Már bocs, de kinek ártok azzal, ha átmegyek szabálytalanul, ha ezközben nem veszélyeztetek senkit?
Viszont az már az én dolgom is, ha egyszerűen nem tudok a járdán menni, mert 10(!) cm-re állnak a faltól. Akkor nekem az úton kell mennem, ami már egyértelműen veszélyes.
Sot tovabb megyek: a varosban monterrel kell kozlekedni, mert akkor nem kell megallni a pirosnal, sot a szuk utcaba is be lehet hajtani, max egy kicsit hepehupas...
Na ide nekem a rozsdas bokot!
(jolvanna mostmar abbahagyom itt akis maganszamom)
A hülyeség alatt mire gondolsz pint? Nem hiszem, hogy itt bármelyik autós szeretne jogot formálni arra, hogy a rokkant parkolóban parkoljon, vagy elállhassa a gyalogosok útját. Én az önbíráskodástól vagyok nagyon kiakadva. A legtöbb esetben teljesen igaztalanul történik, és ha még jogos is, akkor sem hiszem, hogy ezt a sunyi, terrorista módszert kellene alkalmazni.
(mA)
Ki mondta, hogy a belvárosba autóval kell menni? Azért van a város szélén rengeteg parkoló, hogy aztán onnan tömegközlekedéssel mehessél tovább.
A parkolásnak szabályai vannak, és azokat nem önkényurak alkották, hanem azért van, hogy a gyalogosok is tudjanak közlekedni. Ha nem tudsz parkolni, az a te bajod, nem háríthatod rám.
Ha, mint mondtad, úgy állsz meg, hogy a gyalogos elférjen, akkor az más tészta, akkor nincs semmi gáz. De akkor minek vetted magadra.
ui: a kresz szerint a járdából 1m-t kell szabadon hagyni. Én rugalmas vagyok, de pl a 40 cm az már flex-eset.
Büszke nem vagyok semmire, de az tény, hogy a kezét irgalmatlanul eltöröm annak, akit elkapok, hogy hozzáér a kocsimhoz...
Szerintem szokjál le iziben a neked jópofinak tünő önbíráskodásról, mert könnyen rajtaveszthetsz, aztán akkor sirathatod, na meg cseszheted az igazadat. Szar ám törött kézzel piszkálni az orrodat!
Azert SDS, meg kell valljam, azt hittem tobb eszed van!
De a tobbiek is!
Valaki bedob valami ritka hulye temat, erre mindenki ugrik, meg egy kicsit varunk, (mig lejon a 20 mega) es mar tepi is egymast a ket tabor.
Gratulalok!
Mike (Knight) + KITT
:)
(azert meg nem adom fel)
:)
Szerinted a belvárosban milyen parkolási lehetősége van a "bunkó" autósnak? A Dohány utcában dolgozom, ott fizetős parkoló van. 8 óra egy ezres. Ha a Síp utcában állok meg, az nem fizetős, viszont nem sok hely marad a járdán. Nekem nincs felesleges havi 20 rugóm parkolásra. Egyébiránt viszonylag normálisan - értsd párhuzamosan, nem a falig felállva a járdára - szoktam parkolni. Szvsz a kerékleeresztés bunkóság.
ne mondjad már, hogy nem vetted észre, és elmentél vele. vagy csak pumpa nem volt kéznél? manapság már 1 szar csavarhúzót sem adnak a szupertuti járgányokhoz.
Gumileeresztés? Szerintem flexszel le kellene vágni a belógó részt. Abból talán tanulnának. Egyébként én azt hittem, hogy a bunkó autósok azért legalább nem büszkék a hülyeségükre. Az eddigi hozzászólások szerint azonban még büszkék is rá. :(
Nekem két kerekem engedte le egyszerre egy faszkalap (mert úgy érezte, hogy az utcának az a része az ő parkolóhelye). A felni kivágta a kerekeket - úgyhogy 20 ezer forintomba került ez a kis vicc. Ha egyszer meglátom valamelyik tahót, hogy ezt csinálja, komolyan mondom, szétrugom a tökét.
(mA)
Dan!
Én feltételezem, hogy normális ember vagy, és tényleg a jószándék vezérel. Ezért bízom benne, hogy ha kiderül az elméd, akkor rájösz, hogy:
1. Mi van, ha nem veszed észre, hogy rokkantat szállítottak oda egy olyan autón, amin nincs ott a jel? Dögöljön meg szegény, másszon haza hasoncsúszva, mi?
2. Mi van, ha szegény eszétvesztett aggódó anyuka parkolt bénán a háziorvosa lakása előtt, mert a gyereke asztmás rohamban fuldokolt a hátsó ülésen?
Ha nem akarsz rosszat ártatlan embereknek, akkor ne önbíráskodj! Lehet, hogy a csodapartizánkodásoddal életeket teszel tönkre, és akkor már inkább parkoljon pár bunkó akárhogy.
Megjobb, ha egy frissen vasarolt lezerkarddal vegigsetalsz - a falhoz lapulva termeszetesen, mert maskepp nem fersz el - azon a jardaszakon ahol az autok a jardan allnak (belvarosiak elonyben). Nos, a terep felmerese utan, a mukodesbe hozott lezerkardot vegighuzod ugyanott, a jarda szelen. Garantalt, hogy az velejeig romlott bunko autos nepseg nem fog tobbe hon szeretett jardankra felallni, es vegre szabadon kozlekedhetnek a babakocsis anyukak is! A bontos joember meg csak dorzsoli a kezet. A tulajdonosok meg elmegyogyintezetbe kerulnek, mert senki nem fog nekik elhinni a lezerkardos sztorit. Sot meg jol meg is bunteto oket a rendor, mert kozteruleten szemeteltek.
Mike
Ja es, hogy azoknak akik meg nem fogtak fel a lenyeget (a tobbieknek nem!):
:)
Ti nem tertjátok bunkóságnak, hogy a bunkója feláll a járdára az autójával úgy, hogy nem lehet gyalogosan elmenni?
Bántja a szemeteket, ha a rokiparkolóba egészséges ember áll be az autójával?
ERESSZÉTEK LE A KEREKÉT! Ha valaki közületek volt a Szabadtéri Színpadon a Feneketlen tónál az Irígy Hólaljmirigy koncerten, és le volt eresztve a kereke, akkor azok mi voltunk!
Két Susuki Swift, egy öreg Merci, egy Ford mondeo Kombi, és egy Ford Scorpio!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mi a véleményetek róla? Ha teccik, csatlakozzatok! Nem kell mást tenni, minthogy beruháztok ti is egy skatulya gyufába, leszeditek a szelepsapkát, és a gyufát odaszorítjátok a tűhöz.. Ha ott tud maradni a gyufa úgy, hogy ereszt a kerék, akkor szuper, ha nem akkor meg kell várni, amíg leereszt!
Vagy beruháztok egy kis szerszámba, ami direkt arra van, hogy kitépje a tűt, és onnan meg sem áll, amíg csontig le nem megy.....
Ha ti is csatlakoztok monzgalmunkhoz, rakjatok ki egy A/5 ös cetlit az illető autó ablaktörlőjére, hogy " Guminyomást ellenőrizni szíveskedjen!"
Szóval?
Én Michelineket cseréltem Aquatred-re. (Igaz, a Misi nem volt a legcsúcsabb típus.) A Akva sokkal-sokkal csendesebb, vízen jobb (ez természetes, elvégre "vizes" gumi), sokkal kisebb erő kell a kormányzáshoz. A havat is lelkesen ássa! Míg a Misik fél centi hóba belehaltak, az Akvákkal soha nem kellett a kocsit a hóból kitolni. Most másodszor is Aquatred-et vettem a kocsimra.
Ezért írtam, hogy nemtom. Kolega szerintem nem 100% kompetens, és szerintem azért cserélte le, mert kopott volt a Michelin. Annál meg az új Barum is jobb... :-) Anno a Tipo-n Goodyear Aquatred gumikat használtam, ami kimondottan vizes gumi. Nagyon elégedett voltam vele, érdekes módon szárazon kevésbé volt harmonikus, kiegyensúlyozott, és halk(!), mint esôben. Amióta viszont kipróbáltam egy ezernyolcas Mareat, amint a Pirelli P5000 Vizzola volt, azóta esküszöm erre a típusra, illetve a Vizzola utódjára, a Drago-ra. A Drago is inkább vizes gumi, de (mondják) határozottan csendesebb, mint az Aquatred. [De mindez szubjektív véleményem...]
Ez most komoly ... ez az ab roncs dolog?
Ha valaki Michelin után Barumot vesz, pusztán azért, mert két hivatásos sofőr aszonta, + mert olcsó, az a barum. Én csak tudom... a Michelin vizen jobban tapadt, mint a Barum szárazon.
Még a Skoda 120L-en hasznaltam Barum gumit, de a vilagon semmi bajom nem volt velük. Nokiát használ egy barátom is a Citroen BX-en, o elegedett vele, én hangosnak erzem, de ez szubjektiv dolog. Amit érdemes meggondolni, az a CEAT nevű, nemtommilyen gyártmányú abroncsok. Olcsók, és aszongyák elég jók. Egyik kolléga vett a Fiat Uno 55-re, és Michelin után is kellemesnek találta. Nemtom.
És a Barum gumikról nincs valami kedvező tapasztalat? :))
Rajtunk Nokia rulezik, és ismeretlenségéhez képest meglehetősen kellemes tapasztalatok gyültek össze. Az ára mint a Sava, a minősége viszont szerintem sokkal jobb.
Egyébiránt, bár egyáltalán nem tartoznék magyarázattal: a két topic egymástól független akart lenni, ebben pusztán egy lengyelhonbeli egyetemistának - aki ráadasul teljesen kezdő felhasználó - próbáltam elmagyarázni, hogy hogyan használja az internetet.
Az volt a feladvány, hogy találjon ide.
Nem sikerült.
Majd egyszer.
Nem olyan könnyű ám egy egyetemi szervert belovagolni...
Mindenesetre örülök, hogy pezseg az élet.
No ez van, itt a vége...