hogy nem volt eleg Bko, es akkor zold muboruleses Bo ment el...

Csabi

division by zero Creative Commons License 1999.10.15 0 0 1909
Kösz szépen! klassz képek!
Előzmény: Lehoczki Gabor (1907)
lazar Creative Commons License 1999.10.15 0 0 1908
Nem ismerjuk egymast valahonnet ? :))))))

Armand

Előzmény: CSABI (1891)
Lehoczki Gabor Creative Commons License 1999.10.15 0 0 1907
A részemről is ISTEN HOZOTT! (vagy talán vonat?)

Kellemes hétvégét mindenkinek, legközelebb sajna csak jövő cütörtökön leszek internet közelben!

Elment néhány mai kép (M61 020, mai IP, V43, M44, jugo 642) Bencének, Wernernek és Divisionnak, ha más is kérné, akkor Ti küldjétk tovább!

Üdv, Gábor

Előzmény: lazar (1906)
lazar Creative Commons License 1999.10.15 0 0 1906
Hello!

Udvozletem az urnak! :))))))

Armand

Előzmény: CSABI (1891)
division by zero Creative Commons License 1999.10.15 0 0 1905
én is...
Előzmény: ZöPö (1904)
ZöPö Creative Commons License 1999.10.15 0 0 1904
Dögöljek meg, legközelebb lemérem! :-))
Előzmény: division by zero (1901)
division by zero Creative Commons License 1999.10.15 0 0 1903
Itt a Korong utcánál, kb 11:10 és 11:50 között szokott lenni egy magányos Gigant gépmenet, van a vágányban egy "hézagos illesztés", nekem nagyon tetszik az a hang, ahogy a 6 tengely átcsattog rajta...
Benyó Creative Commons License 1999.10.15 0 0 1902
:-O
Előzmény: division by zero (1901)
division by zero Creative Commons License 1999.10.15 0 0 1901
olvass egy kicsit lejjebb, NZA 12:19-kor írta, hogy 1455...
Előzmény: Benyó (1899)
division by zero Creative Commons License 1999.10.15 0 0 1900
szerintem is, végülis a "vas-út"ról van szó...
amúgy hol ez, hol az kerül a társalgás középpontjába...

Nohab ügyben ezt ajánlom az érdeklödök figyelmébe...

Előzmény: plebejus (1896)
Benyó Creative Commons License 1999.10.15 0 0 1899
Miért, Debrecenben menyi? Nem 1435?
Bence
Előzmény: plebejus (1896)
ZöPö Creative Commons License 1999.10.15 0 0 1898
Engem sem bánt, ha itt beszélgetünk villamosról meg troliról is, más sem tiltakozott eddig. (Remélem, ezután sem.) Így legalább egyhelyütt van minden érdekes.

plebejus: jaja, a 9, 19-es villamos is ilyen volt anno a budai felső rakparton. A vezetőállás nyitott volt, így kisgyerekként mindig oda ültem be és a megállóknál nyitogattam az ajtót.
Privát üzenet: Ma befejezem a szkennelést, holnap postára adom a füzetedet.

Előzmény: plebejus (1896)
werner Creative Commons License 1999.10.15 0 0 1897
Szevasztok!

"lesznek képek, akit érdekel szkennelve, jelezze!"
Jelzem!

"Szeged-Kistelek-Kecskemét-Lajosmizse-Kecskemét-Bp.-Miskolc-Putnok-Szilvásvárad-Eger?"
Nem.
Szeged-Kistelek-Kecskemét-Lajosmizse-Bp Ferencváros-Miskolc-Putnok-Szilvásvárad-Eger.

"Tudsz-e kompetens miskolci telefonszámot?"
Nem, sajnos.

"Ma reggel a 20-as NOHAB itt járt Szegeden! "
Ma reggel szívesen lettem volna szegedi.

Egyébként a 331-es Szili csattant Ausztriában. Selejtezni kellett.

Új képek a hétvégére itt és itt is.

Előzmény: Lehoczki Gabor (1867)
plebejus Creative Commons License 1999.10.15 0 0 1896
szvsz vaspalya mind2, Mo-n meg nyomtav is azonos, kiveve Debrecent:)
Előzmény: John Howard (1895)
John Howard Creative Commons License 1999.10.15 0 0 1895
Csak gyanítom, hogy a 3700 volt. A csuklósítottra személyesen nem emlékszem, pedig nagyon érdekelne sok részlete, pl. a befüggesztett középrész technikai megoldása, stb, stb. Ha lenne képed róla (a Benda-féle honlapon találhatón kívül, azt hiszem, azon oldalsó kontaktorszekrény látszik, de ez nem biztos), nagyon megköszönném.

Mindenkinek, villamostémában!
Tényleg megfontolandó, hogy másik topic-on folytassuk, nem a keveredés miatt, de nyilván vannak villamososok, akik nem tudnak a nagyvasúthoz hozzászólni (egy kicsit én is ilyen vagyok), és fordítva, a vonatosok közül sem kell mindenkinek szeretni a villamosokat. Ezt elfogadom, nincs harag, végülis az utóbbi napokban én hozakodtam elő a témával.

Vélemény?

Előzmény: NZA (1886)
plebejus Creative Commons License 1999.10.15 0 0 1894
Van otthon egy konyvem, (kb 60 evvel fiatalabb, mint a Pallas) utananezek, hatha abban jobb infok vannak. Azt nem igerem, hogy bepotyogom (1 1/2 ujjal tudok csak gepelni, scannaer meg nyema), de ha adsz egy faxszamot oda elkuldhetem.
Előzmény: Bölény (1787)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!