Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

sebike05 Creative Commons License 2021.03.21 0 0 177

nem bonyolult a csere és cirka 40000/jeladó és mindegyik cserés

Előzmény: Tibor Borsos (176)
Tibor Borsos Creative Commons License 2021.03.21 0 0 176

Szia! Mennyire bonyolult otthon cserélni? Kb mennyi lehet az ára ennek a másodlagos szint mérőnek? Válaszod előre is köszönöm. Tibor 

Előzmény: szegecs1 (172)
Aftagrante Creative Commons License 2021.01.07 0 0 175

Jó napot

Kérdésem az lenne, hogy captivám állandóan csak meleget fúj, ha kint mínuszvan és pl 2fokra állítom, akkor is... Mitől lehet ez? Tapasztalt már valaki ilyet?

koleszár01 Creative Commons License 2020.11.08 0 0 174

Üdvözletem! Van egy captivám 2008-as 2.0 d 126le . Egy olyan probléma jelentkezik nála hogy indulás után kis idő elteltével bekapcsol a hütőventillátor és megemelkedik az alapjárati fordulatszám , holott a hőm visszajelző még szinte meg sem mozdul. Kis gáz adásra le áll a ventillátor vissza áll a fordulat , de rövid időn belül a tapasztalt jelenség ujra indul. Valakinek valami ötlete hogy mi lehet a hiba ?

gábor 28 Creative Commons License 2020.11.05 0 0 173

Szia. 

Köszönöm, mindkettőt cseréltük

 

Előzmény: szegecs1 (172)
szegecs1 Creative Commons License 2020.10.30 0 0 172

Szia.

 

Nekem sem mutatott rendessen az üzamanyag szintmérő.

A másodlagos szintjező csere megoldotta a problémát.Otthon cserélhető.

Előzmény: gábor 28 (167)
gábor 28 Creative Commons License 2020.09.26 0 0 171

Köszi a segítséget. 

Előzmény: sebike05 (170)
sebike05 Creative Commons License 2020.09.25 0 0 170

tankadó haldoklik és 2db van benne csere mind a 2ő, másik meg a kardán 200.000at készíthetsz ezekre

Előzmény: gábor 28 (167)
sebike05 Creative Commons License 2020.09.25 0 0 169

ki kell dobni belőle a gyárit navigációt úgyse ér semmit 100-300 közt tudsz bele rakni igényektől függően

Előzmény: Captiva.Peter (166)
sebike05 Creative Commons License 2020.09.25 0 0 168

megszorul a VGT-t...

Előzmény: Chris Bognar (165)
gábor 28 Creative Commons License 2020.09.17 0 0 167

Sziasztok!

A napokban vettem egy 2007 - es captivát, 2.0vcdi 4wd manualt.

Ha fél alá megy az üzemanyag, a mutató egyszer csak leesik, majd vissza.

A másik gondom hogy gyorsitásnál beráz a kasztni. 

80km/alatt csak, és ha lassan gurul akkor is.

A hibákról tudtam,megyek majd szerelőhöz. 

De ha tudtok segiteni,azt meg köszönöm. 

Captiva.Peter Creative Commons License 2020.09.17 0 0 166

Sziasztok, talált valaki már 100%-os megoldást a hibás érintőképernyő cserére. Autó vásárlás előtt vagyok, és tudni szeretném mennyit kell az árból lealkudnom. Köszi

Chris Bognar Creative Commons License 2020.08.22 0 0 165

Sziasztok! Egy 2007-es Captiva-m van 2.0 dízel 150LE 4WD, automata. Kijelez egy hibakódot (P0299), ami nem megfelelő turbónyomást jelent, de más kódot nem tesz mellé. A hiba akkor jelentkezik csak ha 100km/h és 130km/h között haladok vele azonos sebességet tartva akár tempomattal is és beadja a hibát,ajd az autó elkezd lassulni. Ha ujrainditom a motort, akkor újra rendesen működik. De ha újra a két sebesség között haladok azonos sebességet tartva, akkor újra beadja. Egyébként ha a két sebesség között úgy haladok, hogy folyamatosan gyorsítok majd lassítok, akkor nem adja be a hibát. Viszont ha 100km/h alatt vagy 130km/h felett haladok, akkor rendesen működik az autó. Azt figyeltem még meg rajta, hogy ha atteszem manuális váltásba és visszarakom 4-dik fokozatba, akkor nem adja be a hibát, akár ha azonos fordulaton haladok vagy azonos sebességen. Már 2 helyen megnézettem szervizbe. Az első azt mondta, hogy a turbo jól működik valószínű a nyomásszabályzó a gondja, amit kitisztitottak és ha még mindig visszajon a hiba akkor azt cserelni kell. Szerintem azt a szelepet nem is lehet tisztítani. A 2dik helyen megnézték az EGR szelep előtt lévő mágnesszelepet az működött, majd ledugózta az EGR szelepet is próbaképpen. Ekkor nem adta be a hibát az autó viszont a gázadásra lassan reagált és lomhább lett az autó és persze beadta a motorjelet mivel nem találta a vezérlés az EGR szelepet. És itt elakadt a dolog. Valaki járt már hasonló cipőben? Válaszokat előre is köszönöm. 

Tibor Borsos Creative Commons License 2020.08.16 0 0 164

Maga a generátor felújítással nem oldódott meg a probléma. Szerelő elmondása szerint tudnak erről a problémáról. A számítógép nem mindig ismeri meg a fesz szabályzót. 

Előzmény: sebike05 (162)
sebike05 Creative Commons License 2020.08.10 0 0 163
sebike05 Creative Commons License 2020.08.10 0 0 162

generátor csere lesz a vége,kicsit macerás mert le kell venni az elejét

Előzmény: Tibor Borsos (161)
Tibor Borsos Creative Commons License 2020.07.23 0 0 161

Szia!

2009  captivám van. Be indítom a motort és néha nem tölt a generátor. Nem indulok még el ,kb  1 percen belül neki áll tölteni. Ha nem tölt és rögtön elindulok, akkor lehet, hogy egész úton nem tölt. Szerintem a számítógép.Ebben tudnál segíteni?Köszönöm a választ.Tibor

Előzmény: peugeot1 (78)
Tibor Borsos Creative Commons License 2020.07.23 0 0 160

Sziasztok! 

2009  captivám van. Be indítom a motort és néha nem tölt a generátor. Nem indulok még el ,kb  1 percen belül neki áll tölteni. Ha nem tölt és rögtön elindulok, akkor lehet, hogy egész úton nem tölt. Szerintem a számítógép.Valakinek tippje erre a hibára? Köszönöm a választ.Tibor

Ferenczi78 Creative Commons License 2020.03.27 0 0 159

Szia! Nem automata. Azóta egy ujjabb szerelő adta fel! Annyira jöttek rá, hogy amikor a motor fordulaton dolgozik, kéri az erőt, a túrbó tökéletesen dolgozik, nyomás rendben. Amikor eléred a kívánt sebességet, tartod a gázpedált vagy tempomatot használsz, tehát nem kell túrbónyomás, ekkor tíltja le. 

Előzmény: Szilard46 (157)
Szilard46 Creative Commons License 2020.03.07 0 0 158

Szia! Amit én tudok róla...Nézd meg az előző hozzászolásomat,jelenleg ezzel a problémával küzdök. Valószínű hogy hengerfej repedés,vagy rosszabb esetben blokk repedés. Egy hónapja 179.000km nél kuplung+kettőstömegű csere. Baráti alapon 460.000 Ft volt.Jó,ebben volt egy önindító felújítás is,de az filléres tétel volt.Mondjuk a kuplung és a kettőstömegű élettartama nagyban függ a használattól,a miénk 85%-ban városi használatban van. A miénk 184 lóerős,de a két motor ugyanaz,csak a 160 lovas az elsőkerék hajtású a 184 meg négykerék hajtású,de ugyanaz a motor a motorkódja Z22D1 mindkettőnek,csak a motorelektronikája más.Ezeken a hibákon kívűl még volt egy részecskeszűrő tisztítás,/nyilván ez ugyancsak a városi használatnak tudható be/,és egy turbócső csere,mert elrepedt. Ezen kívűl más probléma nem volt vele ebben a 180 ezer kilóméterben. Remélem tudtam segíteni.

Előzmény: Deniel03 (155)
Szilard46 Creative Commons License 2020.03.07 0 0 157

Szia!Automata váltós az autód?Autómatánál előfordulhat hogy a váltóban egy fordulatszám jeladó hibás.Ha manuális akkor ne vedd figyelembe. E 280 as mercinél fordult elő ilyen hiba,és mercedes szervízben simán turbófelújítással nyitottak,mert a diagnosztika azt adta,persze utána sem lett jó,aztán egy öreg szaki 15 ezer anyagdíjért meg egy kis munkadíjért megcsinálta,utána tökéletesen működött.

Előzmény: Ferenczi78 (153)
Szilard46 Creative Commons License 2020.03.07 0 0 156

Sziasztok. Olyan kérdésem lenne hogy valaki járt-e már így?Az autó egy 2012-es 2.2disel Captiva. 184 lovas. Probléma: megnőtt a kartergáz,nem látható,a kocsi nem füstöl,viszont kinyomja a helyéről a nívópálcát,és a nívópálca helyén veri ki az olajat.Probléma2: olaj van a kiegyenlítőtartályban. Az első hiba arra utal(na) hogy a kartergáz visszavezető cső eldugult,de nem. A második hengerfejre,de az meg nincs összefüggésben a karterben lévő nyomással. Valakinél valami ötlet?

Deniel03 Creative Commons License 2020.03.06 0 0 155

Sziasztok. 

Captiva 2.2 Disel 120Kw 

170.000 km van benne. 

Most akarom megvenni, tanács kellene mennyire strapás az ilyen motor? 

 

 

Falke25 Creative Commons License 2020.02.27 0 0 154

Szia merk123!

A 2.0 motorolajszűrő cserénél, nem kell az üzemanyag szivattyút leszerelni!!

Az üzemanyagszűrő van útban, azt kell leszerelni (két anyát letekerni, az alsó tüskéről lehúzni a szűrőházat) és hozzáférsz a motorolajszűrő házhoz. Egy kardános crova szár kell a letekeréshez, mert a szűrőház a tűzfal felé "bukik".

Előzmény: merk123 (144)
Ferenczi78 Creative Commons License 2020.02.25 0 0 153

Szia! Legalább tudod, hogy merre kell elindúlni. Nekem P200a hibakódot hoz folyamatosan. Voltam egy autószerelő mesternél, de kb. két hetet kell várni, hogy tudjon vele foglalkozni. 

 

Előzmény: Kisménes (152)
Kisménes Creative Commons License 2020.02.25 0 0 152

Hello, en meg szenvedek vele, hibakodok: P2263, P0299 ezek a turbo alacsony nyomasara utalnak, ez lehet barmilyen cső hiba, vagy geometria letapadas, nyomasszabalyzo szelep hiba... Ha hetvegen időm engedi elkezdem keresni a hibat, de szerintem az enyemnek a geometria letapadas lesz a baja, varosi auto, 124k km van benne ritkan van meghajtva orszaguton, ja es egr szelepet is meg kell nezni!

 

Előzmény: Ferenczi78 (151)
Ferenczi78 Creative Commons License 2020.02.24 0 0 151

Szia! Neked rájöttek, hogy mi a baja? Vagy Te is szenvedsz még vele? 

Előzmény: Kisménes (149)
Ferenczi78 Creative Commons License 2020.02.24 0 0 150

Diagnoyztika volt, cseréltek is benne egy szelepet, de ugyan azt csinálja! A túrdó le volt véve, padon lemérve, beállítva, de ugyan az! Hozzáértő szerelőt még nem találtam, a szakszervízben meg csak lehúznak, de nem csinálják meg! Azért köszönöm a hozzászólást! 

Előzmény: Varshi (148)
Kisménes Creative Commons License 2020.02.24 0 0 149

Hello,

Nekem is ugyanez a problemam, 2012 Chevy Captiva 2.2 vcdi annyi különbséggel hogy a félgáz fullgáz után kb 1 percre letilt ha tempomattal megyek ha nem, viszont felgaz-fullgazzal barmeddig el tudok menni... aztan ujrainditas utan megint jo par percig... :-(

Előzmény: Varshi (148)
Varshi Creative Commons License 2020.02.24 0 0 148

Diagnosztika kellene neki, de komoly esély, hogy a turbónyomás száll el, mert le van kormolódva. (De persze lehet más baja is.)

 

Mindig csinálja? Mert ha igen, akkor könnyű megnézni, hogy javul-e: menj ki az M0-ra, és 3-4-esben "járasd meg" sok padlógáz-visszalassítás-padló művelettel a geometriát. 3-as és 4-esben 5-10 km, 2000 és 3500 között. Fél gáz, teligáz. Ha itt rögtön letilt, akkor ne is bántsd -> szerviz.

Ha utána való tesztnél (akár rögtön) nem csinálja, akkor ez volt a baj. Egy takarítás amúgy is ráfér. De örökre nem fogja megoldani ezt a gondot.

 

Ha csak tempomatnál csinálja, akkor mindenképpen kell hozzáértő szerelő. Az interneten keresztül ne akarjunk autót javítani. :)

Előzmény: Ferenczi78 (145)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!