Mi ebben a félrevezető?a félrevezető az lenne ha valaki bontott zárhidat rakna az autójára és azon pont a másik töltési mennyiség szerepelne.rajta van mindkettő,a tulajnak meg illik ismerni az autóját,egy klímásnak meg pláne.
Gyorscsatira esetleg tudnál gyári számot mondani, ha nem túl drága lehet azzal futnánk neki a hétvégi csavarozásnak. Egyébként tényleg elcseszett helyen van, csak alulról szerelhető, és tuti kapsz a nyakadba fagyállót...
Le kellene húzni onnan azt az alufóliás bugyit, hogy mi van alatta. Emlékeim szerint egy müa gyorscsatlakozó. Vagy az van megrepedve, vagy a benne lévő "O"-gyűrű ment tönkre. Jó kis szopás lesz azt onnan kibányászni. :)
A kétzónások nem alul fújnak hideget, hanem a plafonból. Ha ott nincsenek befújónyílások, akkor nincs hátul klíma. (Ebben az esetben viszont lehet visszamenni a klímáshoz, hogy fejtse le újból, és csak az 1elpárologtatós mennyiségét töltse vissza)
Kérem segítsetek az alábbiban, hátha valakivel már előfordult:
Apósom télen panaszkodott, hogy fogy a víz a bódéból. Nem volt jelentős, 1500-2000km alatt tűnt el 1L hűtőfolyadék. Most, hogy melegebbre fordult az idő, gyakrabban kell tölteni, meg ilyenkor nagyobb kedvvel fekszik be az ember a kocsi alá. Csináltam pár képet mit láttam:
A héten amikor egyik reggel volt kedve beindulni akkor a hátsó befújókon is a kintihez képest jóval hidegebb levegőt fújt be a csomagtér felől...
Én emiatt vártam volna most is hogy jöjjön a hideg levegő...
Bár a vezérlőn amikor az "auto" gomb aktiválásával állitom akkor a hátsó rész ventillátorát elzárja és csak az elsőket üzemelteti...
Ha rosszul tudtam hogy a hátsó befújó hideglevegőfújó képessége miatt meg asszem a vw sharan kezelési segédletben olvastam a kétzónás klímáról meg arról hogy ezeket a modelleket lehet minimális de mégis picivel eltérő hőfokon üzemeltetni...
Tehát a Gyöngyösi szakit akkór jól átvertem...
Ne is várjam hogy a hátsó ventillátorból is tudja a klíma álltal hűtött levegőt nyomni ???
Sziasztok, mostanában előfordul, hogy kiírja a fedkomp, hogy "check the brake pads". A fékbetétek jók, a fékfolyadék maxon. 2004-es Galaxy (1.9 PDTDI, AUY). Lehet még valami oka, vagy csak a szenzor rosszalkodik?
Hmm .. mit tennék? Kiragadott példa, amivel nagyon nem sokat lehet tenni. Megjegyzem adott esetben itthon is ki kell fizetni akár egy egész havi fizetést is egy autójavításért. Sok embernek az a baja, hogy kint dolgozik többszörös pénzért, de az ottani javítási árakat nem tudja elfogadni, mert az agya rá van állva, hogy itthon mennyibe kerül. Az agyat kell átállítani ilyen esetben.
Amúgy meg bizony azt mondom, hogy LEGYEN mindenkinek normális szerelője. Akinek nincs, az sokszor fog sz.pni és sokszor fogják lehúzni. Ja meg nem árt a fejben rendet tenni. Az autószerelés egy SZAKMA, úgyanúgy mint sok más. Semelyik szakmában nem dolgoznak ingyen, sőt sz.rért h.gyért se. Kérd meg a saját szakmádban a pénzt a munkádért és fizesd meg a többi szakmában dolgozókat is, szerintem ez a normális.
Pont tegnap cseréltem lengőkarban szilenteket. Csak a "pogácsa" jellegűeket. Én monroe-t vettem, de nem túl meggyőző. A súlya alapján nem sok anyag van benne. Bár szerintem a kiszedettek is azok voltak. Majd az idő eldönti, mennyire lesz tartós.
"...a már általam korábban említett turbónyomás szabályzó szelepet kell kicserélni mert túl magas a turbónyomás."
????
Ezt most próbáld összehasonlítani azokkal amiket eddig írtál! Mert eddig erről a szelepről említést sem tettél. !! Ahogy arról sem, hogy magas a turbónyomás. ://
A magas nyomásnak van vagy féltucat oka, amik között legutolsó ez a szelep.