Keresés

Részletes keresés

ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.07.14 0 0 25613

Bőven elég azt feltölteni ide vagy valami olyan helyre, ami publikusan elérhető, amire hivatkozol.

 

A NIF publikusan feltöltött egy nem túl jó felbontású térképet korábban, amit az online média is meghivatkozott és eltárolt.
A Les-hegy esetében a lényeg az út görbületéből így is jól látszik.

 

A tinnyeiek esetében drukkolok nekik, hogy elérjék, a lehajtójukat az elkerülővel együtt lehessen átadni.

Előzmény: . kata31 (25611)
. kata31 Creative Commons License 2019.07.14 0 0 25612

ja igen,amit régen kérdezel..junius 12-én mentek be a keresetek az M100 lehajtók ellen.

Előzmény: . kata31 (25611)
. kata31 Creative Commons License 2019.07.14 -1 0 25611

Röviden. Az M100 engedélyezett lehajtóját megtámadták a bíróság előtt a tinnyeiek, Perbálo is ez történt, Zsámbékon meg a bánya,ami az útépítésre szerződőtt lett betámadva az engedélyére nézve. 

 

Nem túl célszerű egy M100 aminek nincsenek lehajtói ..

 

Ne haragudj,de nem szeretnék mindent lementeni a gépemre,hogy te is láthasd ami a facén van. A kormányhivatal tájékoztatói természetesen az eljárásokról.

 

Az M0 nyugatra meg a nyomvonalak tekintetében is felelőtlenség nyilatkozni,hiszen nem nyílvánosak egyenlőre. Csak mert van pár ember két településen, a főváros és a nyugati agglomeráció bejárása számomra a téma. Mindenki a Pilisből kapja a levegőjét, a város ezen fele meg a dugóját a Szentendrei útiakkal egy dugóba kényszerítve az Árpád hídon.

Előzmény: ÁsítóSárkány (25610)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.07.14 0 2 25610

"You must log in to continue".

A kedvedért nem fogok újra regisztrálni a facebookon, ahogy az idő telik, egyre jobban örülük, hogy levakartam magam onnan.

 

Korábbira () ahogy az M10/M100 megépüléséről felelőtlenség nyilatkozni, úgy az M0-Nyugat megépülésérői is felelőtlenség nyilatkozni jelenleg.

Az EU-finanszírozás végleges környezetvédelmi engedély nélkül önmagában édeskevés. Pár éven belül többet fogunk látni,, bár bírósági felülvizsgálat esetében a pár év kevésnek bizonyulhat...

Az M100 környezetvédelmi engedélye kapcsán nekem a legfőbb bajom, hogy nem rendelkezik arról, hogy a tinnyei-piliscsabai elkerülő előtt nem adható át a forgalomnak, ettől még lehet gond Zsámbékon is, bár a magam részéről nem látom, mi lenne ott a gond. (Amennyire láttam, a tervezett nyomvonal elkerüli a vízbázist is, a Natura 2000 védett területeket is, és Zsámbékra nem terhel tranzitforgalmat).

 

Nekem az M0-Nyugat esetében a legfőbb gondom az jelenlegi nyomvonalak igénytelensége (bár értem, hogy az adott körnéken folyamatosan a melyik ujjamba harapjak kérdés merül fel a tervezőben) a Paprikás-patak környékén (szerintem itt nagyon rosszul sikerült választani mind az 5 nyomvonal esetében, kivéve talán a föld alatti csomópont kürtőkkel megoldást), no meg az, hogy a NIF közben próbál az olcsó megoldások felé menni (ez persze önmagában érthető).

Írtam a polginak és egész bïztató választ is kaptam... Majd pár hónap múlva futok egy újabb kört.

 

Ezzel együtt értem az adyligetiek, remeteszőlősiek, budaligetiek dilemmáit is... Különösen az Adyliget esetében veszélyes, hogy az eddigi budakeszi úti forgalom esetleg rájuk zúdul. Ráadásul a Hárshegy egész környéke Natura 2000, ezért egy elkerülő sem annyira esélyes. Ezért gondolkoznék inkább a Petneházy-rétnél a Szép Juhászné útjába bekötésen (kb. a Hársfavirág utca közelében a Szakadék út felé egy picit).

 

Egy halom ilyen részletet igényesen újra kellene tervezni először.

Előzmény: . kata31 (25608)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.07.14 0 0 25609

Tegyük hozzá, egyes helyekről egy baleset esetén lesz hova menekülni... ami dettó nem utolsó szempont.

Előzmény: NAR (25605)
. kata31 Creative Commons License 2019.07.14 0 0 25608

Alapvetően kevesebb útvonal-több dugó.

és az M0 nyugat innen nagyon muszáj,ha az észak viszonyai ismertek,mert az M100 így lehetetlenné válik.

https://www.facebook.com/groups/316733755632885/permalink/386397548666505/

 

Előzmény: . kata31 (25607)
. kata31 Creative Commons License 2019.07.13 0 0 25607

Szerinted,de pont ott van Óbuda-érd-Budaörs is és épül Csepel megacyti..

Előzmény: NAR (25605)
vrobee Creative Commons License 2019.07.13 0 1 25606

Kizártnak tartom, hogy a város területét nézve egyenletes az uticélok eloszlása. Még azt is meg merem kockáztatni, hogy elhanyagolható nagyságrendű forgalomnak lesz ténylegesen jó 2-3 kihajtónál többet körbemenni.

Nem is kell ilyen extrém dolgokat feltenni. Amit írsz, a 2-3 felhajtót alapból saccra reálisnak gondolom*, de az is rengeteget számít: adott esetben az autós Békásmegyer helyett pl. az M3 bevezetőn tud bejönni, ha mondjuk Pestre igyekszik, nagyon nem mindegy. De már az sem, ha a Jászberényi helyett a Ferihegyin vagy a Határ úton, vagy épp ismét az M3-bevezetőn tud bejönni, sokkal kevesebbet szerencsétlenkedve a városon át. Ennek távolabbi hatása is van: lehet, hogy a legkedvezőbb bejutási lehetőség nem épp a legtúlterheltebb, legelőnytelenebb irányok közelében van, de azzal, hogy az utóbbiak átterhelődnek valamelyik kettő közti útvonalra, erről a középsőről fog átmenni forgalom a kedvezőbbre, kb. mint ahogy a csővezetékben a "nyomás" kiegyenlítődik.

 

*Bizonyos esetekben lehet ez sokkal több, mint 2-3 felhajtó, mert -ahogy írod- a város szerkezete nem szimmetrikus. Például M1-M7 felől egész messze Kelet felé érdemes lehet bejönni Dél-Pest felé, ahogy látszik is az M0 forgalmán, a déli rész kb. bevezető útként működik. Ugyanez valamennyire igaz az északi oldalon is.

Előzmény: NAR (25605)
NAR Creative Commons License 2019.07.13 0 0 25605

Kétségeim vannak. Kizártnak tartom, hogy a város területét nézve egyenletes az uticélok eloszlása. Még azt is meg merem kockáztatni, hogy elhanyagolható nagyságrendű forgalomnak lesz ténylegesen jó 2-3 kihajtónál többet körbemenni. Ugyan elvileg kiegyenlítődhet a terhelés a bevezető utakon, de a Pilis felől senki nem fogja mondjuk a Jászberényi utat használni a belvárosi irodaház felé, továbbá az a gyanúm, hogy az összes bevezető út most is közel 100%-on van terhelve (múltkor esős reggelen hallgattam rádiót, az összes bevezető utat felsorolta, mint dugó), tehát összességében nem fog segíteni. A Budakalász-Törökbálint forgalomnak jó lesz, de ez szerintem egyszámjegyű autóst érint.

Előzmény: vrobee (25596)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.07.13 0 0 25604

Talán néhány dologban sikerült jobban tisztázni, ki mit miért ír.

Bár valóban, elég sok terjedelembe tellett, és sokszor inlább kettőt hátra egyet előre stïlusban...

Előzmény: Il Leone (25589)
. kata31 Creative Commons License 2019.07.13 -1 0 25603

Az idővel megteléshez még..

Fleischer 94.-ben fejtette ki ezt az elméletet,de semi igazolást forrást nem tett le mellé. Azzal sem törődött,hogy több használható út jön létre egy viszonylat számára,tehát mindegyik lehetőségen nem nőhet egyszerre a forgalom.Az M0 pedig a város tehermentesítője elsődlegesen!

 

A gyakorlatban ha van ott volt autó nepper egy példa..Svájc anno 13 óra autóút volt,ma már 8 is elegendő..Fleischer meg nem csak hitelességre nem törekedett,de nevetséges is ennek fényében.

..és ehhez csatolódik a várostervezési gondolat.

Előzmény: vrobee (25596)
. kata31 Creative Commons License 2019.07.13 0 0 25602

ja igen,meg az Aquincumi híd,hiszen Újpestnek is mehetett a Megyrerin balesetes éppen..

Előzmény: . kata31 (25601)
. kata31 Creative Commons License 2019.07.13 -1 0 25601

és pont ezért kell az M0 nyugat előbb,hogy ne a Bécsi kifelé dugója miatt ne lehessen merre menekülni ilyen helyzetben a 11-esről,mert anélkül az észak csak visszatorlódna..

Előzmény: . kata31 (25600)
. kata31 Creative Commons License 2019.07.13 -2 0 25600

Ne mondd...Talán nem menekülő út az is,mikor a 11.esen és a Megyeri hídon egy időben ven a baleset,mint most?

 

..amúgy elfelejtettem mondani,az M100-nak lőttek,tehát ideje az M0-ra átállni,hiszen betámadták a két végpont kivételével a lehajtóit a bíróság előtt. Ez sokáig elhúzódik,addig meg már túl leszünk az októberi választásokon. Sőt a Zsámbéki kőfejtő engedélyét is a bíróság elé vitték,tehát logisztikailag is stornónak néz ki.

Előzmény: NAR (25599)
NAR Creative Commons License 2019.07.12 0 0 25599

Ma este 7-kor kifelé állt nem csak a 11-es út, hanem a vele párhuzamos békásmegyeri mellékutcák is. Az M0-tól semmivel sem lett kisebb a dugó, sőt.

Előzmény: . kata31 (25597)
. kata31 Creative Commons License 2019.07.12 0 0 25598

Teljesen igazad ven egy pontot a várostervezési hibákra leválasztva. A városból kitelepülés mesterséges, hiszen rengeteg terület áll építési tilalom alatt..Pl csak a Csúcshegy 140 ha,ami sok település belterületét meghaladja az agglomerációban. Ki sem kellene költözni sokaknak, tehát az idővel megtelés generációs távlat is lehet.

Előzmény: vrobee (25596)
. kata31 Creative Commons License 2019.07.12 -1 0 25597

Nincs M0 a Szentendrei útnál..és ott nem kamionok okozzák(azaz a Budakalszi csomópont a város előtt rengeteg autót elvisz,még emlékszem mekkora volt a sor a Megyeri híd előtt,mikor csak az Árpád-hídon át volt Újpest elérhető. A befelé tartó dugót az irányválasztások oldják meg..

1 ha lesz M0

2. ha Újpestre direktbe át lehet menni és nem kerülve a mai hidakon.(a Pilisi és Zsámbéki medencei régió felől.a Bécsi úton összefutva)

 

A kifelé dugón délután,viszont haatlmasat változtat az M0 magában is,ha lesz.

Előzmény: NAR (25595)
vrobee Creative Commons License 2019.07.12 0 3 25596

Azért ez messze nem ilyen egyszerű.

A Bécsi út üres nem lesz, az biztos. De ma azért próbál annyi autó bejönni a Bécsi úton -a nagyon alacsony kapacitás és tragikusan rossz eljutási idők ellenére- mert más lehetőségük akkor se nagyon van, ha a város túlfelére mennek.

A körgyűrű nem igazán csökkenti az autóval bejönni szándékozók számát, de kiegyenlíti a forgalmat a bevezető utak között, és lerövidíti a város belsejében megtenni szükséges utak hosszát. Ezzel kapacitást szabadít fel és összességében csökkenti az eljutási időket. A szabad kapacitás persze idővel megtelhet új belépőkkel, de az eljutási idők kiugró csúcsai ezzel együtt nem lesznek annyira durvák. A keleti szektorban az M0 nagyon sokat számított, pl. Rákosmentén összehasonlíthatatlanok a mai* állapotok a korábbiakkal, és a haránt utak jobban járhatóak (az a kevés, ami van).

 

 

*nem a mai, amikor minden szét van verve, de közelmúltban a "békeidőre" jellemző állapotok.

Előzmény: NAR (25595)
NAR Creative Commons License 2019.07.12 0 2 25595

És ahogy a Szentendrei úton álló dugót sem oldotta meg az M0, ugyanúgy nem fogja megoldani a Bécsi úti dugót is, ugyanis ezeken az utakon többnyire a város belseje felé mennek az autósok, nem körbe.

Előzmény: . kata31 (25594)
. kata31 Creative Commons License 2019.07.12 -2 0 25594

Ugye nem akarod megszabni,hogy miről írjak..vetettem amúgy fel pár témát itt alább nem is régen..te meg írj amiről akarsz,de nem érzed,hpgy erősen Offolsz mindent,azzal,hogy nekem szabod meg mit írjak ide? Engem ez érdekel Óbuda szélln, mást meg a Tétényi fensík..ja az nem is igazán Budapest...engem még sem zavar. Miért is?

 

Az M0 nyugat hiánya Budapesti probléma, az elővárosi csatlakozásai is a tömegközlekedéshez ennek a régiónak,ahol 1970 óta sznte semmi nem történt! Pont akkora itt az észak nyugati városi forgalom, mint a Szentendrei út térségében,csak itt nincs 4 sáv a városba áramlók számára,hanem 4 településen áll a dugó..és ez mind a város forgalma.Minden nap!  Az más kérdés,hogy nekem van házam még Zuglóban is,sőt a Csömörre vezetú úton is, tehát sok ismeret gyűlt üssze az elmúlt 3 évtizedben!

Előzmény: Il Leone (25589)
. kata31 Creative Commons License 2019.07.12 -1 0 25593

Egyetértek, Budapestet az M0 nyugat érdekli,vagy is generell a gyűrű bezárása. Az M100 teljesen OFF a város szempontjából és az M10 is.

Előzmény: vrobee (25590)
. kata31 Creative Commons License 2019.07.12 -2 0 25592

Légyszíves ne offold a topicot,hiszen én Budapset közlekedéséről beszélek,ha visszaolvasol!

Előzmény: Szerelem a tudatodat (25591)
Szerelem a tudatodat Creative Commons License 2019.07.12 -11 2 25591

Szia, légyszíves tégy eleget a közóhajnak és picit fogd vissza magadat.

Köszönjük.

Előzmény: . kata31 (25588)
vrobee Creative Commons License 2019.07.12 0 4 25590

Szerintem az, hogy a budapesti elkerülőt az országos hálózatba átkötő út Börögözdpusztán vagy Redvesmelléken keresztül haladjon, az még csak nem is igazán ON. Elférne persze itt egy konstruktív beszélgetés keretében, de erről szó nincs... A trollokra van gyógyír. (x)

 

És hogy legyen ON is:

https://bkk.hu/2019/07/ujabb-merfoldkovehez-erkezett-lanchid-kornyezetenek-megujitasa/

Előzmény: Il Leone (25589)
Il Leone Creative Commons License 2019.07.12 0 4 25589

Nyiss te!

 

Valóban Budapest közlekedésének javításához tartozik, csak éppenséggel hónapok óta egyhelyben topogás van, ha 3-4 hétig nem olvasok bele, akkor is tudom, hogy hol tart az eszmecserétek, ugyanott, mint fél éve.

 

Ha megnézed, már csak te írsz ide, és Ásítósárkány veszi fel az általad dobott kesztyűt, a többiek pedig néha beírják valamilyen formában, hogy jó lenne ha végre be lenne fejezve kicsit a téma ebben a topikban.

Előzmény: . kata31 (25588)
. kata31 Creative Commons License 2019.07.12 -2 0 25588

Nyiss,de ettől még az M0 nyugar Budapest közlekedésének és belső terhelés csökkentésének egy meghatározó eleme!

Előzmény: Il Leone (25581)
. kata31 Creative Commons License 2019.07.12 0 0 25587

Köszönöm,sok infót megosztottam ezen kívül is..

Pont az egyvágányú Újpesti híd miatt javasoltuk az intermodális Aranyvölgyi telepítése helyett az ürömi körforgalmat,ahol már összefutnak az agglomeráció helyi irányai és ott egy eredetileg 10 perces HÉV indítását.

 

Ráadásul a Budakalászi csomóponttól is jól elérhető és lenne további lehetőség a Virágosnyeregen át,ha azt a szakaszt is megnyitják.A tervezett alagút közelebb is van oda,mint az Aranyvölgyhöz,a Csúcs- és Aranyhegy pedig nem kellene bemenjen a városba gépjárművel,hiszen előttük fekszik Üröm állomás elég hellyel parkolásaik számára.

 

 

Előzmény: farigó82 (25574)
. kata31 Creative Commons License 2019.07.12 -1 0 25586

Ez rendben van,hiszen számodra. Itt is felelőtlenség kijelenteni,hogy megépül,mint az M0 nyugatnál,hogy nem.

A hasznosságuk, szerepeik összevethetősége nem is kérdéses.

 

Én nem gondolok,hanem megírták a nyilatkozatokat és a tendert is kitettem, Fehérvárig négysávosítják a 81-est,ahonnan elérhető lesz,amint jelzed Dunaúváros hídján át Kecskemét.

 

A környezetvédelmi szemponthoz, ha nem is hallod meg a zsámbéki fellebbezést az M100-nál...

Mit is mondott Gulyás az M0 térképi nyomvonal kivételekor a törvényből,amiben csak az érintett települési leírása maradt?

 

"amennyiben nem születik megegyezés, a kormány dönt majd az M0-ás nyugati szakaszának nyomvonaláról, ugyanis annak ellenére, hogy a világ több városában nem ér körbe a körgyűrű, ennek ellenére úgy véli, jó lenne, ha az M0-s egy teljes kört alkotva "bezárulna".....

 

Majd figyelembe veszik és több százezer ember - több százezer szavazó..

Előzmény: ÁsítóSárkány (25582)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.07.12 0 0 25585
Előzmény: ÁsítóSárkány (25584)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.07.12 0 0 25584

Én is támogatom :)

Előzmény: Mash_bakter (25583)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!