Gondolod, hogy érdemes beleállni egy perbe? Lehet, mire lezárul, már meg sem lesz az autó...
Ettől függetlenül az én lelki világomat is cseszegeti ez a probléma, és nem lenne rossz lépni valamit. Egy közös fellépés lehet, hogy eredményre vezethet, ha nem is feltétlenül peres eljárásban.
Szia! Az én gépem már 9 éves. Tavaly kezdet a szélvédőnél lévő légbeölőnél felválni. Mostanra nagyon randa. De hogy gariban nem csinálják meg az tuti. Eltelt az idő! ( De azért bosszantó hiba. No és ronda is. Bár mikor az autóban ülök bántja a szemem.És bosszant mert ezt a gyár cseszte el. Így az autó is szinte eladhatatlan!).
á, mégsem cserélik,mert igaz hogy tavasszal amikor vettem az autót,akkor még nem volt 7 éves az autó és a vásárlás napján be is jelentettem a műszerfal púposodás miatt a garanciális javításra az igényemet,de mivel az előző tulaj nem végeztette el az utolsó , 7. szervízt így szerintük nem garanciális
a poén,a sutyerák szervízes rám akarta kényszeríteni a szervízt visszadátumozással,amit elvi okokból nem vállaltam,meg hát valami történik,eladom vagy baleset és kiderül, nálam ez nem fér bele
nem baj akkor perelem ezt a kisstílű céget,az az 5-6 ember akinek hasonló problémája van,nem akar társulni a perben? mélem publikus
Sziasztok! A segítségetet kérném. Múltkor fa alatt álltam meg félig lehajtott ablakkal és leszakadt az eső. Azóta a vezető oldali kárpitozás ragacsos. Próbáltam nedves törlővel megsikálni, amit barkácsáruházakban árulnak a kocsi belső kárpitozására, de még mindig ragad,szappanos víz sem segített. Tudtok esetleg valamit ajánlani ami hatásosabb ennél? Köszönöm előre is.
Üdv ! Nálam a hiba a csatlakozó hibájából fakadt mint utólag kiderült ,azért is jelzett pontosan mindig kb 40 km után ! A csatlakozó helyére pattintása óta a sárga felső/túltöltő lámpa nem villant fel olajcsere óta pedig nagyon lassan de most is szaporodik ! De folyamatosan figyelve ,meg szakikkal beszélve a DPF -es autók sok városnál nagyon lassan azért kissé hígíthatja a motor olajat,a javaslat sűrűbb olajcsere kimondottan DPF specifikus motorolajjal (C3) ! Én a kipufogó állapotát is folyamatosan figyelem ,mert ha baj lenne ,akkor ott hamar kormos lenne ! Nekem szinte fém tiszta a "kályhacső",ha belenyúlok nem lesz koszos sem a kezem nem hogy olajos !Azért ha csinálsz egy olajcserét és gyorsan nőne a szint ,akkor konzultálj szerelővel ,nekem kb6000 e km után bő 1/2 centivel nőt a szint ,szakik szerint semmi gondot nem okozhatna ,és a várható olajcserét max 10000 e km -nél megejtem !Remélem tudtam segíteni ,Én amikor felgyulladt a lámpa akkor azért paráztam annyira ,mert akkor vettem ,de azóta hibátlanul teszi gazdaságosan dolgát a Ceedem !:-)
Most jott a kia wallistol a hirlevel, hogy -500 van a ceed, sw es gt modellekre. Ez nem vonatkozik az lx es silver vision felszereltsegre. Hatha erdekel valakit. 05/27-06/01 kozt kell ehhez szerzodni veluk.
Olajcsere után 40 km-rel szerintem az szimplán a túltöltés volt.
Hosszabb idő alatt fellépő, kissé kopottas motornál üzemszerű, a hidegüzemben a hengerfalra lecsapódó benzin higítja az olajat. Aztán hosszabb úton majd elpárolog, és kiderül, tényleg mennyi az olaj.
Visszaolvasva a fórumban találtam rá a hozzászólásodra, amin egy hibajelenséget tapasztaltál:
"Az a helyzet hogy mai olajcsere után kb 40 km-el (és ebből csak 10km város) bejelzett a túl töltési lámpa, ami brutális az amúgy teljesen korrektül müködő autótól (5, 2 l fogyasztás, jó tempóssan) !Mivel kezdjem a helyrehozatalt? 1 hete vettem, semmi gyanúsat nem vettem észre,semmi hiba üzenet!Nem tudom hogy használták "
Most én is hasonló dolgot figyeltem meg! Megemelkedik az olajszint a nívó felső jelölése fölé.
Viszont a konkrét megoldást, hibaokot nem találtam a hozzászólásaidban.
Meg tudnád osztani velem hogyan sikerült elhárítani a hibát.
Mélygarázsból több, mint 10 óra állás után indulva az első lámpánál leállítja nálam a motort, pedig még meg sem mozdult a vízhőmérséklet mutatója. Pár hete már én is mindig kikapcsolom a funkciót.
Nyilvan figyeli a motor homersekletet meg talan meg a kintit is, sot az is lehet, h elotte nem sokkal mentek vele es eleve meleg volt, de furcsanak nagyon furcsa volt az biztos.
Abba meg ne is menjunk bele, h ennek az egesznek mi ertelme van mert az OK, h rovidtavon megsporolsz mondjuk 0.1l benzint, de sem az akksinak sem az oninditonak nem tesz jot. Az, h a motornak es a turbonak jo-e az mar csak hab a tortan.
Nyilván ezt tőlem sokkal okosabb emberek találták, ki, viszont engem nehéz erről meggyőzni, hogy erre valóban szükség van-e... lehet rá pro - kontra érveket felsorolni, + meg kell szokni, hogy ez nem annyira önindítóbarát az biztos..:)
Ez azért fura, hogy menet közben leállítja a motort, úgy, hogy oldja az erőátvitelt (kuplungot). Ez gyakorlatilag a szabadonfutó, utoljára ugye a Trabiban volt kikapcsolhatatlanul.