DDDEEEE - a legtöbbször a tankba öntöd az olajat, majd ráengeded a benzint. Ilyenkor a kevésbé jól keveredő olaja lazán le tud folyni a súlyánál fogva a rosszul záródó vákuum csapon a karbiba és ott eltömít mindent mielőtt még a benzinnel jól összekeveredne... ;) Főleg, ha a két beöntés közt jó sokat tökölsz - mint ahogy én szoktam. ;) Ezt leginkább a kurva drága kurva szintetikus olajakkal szoktam megszívni amúgy.
Sziasztok! Sikeresen hozzájutottam liberty 50 2t -hez /2002 évjárat/. Nekem újdonság a robogó, mert simsonom volt. Az lenne a kérdésem, hogy milyen hibákra kell figyelni ha van egyáltalán.?
Csak gyanítom hogy ez az - lévén még élőben nem volt hozzá szerencsém. Bár Attis28 #1473-as kommentje azt sugallja, hogy az egész karbi be van 'csomagolva'. Aminek - e szerint - ez csak a teteje. Gondolom....
Egy 2013-as Piaggio Liberty 50 4T robogó piaci értékének megállapításához várnám a tanácsotokat, ugyanis én nem használom ki és túladnék rajta, egy jóbarátom apja pedig érdeklődött iránta, így korrekt áron szeretném eladni neki.
A robogót én vásároltam újonnan anno, most közel 6000 km van benne. Az első idom heggesztve van és a jobb index cserélve, mert estem vele és ezek sérültek. Mivel csak az első évben használtam inkább, így a kilométerek többségét is akkor raktam bele. Azóta csak évi egy-két alkalommal használtam, így csak 2 évente volt olaj és gyertya cserélve benne. Szóval jó állapotúnak mondható. Én a hirdetéseket böngészve 270-300 ezerre tippelem az árát. Mi a véleményetek?
A nyolcadik évébe lépett Liberty 50 4T robogóm közel 25000 km-nél megadta magát. Egyik nap este leállítottam másnap reggel pedig nem indult. Új gyertyát tettem bele. Előtte a hengerbe fecskndeztem benzint de el sem robbantotta pedig van szikra. Közben észrevettem,hogy a benzincsap után közvetlenü a benzincső kb 2 cm hosszan levegős. Ha ez lenne a probléma attól még a befecskendezett benzint el kellett volna robbantania. Mi lehet a baj ? Kérem, hogy akinek van valami ötlete vagy volt már hasonló helyzetben segítsen. Köszönöm.
Köszi a válaszod! Közben kiderült, hogy miért nem jöttem rá magamtól: az enyémen ez a sapka már nincs meg... :( De gondolom ettől max. a szívató kicsit lassabban zár el, más gondot csak nem okoz.
De ha vki bont esetleg első generációs 2T 50-et, egy ilyen karbi takaró sapkára vevő lennék!:) Csak a rend végett...
Érdekes hogy szerelös video nincs sok a libertyhez a neten. De majd adja magát ugy is mi hol volt. Azon kiakadtam, hogy egy m6-os lemezanya 200-400 ft per darab. Nem egy csavart ugy kell kifúrni a helyéröl ugy berohadt.
Sziasztok, vettem faternak egy 2008-as svácji 5000 km-es postás 50-es libertyt. Kivül gyönyörü, kasztni alatt maga a pokol. Rozsda mindenütt, ahol a szem ellát. Igy nem sksrom odaadni ajándékba. Igy darabokra szedtem a gépet. Kábelköteget is cserélek mert sz ecoban még index vezeték sincs.jó móka. Még a henger is csupa rozsda.