Keresés

Részletes keresés

takacsek.hu Creative Commons License 2019.03.19 0 0 1491

ajánlani bármit lehet...

A lényeg: ha összerázod akkor jó...

DDDEEEE - a legtöbbször a tankba öntöd az olajat, majd ráengeded a benzint. Ilyenkor a kevésbé jól keveredő olaja lazán le tud folyni a súlyánál fogva a rosszul záródó vákuum csapon a karbiba és ott eltömít mindent mielőtt még a benzinnel jól összekeveredne... ;)
Főleg, ha a két beöntés közt jó sokat tökölsz - mint ahogy én szoktam. ;)
Ezt leginkább a kurva drága kurva szintetikus olajakkal szoktam megszívni amúgy.

Előzmény: abes (1490)
abes Creative Commons License 2019.03.19 0 0 1490

Szintetikus olajat ajánlanak a Libertybe, az rakható bárhova.

Jól keveredik a benzinnel is.

Előzmény: takacsek.hu (1489)
takacsek.hu Creative Commons License 2019.03.19 0 0 1489

ha nem jó a keverék képző, akkor kézzel keverd be és járj úgy...

figyelj arra, hogy a kézikeveréshez nem igazán jó az az olaj, amit a keverékképzőbe öntesz...

Előzmény: belo50 (1485)
Attis28 Creative Commons License 2019.03.19 0 0 1488

2008-as libertiben 50-es motorban nem látok hengerfej tömítést. Ez a normális? ÜDV ATTILA

belo50 Creative Commons License 2019.03.17 0 0 1487

Köszi, de nem értem. Mi az ami erősen ajánlott? Ha keverékre gondolsz azt tudom hogy kell. 

Ramm. Creative Commons License 2019.03.17 0 0 1486

Erősen ajánlott!

Előzmény: belo50 (1485)
belo50 Creative Commons License 2019.03.17 0 0 1485

Keverék olajzással probléma lenne akkor keverék benzinnel lehet vele menni?

belo50 Creative Commons License 2019.03.17 0 0 1484

Sziasztok! Sikeresen hozzájutottam liberty 50 2t -hez /2002 évjárat/. Nekem újdonság a robogó, mert simsonom volt. Az lenne a kérdésem, hogy milyen hibákra kell figyelni ha van egyáltalán.? 

PiaggioLiberty Creative Commons License 2019.03.12 0 1 1483

Köszönöm szépen! 

Előzmény: abes (1482)
abes Creative Commons License 2019.03.12 0 0 1482

Bárdiból vettem:

FDB2057AG

Előzmény: PiaggioLiberty (1481)
PiaggioLiberty Creative Commons License 2019.03.12 0 0 1481

Remélem jó gazdihoz került! 
Nem emlékszel, amikor tavaly szerelted, milyen méretű fékbetét kellett a féknyeregbe? 

48,8*35,3*7 ? 

Előzmény: abes (1478)
Pöppec_kvar Creative Commons License 2019.03.10 0 0 1480

Csak gyanítom hogy ez az - lévén még élőben nem volt hozzá szerencsém. Bár Attis28 #1473-as kommentje azt sugallja, hogy az egész karbi be van 'csomagolva'. Aminek - e szerint - ez csak a teteje. Gondolom....

Előzmény: BiharyG (1472)
Jurij_87 Creative Commons License 2019.03.10 0 0 1479

Sziasztok!

 

Egy 2013-as Piaggio Liberty 50 4T robogó piaci értékének megállapításához várnám a tanácsotokat, ugyanis én nem használom ki és túladnék rajta, egy jóbarátom apja pedig érdeklődött iránta, így korrekt áron szeretném eladni neki.

A robogót én vásároltam újonnan anno, most közel 6000 km van benne. Az első idom heggesztve van és a jobb index cserélve, mert estem vele és ezek sérültek. Mivel csak az első évben használtam inkább, így a kilométerek többségét is akkor raktam bele. Azóta csak évi egy-két alkalommal használtam, így csak 2 évente volt olaj és gyertya cserélve benne. Szóval jó állapotúnak mondható. Én a hirdetéseket böngészve 270-300 ezerre tippelem az árát. Mi a véleményetek?

abes Creative Commons License 2019.03.10 0 1 1478

Elkelt....

Előzmény: abes (1477)
abes Creative Commons License 2019.03.09 0 0 1477

2011 óta nálam van, sztem minden nyűgjét megoldottam.

Karcolások és apróbb törések vannak, de egyben van a masina.

 

Ma délelőtt kitoltam a garázsból, lemostam. Amíg száradt beszereltem a 2012-es akkut és elindítottam.

Dobozzal együtt 150.000 Ft.

Akit érdekel hívjon (emberi időben) vagy írjon: 70kilenc43kilenc136.

Mennyit engedsz a feléből és egyéb szövegesek kérem kíméljenek.

 

 

Előzmény: abes (1476)
abes Creative Commons License 2019.03.09 0 0 1476

2001-es Liberty 50 2T

Eladó.

 

 

 

Előzmény: abes (1474)
john08 Creative Commons License 2019.03.09 0 0 1475

Sziasztok!

 

A nyolcadik évébe lépett Liberty 50 4T robogóm közel 25000 km-nél megadta magát. Egyik nap este leállítottam másnap reggel pedig nem indult. Új gyertyát tettem bele. Előtte a hengerbe fecskndeztem benzint de el sem robbantotta pedig van szikra. Közben észrevettem,hogy a benzincsap után közvetlenü a benzincső kb 2 cm hosszan levegős. Ha ez lenne a probléma attól még a befecskendezett benzint el kellett volna robbantania. Mi lehet a baj ? Kérem, hogy akinek van valami ötlete vagy volt már hasonló helyzetben segítsen. Köszönöm.

abes Creative Commons License 2019.03.06 0 0 1474

Lehet eladó lesz a 50 2T...
Hétvégén kiderül.

Attis28 Creative Commons License 2019.03.06 0 0 1473

Ami hiányzik az az egyben lévő gumiharang ami befedi a telhes karburátort.

BiharyG Creative Commons License 2019.03.04 0 0 1472
Előzmény: Pöppec_kvar (1471)
Pöppec_kvar Creative Commons License 2019.03.04 0 0 1471

>>

a karbi körül kell lennie egy gumisapkának.

>>

 

Köszi a válaszod! Közben kiderült, hogy miért nem jöttem rá magamtól: az enyémen ez a sapka már nincs meg... :( De gondolom ettől max. a szívató kicsit lassabban zár el, más gondot csak nem okoz.

De ha vki bont esetleg első generációs 2T 50-et, egy ilyen karbi takaró sapkára vevő lennék!:) Csak a rend végett...

Előzmény: Attis28 (1468)
Attis28 Creative Commons License 2019.03.02 0 0 1470

Érdekes hogy szerelös video nincs sok a libertyhez a neten. De majd adja magát ugy is mi hol volt. Azon kiakadtam, hogy egy m6-os lemezanya 200-400 ft per darab. Nem egy csavart ugy kell kifúrni a helyéröl ugy berohadt.

Attis28 Creative Commons License 2019.03.02 0 0 1469

Sziasztok, vettem faternak egy 2008-as svácji 5000 km-es postás 50-es libertyt. Kivül gyönyörü, kasztni alatt maga a pokol. Rozsda mindenütt, ahol a szem ellát. Igy nem sksrom odaadni ajándékba. Igy darabokra szedtem a gépet. Kábelköteget is cserélek mert sz ecoban még index vezeték sincs.jó móka. Még a henger is csupa rozsda.  

Attis28 Creative Commons License 2019.03.02 0 0 1468

1, a karbi körül kell lennie egy gumisapkának. Ebbe megy bele a csö, ami egy kis meleg kevegőt küld a karbira. 

Előzmény: Pöppec_kvar (1426)
abes Creative Commons License 2019.03.01 0 0 1467

Igen. Végre rendesen kipörgött, minden fordulaton jobban húz.

Hidegen, melegen, langyosan rendesen indult.

Akkut is kevésbé terheli meg az indítás.

Előzmény: Kásamaki (1466)
Kásamaki Creative Commons License 2019.03.01 0 0 1466

Akkor tuti, hogy  a tűszelep. Köszi a választ. És a karbicsere meg is oldotta a problémát? 

Előzmény: abes (1465)
abes Creative Commons License 2019.03.01 0 0 1465

Oké, de ellenőrizted is?

Tűszelep nálam is 2x volt cserélve. Aztán a fészek annyira megkopott, hogy karbicsere lett a vége.
Ugyanezek voltak a tünetek.

Előzmény: Kásamaki (1464)
Kásamaki Creative Commons License 2019.03.01 0 0 1464

Igen, ki lett cserélve a karbiban is minden (úszó, fúvókák, szivató)

 

Előzmény: abes (1463)
abes Creative Commons License 2019.03.01 0 0 1463

Úszó is zár rendesen?

Előzmény: Kásamaki (1462)
Kásamaki Creative Commons License 2019.03.01 0 0 1462

Jó a csap, csak akkor engedi át a benzint, amikor a vákuum szívja.

Előzmény: abes (1460)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!