Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

60bela60 Creative Commons License 2020.04.24 0 0 13469

Sziasztok!

 

Hibridbe milyen "kis" aksi kell? (2010 rx 450h) valami spéci, vagy bármi, ami belefér?

 

1 hét alatt már 2x nem indult, mert lemerült. Nem láttam hogy valami bekapcsolva maradt volna.

nagykunsági Creative Commons License 2020.04.24 0 0 13468

Ez így van.

De szerintem én sem fogok kimaradni a sorból :))))

Előzmény: Wicked Belzebub (13466)
Hivatalból_vesztes Creative Commons License 2020.04.24 0 0 13467

Akkor én is az vagyok. :)

"Napi egy gyorsulas kell az embernek, a jo kozerzetert :)))"

Egyetértünk. Olyan jó érzés, amikor megindul.

 

Amúgy furák ezek a lovak, mert minél több van, annál jobban megszokja őket az ember. Amikor 105LE-s autóm volt, azt hitem, hogy erős. Erre a 445LE-t már úgy megszoktam, hogy néha azon gondolkodom, hogy tényleg annyira jól megy? :) Ez pont olyan, mint amikor egy, évek óta erős motorral járó munkatársam mondta, hogy volt Tesla élményvezetésen. Azt mondta, hogy jó volt, jó volt, de ő az erős motorhoz szokott, így ez a gyorsulás, ami egy mezei emer számára pusztító, neki már fel sem tűnt. :)

Előzmény: Wicked Belzebub (13466)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2020.04.24 0 0 13466

Akkor en is biza elvetemult vagyok, mert most mar raereztem a 223 le izere, kovinek johetne valami erosebb. Nyilvan nem hasznalnam ki, de miert ne? :D 

Napi egy gyorsulas kell az embernek, a jo kozerzetert :)))

Előzmény: nagykunsági (13465)
nagykunsági Creative Commons License 2020.04.24 0 0 13465

Szerintem félreértettetek. 

 

Ha nagyjából szabályosan közlekedsz, akkor egy átlagos autónak bőven elég a 180 Le.

 

De mindíg vannak elvetemült emberek, akiknek a sok sem elég. Ha 250 Le akkor 300 kell. 

 

Én ha autót cserélek akkor csak GS450h vagy LS600h.

Nem mintha annyira szükségem lenne rá, de miért ne? 

 

Tehát nem azt mondom, hogy nem kell a sok sok lóerő, hanem azt, hogy valójában felesleges. 

Előzmény: Törölt nick (13463)
Törölt nick Creative Commons License 2020.04.24 0 0 13464

Ja, és még jobb, ha megtanulsz vezetni és jól gyorsul az autód. :-)

Előzmény: nagykunsági (13462)
Törölt nick Creative Commons License 2020.04.24 0 0 13463

Hát ez attól függ. Amikor én vettem a GS450h-t, akkor akciós volt, a 300h meg nem. A kettő közötti árkülönbség 80 ezer forint volt, vagyis az autó árához képest lehet mondani, hogy nem volt különbség. A 300h gyorsulása 9s, a 450h-é 5.9s 100-ra. Ügyes-e voltam, hogy a 450-est vettem? :-D

Előzmény: nagykunsági (13462)
nagykunsági Creative Commons License 2020.04.23 0 0 13462

Van akinek az a 2s megér 8-10 millát, van aki meg megtanul autót vezetni :)

Előzmény: Törölt nick (13456)
nagykunsági Creative Commons License 2020.04.23 0 0 13461

Én ma is rendszeresen járok a 4-es úton, és én kimondottam szeretem.  Gyors, haladós. Tele kihívásokkal. 

 Előzéskor nem a gyorsulás a fontos. Hanem az tudd felmérni mit tud az autód. 

Az enyémnél sokkal erősebb autókat szoktam előzgetni. Mert autóra van lóvé, megtanulni közlekedni az már nem megy. 

 

Nem azt mondom, hogy folyamatosan járom európa útjait, de az biztos, előzni csak itthon kellett, külföldön meg ott az autópálya. 

De haladni csak itthon tudtam. :)

 

 

Előzmény: Zkt1 (13454)
Hivatalból_vesztes Creative Commons License 2020.04.23 0 0 13460

Te is? Én is. Szerettem a Volvo-kat, de mióta a Kínaiak átvették sokat romlott a minőség, és túl is van árazva. Pont nemrég volt Volvo teszt video a Pistával. XC90, azt hiszem, 18 milla, és még egy elektromos ülés sincs benne. Legalábbis nem minden irányban, van, amit kézzel kell állítani. Ennyiért most akciósan belépő RX-et lehet venni, és azért a kettő között van különbség.

 

6.3 tényleg nem rossz. Egyszer teszteltem telefonnal úgy, hogy az ODB be volt dugva, tehát nem csak úgy GPS alapján, és tényleg ott volt a gyorsulás. :) Nem is sokan nézik ki belőle, hogy így megy. 

 

Nem szokásom, de kb. fél évvel ezelőtt a Hungária körúton, este , alig volt forgalom. Mellém állt egy Ford Focus, aki már előttem is nagyon nyomta neki. Nem tudom milyen motor volt benne, csak azt, hogy a piros lámpától hagytam neki egy kis előnyt, aztán nyomtam egy kick down-t. :) A közevetkező pirosnál egymásra néztünk a sofőrrel, aki like-olta a teljesítményt. :)

Előzmény: Törölt nick (13457)
Törölt nick Creative Commons License 2020.04.23 0 0 13459

Mondjuk részben pont ezért tankolom. Az autóhoz kapott előírások alapján mehetne bele a 95-ös E10 is.

Előzmény: Zkt1 (13458)
Zkt1 Creative Commons License 2020.04.23 0 0 13458

 

Huhh, régebben (idén) itt linkeltem az ÖMW benyák (összes) összetételét. A Maxmotion 100-ban 0% Etanol van.

Szerintem a MOL weblapján is ott lesz, hogy melyikbe miből mennyi van.

 

Előzmény: IS300h (13455)
Törölt nick Creative Commons License 2020.04.23 0 0 13457

Volvóból ültem át, és én is azt gondolom, hogy igazuk van ebben. Meg nem is akartam gyengébbet, mint az előző. ;-)

Előzmény: Hivatalból_vesztes (13453)
Törölt nick Creative Commons License 2020.04.23 0 0 13456

Ó, dehogynem. 6,3s neki pl. a 0-100, egy átlagos 200LE körüli autónak ez 8s, vagy csak épphogy kevesebb.

Előzmény: Hivatalból_vesztes (13453)
IS300h Creative Commons License 2020.04.23 0 0 13455

szia.

 

Mol versenybenzinről tudsz vmit?   Nem tudom az IS mennyire szeretné :) szívesen kipróbálnám mit tudna az autó vele.

Előzmény: Zkt1 (13454)
Zkt1 Creative Commons License 2020.04.23 0 0 13454

Igen ... és Nem :)

 

Nem az a lényeg mennyire "erős", hanem hogy mennyire dinamikus.

0-100 gyorsulás is fontos, de a 80-(100)-120 gyorsulás az igazán fontos előzéskor.

Túl sokat jártam a 4-es "halálúton" ...

 

 

nagykunsági

"a 180 Le bőven elég egész Európa útjain."

Súlyfüggő.

A '99-es V6 mondeó (173 LE) a maga 1,6T-val igen, elég. De egy 2T súlyú autónak azért már édeskevés.

 

 

"Ez az "úgy veszem észre, h a Mollal, mintha kicsit jobban menne" ez kb olyan mint a motorosoknál, mikor feltesz egy sport kipufogót. Azok is mintha jobban mennének vele.  :)

 Persze kérdés, akkor is így éreznél e , ha nem tudnád mikor melyik kúton tankolnak bele?"

 

Egy vaktesztet megér a dolog :D

Kisebb 1300-1400 cm3 kocsiknál régen nekem az jött le, hogy Shell-el jobban pörög de sokat eszik, Mol-al kevésbé gyorsul de pici fogyasztás, ÖMW meg a középút.

Nagyobb cm3-nél viszont ez már sokkal kevésbé észrevehető.

 

Most az tuti, hogy a normál meg prémium 95 a maga 10% etanoljával odab-sz rendesen a teljesítménynek.

Az etanol nem ken úgy, korrodál, energiatartalma kisebb, többet is eszik belőle, oktánszáma 105 felett tehát valamivel "lerontják" azt a benyát 95-re  ... ráadásul ahogy áll kocsonyás lesz tőle a benya.

 

http://kreszvaltozas.hu/tanacs/etanol-hasznalat-motorgyilkossag/

 

Előzmény: Hivatalból_vesztes (13453)
Hivatalból_vesztes Creative Commons License 2020.04.23 0 0 13453

Pontosan. Anno a Volvo mondta, hogy az erős autó biztonságosabb, és mennyire igazuk van. Ugyanis egy erős autóval sokkal gyorsabban lehet kivitelezni ugyanazt a manővert, mint egy gyengébbel. És amikor előzni kell, pl., akkor nagyon nem mindegy, hogy hány tized másodperc ez az érték, mert elég egy rosszul felmért sebesség, egy gyengéd autóval már ott a baj. Persze relatív, hogy mi a gyenge, és mi az erős, mert a 600h hiába 445LE, akkor sem gyorsul úgy, mint mondjuk egy könnyebb 200 LE körüli autó.

Előzmény: Törölt nick (13452)
Törölt nick Creative Commons License 2020.04.23 0 0 13452

Nem, hanem azért, hogy jól gyorsuljon.

Előzmény: nagykunsági (13449)
Törölt nick Creative Commons License 2020.04.23 0 0 13451

Egy biztos, hogy nem sima xenon, mert a bi-xenon volt anno az alap, felette a led. FL után már alapfelszereltség lett a ledes pilácskészlet.

Előzmény: Wicked Belzebub (13439)
Törölt nick Creative Commons License 2020.04.23 0 0 13450

Aha, akkor ez még a facelift előtti verzió. Ahhoz képest túl sok a változás, így akkor ami nekem van, az rajtad sajnos nem segít.

Előzmény: nagykunsági (13438)
nagykunsági Creative Commons License 2020.04.23 0 0 13449

Ha az ésszerúséget nézed akkor a 180 Le bőven elég egész Európa útjain. 

3-400 Le csak azért kell, hogy tudjon villogni vele az ember. 

Előzmény: IS300h (13448)
IS300h Creative Commons License 2020.04.23 0 0 13448

Anno 1999-ben Calibra turbom volt. 204-LE. Volt mikor 240-el mentem vele, gyárilag 245 volt a vége. Az óramutató 260-at mutatott ami nyilván nem valós :D akkor még lehetett menni, ma már óvatosabb vagyok. azóta sokkal kisebb lóerőben autóim voltak és lenyugodtam... eddig :D kezdek  megint rákapni a sebességre és picit kevés ez a 180 paci már :D de ne legyünk telhetetlenek. Jó lesz ez a Lexus IS szerelem :)

Előzmény: nagykunsági (13446)
IS300h Creative Commons License 2020.04.23 0 0 13447

Nem jó, cápa mellé koronát is kapok onnan :D

Előzmény: Wicked Belzebub (13445)
nagykunsági Creative Commons License 2020.04.23 0 0 13446

Miért? Van olyan, hogy nem sport fokozat ? :)))

 

200 Km/h-nál kezdődik az élet. 

 

Most már értem, miért annyira bogarasok a motorjaim :))

Előzmény: IS300h (13444)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2020.04.23 0 0 13445

Vegyel egyet kinabol es ragaszd fel :D

A FL-en ez mar tartozek. 

Előzmény: IS300h (13443)
IS300h Creative Commons License 2020.04.23 0 0 13444

Szia.

 

Sajnos én pont az a kategória vagyok aki nem tudja pontosan behatárolni, észrevenni, meghallani a változást :D ezért lehetséges, h tényleg nincs semmi különbség :) ezért is kérdeztem hátha nálatok jobban kijön a különbség.

Mostanában rászoktam a sport fokozatra, 3hete csak úgy megyek és kicsit dinamikusabban :D

Múltkor autópályán felmentem vaze szerint 200Km-h egy pillanatra. Bakker alig tudtam lemosni az autóról a bogarakat úgy beleolvadtak az autóba. :D

Előzmény: nagykunsági (13442)
IS300h Creative Commons License 2020.04.23 0 0 13443

Nekem nincs cápa antennám :(

Előzmény: Wicked Belzebub (13441)
nagykunsági Creative Commons License 2020.04.23 0 0 13442

Én anno kimértem, hogy a prémium gázolajból az Accordom kb 3 decivel evett kevesebbet. Hogy anyagilag is megérje kb fél liternek kellett volna lennie. /És akkor még 15 Ft volt a felár, most meg már 30Ft/

Injektor csere után a legtöbb szakember azt javasolta ne tegyek semmilyen adalékot, inkább tankoljak prémium gázolajat. Azóta csak azt tankolok. Teljesen mindegy melyik kúton, itthon vagy külföldön, fogyasztása szinte mindíg ugyanannyi. 

Menettulajdonságban sem vettem észre különbséget. Még a normál meg a prémium között sem. 

 

A Ford Connectem meg pont prémiumból eszik többet. 

 

A motorjaim meg nem veszik észre mikor milyen benzin van bennük.  Ettől függetlenül, most azért 100-as benzinnel nyomtam tele. Ócsó benzin, egyszer élünk. :)

 

Ez az "úgy veszem észre, h a Mollal, mintha kicsit jobban menne" ez kb olyan mint a motorosoknál, mikor feltesz egy sport kipufogót. Azok is mintha jobban mennének vele.  :)

 

Persze kérdés, akkor is így éreznél e , ha nem tudnád mikor melyik kúton tankolnak bele?

Előzmény: IS300h (13440)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2020.04.23 0 0 13441

Gyari rajta minden :)

En soha egyik automon sem vettem eszre semmit. Ha premium, ha kulfold, ha ilyen vagy olyan kut. 

Mennek, oszt kesz :) 

Előzmény: IS300h (13440)
IS300h Creative Commons License 2020.04.23 0 0 13440

Sziasztok.

 

Uh, de szép a felnid, ez gyári???

Itt az én fiam :D

 

Mol illetve OMW benzint tankolok. E5-öst és azt vettem észre, h a Mollal, mintha kicsit jobban menne az autó. Vélemény?

Előzmény: Wicked Belzebub (13425)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!