Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

loganos Creative Commons License 2020.05.11 0 0 55564

Erre nagyon vigyázz, eljön még az az idő, amikor egy vagyont fog érni. Feltéve ha lesznek még akkor ,,benzinvérű" emberek, mert a mai fiatalakot egyre kevésbé érdekli az ilyesmi.

Előzmény: dokeee (55563)
dokeee Creative Commons License 2020.05.11 0 0 55563

Lehet, nálam ez a műfaj véget ért a ga és az sr motoroknál. Még egy ilyenem van, de ez már őskövület.

 

Előzmény: loganos (55561)
loganos Creative Commons License 2020.05.11 0 0 55562

Ha nincs a Renault, a Nissan már 15 éve eltűnt volna, mint jó pár autómárka az elmúlt évtizedekben.

Előzmény: dokeee (55557)
loganos Creative Commons License 2020.05.11 0 0 55561

Ez Japán volt :)

Előzmény: dokeee (55544)
paljoc Creative Commons License 2020.05.11 0 0 55560

Bosszantó, de mint írtam anno, az aktuális 4 éves szervizem gyertyacsere nélküli ára a megajánlott 50 ezerről 71 ezerre módosult miután kértem a gyertyákat is, de a különbség csak az anyag költsége, a munkadíj nem emelkedett emiatt a számla alapján, szívósor szerelgetés ide vagy oda...

Előzmény: dokeee (55553)
Orliczki Attila Creative Commons License 2020.05.11 0 0 55559

 Sziasztok, tudom naivan fog hangzani, de vettem egy dustert 1.6 4x4 es. A probléma a következő. Ha indexelek ,akkor a műszerfalon a vissza jelző mind a két irányban villog. Mint el akadásnál!  Kint rendesen jelzi a kívánt irányt! Csak benn nem! Mi lehet az gond? 

Spriccpumpa Creative Commons License 2020.05.09 -5 0 55558

 

 Továbbá, azt mondják, hogy akinek ez így nem tetszik, az járjon ródlival.

Előzmény: Törölt nick (55556)
dokeee Creative Commons License 2020.05.09 0 0 55557

Szerintem nem, egyébként sok Nissanom volt. Mióta a Renault betette oda a lábát, hanyagolom.

Előzmény: HJocó74 (55554)
Törölt nick Creative Commons License 2020.05.09 0 0 55556

Valamint ha 3 eurocentet spórolnak rajta motoronként, akkor így fogják gyártani. 

 

Előzmény: Spriccpumpa (55555)
Spriccpumpa Creative Commons License 2020.05.09 -1 0 55555

 

 Ezt már én is említettem, igaz, hogy kicsit burkolt formában, de...

Előzmény: HJocó74 (55554)
HJocó74 Creative Commons License 2020.05.08 0 0 55554

Sziasztok!

Emlékezetem szerint ez egy Nissan eredetű motor, nem biztos, hogy a Franciák tervezték így.

dokeee Creative Commons License 2020.05.08 0 0 55553

Egyébként egy szívócsőbefecskendezéses szívómotornál, a szívósorhoz kb. az autó élettartama alatt nem kéne nyúlni, ellenben, egy csigazabáló buzi tud tervezni úgy autót, hogy ezt a szívósort, 60e km-enként mindenképpen le kell venni, ez nekem kurvára baszná a csőröm.

Előzmény: Spriccpumpa (55551)
dokeee Creative Commons License 2020.05.08 0 0 55552

A francia autókban már 40 éve is ilyen baromságok voltak.

Előzmény: Spriccpumpa (55551)
Spriccpumpa Creative Commons License 2020.05.08 -1 0 55551

 

 A tervezés általános és alapszabályairól beszéltem.

Egyébként nem értem ezt az egész vitát.

Miért baj az, ha le kell szerelni valamit ahhoz, hogy egy másik akármi hozzáférhető legyen?

Magyarázat akad bőven, pl.: helymegtakarítás.

Esetleg azért nem tetszik az ilyen megoldás, mert megszokták a népek, hogy a régi Ladában, Daciában annyi szabad hely volt a motortérben, hogy oda befért volna még egy másik motor is??

Amennyiben a lakásban javítani kell egy fali elektromos megszakítót, annak is le kell szedni a burkolatát és mégsem morog miatta senki (csak egy példa volt!)...

Előzmény: dokeee (55550)
dokeee Creative Commons License 2020.05.08 0 0 55550

kell

Előzmény: dokeee (55549)
dokeee Creative Commons License 2020.05.08 0 0 55549

Hol van olyan szabály, hogy úgy kel tervezni egy autót, hogy a gyertyacseréhez le kell venni a szívósort. Ja, és nem v12-es motorról beszélünk, hanem egy lófasz négyhengeres kis keresztmotorról.

Előzmény: Spriccpumpa (55547)
Spriccpumpa Creative Commons License 2020.05.08 -1 0 55548

 

 Lehetne egységesíteni, ezt már az öreg Henry Ford kitalálta és csereszabatosságként került be az ipartörténeti lexikonokba.

Ugyanakkor, a gyártók ebben nagyon is ellenérdekeltek...

Előzmény: Törölt nick (55546)
Spriccpumpa Creative Commons License 2020.05.08 -1 0 55547

 

 A tervezésnek megvannak a szabályai és ez nem függ a nemzetiségtől.

Egyébiránt, idióták mindenhol vannak, sajnos, még a tervezők/fejlesztők között is.

A megoldás egyszerű, amint kipusztul az ember, mint faj, eltűnnek a rossz tervek is, szóval, csak idő és türelem kérdése...

 

😊😊😊

Előzmény: dokeee (55544)
Törölt nick Creative Commons License 2020.05.07 0 1 55546

Nemcsak. Németet se!

 

Úgy képzelem, hogy elkészül egy autó prototípusa. Azt átadják gyár direkt erre specializálódott csapatának. Ennek a 20-40 fős brigádnak az a feladata, hogy otthon szerelhetetlenné tegyék a járművet.

Így születnek a keréjáratból cserélhető izzók, vagy az izzócseréhez kiszerelendő lámpák, amihez persze le kell bontani a lököst is. Vagy a focusok pollenszűrő cseréjéhez kiszerelendő gázpedál. Miért kell 5,5-ös hatlapfejű egy autóba, ami a pollenszűrő fedelét rögzíti? Vagy biztonsági torx a kesztyűtartóhoz, hogy hozzáférj a pollenszűrőhöz?

 

Mi a rákért nem lehet egységesíteni pl az olaj/légszűrő betéteket? Felniket? Még jó hogy izzóból szabványosak vannak. Ésatöbbi. 

 

Előzmény: dokeee (55544)
szepi Creative Commons License 2020.05.07 0 0 55545

Köszönöm a válaszokat!!!

 

Maradok az utolsó szerelönél aki megrendeli a pakolást és biztos ki lesz cserélve a gyertya. Az árat majd megirom junius  elején akkorra van idôm.

dokeee Creative Commons License 2020.05.07 0 0 55544

Édes faszom, miért engednek franciát autótervezés közelébe?

Előzmény: loganos (55543)
loganos Creative Commons License 2020.05.07 0 1 55543

Ezt a gyertyacserét épp a Fecebookon posztoltam egyik nap, mert évek óta hiteltlenkednek az ügyfelek a telefonban miért nincs meg 5 perc alatt, és miért annyiba kerül. A gyári gyertya cikkszáma: 22 40 193 72R márkaszervizben kapható, másmilyet ne tegyetek bele!
És a képek: Ez lefutotta a 60ezeret, elég vacakul néztek már ki a gyertyák.

paljoc Creative Commons License 2020.05.06 0 0 55542

A 2016-os 1.6b Dusteren le kell venni a szívósort a gyertya cseréhez, onnan tudom h nekem is az van és januárban csinálták épp.

Előzmény: szepi (55538)
Spriccpumpa Creative Commons License 2020.05.06 -1 0 55541

 

 Igen, talán.

Ugyanakkor, az ilyen laza mulasztás műszaki fejjel nehezen értelmezhető...

Előzmény: Törölt nick (55537)
Spriccpumpa Creative Commons License 2020.05.06 -1 0 55540

 

 Az ár nem kiugró, főleg a második, de pusztán az árfolyamok összevetése nem ad valós képet (vásárlóérték, stb.).

 A 2016-os, 1,6 SCe-nél igen, biztosan.

 Aranyos a piros cicád.

 

😊😊😊

Előzmény: szepi (55538)
dokeee Creative Commons License 2020.05.06 -1 0 55539

Szerintem nem, de inkább keress másik műhelyt.

Előzmény: szepi (55538)
szepi Creative Commons License 2020.05.06 0 0 55538

Sziasztok!

 

4 éves lett  Dusterom 61 ezerrel. Megkérdeztem a márkaszervizt mennyi lenne egy szerviz. 5800 SEK. Másik helyen 3700 SEK. Gondoltam megveszem a hozzá való dolgokat. A szokásos ola, szûrô, kupefilterhez most a gyertyák is hozzájönnek. Elmentem egy harmadik helyre és a munkadíj után érdeklôdtem. Fejvakarás után a szaki, legalább 30 éve megvan a mûhelye közölte nem tudja, hogy le kell-e venni a szívócsövet vagy nem, így nem tudja mennyi lesz. Szerintetek le kell venni? Kösz a választ.

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2020.05.06 0 0 55537

Gari alatt úgysem játszik, mire kifut alóla remélhetőleg bekerül az adatok közé.

 

Előzmény: Spriccpumpa (55534)
orgami Creative Commons License 2020.05.05 0 0 55536

Igen.

Előzmény: M I G (55533)
Spriccpumpa Creative Commons License 2020.05.05 0 0 55535

 

 Elviekben, a két rendszer nem ugyanazt a hűtőközeget használja.

Amennyiben van köztes hűtő, már más a helyzet.

A -21 °C nem túl sok, de ha csak Magyarországon használod, elég lehet.

Én már régóta nem szerelek, naprakész rutinom nincs, de jönnek a gyakorló mesterek és megmondják a biztosat.

Előzmény: tauferl (55532)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!