Ha jól értem, akkor ha desztillált vizet töltök bele, azzal rendben lesz
Így van. De jobb kutaknál meg tudják nézni a fagyáspontot, nézesd meg előtte-utánna, nem fog változni. A fagyálló nemigen párolog, csak a benne levő víz. A gőzre vigyázz!
Köszi mindenkinek a segítséget! Beszéltem már a szervizzel, ők mondták hogy nyugodtan töltsek rá. Ezt fogom tenni és figyelni fogom a szintet, hogy csökken-e, ha igen akkor kérek időpontot. Sajnos a saját hanyagságom is, hogy a vizet nem nagyon néztem eddig, csak az olajat, így nem nagyon tudom, hogy vajon mennyi volt benne alapból. Ha jól értem, akkor ha desztillált vizet töltök bele, azzal rendben lesz, bevallom a tartályt elnézve nem igazán látom milyen színű a folyadék, ami gyárilag benne van.
Csak a megfelelő színűt, de kötelező szervíznél készségesen rátöltenek gyári folyadékkal ha jelzed. Sőt! Én vettem is egy literrel legutóbbi szervíz alkalmával, hogy legyen otthon ha kell. (maximalista vagyok, akkor tudom rendben a dolgokat, ha maxig van minden folyadék...jelzem gyárilag újonnan sem volt meg a szint)
Semmilyen. Ioncserélt vagy desztillált vízzel pótold, ha a párolgás okozta veszteségnél (max 2-3 dl) több hiányzik, akkor szervíz garanciában, mert valahol ereszt a rendszer.
Volna egy valószínűleg búza kérdésem, de még soha nem lehet ezzel foglalkoznom. 2019-es Kia Ceed 1.4 MPI-hez milyen motor hűtőfolyadék kell, ha akarok rátölteni? Néztem a kezelési útmutatót, de nem igazán találtam meg, valószínűleg béna vagyok.
Igazabol 1.5T-t akartam irni... a Facebook sok hasonlo topicot tartalmaz, de sajnos kirekeszto azokkal szemben akik nem hajlandoak csak ezert regisztralni...
Nyílván ez is jelentősen korlátozott program, továbbá a gyártó függvénye is, hogy mennyit enged betekinteni az ECU-ba. Pl ezzel a 4 összerakott diagrammal teszteltem az indulástól kezdve, hogy mikor éri el a hűtővíz, a motorolaj, valamint a katalizátor az optimális hőmérsékletet. Ebből következtetve, hogy meddig nem tanácsos pörgetni a motort, valamint a GPF regenerálását milyen fokozatban, ill fordulaton érdemes elkezdeni és meddig engedni motorfékkel, hogy ne essen 600 C fok alá a katalizátor/GPF hőmérséklete. Mivel a lerakodott korom gyulladáspontja kb 5-600 C fok körül van. Korábban írtam pár sort, hogy a benzines részecskeszűrőt GPF-et másképp kell regenerálni, mint a dizel DPF-et http://kepkezelo.com/viewer.php?file=af8xy6cdl2078wmc7knw.jpg
Persze ez is csak egy amatőr szintű alkalmazás kezdőknek, de tapasztalásnak , játéknak elegendő. :)
6.6-7.5. 5 fok alatt kb fél literrel megugrik, valamint nálam nincs különbség 130 vagy 140re állított tempomattal... Enyém automata, ahogy autópályára érek húzom is manuálba. Idegesítően visszakapcsolgat, miközben mindent megold 7ben is... a legjobb hogy ha pl 6ban megyek fel győr felől tatabánya emelkedőre 130nál, jelzi hogy a 7ik lenne ideális. Áthúzom automatába, felkapcsol 7be aztán rögtön vissza 6ba... ezen még dolgozhatnának kicsit. Valamint intenzívebb gyorsításoknál is válthatna korábban felfelé, kicsi bőgetős érzésem van, minek kiforgatni egy turbómotort, ha már 1500től max nyomatéka van? Ha padlót nyomok, vagy sportban persze pöröghet, de normálban fél gáznál 3000 fölé felesleges kipörgetnie... pl manuálisan váltva sokkal inkább érezni hogy húz, 2500 körül elváltva, lágyan de tolósan lehet gyorsulni. Vagy legalább igazodhatna a vezetési szokáshoz, 2000 alatt szinte sosem vált fel korábban, bármilyen kis terhelés is van, úgy érezni üresben pörgeti a motort, terhelés nélkül... elhiszem hogy ez lehet az ideális tartománya, de más mai automaták simán váltanak már 1600-1800 körül ha kicsi a terhelés. A lassú araszolást nem szereti, 1es rövid, a 2est meg csúsztatja nagyon, bólogatás az eredménye (távolságtartóval meg pláne). Sokszor inkább üresben gurítom, úgy finomabban lehet az araszolást áthidalni.
Ebben az esetben nem egészen, mert az ELM327 chipset utasításkészletét teszteli a program. Ahol OK, az rendben, ahol KO, az meg nem. Ha valódi chipset lenne, akkor mindenhol OK-t látnánk, de ezek hamisítványok, ezért van KO sok helyen. 2017 óta egészen megtévesztő hamisítványok léteznek, addig egy sima ATPPS-re vagy ATR1-re sem jött válasz, most meg már arra is. Haladni kell a korral... :D
Eszköz neve=V-LINK Eszköz mac címe=00:1D:A5:1D:7D:55 Eszköz Verzió (deklarált)=ELM327 v2.1
Parancs Verzió Eredmény RAW AT@1 1.0 OK AT@1rOBDII to RS232 Interpreterrr> ATSPA6 1.0 OK ATSPA6rOKrr> ATTPA6 1.0 OK ATTPA6rOKrr> ATTP6 1.0 OK ATTP6rOKrr> ATSP00 1.3 OK ATSP00rOKrr> ATSP6 1.0 OK ATSP6rOKrr> ATAL 1.0 OK ATALrOKrr> ATNL 1.0 OK ATNLrOKrr> ATAMC 2.0 OK ATAMCr00rr> ATAMT20 2.0 KO AAMT20r?rr> ATRA70 1.3 OK ATRA70rOKrr> ATSR70 1.2 OK ATSR70rOKrr> ATAR 1.2 OK ATARrOKrr> ATAT0 1.2 OK ATAT0rOKrr> ATAT2 1.2 OK ATAT2rOKrr> ATAT1 1.2 OK ATAT1rOKrr> ATBD 1.0 OK ATBDr00 42 FF A0 CF 00 EF 80 FF 2A F7 22 E7 rr> ATBRT0F 1.2 KO ABRT0Fr?rr> ATCAF0 1.0 OK ATCAF0rOKrr> ATCAF1 1.0 OK ATCAF1rOKrr> ATCEA04 1.4 OK ACEA04rNO DATArr> ATCERF1 2.2 KO ACERF1r?rr> ATCEA 1.4 OK ATCEArOKrr> ATCF00000111 1.0 OK ATCF00000111rOKrr> ATCF111 1.0 OK ACF111rNO DATArr> ATCFC0 1.0 OK ATCFC0rOKrr> ATCFC1 1.0 OK ATCFC1rOKrr> ATCM00000111 1.0 OK ATCM00000111rOKrr> ATCM111 1.0 KO ACM111r?rr> ATCP18 1.0 OK ATCP18rOKrr> ATCRA7C0 1.3 OK ATCRA7C0rOKrr> ATCRA000007C0 1.3 OK ATCRA000007C0rOKrr> ATCRA 1.4b OK ATCRArOKrr> ATCS 1.0 OK ATCSrT:00 R:00 rr> ATCSM0 1.4b OK ATCSM0rOKrr> ATCSM1 1.4b OK ATCSM1rOKrr> ATCTM5 2.1 OK ATCTM5rOKrr> ATCTM1 2.1 OK ATCTM1rOKrr> ATCV0000 1.4 OK ATCV0000rOKrr> ATD1 1.3 OK ATD1rOKrr> ATD0 1.3 OK ATD0rOKrr> ATDP 1.0 OK ATDPrISO 15765-4 (CAN 11/500)rr> ATDPN 1.0 OK ATDPNr6rr> ATE0 1.0 OK ATE0rOKrr> ATE1 1.0 OK OKrr> ATFCSD0430FF00 1.1 OK ATFCSD0430FF00rOKrr> ATFCSH000007B0 1.1 OK ATFCSH000007B0rOKrr> ATFCSH7B0 1.1 OK ATFCSH7B0rOKrr> ATFCSM0 1.1 KO AFCSM0r?rr> ATFE 1.3a OK ATFErOKrr> ATH0 1.0 OK ATH0rOKrr> ATH1 1.0 OK ATH1rOKrr> ATI 1.0 OK ATIrELM327 v2.1rr> ATIB10 1.0 OK ATIB10rOKrr> ATIB12 2.2 KO ATIB12r?rr> ATIB15 2.2 KO ATIB15r?rr> ATIB48 1.4 OK ATIB48rOKrr> ATIB96 1.0 OK ATIB96rOKrr> ATIFRS 1.2 OK ATIFRSrOKrr> ATIFRH 1.2 OK ATIFRHrOKrr> ATIFR0 1.2 OK ATIFR0rOKrr> ATIFR2 1.2 OK ATIFR2rOKrr> ATIFR1 1.2 OK ATIFR1rOKrr> ATIFR6 2.2 KO ATIFR6r?rr> ATIFR5 2.2 KO ATIFR5r?rr> ATIFR4 2.2 KO ATIFR4r?rr> ATIGN 1.4 OK ATIGNrONrr> ATIIA7A 1.2 OK ATIIA7ArOKrr> ATJS 1.3 OK ATJSrOKrr> ATJE 1.3 OK ATJErOKrr> ATJHF0 1.4b OK ATJHF0rOKrr> ATJHF1 1.4b OK ATJHF1rOKrr> ATJTM5 1.4b OK ATJTM5rOKrr> ATJTM1 1.4b OK ATJTM1rOKrr> ATKW 1.3 OK ATKWr1:-- 2:--rr> ATKW0 1.2 OK ATKW0rOKrr> ATKW1 1.2 OK ATKW1rOKrr> ATL0 1.0 OK ATL0rOKrr> ATL1 1.0 OK ATL1rOKrnrn> ATM1 1.0 OK ATM1rnOKrnrn> ATM0 1.0 OK ATM0rnOKrnrn> ATPPFFON 1.1 OK ATPPFFONrnOKrnrn> ATPPFFOFF 1.1 OK ATPPFFOFFrnOKrnrn> ATPPS 1.1 OK ATPPSrn00:FF F 01:FF F 02:FF F 03:32 Frn04:01 F 05:FF F 06:F1 F 07:09 Frn08:FF F 09:00 F 0A:0A F 0B:FF Frn0C:68 F 0D:0D F 0E:FE F 0F:D5 Frn10:0D F 11:00 F 12:FF F 13:32 Frn14:50 F 15:0A F 16:FF F 17:92 Frn18:00 F 19:62 F 1A:0A F 1B:0A Frn1C:03 F 1D:0F F 1E:4A F 1F:FF Frn20:FF F 21:FF F 22:FF F 23:FF Frn24:00 F 25:00 F 26:00 F 27:FF Frn28:FF F 29:FF F 2A:38 F 2B:02 Frn2C:E0 F 2D:04 F 2E:80 F 2F:0A Frnrn> ATR0 1.0 OK ATR0rnOKrnrn> ATR1 1.0 OK ATR1rnOKrnrn> ATRV 1.0 OK ATRVrn11.0Vrnrn> ATS0 1.3 OK ATS0rnOKrnrn> ATS1 1.3 OK ATS1rnOKrnrn> ATSDFF 1.4 OK ATSDFFrnOKrnrn> ATRD 1.4 OK ATRDrnFF rnrn> ATSH000007E0 2.0 OK ATSH000007E0rnOKrnrn> ATSHA848F1 1.0 OK ATSHA848F1rnOKrnrn> ATSH7B0 1.0 KO ASH7B0rn?rnrn> ATST32 1.0 OK ATST32rnOKrnrn> ATSWFF 1.0 OK ATSWFFrnOKrnrn> ATTAF9 1.4 OK ATTAF9rnOKrnrn> ATV1 1.3 OK ATV1rnOKrnrn> ATV0 1.3 OK ATV0rnOKrnrn> ATWMC133F13E 1.0 OK ATWMC133F13ErnOKrnrn> ATPC 1.0 OK ATPCrnOKrnrn> ATWS 1.0 OK ATWSrnrrELM327 v2.1rr> ATD 1.0 OK ATDrrOKrr> ATZ 1.0 OK ATZrrrELM327 v2.1rr>
A részecskeszűrő regenerálása miatt néztem meg múltor menet közben milyen hőmérséklet változások lépnek fel a katalizátorban, ill GPF-ben a különböző haladáskor, ill. motorfék használatakor.
V2.1 mindegyik, ofkorsz... a valóságban meg pont nem. Az a baj a kínai cuccokkal, hogy ha már "elindul", nekik az már 100%-ig működik. Sajnos a kettő együtt nem tesz ki egyet. :(
Az is baj, hogy a vásárló annyira örül amikor megjön a kacat, hogy már tolja is az 5 csillagot, kipróbálás nélkül. Amikor meg nem jön adat, akkor a szoftvert szidja. Hjaaaajjjj... a sok hamisítvány.
Mivel azt írtad, hogy a középső féklámpád „sem működik mióta ez így előjött”, én arra is ránéznék. Kinti elhelyezése miatt akár be is ázhatott a csatlakozása (akár a beszivárgó víz a hét eleji fagyban szétnyomhatott valamit), és az ajtóba átvezető kábelköteget is érdemes megvizsgálni.
csak megoldódott és hogyan? amúgy én arra gondoltam,hogy a zárszerkezet előtti szakaszon fognám meg a bowdent,ott van 2-3 centis szakasz ami szabadon van
Ha magasabbról ejted le,akkor sem akad be? nem lesz baja,esetleg a bowdenbe fújnék be jégoldót,elképzelhető hogy befagyott+fogóval óvatosan megfogni a bowdent és meghúzogatni,működnie kell,nem nagy élmény visszasétálni a pályán a motorháztetőért, a múltkor egy korosabb BMW-ből sétáltak vissza a srácok érte
Ma felnyitottam a motorháztetőt és vissza már nem sikerült. Lecsukódik, a zár is működik de nem pattan be. A nyitókar meg szinte ellenállás nélkül jár. Úgy tűnik mintha a nyitáskor a bovden megszorult volna nyitó állásban és nem ugrott vissza. Mintha folyamatosan húzva lenne a nyitó kar.
A motortérben én meg tudom húzkodni a bovdent? Elérem valahol? Ma éjjel haza kéne mennem a nulláson és jobb lenne ha rendesen lecsukódna.
Szia! Sajnos sok forrása lehet a hibának. Az egyik legjellemzőbb, hogy beázik és a fékpedál kapcsolója lesz zárlatos. Amikor kiszárad, akkor meg jó... Szóval, meg kellene nézni, hogy mennyire nedves a szőnyeg bal elöl.
Olyan is van, hogy kitekert kormánnyal állítottad le az autót, az okozhat túlfeszt indításkor, ami viszont tök más hiba.
Sziasztok! Hasonló hibám van mint amire válaszolva írok, sajnos ott nem derült ki mi lett a végső megoldás. 2008-as 1,6 benzin SW-m van. 2 éve volt egy olyan hibám hogy ESP random kikapcsolt ezt akkor egy féklámpa kapcsoló csere megoldotta. Most visszatért az ESP kikapcsolásos hiba megspékleve azzal hogy néha a lezárt autómon világít a féklámpa + a középső pótféklámpa sem működik mióta ez így előjött. Van valami ötletetek? Előre is köszönöm.