Keresés

Részletes keresés

s3pooler Creative Commons License 2019.12.15 0 0 26101

Hutweide felé közlekedőknek ajánlott:

https://www.youtube.com/watch?v=giKS6Ub6GuM

s3pooler Creative Commons License 2019.12.11 0 0 26100


https://index.hu/belfold/2019/12/10/solymar_parkolas_fu/

És én még ironizáltam a 26062 hozzászólásomban.
s3pooler Creative Commons License 2019.12.09 0 0 26099


https://index.hu/techtud/2019/12/09/solymar_urgerezervatum/

Örülünk, Vincent?
s3pooler Creative Commons License 2019.12.05 0 0 26098
Mintha anno a kukaholding előtti időkben a Deponia télen, hóban is el tudta volna szállítani a szemetet.
Előzmény: s3pooler (26097)
s3pooler Creative Commons License 2019.12.04 0 0 26097
A hóeltakarítás és a szemétszállítás tavaszig szünetelni fog, vagy lesz még kísérlet ilyesmire belátható időn belül?
. kata31 Creative Commons License 2019.11.28 0 0 26096

...a térségben: 

Mibe került eddig az M0 nyugat a NIF-el kötött szerződések alapján..

  1. - M0 nyugati szektor, 10 sz. főút – M1 autópálya közötti szakasz előkészítése

Összeg: 683 000 000 FtSzerződő fél: NEMZETI FEJLESZTÉSI MINISZTÉRIUMSzerződés kezdete: 2017.03.03Szerződés vége: 2020.03.02https://nif.hu/kozerdeku-adatok/2017/03/m0-nyugati-szektor-10-sz-fout-m1-autopalya-kozotti-szakasz-elokeszitese/


2) - Tervezési szerződés Megvalósíthatósági Tanulmány (MT) és környezeti hatástanulmány elkészítésére, valamint jogerős környezetvédelmi engedély megszerzésére az M0 autóút nyugati szektor 10. sz. főút-M1 autópálya közötti szakaszára vonatkozóanÁgazat: UtakÖsszeg: 396 000 000 FtSzerződő fél: UNITEF-83 Zrt., UTIBER Közúti Beruházó Kft, Vibrocomp Kft.Szerződés kezdete: 2018.09.28Szerződés vége: 2020.05.28https://nif.hu/kozerdeku-adatok/2018/10/tervezesi-szerzodes-megvalosithatosagi-tanulmany-mt-es-kornyezeti-hatastanulmany-elkeszitesere-valamint-jogeros-kornyezetvedelmi-engedely-megszerzesere-az-m0-autout-nyugati-szektor-10-sz-fout-m1/


3) - vagyonátadás – utak M0-M1 csp. infrastruktúrális fejlesztésÁgazat: utakÖsszeg: 8 233 906 255 FtSzerződő fél: KÖZLEKEDÉSFEJLESZTÉSI KOORDINÁCIÓS KÖZPONTSzerződés kezdete: 2016.12.14Szerződés vége: 2020.12.31https://nif.hu/kozerdeku-adatok/2017/08/vagyonatadas-utak-m0-m1-csp-infrastrukturalis-fejlesztes/


4) - M0 autóút nyugati szektor 10. sz. főút – 1. sz. főút közötti (cca. 18 km hosszú) szakaszra vonatkozó környezeti hatástanulmány és Natura 2000 hatásbecslés elkészítése, illetve a környezetvédelmi engedély megszerzéseÖsszeg: 298 000 000 FtSzerződő fél: RODEN MÉRNÖKI IRODA KFTSzerződés kezdete: 2015.01.20Szerződés vége: 2016.04.12https://nif.hu/kozerdeku-adatok/2015/02/m0-autout-nyugati-szektor-10-sz-fout-1-sz-fout-kozotti-cca-18-km-hosszu-szakaszra-vonatkozo-kornyezeti-hatastanulmany-es-natura-2000-hatasbecsles-elkeszitese-illetve-a-kornyezetvedelmi-enged/


5) - Csereerdősítés M0-M1-11.sz. főútÖsszeg: 2 808 290 455 FtSzerződő fél: PILISI PARKERDŐ ZRTSzerződés kezdete: 2004.05.27Szerződés vége: 2012.05.27https://nif.hu/kozerdeku-adatok/2010/11/csereerdosites-m0-m1-11-sz-fout/


Total: 12 062 796 710 Ft (+ Áfa?)
...A kivitelezés becsült árairól is volt már szó, de szerintem az M100 még csak álomként került be az EU finanszírozású utak közé(Duna hídra még környezetvédelmi tanulmány sincs, míg a Komáromi hídtól
már bővítik a szlovák tranzit útvonalát az M1-M7-M6 érintésével a Dunaújvárosi hídon át az M5-ig!: https://www.facebook.com/groups/316733755632885/permalink/331584937481100/

Előzmény: s3pooler (26094)
Bohanon Creative Commons License 2019.11.26 0 0 26095

kizárólag 9 és 10 között lehet ezt megcsinálni, illetve 6 után a többi időszakban inkább 40-45 perc. Nem megyek gyorsan, csak a megengedett sebességgel. Szép a pjenő....

Előzmény: s3pooler (26093)
s3pooler Creative Commons License 2019.11.26 0 0 26094
Mindeközben a sxomszédban:


https://index.hu/belfold/2019/11/26/pilisborosjeno_belugyminiszterium_polgarmester_allamkincstar_visszafizetesi_kotelezettseg/
s3pooler Creative Commons License 2019.11.26 0 0 26093
Valóban, a régi Kürt iroda alatti irodapark (ano Panon GSM), ami az Auchantó erre van, innen nézve a legelején van Budaörsnek, de ügyes vagy, ha ilyen hamar odaérsz.
Előzmény: Bohanon (26092)
Bohanon Creative Commons License 2019.11.25 0 0 26092

Dehogy, ott nagyon lassan lehet haladni csak. Auchan környékére megyek, ott még nincs forgalom. (abban az időpontban 4 és 6 között és gondolom 7-9 között nagy a forgalom)

Előzmény: s3pooler (26090)
. kata31 Creative Commons License 2019.11.24 0 0 26091

Közmeghallgatás lesz a II. kerületben, ahol szó lesz az M0 nyugatról! https://masodikkerulet.hu/cimlap/kozmeghallgatast-tartanak

 

..volt a héten egy településvezetői találkozó a budakörnyéki agglomerációban,ahol elhangzott,hogy a térség közlekedési problémáját az M0 bezárás nélkül nem lehet megoldani..sőt Wittinghoff szervez a témában egy találkozót, ahol Karácsony is ott lesz! Az M0 nyugatra már 12 milliárd ment ki,ami elég lenne az Aquincumi hídra, a bécsi úti villamos hosszabbításra..

s3pooler Creative Commons License 2019.11.21 0 0 26090
Gondolom nem a Budaörsi Tesco-nál, vagy a Színháznál vagy ott 30 perc alatt, mert ahhoz még hajnal kettőkor is gyorsabban kellene hajtani a megengedettnél.
Előzmény: Bohanon (26089)
Bohanon Creative Commons License 2019.11.12 0 0 26089

reggel fél 10 Templomtérről indulva 10-re Budaörsön vagyok. Ugyanez, ha 6 után indulok vissza (de ekkor már hazamegyek ez közelebb van mint a Főtér)

De ez a legrövidebb idő.

2007 előtt sokkal tovább tartott az út mind2 irányban, főleg, hogy akkor 8kor jártam....

Előzmény: s3pooler (26086)
Bohanon Creative Commons License 2019.11.12 0 0 26088

Hát nyilván nem mindig jön össze (1x biztosan, mert odaértem), de sokáig jártam Üllői útra az kb 8kor indulva 9re értem oda. Keress rá forgalom alapján Google ezt dobja általában Ferihegyre is. Nyilván nem mindig ,valamikor másfél óra a városon át. 10 útra soha nem megyek rá amúgy az reggel fél hétkor elesik már sajnos....

Teljesen változó, hogy mikor merre érdemes, Waze-el megyek azzal nézem, hogy merre érdemes. Néha ezt dob néha meg azt, teljesen változó

Előzmény: s3pooler (26087)
s3pooler Creative Commons License 2019.11.12 0 0 26087
Reggel negyed kilenckor Ferihegy autóval 55-60 perc? Quantumidőugrással?
Amikor a 10 es úton Budakalász kB 40 perc (időnként Pilisborosjenő 40-45 perc),
A város felé meg a Pasaréti tér/Kelemen L. utca 30-40 perc?
?
Előzmény: Bohanon (26085)
s3pooler Creative Commons License 2019.11.12 0 0 26086
A nap melyik órájában érsz át 30 perc alatt Budaörsre Solymárról?
Mert én éveket dolgoztam ott a boldog békeidőkben, amikor Budakeszin nem volt reggel kifelé dugó, és 25-30 perc volt akkor is.
Előzmény: Bohanon (26084)
Bohanon Creative Commons License 2019.11.12 0 0 26085

Ferihegy: amúgy ez is kipróbálva városon át reggel negyed kilences indulásra városon át kevesebb km (59km vs 37 km 55 perc vs 60 perc) ugyanannyi menetidő. Akkor lenne jó, ha nem kellene elvergődni Budakalászig...

Előzmény: s3pooler (26083)
Bohanon Creative Commons License 2019.11.09 0 0 26084
Minden nqp erre járok, 30 perc és 45 perc között van a menetidő, m0-val max ugyanennyi lesz. A lentebb linkelt cikk szerinti használatra azz mondanám hogy oké, helyi közlekedésre és nem tranzit utvonalkent. Másképp idezudulna a jelenlegi M0 nagy része...
Előzmény: s3pooler (26083)
s3pooler Creative Commons License 2019.11.06 0 0 26083

Ez szerintem nem igaz. Budaörsön, Biatorbágyon rengetegen dolgoznak, nagyon sok vállalkozás működik ott.

15 évvel ezelőtt sima ügy volt Solymárról Budaörsre átmenni kocsival, ma már egy tortúra.

És Ferihegyre kocsival érdemesebb az M0án menni. Próbálva.

Pláne ha nem reggel 5 re mész egy kora reggeli járathoz taxival, végig a buszsávban.

Előzmény: Bohanon (26081)
Bohanon Creative Commons License 2019.11.05 0 0 26082

mondjuk, ha eszerint a cikk szerint korlátoznák rajta a forgalmat, hogy az áruforgalom ne ott menjen, esetleg jó lehet.

 

https://index.hu/belfold/2019/07/30/m0_nyugati_szektor_pilis_zsambeki_medence/

 

 

Előzmény: Bohanon (26081)
Bohanon Creative Commons License 2019.11.04 0 0 26081

Na, ugyanezért nem fogsz ferihegyre/csepelre az m0-son menni, pont ezért írtam. Szépen befogsz menni a városba. (kivéve, ha jó nagy díjat szednek be majd)

2 külön dologról beszélünk. Az m0-s az agglomeracio közlekedését nem fogja megoldani a budai oldalon. BE akarnak menni az emberek. Nagyobb befogadású utakat nem szabad építeni (és nem is tudnak), a parkolók lennének az igazi jó megoldások.Ami jelenleg NINCS. Nézd meg a hüvit hogy lehet markolni, kb sehogy. Solymáron a parkoló is tele a vasútállomásnál mozdulni sem lehet.

A vasútat és a tömegközlekedést kellene növelni úgy, hogy megfelelő parkolóhelyet biztosítanak.

 

Az m0-s arra jó, ha Ürömről mondjuk Budaörsre akarsz menni. Mivel ezt az útvonalat is megtettem 1 évig minden nap, elárulom, nem volt érdemes körbemenni a Budaörs/Budakeszi/Solymár/Üröm/ útvonalon, mert sokkal hosszabb volt mint simán át a városon (időbén és térben is egyaránt). Ha az m0 megépül itt, még több forgalom kerül rá a Budakeszi út/Hűvösvölgyi útvonalra, ezért gáz az egész. Javaslom nézz le a déli oldalára az m0-nak autózz egy kicsit hogy lásd mi van ott. A reggel 7-es állapotot... Na az lenne itt is.

 

Előzmény: . kata31 (26080)
. kata31 Creative Commons License 2019.11.01 0 0 26080

Szerinted,miért kerülne budakeszin visszafelé,majd Budaörnek, Budajenő..Telki..s.t.b,hogy elérje az M1-et..mert neked tetszik?..miközben ott van majdnem Budapesten párszáz méterre a Korányi előtt érve be Budakeszire..

 

..és a bárholhoz kell az M0,mert anélkül csak egyetlen hol ma a lehetőség!

Előzmény: Bohanon (26076)
s3pooler Creative Commons License 2019.10.31 0 0 26078

Mielőtt arról kezdene bárki lamentálni, hogy nekkora munka lenne az észak-budai M0:

 

https://hu.wikipedia.org/wiki/Gotth%C3%A1rd-b%C3%A1zisalag%C3%BAt

s3pooler Creative Commons License 2019.10.31 0 1 26077

Budakalásztól Budakesziig az összes budai település főutcája olyan, mint a József körút, amikor egy sávot lezárnak a csúcsforgalomban.

Ha lenne egy elkerülő út, ahol lámpák, buszmegállók és gyalogátkelők nélkül lehetne közlekedni, biztosan javulna a helyzet.

Délutáni csúcsban egy Lupa-sziget - Budakeszi túra inkább három óra, mint kettő. ( Autóval).

Az összes településen áll a sor, füstölnek az autók, az összes körforgalom előtt megy a bénázás, mert nem tudják használni az emberek a körforgalmat, az összes helyi lakos szívja a kipufogógázt, és kb ugyanazt kapja, mintha a Hungária körúton lakna - miközben a budai agglomerációban lakik, ami elvleg nyugis , zöldövezeti és menő hely - pedig sajnos - a leírt gondok miatt - már nagyon nem az.

 

Valamelyik NER lovag vehetne már egy alagútfúró pajzsot, és nekiállhatna.

 

 

 

Előzmény: Bohanon (26076)
Bohanon Creative Commons License 2019.10.24 0 0 26076

A városba bejutás, nem Óbudát jelenti. Bárhol a várost jelenti elsősorban, ezt az M0-s nem fogja megoldani. Csepelre mennél? Sok sikert hozzá a jelenlegi M0-n is. Én próbáltam a Dél-Pesti kórházhoz eljutni, háááát egyszer mentünk körbe iszonyatos forgalom az M0-n és akkor még szépen fogalmaztam. Tömött sorokban az egész meglévő szakasz, és ugyanez befelé onnan is.

Budakeszi/Telki/Budajenő/Páty most is megtehetné, hogy az M7/M1-en jár be, de mégsem teszi

 

pl itt egy remek cikk hozzá, nem gondolkoznak az emberek amikor kiköltöznek. Számos ismerőstől hallottam, hogy 20 perc a város Telki-ből..... :D (persze éjfélkor 120-al)

 

https://belsoseg.blog.hu/2010/05/05/budai_polgar_rohadj_meg

 

nem használom soha a 10est amúgy, mert speciel Budaörsre járok kb 0 forgalom amikor én megyek. rajtam segitene az m0, de ebből viszonylag kevés van

Előzmény: . kata31 (26074)
. kata31 Creative Commons License 2019.10.24 0 0 26075

Hoppácska...az M0 100% EU finanszírozott..a forrása nem probléma..

Előzmény: s3pooler (26072)
. kata31 Creative Commons License 2019.10.24 0 0 26074

Egy a gond,a Hidegkúti nem jut be a városba..sőt egyetlen hídig sem,csak alternatívája a Bécsi útnak ahol túl sok irány tart a városnak..Ezeket viszont elosztja,tehát meg is oldja..de a legfőképpen azt oldja meg, hogy az érkező észak ne zúduljon a településekre a Bécsi úttól,Hidegkúton és Budakeszin át a budaörsi csomópontnak tartva.  .. de látom te 10-es utas vonatozóként nem érted,hogy a 10-esen sem csak Óbudára mennek emberek,hanem akár Csepelnek is ma. Telki és Budajenő pedig vagy Budakeszinek vagy a 10-esnek jár be,holott saját M0 nyugat felhajtóval ez nem fogja tenni..

Előzmény: Bohanon (26073)
Bohanon Creative Commons License 2019.10.21 0 1 26073

az M0 nem fogja megoldani, a Hűvösvölgyi/Budakeszi torlódást. A városban dolgozók szeretnének bejutni, nem az Északi M0-s hiánya miatt próbálják sokan levágni a hosszú déli kerülőt. Látszik a Budakeszi lezáráson is. Semmivel nem lett kisebb a forgalom. Pont a Budajenő/Telki felől érkezők jönnek sokan pl. De ugyanúgy Pvörösvár és Pcsaba Pszenitván felől is sokan jönnek a 10es úton ők sem fognak az M0-ra ráhajtani.

Előzmény: s3pooler (26072)
s3pooler Creative Commons License 2019.10.18 0 0 26072
Kérdés, hogy meddig marad meg a törvény ebben a formájában.
A főváros saját pénzből nem fog tudni egy új hidat építeni, még akkor sem, ha nem lesz a normál ár hétszeresére árazva, á la Pénztáros Lőrinc.
Az oda vezető utakkal is kellene egységben gondolkozni, de szerintem most inkább az "inkábbpusztuljonazegészfaludenemleszazamitmomentumosakarakkorsemhamindenkinekjolenne" éra következik.
Előzmény: . kata31 (26071)
. kata31 Creative Commons License 2019.10.17 0 0 26071

Bizony csak az M0 oldja meg a problémát..mondták is a BÖT ülésen a Telkieknek,mikor ezt a tüntit bejelentették..  Közben onnan nem jutottak be a gigadugó matt a Budekszin ácsorgók közé a város felé kanyarodásuknál.

Karácsonynál pattog a labda. Az M0 mint városi elkerülő,akár fővárosi hatáskör is.. 2011. évi CLXXXIX. törvény 23. § (1) A fővárosi önkormányzat az e törvényben meghatározottak szerint ellátja mindazokat a terület- és településfejlesztési, valamint területrendezési, településrendezési és településüzemeltetési feladatokat, amelyek a főváros egészét érintik, vagy amelyek a fővárosnak az országban betöltött különleges szerepköréhez kapcsolódnak.

 

Az M0 bezárása és az Aquincumi híd is a hatálya alá esik.

 

Törvényben rögzített mely településeket érinti a nyomvonal és a kiviteli tervekkel bezárólag előírt kötelezettség a megtervezése! A területrendezési törvényben!

- 2018. évi CXXXIX. törvény - 4/1. melléklet az M0 nyugatot tartalmazva.(Új OTrT) és a 14. § (8) Az M0 gyorsforgalmi út tervezett 10. sz. főút - M1-M0 közös csomópont közötti szakaszának szakági tervezéséről gondoskodni kell úgy, hogy a nyomvonal kialakítása társadalmi, természet- és környezetvédelmi szempontból a lehető legkisebb érdeksérelmet okozza.

( ez pedig nem tilalom, csak sérelem minimalizálás. Vadátjárók, zajvédelem..s.t.b.)

Előzmény: s3pooler (26069)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!