Olajcsere előtt állok, körbenéztem a verdát. Az olajszűrőház környékén láttam némi szívalgást, gondolom a ház tömítése engedhet át. Ennek a cseréje mennyire macerás?
Adj meg egy email-címet, ahova a csatlakozó kamra-kiosztását el tudom küldeni. De ez saját gyűjtés, nem egy hivatalos oldalról van.
Az autód mikori gyártású?
A központizár elektromos bekötése 2000 augusztusában nagyon megváltozott. Kellene tudnom, hogy ennél korábbi gyártású-e?
Véleményem szerint H...es-féle könyv a villamosságra nézve rettenetesen szegényes, hiányos, primitív. Például arról is mélyen hallgat, hogy vannak ajtócsatlakozók is...
Van a függőleges a gombhoz. Azt sikerült kiakasztanom.
Van a belsőhöz a vízszintes. Azt is sikerült kiakasztanom.
És a fő gond a külső kilincshez. Az van legbelül. Hozzáférhetetlen. Alatta meg a hengerzár füle. Nem sikerült a zárat annyira elfordítanom,hogy kitudjam akasztani. :(
A jobboldali zár mikrokapcsolójának melyik lehet a vezetéke? Rászeretnék mérni, hátha csak vezetéktörés.
A tünet a következő. Rányomom a központi zárat,lezár visszanyit. A jobb oldali ajtónál a kulcsot elfordítva csak azt az ajtót zárja le. Ha visszanyitom és újra bezárom akkor meg lezár mindent.
Létezik valahol leírás rajzokkal?
Peugeot 306 Berline, Sedan, Break javítási könyv (1993-2002) Haynes
Egyszer nekem szakember cserélte a vezetőoldali ajtómban a zárszerkezetet. Biztosan emlékszem, hogy akkor ő a kilincset nem távolította el.
Emlékeim szerint két rudazat is indul a zárszerkezettől, egyik a belső kilincshez, másik a nyomógombhoz. Sajnos a szerelés sorrendjére már nem emlékszem, de arra igen, hogy némileg aprólékos a munka, igen szűk a hely.
A kilincsed nem kell leszerelni a zárcseréhez, A kis U alakú rögzítőlemez kikocogtatható, de létezik egy csavarmenetes célszerszám is a ki-be szereléséhez.
Sziasztok. Valaki tudja esetleg,hogy az 5 és a 4 ajtós változatnak megegyezik a hátsó ajtó mérete és formája? Nekem 4 ajtós Sedan van.Kárpit miatt is kérdezem nehogy ne legyen jó. 🤔
Szóval azt mondjátok hogy az 1868 motorra való adagoló simán stimmelhet az 1905-ccm-s motorra? Persze a csövekkel és porlasztókkal együtt. Valamint a felfogató lemez is kellhet. Hihető. Viszont meg tudja ezt valaki erősíteni, aki esetleg már csinált ilyen cserét? Nem hányom szét feleslegesen, ha a végé zsákutcába futok. Köszönöm!
Sziasztok! Tudja valaki, hogy a 306 1868 szívó diesel wjy motoron lévő delphi-lucas adagolót le lehet cserélni Bosch gyártmányú adagolóra? Gondolom ha igen, kell hozza a bosch rendszer csöve és befecskendezője is. Amennyiben ki lehet cserélni, meg tudja mondani valaki, melyik tipusvan van olyan bosch szett, ami nekem számításva jöhet? Esetleg van valakinek eladó? Érdekelne. Köszönöm!
Az sem fog később bezavarni, ha pl akkut egy időre lecsatlakoztatom és "áramszünet" lesz egy időre?
Ha később vissza akarom állítani (nem tartom valószínűnek, mert én utálom), vagy ha eladom a kocsit és az új tulaj vissza szeretné állítani, akkor csak visszadugja a csatikat és megy tovább ugyanazzal a kóddal, ami most van, vagy akkor visszaáll a gyári kódra? Azt ugyanis én nem tudom, mert az előző gazdája módosította.
Indítsd be az autót, természetesen a kód beírásával.
Amikor jár a motor, a kódpadról húzd le a csatlakozóját és húzd félre. Ezután már simán be fog indulni mindaddig, amíg vissza nem lesz dugva a csatlakozó a kódpadra.
Van a 306-osoman egy elmebeteg rablásgátló, biztosan ismeritek, a PIN-pados megoldás a középkonzol alatt.
Amikor megvettem az autót, a tulaj mondta, hogy ő átprogramozta, mert a legtöbb gomb már csúnyán ki van kopva, így nehéz volt elindítani a verdát. Most eljutottam oda, hogy az utolsó, viszonylag kevéssé kopott gomb is szarakodik: hidegben alig akarja bevenni a kódot.
A kérdés:
Nem lehet valahogy ezt a nyomorult PIN-kód kérést kiiktatni úgy, hogy soha többé ne kelljen beírnom?
Nem gondolom, hogy ha ezt megteszem, akkor el fogják lopni a lassan veterán korú verdámat.
Helló! Vezérlést fogok cserélni egy hdi-n. Van olyan oldal ahonnan letölthető megnézhető, a 306-os csavarjainak meghúzási nyomatékértékei? A másik ami érdekel, hogy a hűtőventilátor(klímás) nem indul. Merre keresgéljek? Vagy van-e olyan ahol egyéb szerelési tanácsok vannak. Gondolok olyanra mint az "owner service manual" és társai.
S2-es rajzom sajnos csak a hátsóablak-emelőkhöz van, ott az utastéri biztosítéktábla 10-es biztosítéka tartozik a hátsóablak-emelőkhöz. Hátul a narancssárga csatlakozó "A5" kamrájába kell mennie gyárilag egy B101 számú vezetéknek, ez megy a reléhez, innét kapja a tápellátást. A relé tekercse pedig a citromsárga színű csati "A1" kamrájából kap feszültséget ráadott gyújtásnál, gyárilag az A221 számú vezetéken, ezt a 22-es számú biztosítékon át (míg a tekercs másik kivezetését csak testelned kell). A két érintett biztosíték betápja szerintem a te autódban is bent van, csak a kimeneti oldaluk hiányozhat. A kapcsolt 12V a relé után a letiltó kapcsoló 1-es kamrájába megy, majd a kapcsoló után (a 2-es kamrából) a vezetőoldalon, a lábtérnél lévő 13-kamrás szürke csatlakozó "A5" kamrájába, aztán a csatlakozó ellenoldali fele már a karosszéria-kábelköteg, amit elvileg kibontottál, tehát onnét tovább megvan már minden.
Nem-nem, szerintem rosszul értetted: gyárilag középen van csak két kapcsoló (az ülésfűtés-kapcsolók mellett), és csak a letiltó kapcsoló van elöl a műszerfalon, a fényszórómagasság-állító poti alatt. A fotón szereplő megoldás 100% egyedi elképzelés szülöttje. ;-)
Na basszus, erről a vezetőoldali kiegészítő kapcsolópárról és tiltásról nem is tudtam. Simán az ülésfűtés gombjai mögé akartam két kapcsolót rakni a gyári helyre.
Igen, jól láttad: S1-S3-ig pontosan ugyanolyanok a hátsó villanyablak kapcsolók: megegyeznek az S1 első kapcsolókkal. Viszont a konzolt azért javaslom, hogy gyárit szerezz be hozzá, úgy néz ki szépen. Bár egyszer építettem be valakinek 306-ba úgy hátsó villanyablakokat, hogy volt bent könyöklő. Ilyen szép konzolokat készíttetett egy bőröző szakemberrel a vezetőoldali (és hasonlókat, de persze csak 1-1 kapcsolóval) a hátsó ajtókba: