Keresés

Részletes keresés

r1232 Creative Commons License 2019.09.02 0 1 24010
Lehet, hogy Pusztaszabolcson nincs elég vágány, hogy áthadhasson?
Előzmény: martinaxe7 (24007)
haha 1970 Creative Commons License 2019.09.02 0 0 24009

Szerintem Bécstöl elfogadható, viszont Győrben kivétel nélkül meg szoktak telni!

Előzmény: trebront (24008)
trebront Creative Commons License 2019.09.02 -1 0 24008

Bécs->Bp. péntek délutáni/esti vonatok tele szoktak lenni? érdemes rá előre helyjegyet venni? előre is kösz.

martinaxe7 Creative Commons License 2019.09.02 -2 0 24007

819-nek miért kell Szabadegyházán várni a 10 percet késő S40-et?

 

Hagyománytiszteletből?

zjakabfi Creative Commons License 2019.09.01 0 0 24006

PáraTlan sem jó a hajóhoz.☺

Előzmény: smith (24005)
smith Creative Commons License 2019.09.01 0 0 24005

Idén is hirdettek, de az egy vicc. Pl. Siófokról párosban a 848 után megáll az élet. Ez télen lehet, hogy megfelelő, de utószezonban?

Előzmény: nidsz (23998)
mcg Creative Commons License 2019.09.01 0 0 24004

Gólyatáboros Lellére.

Most majdnem minden nap megy valami az utószezonban.

Előzmény: traxxtoto (23993)
haha 1970 Creative Commons License 2019.08.31 -1 1 24003

Nagyon köszönöm a tájékoztatást! A biztberesekkel meg ne foglalkozz, az a lényeg hogy ilyen egyszerű embernek mint én érthető volt!

Előzmény: 20-as vonal (24002)
20-as vonal Creative Commons License 2019.08.31 0 3 24002

Hát diohéjban:Amit fent láttál, azok a monitorok, melyeken látható a kezelt állomások, elágazások, nyílt vonalak stb torzított vágányhálózata az aktuális helyzettel, foglaltságok, vágányutak, stb. A forgalmista egérrel, vagy billentyűzettel tudja ezeket kezelni, beállítani a szükséges parancsokat. Aztán a számítógépek IP hálózaton keresztül továbbítják ezt az adott helyre, ott pedig a helyi számítógép egy spec. berendezés segítségével állítja a D55-öt.Gyakorlatilag leképezik azt amit a D55 pult parancsolna. Ez a hagyományos D55 felülvezérlése. Elektronikus biztbernél nincs szükség felülvezérlésre, ott a köfi direkt vezérli a szükséges áramköröket. Persze ez nem ennyire egyszerű, de a lényeg ez. A biztberesektől meg elnézést kérek, ha nem pontos szakszavakat használtam. 

Előzmény: haha 1970 (24000)
haha 1970 Creative Commons License 2019.08.31 0 0 24001

Jav: természetesen nem "megtudtam volna" hanem megtudtad volna te mondani!

Előzmény: haha 1970 (24000)
haha 1970 Creative Commons License 2019.08.31 0 0 24000

Köszi én voltam, csak az a baj hogy amit ott elmondtak nekem többségében kínaiul hangzott, ezért kérdeztem hogy jártál e ott, megtudtam volna mondani hogy mennyire komoly ez a hely! Számomra nagy színes monitorok voltak!

Előzmény: 20-as vonal (23999)
20-as vonal Creative Commons License 2019.08.31 0 0 23999

Nem. 

Előzmény: haha 1970 (23997)
nidsz Creative Commons License 2019.08.31 0 0 23998

tavaly a nyár utolsó hétvégéjére + előtte péntekre hirdettek meg plusz vonatokat is, a zsúfoltság elkerülésére, de ez idén valamiért elmaradt

Előzmény: smith (23994)
haha 1970 Creative Commons License 2019.08.31 0 0 23997

Egyébként jártál  itt fent a forgalom irányítási központban?

Előzmény: 20-as vonal (23988)
haha 1970 Creative Commons License 2019.08.31 0 0 23996

Köszi a pontositást és a kiegészítést, úgy van ahogy te írtad, és te említést tettél a Sopronban lévő "KÖFE"-röl is!

Előzmény: 20-as vonal (23988)
r1232 Creative Commons License 2019.08.31 0 0 23995
Különvonat. 13 óra körül már visszafelé haladt Fehérváron szerelvényvonatként.
Előzmény: traxxtoto (23993)
smith Creative Commons License 2019.08.31 0 0 23994

Persze délben szerelvénymenetben ment már visszafelé. Közben az ütemesek meg folyamatosan gyűjtötték a késéseket a jelentős utascserék miatt. Vajon tényleg lehetetlen küldetés lett volna a nyári menetrendet holnapig kitolni? Mert hogy kínos jelenetek lesznek, az fix.

Előzmény: nidsz (23986)
traxxtoto Creative Commons License 2019.08.31 0 0 23993

Boglárig ment, de hogy milyen vonat volt, azt nem tudom. 

Előzmény: nidsz (23986)
Pettikk Creative Commons License 2019.08.31 0 0 23992

Köszönöm! A KÖFI-t tudtam, a KÖFE-t nem

Előzmény: 20-as vonal (23990)
20-as vonal Creative Commons License 2019.08.31 0 0 23991

Központi. Bocs

Előzmény: 20-as vonal (23990)
20-as vonal Creative Commons License 2019.08.31 0 0 23990

Központ Forgalom Ellenőrző, mig a KÖFI az irányító. 

Előzmény: Pettikk (23989)
Pettikk Creative Commons License 2019.08.31 0 0 23989

Mi az a KÖFE?

Előzmény: 20-as vonal (23988)
20-as vonal Creative Commons License 2019.08.31 0 0 23988

Nem az összes. Csak a fele. A többi Csornáról. Sopronban meg van a KÖFE. 

Előzmény: haha 1970 (23987)
haha 1970 Creative Commons License 2019.08.31 0 0 23987

Végülis csak az összes GYSEV vonal innen van kordinálva, itt van a vasútállomás melletti épületben  (tetőtérben) a KÖFI központ!

Előzmény: v_peti (23984)
nidsz Creative Commons License 2019.08.31 0 0 23986

mentesítő Flirt ment ma a 18602 után Fonyódig?

v_peti Creative Commons License 2019.08.29 -2 0 23985

Szerintem Fehérvár után már kevesebben vannak, persze ettől még jó lenne, ha lenne. Mert a sok felesleges gyorsbuszt csak akkor lehetne kiváltani, ha a menetrend tudná azt, amit a buszok, nemcsak menetidőben, hanem járatsűrűségben is. Az pl. pozitívum, hogy Ajkára már óráként lesz vonat, de pl. Herendre is kellene legalább két óránként. Ha a Szombathelyiek keresztje átkerült Városlőd-Kislődre, akkor beleférne egy Herendi megállás szerintem. Persze az említett félórás sűrítés is kéne, meg az is baj, hogy sem a veszprémi, sem a várpalotai buszállomás nem a vasút mellett van, így nem tudnak ráhordani oda a buszok, ráadásul Várpalotán a helyijárat menetrendje is eléggé vacaknak tűnik.

Veszprémben az állomásról a város minden részébe megy buszjárat, bár némelyik menetrendje nem a legjobban van összehangolva a vasúttal.

Előzmény: gabor144 (23982)
v_peti Creative Commons License 2019.08.29 -4 0 23984

Milyen berendezés hibásodott meg Szombathelyen? Oké, onnan vezérlik a Vép-Porpácot, de ott mi van a számítógépeken kívűl?

Előzmény: haha 1970 (23981)
v_peti Creative Commons License 2019.08.29 -1 0 23983

Szerintem a KTI kavarhatott, mert Szentgótra is iszonyatosa barbár módon durván belenyestek a 2 órás ütembe.

Na meg reggel mi lesz? Mert amíg visszafele az ember vár fél órát. na bumm, addig reggel nem fog annyival korábban kelni!

 

 

Előzmény: gabor144 (23982)
gabor144 Creative Commons License 2019.08.28 0 2 23982

Nézem a 20-ast a VPE honlapon. Jól át lett kavarva minden a deltán át kétórás zalaegerszegi ütem kapcsán. Ami nekem feltűnt, hogy Bp-Veszprém között jelenleg az egésznapos órás ütemen felül reggel és délután is 3-3 többlet indulás sűrít, így 3 órán át kvázi félórás ütem van. Ezzel szemben az új rendszerben csak 1-1 sűrítő lesz az órás ütemen felül! Ez nagyon durva visszalépés, különösen egy olyan vonalon, ahol a pályafelújítás révén létrejött menetidő-csökkenésnek, a sűrítésnek és és a korszerűbb járműveknek köszönhetően látható utasszám-növekedés volt. A mostani délutáni óra 05-ös vonatokat igen szép kihasználtsággal láttam indulni, Gárdonyig álló utasok is vannak. (Vagy a nagy többség leszáll legkésőbb Fehérváron?)

Tudja valaki az okát?

haha 1970 Creative Commons License 2019.08.28 0 1 23981

Tegnapi nap úgy kezdődött hogy Porpác-Sárvár között biztber hiba, majd következett hogy Szombathelyen meghibásodott a forgalomirányító berendezés és egy jó órán keresztül állt a forgalom, természetesen a reggeli "csúcsforgalomban"!

Előzmény: traxxtoto (23979)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!