Leltározásban akadtak gondok az átvételkor, de amint tiszta minden elvándorol. Kíváncsi leszek kap-e majd fordát vagy tartalékként ütik tovább ott is. Ha kap akkor sok türelem, anyag, idő és műhelyben állás kell majd hozzá, hogy magához térjen. Az elmúlt években igen csak magára hagyták onnantól, hogy tartalék lett.
A 22500-ra válaszként pedig csak annyit, hogy azért le lettek tolva igen csak a legalja kocsik, a kivétel ezek alól a HPR-222, EJG-660 páros. És ha netalán még az FHJ-891 is kiköt ott akkor még azt is hozzá sorolnám. Szerintem nem állt még meg a vándorlás mivel nem rendeződtek a kocsipótlások a Fóti telepnél és még nem lehetett minden autót nélkülözni/cserélni. Van ami elvileg elkerül de éppen baleseti javítás alatt áll stb plusz a másfél millió kilométeres Holland MAN-ok ismételt forgalomba helyezése se zökkenőmentes.
Nem a kocsihiány orvoslására jöttek, ami miatt gázos meg szegedi helyi kocsik jártak/járnak helyközibe? Múlt héten is szembejött velem valamelyik KKT-s Volvo 7700A a 43-ason Szeged-Makó-Szeged táblával.
Mikor lesz már kidolgozva a DAKKnál is a nyomorult elővételes jegyvétel???
Felháborító, hogy a Szegedről Fehérvár/Győr/Sopron felé tartó buszokon Halason felszállva állóhely van csak!!!
Esküszöm, addig úgy fogom csinálni, hogy pluszban leutazom Halasról Szegedre és odaállok indulás előtt másfél órával, akkor talán lesz helyem...
Ma az 55-ös út mellett Domaszéknél egy csarnok végébe láttam egy Dakkkos Volvo 8900-ast.Valaki tudja esetleg e melyik Volvo lehet és hogy miért van ott?
Megírták neked, hogy utasforgalmi okból, először a Kiskunhalas - Vízvár viszonylaton vezetik be a kétórás ütemes menetrendet és csak azután jöhet a Kiskunhalas - Balaton elképzelés.