Total: 12 062 796 710 Ft (+ Áfa?) ...A kivitelezés becsült árairól is volt már szó, de szerintem az M100 még csak álomként került be az EU finanszírozású utak közé(Duna hídra még környezetvédelmi tanulmány sincs, míg a Komáromi hídtól már bővítik a szlovák tranzit útvonalát az M1-M7-M6 érintésével a Dunaújvárosi hídon át az M5-ig!: https://www.facebook.com/groups/316733755632885/permalink/331584937481100/
kizárólag 9 és 10 között lehet ezt megcsinálni, illetve 6 után a többi időszakban inkább 40-45 perc. Nem megyek gyorsan, csak a megengedett sebességgel. Szép a pjenő....
Valóban, a régi Kürt iroda alatti irodapark (ano Panon GSM), ami az Auchantó erre van, innen nézve a legelején van Budaörsnek, de ügyes vagy, ha ilyen hamar odaérsz.
Dehogy, ott nagyon lassan lehet haladni csak. Auchan környékére megyek, ott még nincs forgalom. (abban az időpontban 4 és 6 között és gondolom 7-9 között nagy a forgalom)
..volt a héten egy településvezetői találkozó a budakörnyéki agglomerációban,ahol elhangzott,hogy a térség közlekedési problémáját az M0 bezárás nélkül nem lehet megoldani..sőt Wittinghoff szervez a témában egy találkozót, ahol Karácsony is ott lesz! Az M0 nyugatra már 12 milliárd ment ki,ami elég lenne az Aquincumi hídra, a bécsi úti villamos hosszabbításra..
Gondolom nem a Budaörsi Tesco-nál, vagy a Színháznál vagy ott 30 perc alatt, mert ahhoz még hajnal kettőkor is gyorsabban kellene hajtani a megengedettnél.
Hát nyilván nem mindig jön össze (1x biztosan, mert odaértem), de sokáig jártam Üllői útra az kb 8kor indulva 9re értem oda. Keress rá forgalom alapján Google ezt dobja általában Ferihegyre is. Nyilván nem mindig ,valamikor másfél óra a városon át. 10 útra soha nem megyek rá amúgy az reggel fél hétkor elesik már sajnos....
Teljesen változó, hogy mikor merre érdemes, Waze-el megyek azzal nézem, hogy merre érdemes. Néha ezt dob néha meg azt, teljesen változó
Reggel negyed kilenckor Ferihegy autóval 55-60 perc? Quantumidőugrással?
Amikor a 10 es úton Budakalász kB 40 perc (időnként Pilisborosjenő 40-45 perc),
A város felé meg a Pasaréti tér/Kelemen L. utca 30-40 perc?
?
A nap melyik órájában érsz át 30 perc alatt Budaörsre Solymárról?
Mert én éveket dolgoztam ott a boldog békeidőkben, amikor Budakeszin nem volt reggel kifelé dugó, és 25-30 perc volt akkor is.
Ferihegy: amúgy ez is kipróbálva városon át reggel negyed kilences indulásra városon át kevesebb km (59km vs 37 km 55 perc vs 60 perc) ugyanannyi menetidő. Akkor lenne jó, ha nem kellene elvergődni Budakalászig...
Minden nqp erre járok, 30 perc és 45 perc között van a menetidő, m0-val max ugyanennyi lesz. A lentebb linkelt cikk szerinti használatra azz mondanám hogy oké, helyi közlekedésre és nem tranzit utvonalkent. Másképp idezudulna a jelenlegi M0 nagy része...
Na, ugyanezért nem fogsz ferihegyre/csepelre az m0-son menni, pont ezért írtam. Szépen befogsz menni a városba. (kivéve, ha jó nagy díjat szednek be majd)
2 külön dologról beszélünk. Az m0-s az agglomeracio közlekedését nem fogja megoldani a budai oldalon. BE akarnak menni az emberek. Nagyobb befogadású utakat nem szabad építeni (és nem is tudnak), a parkolók lennének az igazi jó megoldások.Ami jelenleg NINCS. Nézd meg a hüvit hogy lehet markolni, kb sehogy. Solymáron a parkoló is tele a vasútállomásnál mozdulni sem lehet.
A vasútat és a tömegközlekedést kellene növelni úgy, hogy megfelelő parkolóhelyet biztosítanak.
Az m0-s arra jó, ha Ürömről mondjuk Budaörsre akarsz menni. Mivel ezt az útvonalat is megtettem 1 évig minden nap, elárulom, nem volt érdemes körbemenni a Budaörs/Budakeszi/Solymár/Üröm/ útvonalon, mert sokkal hosszabb volt mint simán át a városon (időbén és térben is egyaránt). Ha az m0 megépül itt, még több forgalom kerül rá a Budakeszi út/Hűvösvölgyi útvonalra, ezért gáz az egész. Javaslom nézz le a déli oldalára az m0-nak autózz egy kicsit hogy lásd mi van ott. A reggel 7-es állapotot... Na az lenne itt is.
Szerinted,miért kerülne budakeszin visszafelé,majd Budaörnek, Budajenő..Telki..s.t.b,hogy elérje az M1-et..mert neked tetszik?..miközben ott van majdnem Budapesten párszáz méterre a Korányi előtt érve be Budakeszire..
..és a bárholhoz kell az M0,mert anélkül csak egyetlen hol ma a lehetőség!
Budakalásztól Budakesziig az összes budai település főutcája olyan, mint a József körút, amikor egy sávot lezárnak a csúcsforgalomban.
Ha lenne egy elkerülő út, ahol lámpák, buszmegállók és gyalogátkelők nélkül lehetne közlekedni, biztosan javulna a helyzet.
Délutáni csúcsban egy Lupa-sziget - Budakeszi túra inkább három óra, mint kettő. ( Autóval).
Az összes településen áll a sor, füstölnek az autók, az összes körforgalom előtt megy a bénázás, mert nem tudják használni az emberek a körforgalmat, az összes helyi lakos szívja a kipufogógázt, és kb ugyanazt kapja, mintha a Hungária körúton lakna - miközben a budai agglomerációban lakik, ami elvleg nyugis , zöldövezeti és menő hely - pedig sajnos - a leírt gondok miatt - már nagyon nem az.
Valamelyik NER lovag vehetne már egy alagútfúró pajzsot, és nekiállhatna.
A városba bejutás, nem Óbudát jelenti. Bárhol a várost jelenti elsősorban, ezt az M0-s nem fogja megoldani. Csepelre mennél? Sok sikert hozzá a jelenlegi M0-n is. Én próbáltam a Dél-Pesti kórházhoz eljutni, háááát egyszer mentünk körbe iszonyatos forgalom az M0-n és akkor még szépen fogalmaztam. Tömött sorokban az egész meglévő szakasz, és ugyanez befelé onnan is.
Budakeszi/Telki/Budajenő/Páty most is megtehetné, hogy az M7/M1-en jár be, de mégsem teszi
pl itt egy remek cikk hozzá, nem gondolkoznak az emberek amikor kiköltöznek. Számos ismerőstől hallottam, hogy 20 perc a város Telki-ből..... :D (persze éjfélkor 120-al)
Egy a gond,a Hidegkúti nem jut be a városba..sőt egyetlen hídig sem,csak alternatívája a Bécsi útnak ahol túl sok irány tart a városnak..Ezeket viszont elosztja,tehát meg is oldja..de a legfőképpen azt oldja meg, hogy az érkező észak ne zúduljon a településekre a Bécsi úttól,Hidegkúton és Budakeszin át a budaörsi csomópontnak tartva. .. de látom te 10-es utas vonatozóként nem érted,hogy a 10-esen sem csak Óbudára mennek emberek,hanem akár Csepelnek is ma. Telki és Budajenő pedig vagy Budakeszinek vagy a 10-esnek jár be,holott saját M0 nyugat felhajtóval ez nem fogja tenni..
az M0 nem fogja megoldani, a Hűvösvölgyi/Budakeszi torlódást. A városban dolgozók szeretnének bejutni, nem az Északi M0-s hiánya miatt próbálják sokan levágni a hosszú déli kerülőt. Látszik a Budakeszi lezáráson is. Semmivel nem lett kisebb a forgalom. Pont a Budajenő/Telki felől érkezők jönnek sokan pl. De ugyanúgy Pvörösvár és Pcsaba Pszenitván felől is sokan jönnek a 10es úton ők sem fognak az M0-ra ráhajtani.
Kérdés, hogy meddig marad meg a törvény ebben a formájában.
A főváros saját pénzből nem fog tudni egy új hidat építeni, még akkor sem, ha nem lesz a normál ár hétszeresére árazva, á la Pénztáros Lőrinc.
Az oda vezető utakkal is kellene egységben gondolkozni, de szerintem most inkább az "inkábbpusztuljonazegészfaludenemleszazamitmomentumosakarakkorsemhamindenkinekjolenne" éra következik.
Bizony csak az M0 oldja meg a problémát..mondták is a BÖT ülésen a Telkieknek,mikor ezt a tüntit bejelentették.. Közben onnan nem jutottak be a gigadugó matt a Budekszin ácsorgók közé a város felé kanyarodásuknál.
Karácsonynál pattog a labda. Az M0 mint városi elkerülő,akár fővárosi hatáskör is.. 2011. évi CLXXXIX. törvény 23. § (1) A fővárosi önkormányzat az e törvényben meghatározottak szerint ellátja mindazokat a terület- és településfejlesztési, valamint területrendezési, településrendezési és településüzemeltetési feladatokat, amelyek a főváros egészét érintik, vagy amelyek a fővárosnak az országban betöltött különleges szerepköréhez kapcsolódnak.
Az M0 bezárása és az Aquincumi híd is a hatálya alá esik.
Törvényben rögzített mely településeket érinti a nyomvonal és a kiviteli tervekkel bezárólag előírt kötelezettség a megtervezése! A területrendezési törvényben!
- 2018. évi CXXXIX. törvény - 4/1. melléklet az M0 nyugatot tartalmazva.(Új OTrT) és a 14. § (8) Az M0 gyorsforgalmi út tervezett 10. sz. főút - M1-M0 közös csomópont közötti szakaszának szakági tervezéséről gondoskodni kell úgy, hogy a nyomvonal kialakítása társadalmi, természet- és környezetvédelmi szempontból a lehető legkisebb érdeksérelmet okozza.
( ez pedig nem tilalom, csak sérelem minimalizálás. Vadátjárók, zajvédelem..s.t.b.)