Jó lehet napi munkába járós motornak? ...mármint mennyire kényes jószágok ezek? Illetve minden dolog érdekel, ami érdekes lehet a használat szempontjából! "Ütni vágni" akarom, idézőjelbe! ...vagy inkább az endurokban keresgéljek? ...vagy ne is Guzzit? ...MOTO GUZZI NORGE GT 1200 ...igénytelen motort akarok, szóval ilyen bmw félék kizárva!
Na, elfelejetettem, hogy itt meg mindig nem lehet szerkeszteni a hozzaszolast, szoval a masodik mondatom igy hangzana, hogy ertelme is legyen: "Minden szempontbol (foleg arban, meg beszerezhetosegben...) komoly kulonbsegek vannak, attol fuggoen, hogy milyen tipus fele kacsintgatsz... bar ha penz van, minden van :-)). " :-))
Szeva! Ennyi, hogy "regebbi karburatoros valtozat", elegge tag fogalom. Minden szempontbol (foleg arban, meg beszerezhetosegben... bar ha penz van, minden van :-)).
Konretabb elkepzeles van? Megha konkret tipust nem is neztel ki, de legalabb stilusban merre huzol?
Nagyon nem minden, hogy regebbi cruiser (pl. Cali/Nevada) vonal erdekel, vagy az 1-2 ligaval magasabban jatszo sportosabb valtozatok (LeMans es tarsai). Egyebkent alkatresz van kb. mindenhez.
Szeretnék venni egy Guzzit. Régebbi karburátoros darabokból melyik változatok a beváltabbak illetve mit kell kerülni? Lehet kapni hozzájuk alkatrészt? Mennyire romlósak?
Van egy Moto Guzzi Griso 1100 motorblokkom eladó váltóval együtt. A motor 28 000 km-t futott 2008-as sérült motorból való a váltó ház megrepedt ki van törve belőle 1 db illetve a motor olajkartel is lyukas, de maga a blokk hibatlan, hengerek hengerfejek főtengely, jeladók kifogástalanok, a motor nem volt megbontva egyben eladó 500€.Kérésre fotókat tudok küldeni.
azért ez az ügy megérne egy misét, nem? akarom mondani egy jogi procedúrát a dolog tisztázására. amíg nem késő. nézz szét a neten, mit lehet ilyenkor tenni, vagy keress meg egy (lehetőleg gépjárműves, motoros) ügyvédet.
de ha ragaszkodsz a saját erős javításhoz, rákérdezhetek a facebookon.
Örülök, hogy kimentetek Kirchbergbe, ezzel a Guzzis Nemzetséget is képviselve!
Jó frankó is az a környék, én Ausztria közvetlen szomszádságában vagyok, de most az egyik kedvenc darabomnál súlyos probléma van:
Kómában áll a garázsomban a Nevada 750 Base, 2003,
Karburátoros, Alvázszáma ZGULK01002M......
amihez egy jó állapotú bontott váltót keresek!!!
Légyszi segítsetek!
Aki tud tel. számot, vagy van neki otthon félrerakott jó váltója, könyörögve kérem, jelentkezzen!
Konkrétan az 1.-es csatt, tehát csak 2.-esben lehet vele elindulni, a 3. halkan sipol, a 4. és 5. meg hangosan sipít, szívfájlóan jelezve a „vég“ közeledtét...
A motor különben még csak valós 25.000 km futott, tehát egy félrerakott tinédzserhez keresem az életmentö adakozást!!!
Elözményként még leírnám, hogy átvágtak, mert most júlious 10.-én, kipróbált állapotban nem volt még semmi baja, megvettem, aztán hazafelé egy kb 200 km megtétele után kezdödött vele a nyavajgás...
Lehet, hogy valamivel késleltették a kimúlását?
Most szédülten állok a gyönyörü, egyébként új Guzzi mellett, és csüggö fejjel nézek a semmibe...
Se motor, se pénz, csak a gyönyörü vas csücsül reményt keltöen a garázs mélyén, lefátylazva...
jut eszembe, vannak itt olyan Guzzisok, akik a facebookon nincsenek jelen. kicsit későn kapcsoltam, de talán még lesz érdeklődő!
mint ismert, idén sajnos elmarad az ilyenkor szokásos kirchbergi Moto Guzzi találkozó, viszont így is összejön néhány megszállott. holnap mi is elindulunk, egyelőre ketten, és egy kis alpesi kanyarvadászat után du. 4 tájban megérkezünk Kirchbergbe, ahol várhatóan kellemes estét töltünk el Guzzis társaságban.
a plusz poén, hogy potom pénzért foglaltunk szállást, ahol van még 2 szabad hely, úh. ha valakiknek támadna kedve a programhoz, szívesen látjuk. így lehet nyugodtan sörözni, és vasárnap akár még egy kiadósabb karikát is lezavarni a legszebb helyeken, élvezetes utakon.
Boccs,hogy csak most írok, ritkán nézek errefele,és hirtelen felpörgött a fórum,ami jó.
A hátsó féket kicsit nyomva, visszahúz az ívre, így segít a döntésben is. Ha nagyobb sebességgel érek be a kanyarba,mint kellene, csak a hfék használata megment a kicsúszástól. Fontos: kis erővel nyomd a pedált,nehogy blokkoljon a hkerék, éppencsak,amíg érzed,hogy kezdi behúzni a motort az ívre. Ilyenkor már húzhatod érzéssel a gázt is.
Az enyém még nincs forgalomba helyezve, külföldi papiros. Motorhibásan vettem. A jobb oldali henger kipufogó szelep alól kiesett a szelepfészek és össze-vissza barmolt mindent. Vadonat új henger, hengerfej, dugattyú, gyűrűkkel, szelepek, hengerfej tömítés, és hengertalp tömítést kellett cserélni. Egy Holland oldalról lett rendelve. TLM.NL a neve a linknek. Úgy kerűlt az egész 400000 ft-ba, hogy a henger dugóval, gyűrűvel, csapszeggel, és a hengerfej félárra le volt értékelve. Hát mit mondjak? Fájt egy kicsit. Egyébként a jobb oldali henger teljesen egyforma a baloldalival. Én szereltem az egészet, így nem volt munkadíj.
Kösz, hogy megnézted! Az enyémen a kupplung kar a végén mérve 25 mm után kezd keményedni. Ha beírod a keresőbe, hogy workshop manual moto guzzi breva 1100, akkor ott találsz egy profi szervíz leírást magyarúl. Rengeteg tipus van fent ezen az oldalon magyarúl.
Üdv Guzzi 75! Egy kéréssel fordulnék hozzád. Remélem nem tartalak fel vele. Ha megtennéd, hogy a Brevádat felteszed központi sztenderre, utána beteszed első fokozatba, a kuplungot kiengeded, persze nem indítod be a motort, és megnézed, hogy a hátsó gumi középső futófelületén, amit megjelölsz egy ponttal, mennyit mozdúl előre -hátra. Magyarúl mekkora a lógása? Előre is kösz!
Nagyon király a V9, de szerintem ez a Brutale egy más kategória. Valahogy leírva hasonlónak tűnnek, de ahogy ránézek egyértelmű a más kategória. Szerintem nagyot durranna ha egy Yamaha Mt vonal technikaijával rendelkező nem retro csak ,,általánosabb,, kinézetű motor lenne.