Tavasszal kezdték felújítani, először azt hittem hogy teljesen eredeti állapotra, mert úgy nézett ki, de aztán végül nem. Így is jó látni, hogy pár méterre a szülőhelyétől kapott új életre.
Lehet, hogy már láttátok, de hátha valaki nem, pár napja megnyílt az Ikarus volt mátyásföldi gyárától pár méterre (Margit-Arany J. sarok) egy 280-as csuklós autóbuszból kialakított büfé. Elég jópofa, a hátsó részben van a konyha, a buszban is vannak kis asztalok az eredeti régi ülésekkel.
Figyelj ide hülyegyerek, nálatok még lehet, hogy szájról szájra terjed a hülyeség, de az élet már rég meghaladta ezt, nyilvános adatbázis részét képezi a műszaki vizsga érvényessége. Maradjunk november 12-ben, nem kell a jól értesültet játszani.
Ó hát az újra meg fogja kapni és tovább fog menni . Salgótarjánban nem számít a kor. Most is vissza lett állítva három sárga, az ELK-746 ( 33 éves ) ELK-753 (32), ELK-754 (32) is, és úgy, hogy egyik sem vázcserés. Úgy volt, nyáron, hogy ez a 3 selejt. Amíg csak turista világjáró Neoplan buszokat kap az üzem, normális helyközist meg csuklóst nem, addig nem fognak tudni megválni ezektől.
A legjobb mégis hogy a sofőr annyira belelkesült, majdnem elment egy újabb körre. Box bejáratnál kapcsolt és amolyan Hamiltonosan oldotta meg a kérdést.
2 db. gyárilag ilyen híddal érkezett, a 71-68 mellett a 71-64 / 71-65 kettős közül volt még valamelyik csendeshidas. Rég volt, fakulnak az emlékek... :/
Ezen a videón (https://www.youtube.com/watch?v=NQwBWTScnzM), a 22. másodpercnél látható, hogy az érkező, még zöldesítés előtti 415-ösnek csendes hídja van. Ez valami kísérlet, vagy a hidak cseréje megelőzte a DAF-motorok beépítését? Emlékeim szerint az összes szürke 415-ös nagyrábával járt.
Idősebb Karel Sovának - ha a gyerekkori kedd esténkénti TV-s emlékeim nem csalnak - egy Moszkvicsa volt, azzal ment fel Prágába Karelhez, az ifjabbhoz. :-)