2.0dci motorral lenne problémám. Az autó menet közben leállt,azóta nem indul, egy hónapja volt ugyanez,akkor még az út szélén újraindult .....
P2293 a hibakód,ami akkor volt benne,kitörölve már semmi hiba nem jön be inditózáskor.
A rail nyomás az max 6barig megy fel, porlasztóktól nem jön vissza gázolaj, és a rail csőből se enged vissza semmit a nyomás szab. inditózás alatt. Hajól tudom ez 100barig zárva marad,ha elektromos jelet nem kap akkor is?! Egyedül a CR-szivattyú,onnan jön a visszaágban rendesen a nafta.Szűrőt cseréltem. Szivattyú lehet vagy rajta a mennyiségszabályozó?-Vezetékszakadásra gondolom be adna hibát nem ?Esetleg a nyomásérzékelő hiszi csak h 6bar a nyomás és ezért nincs is befecskendezésem ,közben meg lehet ,hogy megvan már a 260bar is a rail nyomás?
"Cda kepen nagyon komolynak tunik a szerszam, kar hogy ezt az ara is tukrozi."
A Knipex nem szokott szart csinálni. Sokszor elgondolkodtam már, hogy ha fogót fogok venni akkor csak azt - de valahogy csak nagyon ritkán vesz rá a lélek. Van egy Cobra vízpumpfogóm tőlük, meg a külső/belső seegerfogóim is, de eddig többre nem futotta.
Nekem Tracon márkanevű a szigeteletlen csúszósarukhoz való fogóm. Ritkán kell és ennek a használatát volt a legnehezebb megtanulni. A többi típust ( érvéghüvely, szigetelt saruk ) egyszerűbb alkalmazni.
Ezekből a szemes sarukból nem sűrűn van 2.5-es 6-os lyukkal. A magam részéről először összenyomom a 4-6-os pofával, utána az eggyel kisebbel. Így nem szokta begyűrni. Ha túl nagyok a "fülei", akkor lecsípek belőle csípőfogóval.
ha biztos akarsz lenni akkor megnézed a csatlakozójában melyik a barna szál (a középső lábra megy) és hol az egyik hol a másik szélén kap pozitívot. attól függ a forgásirány és hogy szív vagy nyom.
ezeknek legtöbbször nem elektromos bajuk van hanem a lapátkerekes szivattyú megy tönkre.
Segítséget szeretnék kérni,hogy a képen látható központizár kompresszort milyen módon lehetséges tesztelni akkumulátorról hogy működik-e?Lehetséges akkumulátorra kötni egyáltalán? Egy három lábas csatlakozó van rajta. Köszönöm a segítséget előre is!
Nos igen, 1-2,5 mm²-es vezetékre valót sarut kértem, de ez akkor nem az, mert a krimpelő pofájában az "1-2.5" jelöléshez téve sikerült ezt előadni. A "4-6" jelnél normális lett a krimpelés, csak persze ahhoz meg pláne túl vékony volt a drót és simán lehúztam.
Jót levelezek ezügyben az üzlettel, mert ők feszt nem értik, mi bajom ezekkel a sarukkal.
IWIS nevű cucc, de van rajta egy SWAG matrica is. :) Még egy 40 ezer km-rel kiegyeztem volna, de 10 alatt? :)
Az előző lánc BGA volt, na az nagyon zakatolt, kb másfél láncszemmel hosszabb is volt, mint az új, annyit nyúlt.
Közben eszembejutott, valami hottentotta nyelvű fórumon írták, hogy az olajteknőt le kell szedni mindenképp, ha vezérműfedelet leszedi az ember, mert a karter, meg vezérműfedél tömítések nem nagyon értékelik, ha ráerőlteti a vezérműfedelet a szerelőbácsi. :)
Aztán az olajnyomi elmegy mindenfelé, csak nem a kartertömítésen keresztül.
Direkt a magasabb ügyfélárat írtam be, bár a Cromaxnak is van egy regisztrációval elérhető kedvezményrendszere, ami nem olyan durva, mint a Bárdi-Unix féle, de az csak olyannak ér valamit, aki be is tudja szerelni az alkatrészt.
Vélhetően a jó forintnak köszönhetően a sokévi stabil árak az utóbbi egy-másfél évben alkatrésztől függően 10-30%-ot emelkedtek.
Üdv Urak, a láncos benzines opel motoroknál(z12xe, z12xep, z14xep, stb...) amikor a láncszett csere után elég hamar (pár ezer km) újra elkezd zakatolni a vezérműlánc, mi volt a fő gond?
Olajpumpa?
Hidrotőkék nem szólnak alapjáraton, csak a lánc kezdett el apránként egyre jobban zörögni. Kb 10e km-t tudott a lánc. :D