aztán tényleg 1 hónap múlva kész legyen! nem csak Nohabozni éjjel-nappal, tessék gondolni a Nohab mentes környéken szenvedőkre is, akiknek csak a honlapod jelenti az egyetlen "oázist"!
Joó Feri éppen Norvégiában NoHABozik a Di3.643 mögött a Hamar-Trondheim vonalon. Délután egy kicsit bele is hallgattam egy gyorsulásba. Ma a 623
vezérállásán is utazott, ez a gép arról nevezetes, hogy 1960-ban Magyarországon Ő volt a demonstrátor-NoHAB, vagyis az első NoHAB, aki magyar földre
belépett! Egy hónapon belül el kell készülnie a megújult honlapomnak, ott lesz kép róla, 1960-as és idei állapotában is.
Norvégia még a NoHABok nélkül is hihetetlenül szép...
a csuklós UV tervrajzai megvannak még valahol?
Szerintem a múzeum részére újra meg kéne csinálni, felhasznáva két leselejtezett UV-t (elöbb utóbb úgyis lesznek ilyenek...).
Milyen képet láttál? meg van neked még az a "valami"?
A 1999.júliúsi Pályaőrben is van egy kép, amint épp a 13. vágányra gurítják rá...
június 8. és 10. között történt mindez, azóta a Keletiben a mozdonyszínnél áll a Kandó.
A skanzen az Északi (volt Hámán Kató) fűtőházban lesz.
Más. Pár hete láttam valamiben egy képet, amint a V40 016-ot leemelik a Keleti melletti "talapzatról". Valami olyasmi volt a képaláírás, hogy felújítják a létrehozandó vasúti járműskanzen részére.
Múlt héten meg valamelyik tévében volt szó valamilyen vasúti járműről, nem figyeltem oda, mert dolgoztam itthon, egyszer csak azt mondja, "...a XIII. kerületi vasúti skanzenben lesz kiállítva, amely előreláthatólag 2000 májusában nyílik meg". Erre kaptam fel a fejem. Ki tud erről pontosabbat?
egyáltalán nem lerágott csont, sőt! NoHAB alapítványunk alaptőkéje már a bankban van, csak egy pár lépés választ el bennünket a megalakulástól. A listán erről már volt szó, a többit magánban, ha érdekel!
Aki akar latni erdekes IC szerelvenyeket, menjen ki a Keletibe vasarnaponkent. A Kanizsai IC-k neha egeszen dobbenetes osszeallitassal jarnak. Mult vasarnap pl. az 1843-as Baross IC-n az egy db. 2.o. erosites helyett 3 fulkes, Keletis 1. osztalyu 19-91-3.. -as kocsi volt :))) (Nekem teccett) Igaz, nagy kavaras volt belole, mert igy a kocsik sorrendeje felborult, a 65-os kocsi utan jott sorban a 62-63-64+etkezo+keszthelyi resz. Mondjuk ezt most itt megertettem, a szerelveny bo egy oran belul fordult vissza Kanizsa IC-kent, es ezek a kocsik a Keletiben maradtak. Igy egyszerubben kiszedtek...
A masik esti IC-n Kanizsarol GySEV kocsik is vannak, az 1844 Baross IC-vel jonnek le (Ind. 13.55 Bp. Keleti) es fordulnak vissza a Muraval. Egyebkent ez a fordulo nyaron mindennapos volt, akkor a keszthelyi vonatot erositettek igy.
A Zselic IC Bko-it Kanizsa allitja ki, vasarnap du. valami szemellyel mennek el Kaposvarig (ezt sajna igy fejbol nem tudom) es masnap reggel a 852-es gyorssal ternek vissza. Ahogy en tudom, mind a Zselic, mind a Kvarner IC-re 90 ft. a potdij, mert "nem legkondis kocsik kozlekednek" Pedig szerintem az ott futo horvat kocsik kiiralyak...
Egyebkent mig nem volt Zselic, a Kvarnert erositettek vasarnaponkent egy Bko-val Kanizsarol. Persze elofordult, hogy nem volt eleg Bko, es akkor zold muboruleses Bo ment el...
Itt a Korong utcánál, kb 11:10 és 11:50 között szokott lenni egy magányos Gigant gépmenet, van a vágányban egy "hézagos illesztés", nekem nagyon tetszik az a hang, ahogy a 6 tengely átcsattog rajta...
Engem sem bánt, ha itt beszélgetünk villamosról meg troliról is, más sem tiltakozott eddig. (Remélem, ezután sem.) Így legalább egyhelyütt van minden érdekes.
plebejus: jaja, a 9, 19-es villamos is ilyen volt anno a budai felső rakparton. A vezetőállás nyitott volt, így kisgyerekként mindig oda ültem be és a megállóknál nyitogattam az ajtót.
Privát üzenet: Ma befejezem a szkennelést, holnap postára adom a füzetedet.
"lesznek képek, akit érdekel szkennelve, jelezze!"
Jelzem!
"Szeged-Kistelek-Kecskemét-Lajosmizse-Kecskemét-Bp.-Miskolc-Putnok-Szilvásvárad-Eger?"
Nem.
Szeged-Kistelek-Kecskemét-Lajosmizse-Bp Ferencváros-Miskolc-Putnok-Szilvásvárad-Eger.
Csak gyanítom, hogy a 3700 volt. A csuklósítottra személyesen nem emlékszem, pedig nagyon érdekelne sok részlete, pl. a befüggesztett középrész technikai megoldása, stb, stb. Ha lenne képed róla (a Benda-féle honlapon találhatón kívül, azt hiszem, azon oldalsó kontaktorszekrény látszik, de ez nem biztos), nagyon megköszönném.
Mindenkinek, villamostémában!
Tényleg megfontolandó, hogy másik topic-on folytassuk, nem a keveredés miatt, de nyilván vannak villamososok, akik nem tudnak a nagyvasúthoz hozzászólni (egy kicsit én is ilyen vagyok), és fordítva, a vonatosok közül sem kell mindenkinek szeretni a villamosokat. Ezt elfogadom, nincs harag, végülis az utóbbi napokban én hozakodtam elő a témával.
Van otthon egy konyvem, (kb 60 evvel fiatalabb, mint a Pallas) utananezek, hatha abban jobb infok vannak. Azt nem igerem, hogy bepotyogom (1 1/2 ujjal tudok csak gepelni, scannaer meg nyema), de ha adsz egy faxszamot oda elkuldhetem.