Van egy 2014-es Ford C Max 1,6 TDCI-m aminek egyszerre mente el mindkét oldali ablakemelő motorja, fűtőventillátora, szélvédő mosó motorja. Nagyon megköszönném ha valaki tudna adni egy rajzot vagy arról egy linket, vagy konkrét tippet hogy mit cseréljek. Köszi előre is!
Egyik ajtónál sem működik a zár?Csak távirányítóval nem működik(ellemcsere megoldja) de gyerekzárral ígen,akkor távírányitó.Ha gyerekzárral sem működik,akkor lehet bíztositék is.Ha ezek jók,(ellem-bíztositék)akkor marad a vezérlő modul,ami már szakembert ígényel.
Friss C-max (DXA 2011, dízel, automata) tulaj vagyok, 5 napja van nálam. Ezalatt az 5 nap alatt az alábbiakat láttam a kijelzőn kis sárga "i" betűvel Engine malfunction, aztán itthon steering assist mulfunction, deflation. Többször előjöttek, majd el is tűntek. Valamint a kulcs nélküli nyitás nem akar működni. Elemet cseréltem, mert jelezte, hogy merül. Van ötletetek, hogy miért lehet? A volt tulaj említette, hogy az utolsó augusztusi szervizen levették az akksi sarukat, addig ezeket ő nem tapasztalta, kivéve a részecskeszűrős hibát. De azt meg ráfogta a regeneráció hibájára.
Az utóbbi két hétben vettem észre, a klíma kijelzője 5-10 perc működés után kezd elhalványulni, kialudni, pislákol, majd egy idő eltelte után helyreáll és ez megismétlődik minden újabb autózásnál. Ez nem befolyásolja a klímát, az működik rendesen. Valami érintkezési hiba lenne?
Ha egy borítással van takarva a csavar,azt lehet látni(ha más nem nagyitóval vízslatni)Ha mégse,akkor csak rá van simán nyomva,és csak le kel húzni.Ha nem jőn,akkor lehet neki egy zéger gyűrű szerü kerek acéldrot rőgzitése is a tengelycsonknál,mint a régi kurblis ablakemelő karoknál.Tehát erőssen kel húzni.Még valami(nem valószínű,de sose tudni)lehet hernyócsavar rőgzítése is a tekeröfej mögött.Más nem lehet,legalább is elvileg.
A vezető ülés bal oldalán van egy műanyag borítás, amit véletlenül megfeszítettem és letörött az a rész, ami tartja, viszont nem tudom levenni, mert előbb le kellene szereljem az ülés állítócsavarját. Nem jövök rá, hogy van felfogatva, talán a közepén csavarral, ami el van takarva egy borítással?
Én úgy tudom,hogy bizony be van ragasztva az az üveg.Van aki letudja szedni hőkezeléses modszerrel.Mindenhogy csak az üvegbura leszedésével fogod tudni javítani.
Az első bal fényszóróban elmozdult az index lámpa rész, nagyon zörög, félek, hogy egészen leesik az aljára. Próbáltam levenni az üveget, de lehetetlen, mintha oda lenne ragasztva, hiába nyitom szét a pöcköket, amik tartják, meg se mozdul. Van valami módszer a visszaszorítására, mert az izzó helyén benyúlva nem sikerül sehogy sem?
Persze néztem.Szombaton tekertem le egy huzamban 500 km,és minden rendbe volt a csapágyakkal.De úgy néz ki(előző hsz-ban írtam)megvan a zaj forrása.Köszi a válaszod.
Köszi az infót.Úgy néz ki,hogy igazad lesz.Felemelve megnéztem a hátsó gumikat és hát kagylósak,ez adja ezt a zavaró hangot.Konzultáltam egy szakival,ő azt mondi, hogy a C-max nagyon könnyű hátul,és ha sokat megy üres csomítartóval akkor kagylós lesz.
Szeretnélek megkérdezni titeket,hogy nektek is futomű zajos e a cmaxotok hátulról?Az enyém elég kellemetlenül zajos,mint mikor a kerékcsapágyak rosszaké,de azok jók.Hosszú úton ígen zavaro ez a monoton hangzás.
Motortérben a hütök felett levő műanyag boritás,ahová csukódik a motorháztető zárszerkezete.Ha ott nincs,akkor még szokták a sárvédök doblemezére motortér felöl,vagy a lámpák környékére.Előre is kösz.