Nekem ugyan ez a probléma ált fel elvitem egy műszerészhez megforaztotta egy csatlakozó van az előlapon ami csatlakozik a rádióba úgy emlékszem hogy 24db.pici érintkező kb. 2 centiméteren nagyító és tűhegyes páka nélkül neki se fogjál. Nekem utána még ment 1 évig. A ceed nálam volt 12 évig ujjonan vettem 2007ben ezalatt 3 rádiót cseréltem.
Arra nem talaltam megoldast, hogy a ceed 2007 eseten mi a megoldas a radio problemajara, ha nem volt garanciaban kicserelve. Tudna nekem ebben valaki segiten?
A felesegem ceedjeben egyszer egy hosszabb uton a döccenökön neha elhallgatott es elment az összes vilagitas a fejegysegröl. Aztan neha meg müködött, amikor eppen ugy döccent :)
Da azota vegleg meghalt (nem kapcsolhato be, igy a kormanyrol se vezerelhetö).
Ami informaciot talatam, az az, hogy a csatlakozok forrasztasai elengednek.
Szetszedni is szet fogom tudni, az nem gond.
Az lenne a kerdesem, hogy javithato, vagy a megoldas az, hogy kidobom, es teszek bele valami fejegyseget?
A gyerekek mar elegge leamortizaltak a belteret a kocsiban, szoval ha javithato, akkor inkabb javitanam, minthogy szep uj fejegyseget vegyek bele :)
Nekem is ezt csinálja. 2019/12 hó 1.4 MPI benzin, 4800km. Szerintem csak a motor rezonancia frekvenciáját veszi fel néha ha úgy áll. Nem egyenesen, hanem kicsit ferdén. Nem foglalkozom vele, de picit zavar, mert volt 2016 Ceed II és 2009 Ceed I autóm is és egyik sem csinálta. Ez most új dolog, majd decemberben az 1 éves szerviznel rákérdeztek ha eszembe lesz vagy zavarobb, hangosabb lesz.
Kettő szervíz volt képes eddig reagálni, a másik három természetesen cseszett bármit is makkanni. Gyűlölöm, mikor elküldök két emailt, és semmi reakció nincs rá. Ha nem képesek válaszolni, akkor ne adják meg az email címet az elérhetőségeknél... Még várok pár napot, aztán elkezdek telefonálni.
Szerintem ha fontos Neked az autó akkor menj el egy szakszervizbe, olvastasd ki a hibakódokat és kérj árajánlatot. Ha a saját szakid is odaküldött, akkor annak komoly oka van.
Kia Venga 2010 1.4-es az alábbi hibákat produkálja: ESP kigyullad, fordulatszám kijelző nem megy és nem írja ki, hogy hányadikba kell kapcsolni és ekkor hajlamosak becsörgni a szelepek. Hibakód: kormányszög állás hiba.Szerelőhöz elmentem ott nem indult el az autó, immobilisier kikapcsolták, indult, majd mostanában hol indul hol nem hol kijelez az ESP hol nem. Szerelő: nem biztos, hogy megtudja csinálni, lehet KIA szervíz kell ahol nagyon szívesen kicserélnek minden idevágó alkatrészt több százezerért ill. lehet újra kell írni a komputert.
kérdésem volt-e valakinek hasonló problémája? Ha igen ki hol hogyan oldotta meg?
Lehet, hogy az injektorokat hallod, az is hallatszik a videóban. Elég durva hangja van a láncnak, ha baja van, szóval olyan nincs, hogy azt nem hallod, ha bibis.
A helyedben megállnék 3 különböző műhelynél és megkérném, hogy hallgassák meg, mert nem értek hozzá, van-e hangja a láncnak.
Szerintem van, de mivel életemben nem volt láncos motorral autóm, így nem tudnám kijelenteni, hogy a lánc zajos. Ezért lenne jó, ha egy hozzáértő nyilatkozna - nem baj, ha nem érdekelt a cseréből befolyó esetleges profit kérdésében :-)
Végigolvastam, keresgéltem a fórumot, de tanácstalan maradtam, hogy hol, kivel kellene megnézetni, és amennyiben ott tart a lánc - márpedig a 170e + km (az órában) azt sugallja, hogy a kérdés időszerű - cseréltetni (természetesen a szükséges tartozékokkal együtt).
A hang alapján én nem tudom megítélni, milyen állapotban lehet, hidegen nyilván van némi zaja, melegen nem hallom, de esetenként mégis...
Nézegettem a láncszettek árait is, elég nagy a szórás, alapban a ZS+U, illetve a kovacsauto.hu kínálatában szörfözgettem, de ránéztem más oldalakra is (Unix/Bardi/Láng kimaradt) előbbiben nem is találtam, utóbbiban 30e-től kb. 100e-ig voltak a készletek.
Az 2011 óta felszámolás alatt áll, de másik cég viszi a kutat. Ugyanakkor megtudtam, hogy Szlovéniából hozzák az üzemanyagot, ami líbiai kőolajból készül és ez lehet a kulcsa annak, hogy sokkal kevesebbet fogyaszt belőle az autó, mivel ez nem MOL üzemanyag (ami szibériai kőolajból készül).
Ha jól értem csak néhány éve jelent meg a Ceed-ben az 14 T-GDI motor. Az érdekelne hogy ez egy viszonylag friss saját fejlesztésük vagy átvettek valakitől egy már bejáratott motort, esetleg erről tud valaki infót?
Az elmúlt néhány napban észrevettem, hogy a kipufogó a garázsba beállásnál kicsit hangosabban búg alapjáraton leállítás előtt. Nem minden esetben csinálja, egyelőre még nem jöttem rá, hogy mi idézheti elő. Minimális gázadásra megszűnik, de van amikor alapjáraton magától is abba hagyja. Más találkozott esetleg hasonlóval? 2019, 1.4 MPI, kb 12000 km. Persze még garis, de kíváncsi vagyok másnak volt/van-e ilyen, vagy hogy ez baj-e egyáltalán.