Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2020.11.03 0 0 378400

Kb. mire gondolsz? 40-50l-be teszek ennyit. Több mint 10 éve használom, eddig nem volt gond.

 

270CDI-be, 220CDI-be, 350CDI-be teszem.

Előzmény: Heppiiii (378397)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2020.11.03 0 0 378399

Köszi!

Előzmény: W140S300TD (378395)
W140S300TD Creative Commons License 2020.11.03 0 0 378398

Mindenképpen teszek majd bele részecskeszűrőt. Körbenéztem a piacon, az osztrákoknál van a legolcsóbb, 142.000.- Ft, de ugye erre jön még a beszerelés és a komputer átírás költsége. Rengetegen foglalkoznak részecskeszűrő felújítással, ezért lehet, hogy megérné egy bontott felújított darabot venni, de nem tudom ezek mennyire megbízhatóak.

A motor hangján és járásán nem érzek változást, de az injektor csere előtt volt egy olyan jelenség, hogy hideg indítás után egy hirtelen nagyobb gázfröccsnél elkezdett rángatni a motor, ez most megszűnt, bár nem tudom van-e összefüggés a cserével.

Előzmény: kovacs1000 (378396)
Heppiiii Creative Commons License 2020.11.02 0 0 378397

Ez nem okoz egyéb gondot? 

Előzmény: Sz.G.E270CDI (378391)
kovacs1000 Creative Commons License 2020.11.02 0 0 378396

Ertem, hat kar a reszecske szüröert. Anelkül vmennyire biztos kormolni fog.

A motor hangja jarasa nem valtozott?

Előzmény: W140S300TD (378387)
W140S300TD Creative Commons License 2020.11.02 0 0 378395

Ez olyan dolog, hogy vagy elhiszi az ember, vagy nem. Nem igen lehet megállapítani, hogy mennyi lerakódott kormot égethet ki. De egyáltalán nem drága, így belerakom. Ezt is autósboltokban lehet kapni, kétféle létezik a csatolt képen lévő, ami koromégető.

 

Előzmény: Sz.G.E270CDI (378394)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2020.11.02 0 0 378394

Aha. Köszi. ...és jó?

 

Bármelyik autós boltban kapsz, 2 ütemű motorolaj. Én szintetikust öntögetek, 1 tankhoz olyan 1.5-2dl-t. Ahogy sikerül. ;-):-)

Előzmény: W140S300TD (378392)
W140S300TD Creative Commons License 2020.11.02 0 0 378393

Ezt a 2T-t hol lehet kapni, és milyen arányban kell a dízelhez adagolni?

Előzmény: Sz.G.E270CDI (378389)
W140S300TD Creative Commons License 2020.11.02 0 0 378392

Egy üzemanyag adalék, kiégeti a kormot a rendszerből. Nekem 2 autószerelő is javasolta, ők is használják.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (378391)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2020.11.02 0 0 378391

Igen. Keni az injektorokat. Mind3 autónkba teszek. A 20 éves w203 injktorai 300000-nél még tudták a gyári értékeket!

Mondta is a "Boschos" srác, hogy tuti azért ilyen jók még.

Mi az a Dino tabletta, mire jó?

Előzmény: W140S300TD (378390)
W140S300TD Creative Commons License 2020.11.02 0 0 378390

Nem szoktam belerakni. Egyébként az változtatna valamin? Én Dino tablettát rakok bele minden tankoláskor.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (378389)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2020.11.02 0 0 378389

Gázolajba nem szoktál 2T-t rakni?

Előzmény: W140S300TD (378387)
W140S300TD Creative Commons License 2020.11.02 0 0 378388

Azt viszont én kérdezném meg, hogy a CLS Mercire bármilyen 66 centis szélvédő törlő lapát jó, vagy valami speciális kell, mint pédául a Bálnára? Vagy át lehet-e fűzni a gumit?

W140S300TD Creative Commons License 2020.11.02 0 1 378387

A helyzet az, hogy igazából most tudok érdemi észrevételről beszámolni, mivel két hete lettek betéve az újak, de azóta csak tegnap voltam egy hoszabb úton, 630 kilométert mentem, amiből 510 km autópálya volt.

Debrecenből rögtön pályára mentem, tempomat 142 kilométerre állítva (143-tól bünti van) és figyeltem az átlagfogyasztást. 9,2 l/100km-ről indult és úgy 10 kilométerenként ment lefelé, 50 km után már 8,3 literes átlagfogyasztást mutatott és ez már végig így is maradt.

Ezután próbáltam nagyobb gázfröccsöket adni, füstölést nem tapasztaltam, pedig mint kiderült, nincs benne a részecskeszűrő, azt még Franciaországban kiherélték belőle.

Indulás előtt letisztítottam a kormot a két kipufogóvégről fémtisztára, és az út végén nem látszott rajta koromlerakódás.

Teljesítményben nem tapasztaltam változást, előtte is utána is elképesztően gyorsul.

Visszaküldtem a régi injektorokat és már a 300 euro kaució is megjött a bankszámlámra (108.414.- Ft), nagyon korrekt a cég. Mondjuk a visszaküldési postaköltség 11.800.- Ft volt, ez egy picit torzítja a végső árat.

Így végül a 6 db injektor 165.804 forintomba került (27.634/db), plusz a régiek bemérése és a ki-be szerelés költsége, de ez akkor is fennált volna, ha új injektorokat veszek 203.500 Ft!db áron, és azt rakják be.

Összefoglalva szerintem megérte a csere, mert így kb. 200.000 kilométerig nem lesz injektor gondom.

Előzmény: kovacs1000 (378385)
vilagosbarna Creative Commons License 2020.10.31 0 0 378386

Tényleg, a múltkor én is akartam érdeklődni..

Előzmény: kovacs1000 (378385)
kovacs1000 Creative Commons License 2020.10.31 0 0 378385

Mizu az injektorokkal?

Előzmény: W140S300TD (378283)
csabais Creative Commons License 2020.10.31 0 0 378384

Csömörön javítják.

Előzmény: radaros (378383)
radaros Creative Commons License 2020.10.31 0 0 378383

SZiasztok ml 400 absz kockát keresnék

csabais Creative Commons License 2020.10.30 0 0 378382

Légtelenítsd le rendesen.

 

Az alsóban csak a rugó szokott eltörni, vagy folyik. 

Előzmény: marhadoktor (378376)
Törölt nick Creative Commons License 2020.10.30 0 0 378381

Köszönöm a segítséget! :)

Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2020.10.30 0 0 378380

• 15. áramkör: Pótkocsi-felismerő vezérlő egység (15. csatlakozó)

 

• 30. áramkör: Pótkocsi-felismerő vezérlőegység (17. csatlakozó)

Előzmény: Törölt nick (378378)
jancsiii Creative Commons License 2020.10.30 0 0 378379

A "pótkocdi felismerő egység"-nek a 15 és 17-es csatit írja.

Előzmény: Törölt nick (378378)
Törölt nick Creative Commons License 2020.10.29 0 0 378378
Törölt nick Creative Commons License 2020.10.29 0 0 378377

Sziasztok!

 

Vettem egy bontott gyári vonóhorgot w203 kombira.

Megkaptam hozzá a kábeleket és a vezérlő modult is. 

Viszont sajnos az a dugó amit a SAM modulba kellene dugni az le van vágva róla, csak 4db vezeték van össze bandázsolva.

A képen látszik, hogy hogy néz ki most.

Esetleg valaki tudja, hogy milyen dugó kell rá és pontosan hova kell dugni a SAM modulba?

Köszönöm a segítséget!

marhadoktor Creative Commons License 2020.10.29 0 0 378376

Jó estét mindenkinek!

Vagy másfél hete szólaltam meg a facebook-os Merci W124es fórumon meg a csináld magad fórumon w124es kombim kuplung problémájával kapcsolatban.

A jelenség a következő: tavaly nyáron felső munkahenger csere, idén tavasszal alsó munkahenger csere után vagy 1 hónapja egyszer csak beesett a pedál. A tartályban a folyadék szintje nem változik, nem fogy. 

Azt a tanácsot kaptam, hogy cseréljem ki a felső hengert. Azt egy előzőleg működő (az alkatrészautómból származó) bontott hengerrel meg is tettem. Ma tettem egy 200 km-es utat, aminek az első 40 kilométere után már kuplung nélkül váltottam. A jó a dologban az, hogy már kezdek ráérezni a kuplung nélküli váltásra, de hosszú távon azért nem tenném, már csak az önindító kedvéért sem. 

Sajnos meghalt nálam a facebook, nem tudok oda most beírni.

Kérdésem az, hogy szerintetek mi alapján tudom eldönteni, hogy melyik henger a fos a kettő közül?

Vagy a tartálynál lehetne valami? Folyást még nem találtam sehol.

Előre is köszönöm!

TSR125 Creative Commons License 2020.10.29 0 0 378375

Ma reggel épp, hogy elindult ez 6.5 nap állás volt. :(

Előzmény: Smafu.w126 (378373)
TSR125 Creative Commons License 2020.10.29 0 0 378374

Köszi az infót !

Előzmény: csabais (378372)
Smafu.w126 Creative Commons License 2020.10.28 0 0 378373

Nekem annyira nem szimpatikus, elég bazári a kidolgozása.

Előzmény: TSR125 (378371)
csabais Creative Commons License 2020.10.28 0 0 378372

Én vettem, de nem lett jó tőle.

Előzmény: TSR125 (378371)
TSR125 Creative Commons License 2020.10.28 0 0 378371
Előzmény: Smafu.w126 (378362)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!