Keresés

Részletes keresés

ZöPö Creative Commons License 1999.09.01 0 0 360
off
Szvsz szó nincs a "föld alá vágyásról", van, aki kifejezetten irtózik tőle, egyszerűen csak a metró olyan eszköz, amire se az időjárás, se a dugók nincsenek hatással -> lehet vele KÖZLEKEDNI.
Törölt nick Creative Commons License 1999.09.01 0 0 359
Én még mindig nem vagyok biztos abban, hogy metró nélkül nem lehet megoldani. Pl. Déli összekötő vasúti híd mellett (az északi oldalon, tehát a Lágymányosi híd felé) van hely egy vágánynak, még a pillérek is megvannak. Ezt a megoldást már több helyről hallottam, nem tudom, hogy a megvalósítás milyen fázisban áll épp. Ha ez megépül, akkor már jó eséllyel meg lehet valósítani egy elővárosi, illetve városi vasúti forgalmat, ami sokkal változatosabb kínálatot tud nyújtani viszonylatok tekintetében, mint egy metró. Nem kellene agyonisteníteni a metrót. Nem attól jó egy utazás, hogy leglább egyszer a föld alatt is utazol, ez marhaság. Mindenki azon görcsöl, hogy napi utazásai során legalább egyszer metróba botolhasson, itt nagyon megetették a népet. Nem mondom, ha majd annyi pénzünk lesz, mint az osztrákoknak, akkor majd lehet abban is gondolkodni, hogy teljesen behálózzuk a várost metróvonalakkal, de addig olcsóbb megoldásokat kell választani, ami nem feltétlenül jelenti azt, hogy rosszabbak is. És vannak adottságok, amiket ki kell használni. Gondolok itt egy meglévő vasúti hálózatra, aminek kapacitását itt-ott bővíteni kell.
1014 Creative Commons License 1999.09.01 0 0 358
Nem a jövendő kiállítással kapcsolatos? (ld. Északi Fűtőház, Nosztalgia kft)

más:
Valahol felmerült a paksi múzeum. Én '88-ban és '98-ban voltam ott, a két időpont között csak a rozsda vastagodott. Úgy tudom, átköltözik Pestre.

ZöPö Creative Commons License 1999.09.01 0 0 357
Pestszentimrén, idén május elsején.
Lehoczki Gabor Creative Commons License 1999.09.01 0 0 356
ZöPö, "csak úgy":
hol készültek a képek? M41 2124 jelenleg a 154-en ingázik Baja és Halas között, felváltva M41 2202-vel és M62 180-nal, személyvonatokkal.
ZöPö Creative Commons License 1999.09.01 0 0 355
Képek "csak úgy":

1.
2.
3.

(Talán most nem rontom el...)

ZöPö Creative Commons License 1999.09.01 0 0 354
Elnézést, mindjárt hívom a moderátorokat, hogy vegyék ki.
Arthur Dent Creative Commons License 1999.09.01 0 0 353
Szerintem a d!
d) Valaki yópénzért elvállalta a munkát!

ZöPö Creative Commons License 1999.09.01 0 0 352
Elrontottam? :-o :-(((
Arthur Dent Creative Commons License 1999.09.01 0 0 351
Én is megkaptam ezt. Most válaszoltam neki, hogy várjon 1 kicsit, megpróbálok segíteni neki...
Vajon honnan tudja a e-mail cimemet, mert nem arra küldte, ami itt meg van adva. Talány?....

ZöPö Creative Commons License 1999.09.01 0 0 350
Képek "csak úgy":

2.

division by zero Creative Commons License 1999.09.01 0 0 349
Mi történik Rákosrendezőn? Írtják a dzsungelt!!!!
A Nyugati felől nézve bal oldalon, az utolsó villamosított vágánytól számolva már vagy 3.5 vágányt kitisztítottak, néhol karvastagságu fákat vágtak ki.
Olyan öszvér autóval mászkálnak, aminek vaskereke is van.
Mi lesz itt?
a) újra nő a dzsungel évekig
b) felszedik a síneket
c) valamire használni fogják a vágányokat
Melyik a helyes válasz?
division by zero Creative Commons License 1999.09.01 0 0 348
az én nagyapám pedig masiniszta volt, valószínüleg tőle örökölhettem, genetikailag, a "mozdony füstöt", sajnos nem nagyon ismertem, kicsi voltam amikor meghalt.
disp_ Creative Commons License 1999.09.01 0 0 347
89-95 ig és 95 ben kaptam érmet
Törölt nick Creative Commons License 1999.09.01 0 0 346
Reggeli félregépelés: én helyett ény...(bocs)
Törölt nick Creative Commons License 1999.09.01 0 0 345
Akkor hagy én is: az ény nagymamám volt Rákoskerten az egyik utólsó jegykiadó :-)) Szerintem ott "siklott félre az életem", jó pár nyarat ot töltöttem. Amikor kezdték szétszedni az épületet elég szörnyen éreztem magam.....
division by zero Creative Commons License 1999.09.01 0 0 344
És mit írjunk a fickónak, hol probálkozzon dokumentumok fellelésével?
Lehoczki Gabor Creative Commons License 1999.09.01 0 0 343
Az en anyai nagyanyam egyik idosebbik testvere pedig Ragusa (Dubrovnik) allomasfonoke volt valamikor a ket vilaghaboru kozott. Nem vicc!
Lehoczki Gabor Creative Commons License 1999.09.01 0 0 342
Armand!

Engem is nagyon erdekelne ez a regi menetrend. Ha lehet, hozd el 12-en a 64-es turara (talan ma meglesz a MAV arajanlat a kulonmenetes BZ-re, eddig 6 munkanap nem volt nekik eleg...), kimasomlom belole, ami engem erdekel, aztan postan visszakuldom!

Gabó Creative Commons License 1999.09.01 0 0 341
mikor?
disp_ Creative Commons License 1999.09.01 0 0 340
Dehogynem...:)
Egy másik volt Mechwartos (mellesleg Mechwart érmes is)
Gabó Creative Commons License 1999.09.01 0 0 339
Ti nem vagytok normálisak:-))))))))))))

Egy volt Mechwartos

joy Creative Commons License 1999.09.01 0 0 338
Yóóó ez a topic, csak én vagyok kevés hozzá... A mozdonyos fényképeket végignéztem klasszak a Nohabok.
A Szetn István motroros IC-ről nincs kép? Az a szerelvény egészen Európai...
division by zero Creative Commons License 1999.08.31 0 0 337
Gyuszi bá! vagy egy hete igérted a fénysorompót...
division by zero Creative Commons License 1999.08.31 0 0 336
most kaptam ezt a levelet:
"
My great grandfather Samuel Schanz, station master of Munkacs, Hungary. Seeking Railroad organizations in Hungary and Ukraine.

My great grandfather Samuel Schanz (Schantz) once ran the train station in
Munkacs, Hungary (now Mukachevo, Ukraine) between 1885 and 1903. I want to see if I can find any document of his employment.

I seek to find any railroad organizations in Ukraine and Hungary. Can you
help me by sending me information on any such organizations or who has
documents of employment for the years 1885 until 1905 in Ukrainaian and
Hungarian Railroads?

You can see the picture of my great grandfather and great grandmother Samuel and Sarah Schanz (Schantz) at

http://www.netmonger.net/~dbaer/schanz.jpg

You can see a picture of the current railroad station of Mukachevo, Ukraine
(former Munkacs, Hungary) at

http://www.netmonger.net/~dbaer/station.jpg

Thank you very much.

Dennis Baer

hevenyészet fordításban: az illető dédapja Munkács állomáson volt állomásfönök 1885-1905 között, erről szeretne dokumentumokat találni, azt szeretné tudni hol érdemes ilyeneket keresni.

1014 Creative Commons License 1999.08.31 0 0 335
Nem tagadom. Szép jármű. Valamikor a '80-as években Hegyeshalomban voltunk Szilivel. Bejárt mellénk egy osztrák gép, átláttunk a vezérállásába. Azt a különbséget...

1014

division by zero Creative Commons License 1999.08.31 0 0 334
lazar!
erre sajnos nincs cserealapom, de azért izgat az a bizonyos Kaposvár-Szigetvár menetrend, nem tudnád bescannelni és emailben elküldeni?
division by zero Creative Commons License 1999.08.31 0 0 333
Üdv 1014!
Csak nem ez a kedvenced?
weirdo Creative Commons License 1999.08.31 0 0 332
Van egy haverom, akiről véletlenül vettük észre, hogy vonatbuzi!!! Tudjátok hogyan? Irattunk vele egy-két pornócd-t, és mit ad isten, a lányok között időnként feltűnik egy-egy Szergej, Nohab, ilyenek. Jó nem?
w
1014 Creative Commons License 1999.08.31 0 0 331
Ma vettem észre a topicot és átfutottam. Hozzászólásilag e pillanatig szűz voltam és ha befogadtok, akkor sem fogok nagyon sűrűn jelentkezni. 9 évig tanultam a vasutat, 12-ig szolgáltam gépészeti és informatikai területen. Terepasztal épül. (Lejárt) villanymozdony-vezetői jogsim van.

1014

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!