off
Szvsz szó nincs a "föld alá vágyásról", van, aki kifejezetten irtózik tőle, egyszerűen csak a metró olyan eszköz, amire se az időjárás, se a dugók nincsenek hatással -> lehet vele KÖZLEKEDNI.
Én még mindig nem vagyok biztos abban, hogy metró nélkül nem lehet megoldani. Pl. Déli összekötő vasúti híd mellett (az északi oldalon, tehát a Lágymányosi híd felé) van hely egy vágánynak, még a pillérek is megvannak. Ezt a megoldást már több helyről hallottam, nem tudom, hogy a megvalósítás milyen fázisban áll épp. Ha ez megépül, akkor már jó eséllyel meg lehet valósítani egy elővárosi, illetve városi vasúti forgalmat, ami sokkal változatosabb kínálatot tud nyújtani viszonylatok tekintetében, mint egy metró. Nem kellene agyonisteníteni a metrót. Nem attól jó egy utazás, hogy leglább egyszer a föld alatt is utazol, ez marhaság. Mindenki azon görcsöl, hogy napi utazásai során legalább egyszer metróba botolhasson, itt nagyon megetették a népet. Nem mondom, ha majd annyi pénzünk lesz, mint az osztrákoknak, akkor majd lehet abban is gondolkodni, hogy teljesen behálózzuk a várost metróvonalakkal, de addig olcsóbb megoldásokat kell választani, ami nem feltétlenül jelenti azt, hogy rosszabbak is. És vannak adottságok, amiket ki kell használni. Gondolok itt egy meglévő vasúti hálózatra, aminek kapacitását itt-ott bővíteni kell.
ZöPö, "csak úgy":
hol készültek a képek? M41 2124 jelenleg a 154-en ingázik Baja és Halas között, felváltva M41 2202-vel és M62 180-nal, személyvonatokkal.
Én is megkaptam ezt. Most válaszoltam neki, hogy várjon 1 kicsit, megpróbálok segíteni neki...
Vajon honnan tudja a e-mail cimemet, mert nem arra küldte, ami itt meg van adva. Talány?....
Mi történik Rákosrendezőn? Írtják a dzsungelt!!!!
A Nyugati felől nézve bal oldalon, az utolsó villamosított vágánytól számolva már vagy 3.5 vágányt kitisztítottak, néhol karvastagságu fákat vágtak ki.
Olyan öszvér autóval mászkálnak, aminek vaskereke is van.
Mi lesz itt?
a) újra nő a dzsungel évekig
b) felszedik a síneket
c) valamire használni fogják a vágányokat
Melyik a helyes válasz?
az én nagyapám pedig masiniszta volt, valószínüleg tőle örökölhettem, genetikailag, a "mozdony füstöt", sajnos nem nagyon ismertem, kicsi voltam amikor meghalt.
Akkor hagy én is: az ény nagymamám volt Rákoskerten az egyik utólsó jegykiadó :-)) Szerintem ott "siklott félre az életem", jó pár nyarat ot töltöttem. Amikor kezdték szétszedni az épületet elég szörnyen éreztem magam.....
Engem is nagyon erdekelne ez a regi menetrend. Ha lehet, hozd el 12-en a 64-es turara (talan ma meglesz a MAV arajanlat a kulonmenetes BZ-re, eddig 6 munkanap nem volt nekik eleg...), kimasomlom belole, ami engem erdekel, aztan postan visszakuldom!
Yóóó ez a topic, csak én vagyok kevés hozzá... A mozdonyos fényképeket végignéztem klasszak a Nohabok.
A Szetn István motroros IC-ről nincs kép? Az a szerelvény egészen Európai...
most kaptam ezt a levelet:
"
My great grandfather Samuel Schanz, station master of Munkacs, Hungary. Seeking Railroad organizations in Hungary and Ukraine.
My great grandfather Samuel Schanz (Schantz) once ran the train station in
Munkacs, Hungary (now Mukachevo, Ukraine) between 1885 and 1903. I want to see if I can find any document of his employment.
I seek to find any railroad organizations in Ukraine and Hungary. Can you
help me by sending me information on any such organizations or who has
documents of employment for the years 1885 until 1905 in Ukrainaian and
Hungarian Railroads?
You can see the picture of my great grandfather and great grandmother Samuel and Sarah Schanz (Schantz) at
hevenyészet fordításban: az illető dédapja Munkács állomáson volt állomásfönök 1885-1905 között, erről szeretne dokumentumokat találni, azt szeretné tudni hol érdemes ilyeneket keresni.
Nem tagadom. Szép jármű. Valamikor a '80-as években Hegyeshalomban voltunk Szilivel. Bejárt mellénk egy osztrák gép, átláttunk a vezérállásába. Azt a különbséget...
Van egy haverom, akiről véletlenül vettük észre, hogy vonatbuzi!!! Tudjátok hogyan? Irattunk vele egy-két pornócd-t, és mit ad isten, a lányok között időnként feltűnik egy-egy Szergej, Nohab, ilyenek. Jó nem?
w
Ma vettem észre a topicot és átfutottam. Hozzászólásilag e pillanatig szűz voltam és ha befogadtok, akkor sem fogok nagyon sűrűn jelentkezni. 9 évig tanultam a vasutat, 12-ig szolgáltam gépészeti és informatikai területen. Terepasztal épül. (Lejárt) villanymozdony-vezetői jogsim van.