Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Quattroman Creative Commons License 2020.10.21 0 0 19608
Quattroman Creative Commons License 2020.10.21 0 0 19607

hát ha nem ilyen kinai meg "univerzális" kütyüvel olvasnád akkor nem kellene rejtvénytfejteni.

a Star kiírja és nem csak a kódot (amit szerintem rosszul írtál be)

Előzmény: Ervin 1 (19606)
Ervin 1 Creative Commons License 2020.10.21 0 0 19606

Nem, egyáltalán nem gondoltam erre, csak jeleztem azt nem lehet törölni, de a valós probléma érdekel, és a megoldása.

Köszönöm!

 

Előzmény: Quattroman (19605)
Quattroman Creative Commons License 2020.10.21 0 0 19605

és úgy gondolod hogy a hibakód törléssel orvosolnád a problémát?

Előzmény: Ervin 1 (19604)
Ervin 1 Creative Commons License 2020.10.21 0 0 19604

Sziasztok!

Nővérem 2012-es évjáratú 1.0 MHD 71le-s 451 smartja dobott két hibakódot: P2802 ezt ki tudtam törölni, de azért kíváncsi lennék a véleményetekre miért lehetett, és volt (van) egy 20B11 hibakód, melyet járó motornál nem lehet törölni. Szerintetek? Valakinek ötlete, vagy tapasztalt már ilyen hibát? 

Köszönöm!

bati67 Creative Commons License 2020.10.19 0 0 19603

Azért tegnap megdupláztam a smartom értékét! :-) Az ebay.de-n vásároltam a múlt héten egy kartámaszt 22 Euro-ért...

 

  

barbon1 Creative Commons License 2020.10.13 0 0 19602

Jogos, de nem az autóvillamossági szerelő címe volt a kérdés

Előzmény: Quattroman (19601)
Quattroman Creative Commons License 2020.10.12 0 0 19601

nem muszáj minden sajátkezűleg megoldani. ezzel a problémával teljesen működőképes az autó simán eljut egy autóvillamosságihoz

Előzmény: barbon1 (19600)
barbon1 Creative Commons License 2020.10.12 0 0 19600

Feltételeztem,hogy aki ezt kérdezi az nem rendelkezik ezekkel

Előzmény: Szere28 (19599)
Szere28 Creative Commons License 2020.10.12 0 0 19599

söt meg pint is lehet cserélni benne. Igaz ahoz kell már egy két szerszám meg egy kis tudás h ne cseszd szét a házat de utána mind ha soha semmi nem történt volna.

 

Előzmény: barbon1 (19598)
barbon1 Creative Commons License 2020.10.12 0 0 19598

Arra még simán rá lehet forrasztani a vezetéket

Előzmény: bati67 (19596)
barbon1 Creative Commons License 2020.10.12 0 0 19597


Megnézem,köszönöm szépen

Előzmény: Krisztián 9700 (19595)
bati67 Creative Commons License 2020.10.12 0 0 19596

Sziasztok! Ez itt a kisfiam 2004-es diesel Smartjának az intercooler levegő hőmérséklet jeladó csatlakozója (ha jól magyarázták). Sajnos leszakadt róla mindkét vezeték (Check Engine: ON). :-(

 

Tudna valaki egy olyat küldeni, amin van 10-20 cm vezeték?

 

  

  

 

Krisztián 9700 Creative Commons License 2020.10.12 0 0 19595

motorvezérlőben a speciális funkicionál kiválasztható hogy miben induljon. 

Előzmény: barbon1 (19594)
barbon1 Creative Commons License 2020.10.12 0 0 19594

Ebben igazad van csak az én módszeremmel megmarad a kapcsolható opció. Egyébként van egy másik módszer is ,hogy a hőmérő vezetéket lehúzod,akkor sem működik az ECO,csak iz olyan félmegoldás mint az átkötés.

A múltkori hátramenet problémában meg kell,hogy kövesselek,igazad volt.Lekaptam a váltót,kapott egy új kuplungot azóta hibátlan.

Az automata gombra mondj valami okosat,hogy állandóan automatán induljon.Eddig még senki sem nyilatkozott.

Előzmény: Krisztián 9700 (19593)
Krisztián 9700 Creative Commons License 2020.10.12 0 0 19593

megfogod a kapcsolót kiveszed, az OFF állásban megméred melyik két vezeték sipol össze, és bele raksz egy hajcsatot. Állandóan kikapcsolva marad. Ehhez nem kell semmi más.

Előzmény: barbon1 (19592)
barbon1 Creative Commons License 2020.10.10 0 0 19592

Ha esetleg valakit érdekel Smart 451 ECO gomb üzemmód megfordítása.Elkészíthető a kapcsolási rajz alapján minimális összegből.Én megcsináltam,szépen dolgozik.Beindításkor nem aktív az ECO mód,de a kapcsolóval tetszőlegesen lehet ki- be kapcsolni.Annak jó aki alapból nem akarja használni,és akkor nem kell beindítás után kikapcsolni:

 

https://www.evilution.co.uk/674

 

Nem tud-e valaki az automata üzemmód állandó bekapcsolására valami megoldást ?

barbon1 Creative Commons License 2020.10.10 0 0 19591

Ez annyiban különbözik,hogy nem az óracsoportnál,hanem középen ahova a csigaszem megy a klímakapcsoló kötegébe volt beleágyazva.

Előzmény: szabcsab (19589)
szabcsab Creative Commons License 2020.10.10 0 0 19590

Mire megírtam a monológom, meg is találtad! 

Előzmény: barbon1 (19588)
szabcsab Creative Commons License 2020.10.10 0 0 19589

Nekem is Quattroman segítségével sikerült rátalálnom, milliméter pontosan ott volt, ahol mondta! 

Kerestem én is mindenütt, alul felül, rádó mögött, de nem találtam! 

Viszont az instrukciói után szinte kiszúrta a szememet! 

A lényeg, hogy nálam a kilométerórárát /műszercsoportot/ kiszedve jobboldalt alul volt a gyári csatlakozó, összefogva egy kábelköteggel! 

Előzmény: barbon1 (19586)
barbon1 Creative Commons License 2020.10.10 0 0 19588

Megtaláltam,bele volt bandázsolva a kábelkötegbe a felső részen.Kösz a segítséget

Előzmény: Quattroman (19587)
Quattroman Creative Commons License 2020.10.10 0 0 19587

világítás is kell nekik

Előzmény: barbon1 (19586)
barbon1 Creative Commons License 2020.10.10 0 0 19586

Próbálkozok,már kamerával is nézegettem de eddig semmi.Azért még nem adom fel.Ha nem lesz meg akkor az órának csak egy pozitív kell gondolom,a fordulatszámjelet meg valahol csak le tudom venni a vezérlőről,ha meglesz ,hogy melyik láb.

Előzmény: Quattroman (19583)
Quattroman Creative Commons License 2020.10.10 0 0 19585

főtengely jeladót mondtuk többen is. most a kupplung aktuátorod lesz a következő.

meg kell próbálni utánállítani

Előzmény: gszabee (19584)
gszabee Creative Commons License 2020.10.10 0 0 19584

Nem dobban! Pár hete ki lett cserélve az összes gyertya + főtengely jeladó, mint kiderült az szívatott bennünket és ezek után kezdte ezt! Nem szépen simán indul álló helyzetből mint eddig, hanem rántással....bár azóta egy kicsit gyorsabban is vált fel-le....

Előzmény: Quattroman (19582)
Quattroman Creative Commons License 2020.10.10 0 0 19583

nincs más.

ott kell keresgélned

így vagyok én a roadsteremmel, az istennek sem találom az egész műszerfalat meg nem akarom kivenni, szóval évek óta csak "dísz" a csigaszem.

Előzmény: barbon1 (19581)
Quattroman Creative Commons License 2020.10.10 0 0 19582

dobban is az ülés alatt?

ha igen akkor szakadt motortartó.

ha nem akkor a kuplung környékén van a baj

Előzmény: gszabee (19579)
barbon1 Creative Commons License 2020.10.10 0 0 19581

Kiemeltem az óracsoportot,ennek ellenére sem találom a csatlakozót,pedig a rádió helyén is fel tudok nyúlni az óracsoport széléig,de nem találom.Van még valami ötleted?

Előzmény: Quattroman (19578)
barbon1 Creative Commons License 2020.10.10 0 0 19580

Kösz,nézem

Előzmény: Quattroman (19578)
gszabee Creative Commons License 2020.10.10 0 0 19579

Sziasztok, világításkapcsoló probléma megoldódott viszont pár hete csúnyán, nagy rántással indul a smart. (2002-es 0.6 benzin) Vajon most milyen hiba következik?

Üdv. Szabolcs

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!