Ehhez képest még ma is sikeresen beadtak 2-t is (OTP-ben) és lesz aki csak holnap viszi be.
Mivel holnap 16 óráig lehet beadni! Utána él csak a felfügegsztés a bpesti-pestmegyei területre azaz a VEKOP-ra.
----
2019 október 14. 13:30
SZÜNETELTETÉSRE KERÜL A KÖLCSÖNKÉRELMEK BEADÁSI LEHETŐSÉGE A VEKOP-5.2.1-17 KÓDSZÁMÚ, „LAKÓÉPÜLETEK ENERGIAHATÉKONYSÁGÁNAK ÉS MEGÚJULÓ ENERGIA FELHASZNÁLÁSÁNAK NÖVELÉSÉT CÉLZÓ HITEL” CÍMŰ HITELPROGRAM ESETÉBEN
Tájékoztatjuk a tisztelt kölcsönigénylőket, hogy a Széchenyi 2020 keretében megjelent
„Lakóépületek energiahatékonyságának és megújuló energia felhasználásának növelését célzó hitel” című
(VEKOP-5.2.1-17 kódszámú) hitelprogram esetében a beérkezett kölcsönök
forrásigénye meghaladta a rendelkezésre álló keretet, ezért
a kérelmek befogadása 2019. október 17. 16:00 órától szüneteltetésre kerül.
Tegnapelőtt panaszt tettem én is az otp-nél,igaz csak email-ben,de válaszoltak rá annyit hogy utánanéznek a dolgoknak.Kíváncsi leszek mit reagálnak majd.Jövőhét elején úja rájuk írok,mert a telefont nem veszik fel.Amikor leadtam először a papírokat,akkor adott egy telefonszámot az ügyintéző,amin elvileg egyböl őt lehet elérni.Múlthéten többször is próbáltam hívni,de nem vette fel senki.Ha most meg közlik hogy kifulladt a keret,rendkívül ideges leszek!
Ugye emlékszel, hogy ellenzékben a fidesz 250 vagy 300 Ft-os benzinárnál a jövedéki adó csökkentését követelte? Aztán hatalmon még 400 Ft-nál sem volt hajlandó. Miközben éppen alázzuk a világot. Vajon miért nem?
Egyszerűen kell ez a bevétel. Igen, szembe megy a zöldüléssel, de szükség lesz rá. Lehet, hogy 10 év múlva, annyira nem fenyeget, hogy mindenki villany autó vesz, de eljön az ideje.
Az államnak kismillió más lehetősége is van... nem csak a jövedéki adó. Vannak a világnak jóval nagyobb részei az EU-nál ahol elvannak jövedéki adó nélkül is.
A jövedéki adó benzinre/gázoljra/gázra viszonylag egyszerűen megoldható. Az elektronra nem, ergo alighanem más megoldás lesz.
HA az e-autozást valóban adóztatni akarják majd. Azonban ez még vagy 20-30 évig nem valószínű itt az EU-ban.
Azért fogják megadóztatni, mert adóbevételre szükség van. Amíg elenyésző számú a villanyautó, addig nem érdekes a dolog, de ha már túl sok esik ki, akkor lépniük kell.
Te is pontosan tudod, hogy a jövedéki adó nem a környezet-szennyezés miatt kell, hanem az állam normál működéséhez.
Miért pont úgy kéne megoldani, hogy adóztatják az elektront?
Pláne, hogy éppenségel az e-közlkdés terjesztése a deklarált cél és marad is még jó ideig. Miközben a másik oldalon adódnak jókora elmaradó költségvetési kiadások is a foszilishez képest, az egészségügyben pl.
A foszilis üzemanyag és közlekedés nemsokára a múlt lesz. Az szgk kategória túlnyomó részére ez már tutira vehető...
Ezért az is lehet, hogy a foszilis autózást fogják inkább az eddiginél is jobban adóztatni pl. És/vagy éppenséggel magát az autó birtoklását és/vagy a lakott helyen való használatát, ezzel a tömegküzlkdés felé tolva az emebereket és/vagy nem autó járgányok felé.
Kismillió lehetőség lesz, de a változó célok miatt ma még megtippelni sem, lehet a közeli (néhány éves) jövőt sem. A kicsit távolabbit, meg pláne nem...
Egyetlen objektív a havi/évi kötelező km-óra állás, mínusz bizonylattal igazolt "tankolás". Persze ez sem pontos, mert a fogyasztás nem egyforma minden autónál. Meg ugye a tekergetés...
Minden más csak ennél pontatlanabb.
Lehetne persze az autóra előírt "villanyóra", de az meg visszamenőleg nem működne.
Érdekes lesz, valóban, de lesz valami. :) Ha a VW tényleg kijön Golf+ méretű autóval 6 milla körül, az is generálhat jókora lökést. Bár nem tudom, az konnektoros lesz-e.
Még jó, hogy név nélkük írtam, kinek nem inge alapon. Szépen felöltöztél...
Szóval, ha a cégjegyzékben szerepel a céged tevékenységi körében a 4321 Villanyszerelés, bizony az építőipari tevékenység, kamarai regisztrációra van kötelezve.
Valami ilyesmit kellene találni a cégedre rábökve, mint az enyém is.
Ja, hogy a cégbíróságon nem kérnek a tevékenységhez szükséges szakképesítést, a kamaránál már igen? Nem tudsz felmutatni egy nyomorult villanyszerelő szakmunkásvizsgát, vagy valami magasabb képesítést, ami feljogosít a tevékenység végzésére??? Negatív?!
A 432104 Napelem szerelése című tevékenység egyébként nem szakképesítéshez kötött, de ha nem lennél gagyi a könyvelőddel együtt, regisztrálva lehetnél a kamaránál. Vagy sok a tagdíj? Egyszri 5000 az MKIK-nak, és évi 5000 a megyei kamarának? Ennyire sutyerák vagy?
Csak addig sumákolsz szerencsésen, amíg komolyabban fel nem bosszantasz valakit, aki ír egy emailt az illetékes hatóságnak. Örömmel veszik az ilyet.
Ja, magyarázhatod a nemlétező bizonyítványod, hogy felvetted a következőt.: 3511 '08 Villamosenergia-termelés. Van esetleg 50 kW feletti napelemparkod, vagy más erőműved?
Ezek jönnek le bárkinek, aki ajánlatkérés előtt utánanéz a cégednek, teljesen nyilvános adatokból az erőltetett önreklámozás után.
Referenciák? Lefényképezted, hogy a sajátházadra már tettél napelemet?
A SolarEdge invertert sem láttál még kinyitva, ezt is bizonyítottad már.
Ha már szabály/törvény változás, arra leszek kíváncsi, mikor jön valami adóféle az otthon "tankolt" autókra. Hosszú távon (jelentősen növekvő számú autó) biztos, hogy pótolni kell a kieső üzemanyag jövedéki adóját.
Keress tovább vagy rendelj egy rendszert és akkor megtudod, hogy mi-hogyan-mióta működik. Mert nem csak egybites működési rendű vállalkozások léteznek ám...
... és épp ezért nem is ésszerű elhamarkodottan minősíteni, hiányos ismeretek alapján.
Még jó, hogy olyan világban élünk, ahol a céginformációk nyilvánosak....
És aki reklámozza magát, kiderül róla, hogy egy éve sincs a téma a praxisában.
Most sem teljesen kerek a dolog, mert a villanyszerelés, napelem szerelése tevékenységek építőipari tevékenységek, amelyek a Magyar Kereskedelmi és Iparkamarai regisztrációhoz kötöttek. A lekérdezhető nyilvántartásban meg itt reklámozott cége nem is szerepel. (nyilván spórolt egy tizest, de majd jól seggbekúrják) Korrekt kis figura ez!