Van egy 2002 Peugeot 307 2.0 hdi 110 autóról lenne szó. Szükségem lenne egy motor kábelköteg kapcsolási rajzra a vezetékek le vannak szakadva a csatlakozókról.
Ha találsz valakit, akkor megosztanád velem is az elérhetőségét és az árat? Lassan fél éve keresek valakit ugyanerre a munkára.
Múlt pénteken Peugeot szalonban volt dolgom és a szervízvezetővel beszélgetve, viccből rákérdeztem. Sírva nevettem. Kb 600 lenne fényezéssel a 2 oldal, gyári alkatrésszel.
Sziasztok!
A komplett kapcsolót kivenném és raknék bele másik jót (mert rossz az index)
akkor újra kellenne tanítani vagy semmi extra kiveszem másik berak azt kész?
A hűtőt kéne megcsinálni, mert valószínűleg ott levegősödik a rendszer és hideg indulásnál az okoz túlmelegedést, amíg ki nem dolgozza magából, ha utána is marad a jelenség, akkor termosztát csere.
A probléma a következő: hideg motorral induláskor a vízhőfok szép lassan emelkedik, majd egyszer csak hirtelen elindul a mutató felfelé,elmegy a pirosig,kigyullad a STOP felirat. Majd rögtön vissza is hűl,és utána beáll normál hőmérsékletre, és bármennyit megyek vele, marad 90 foknál. Ha csak kicsit áll az autó,és a motor nem hűl le teljesen,nincs ilyen probléma. Termosztát fél éve cserélve,hengerfej szintén fél éves, vízhőfok szabályzó 2 hete cserélve (akkor egy hétig nem is volt vele semmi gond). A sztorihoz hozzátartozik még, hogy a hűtő kicsit szivárog,annak a cseréje be van tervezve, viszont a folyadékszint folyamatos ellenőrzés alatt. Ötletek? 2006, 1,4, benzin.
Sziasztok.Eladtam Peugeot307sw 1.6hdi 2008.Kimaradt pár alkatrész:szellőző/fütőmotor,bal külső tükör,ködlámpa külső fényes takaróeleme,levegőcső.Ez utóbbit valamelyik fórumtárs hiányolta az autójából.Nem szakadok el Peugeot világától,mert 5008ra(régi)1.6hdi-re váltottam.Ha valakit érdekel,jelképes összegért adom.
Hát, eleve győri vagyok. A rokonságban van, aki ért hozzá, és munka mellett megcsinálja. De inkább csak rokonoknak, ismerősöknek dolgozik. Egyébként nem egy bonyolult motor, az alkatrészek sem drágák hozzá, nem kell félni, hogy horror összeg lesz.
A TU37P 1.4 8V benzinesen 120E km a vezérlés csereperiódusa. Kb. ennyi km után szokott hengerfejes is lenni :) Érdemes a hosszbordásszíjra ezen kívül is ránézni, elég szar állapotban tud lenni. Nekem a Continental jött be, az jobban bírja mint a többi.
Az 55 kw motoron mikor kell vezérlést cserélni? Mit ír a szervizkönyv? Van valakinek esetleg egy jó szervizes kontaktja aki nem 16.000 / óráért dolgozik? Köszi
Nekem az lenne a kérdésem,hogy a Peugeot 307 Blauunkt Rd4 fejegységhez aux csatlakozó”3.5 jacj dugó”konfigurálás után a Cd mp3 funkció is megmarad vagy csak a rádió és az aux bemenet működik tovább és a Cd már nem?
Valami ilyesmit rendeltem, ebay on, de nekem kb, 1 perc után magas fordulatról magától le megy a legkisebb fordulatra, és nem is reagál a feljebb kapcsolom, semmi változás, basszus, valami nem kerek, a csati szét volt égve, ami az ellenállás ra van dugva, kicseréltem. Nem tudom mi van most.