söt meg pint is lehet cserélni benne. Igaz ahoz kell már egy két szerszám meg egy kis tudás h ne cseszd szét a házat de utána mind ha soha semmi nem történt volna.
Sziasztok! Ez itt a kisfiam 2004-es diesel Smartjának az intercooler levegő hőmérséklet jeladó csatlakozója (ha jól magyarázták). Sajnos leszakadt róla mindkét vezeték (Check Engine: ON). :-(
Tudna valaki egy olyat küldeni, amin van 10-20 cm vezeték?
Ebben igazad van csak az én módszeremmel megmarad a kapcsolható opció. Egyébként van egy másik módszer is ,hogy a hőmérő vezetéket lehúzod,akkor sem működik az ECO,csak iz olyan félmegoldás mint az átkötés.
A múltkori hátramenet problémában meg kell,hogy kövesselek,igazad volt.Lekaptam a váltót,kapott egy új kuplungot azóta hibátlan.
Az automata gombra mondj valami okosat,hogy állandóan automatán induljon.Eddig még senki sem nyilatkozott.
megfogod a kapcsolót kiveszed, az OFF állásban megméred melyik két vezeték sipol össze, és bele raksz egy hajcsatot. Állandóan kikapcsolva marad. Ehhez nem kell semmi más.
Ha esetleg valakit érdekel Smart 451 ECO gomb üzemmód megfordítása.Elkészíthető a kapcsolási rajz alapján minimális összegből.Én megcsináltam,szépen dolgozik.Beindításkor nem aktív az ECO mód,de a kapcsolóval tetszőlegesen lehet ki- be kapcsolni.Annak jó aki alapból nem akarja használni,és akkor nem kell beindítás után kikapcsolni:
Próbálkozok,már kamerával is nézegettem de eddig semmi.Azért még nem adom fel.Ha nem lesz meg akkor az órának csak egy pozitív kell gondolom,a fordulatszámjelet meg valahol csak le tudom venni a vezérlőről,ha meglesz ,hogy melyik láb.
Nem dobban! Pár hete ki lett cserélve az összes gyertya + főtengely jeladó, mint kiderült az szívatott bennünket és ezek után kezdte ezt! Nem szépen simán indul álló helyzetből mint eddig, hanem rántással....bár azóta egy kicsit gyorsabban is vált fel-le....
Kiemeltem az óracsoportot,ennek ellenére sem találom a csatlakozót,pedig a rádió helyén is fel tudok nyúlni az óracsoport széléig,de nem találom.Van még valami ötleted?
Sziasztok, világításkapcsoló probléma megoldódott viszont pár hete csúnyán, nagy rántással indul a smart. (2002-es 0.6 benzin) Vajon most milyen hiba következik?
Jaj hopp a rádiot nem kell kivenni mert a burkolat alatt van a rádió csavarja igy azt eleve csak akkor lehet kivenni ha lenne a burkolat. De majd ugy is kijavitják ha rosszúl mondtam.