Nekem is csak a kukucskáló szörnyecske kapaszkodó újakkal matrica van meg az emlékezetemben. Az utastéri matricákból pedig a "kuka utas..." és "az ajtót és a sofőrt..." kezdetűekre emlékszem.
Rács a hátsó ajtó kisablakra. Birkabőr üléshuzat, fagyöngyös rátéttel . Háttámlára ráhúzható fejtámla. Öntapadós kisventillátor. Motortester. Fordszámmérő. Alul műanyag spoiler a Ladára. Kisautós műgyanta, vagy agancs váltógomb. Jegyzetfüzettartó. Kazettatartós váltókonzol. Prizmás ajtó élvédők. Öntapadós oldalsó gumicsík az ajtóra. Gumispoiler, meg csomagtérfedélre csomagtartó, meg a tetőre a fregoliszerű. Hosszú antenna nyúlfarokkal, meg a kulcscsomón is. Videoton rádió Videoton hangszóróval a kalaptartón. A kibillenthető befexelt napfénytető. Hatalmas buborék szélterelő az első ajtón. A lemelegíthető elefántfülzár biztosítása miatt kis beakads zár. A támlára ráakasztható etetőszék szerű gyerekülés.
Meg a légterelők a szellőzés rácsain. Hiányoznak a légterelők az ablaktörlőkről. De ott a ködlámpapár.
Lenne még pár cucc, ami hozná a vonalat, de már ezek is ritkák.
Sajna még nem voltak fényképezős telők, amikor 20 éve Egerben egy piros Ladán nemcsak az összes ilyen retro cuccot, de már a kor modern gagyijait is megcsodálhattuk. Azon minden elem cserélt, vagy csicsázott volt. Indulás előtt percekig nézegettük, hogy ez is , az is ott van. Azután tulajék megjelentek, és elmentek vele. De záróakkordként még tolatáskor elcsipogta az autó a Lambadát, akkor feküdtünk, hogy még lehetett mindazt tetézni.
Ebben a rendszámos topicban szívesen látnák a teljes rendszámot, hogy még fut. Bár az archív darabokat is gyűjtik, és listázzák maguknak, hogy melyik milyen autón futott.