Egy iskolás napon a délutáni csúcsban pedig majd valamikor elindul a járat, mert időre esélye nem lesz odaérni. Remélem, a Széna térre legalább parkolni átmehetnek, mert ha nem, akkor egy Zsámbék-Budapest járatnak egyik végén sem lesz parkolási lehetősége a végállomáson, illetve annak 500 méteres körzetén belül.
Így nem is annyira ez a probléma, sokkal inkább az utasok kiszolgálásának a kérdése. Nem emlékszem, hogy lenne ott bármilyen váró. A menetrendnek viszont jót fog tenni, -5 perc csúcsban kifelé.
Utazó rendszergazda topiktárssal szemben nem látom ilyen szörnyűnek a helyzetet.
Ha a két kocsiállás Páty/Perbál irányok szerint lesz szétválasztva, akkor így néz majd ki az indulási rend:
O - Szabadnapi közlekedési rend szerint
ISK - Iskolai előadási napokon
[16] - Tanév tartama alatt munkanapokon
Elvileg a sárgával jelölt indulások kerülhetnek konfliktusba, de mivel - értesüléseim szerint - mindkét kocsiállás kettős kialakítású lesz, valószínűleg nem jelent megoldhatatlan problémát.
A járműtárolás megoldatlansága viszont valós probléma.