"Számomra az a kérdés hogy normális e az ahogyan a generátorom működik. Azaz jók e ezek a feszültség szintek.?" Nem, nem működik jól, kb. 14,2V-14,4V lenne a jó fesz töltéskor...
Igazad van. Mértem ellenállást , feszt is az akku negatív és a kaszni , motorblokk között, de nem ez a lényeg,ezt csak azért írtam hogy aki olvassa ne fusson plussz köröket hogy ezeket tanácsolja.
Számomra az a kérdés hogy normális e az ahogyan a generátorom működik.
Amit az elején leirtál az jó, de ha oxidáci van vagy fellazult akkor szakadás van azaz nincsen kapcsolat nem lehet potenciálkülömbség. De ugyan azon a szálon semmiképpen. Pozitív negativ(egyenfesz) , fazis nulla, fazis föld, föld nulla, fazis fázis(váltó fesz.) , között van csak mérhető áram. Ebbem az esetben is a mérő műszer zárja rövidre azaz az lesz a fogyasztó. Neked ellenállást kell mérned, vagy feszültséget a pozitív és a test között de ez nem pontos mert oxidáció miatt terhelésnél változhat. Magyarul csak az ellenálláa érték lesz a jó amit negatív és a kasztni között mérsz párhuzamosan.
Ezt nem egészen értem! Miért mérsz az akksi negativ és a kasztni között feszültséget? Max áramfelvételt mérhető de az meg sorba kötve. Vagy az akku plusz és a kasztni között mérsz feszültségrt, vagy szakadást mérsz , vagy Ohmikusan mérsz. Amit te mértél szerimtem értelmetlen mert ugyanazon a potenciálon nem mérhető feszültség. Magyarul, az áramnak folynia kell valahonnan valahova. Negativból pozitivba, a mai állaspont szerin, de a régi szerint elektron többletből elektron hiányba mozognak a részecskék.......... De ez számunkra lényegtelen. De ha elmagyarázod miért mérsz igy szivesen meghallgatom, szeretek tanulni.
Sziasztok! Olyan problémám lenne hogy fehér gőz jön a kipufogóból és nyomás alatt van a hűtőviz rendszer, gázadáskor mintha ömlene valahova a viz benne. Ha le veszem a tartály kupakját fortyog a viz. Hengerfej tömítés? Mekkora lehet a baj?
Egy kis segítségre lenne szükségem, tanács formájában.
A műszerfal világítás kekeckedik, de valószínűleg nem az izzó ment tönkre, mert felvillan mikor nyitom/zárom az autót, de egyébként nem világít. Tudnátok ötletet mondani?
A tükörlap fűthető, ezért lehet hogy a hőérzékelő közel került hozzá. A tükörlap bepattintható műanyag keretben van, próbáld meg óvatosan kivenni, akkor láthatod hogy mi lehet a hiba.
Azt vettem észre, hogy egy ideje a külső hőmérő, ami ugye a jobb tükörbe van beépítve kb. 12 fokkal többet mutat a valós értéknél. Elvileg gyárilag beépített hőmérőről van szó (2002.12. havi autó). Valaki nem tudja, mit lehetne csinálni, megnézni, hátha sikerül megjavítani?
Próbáltam rákeresni, de csak utólagos beszerelésről szól szinte minden témába vágó hozzászólás.
Szia. Én se tudtam szerezni csak bontóból. A pillangószelep alatti tömítés nem baj ha lazán tartja, amikor elinditod a motort akkora vákum keletkezik hogy leszivja a tömítésre a szelepet. Plusz még a csavarok is fogják.
A légszűrőház alján van egy tömítés, ami a fojtószelepre megy rá, nagyon szakadt állapotban van, kicserélném. Sehol sem találtam, hol lehet ilyet venni és mi a pontos neve? Sehol sem találtam...
Az normális, hogy a fojtószelepházat tök könnyen ki lehet emelni? Fojtószelepház alján levő tömítésnek nem kellene jobban tartania? Ezt is cserélnem kellene?
Szia! Utolsó kérdésedre : én 158cm vagyok és igen, nekem segít a magasság állítás a kilátásban. Ha én vezetek az első, hogy beülés után az ülést fel, aztán igazítom a pedálokhoz előre. Nem sokat emel de az pont elég, hogy jól / jobban lássak. Kiszálláskor csak hátra tolom az ülést, a leengedés párom dolga mert az én súlyom kevés hozzá :)
Olyan kérdésem lenne, hogy ha nem adom rá az utastér ventillátort, csak a menetszél nyomja be a levegőt enyhe olajszagot érezni. Motortérben csak a szelepfedélnél látni pici olajpárát. Okozhatja csak ez a kellemetlen szagot?
kiindulva abból, hogy a jobb ülés nem állítható magasságú és a sofőr ülés meg inkabb csak lejjeb sűlyeszthető, inkább ülésalacsonyítónak nevezném a szerkezetet mint magasítónak :-) Szóval ha alacsony a normál ülés lehet, hogy a változtatható magasságú üléssel nem érsz semmit...