Hát így ahogy nézem 22.2 átm, 80 hosszú. Még azt nem kérdeztem hogy fékes, vagy kapa motor. A fiúnak nem kell, (ő ragaszkodik az új B & S , motorhoz, de engem azért érdekel. Bár az őszön vettem 2 vízszintes tengelyűt, de "ilyenem még nincs" . Írj rám az emailemen. Publikus.
Szia! Németbe vettem egy hirdetésien, Honda gv200 kértem és ezt kaptam és már nem akartam szarakodni meg keressek megint aki jól beszél németül hogy hívja fel aztán meg maradt!
Vegre sikerült képet felrakni, hát így néz ki egybe van ne hiányzik semmi róla én annyit néztem meg szikra van atforog nincs bállva olaj nincs benne! 30 000ft +futár Akit érdekel írjon és megegyezünk!
Hát igen... Bár elvileg nem kéne neki ilyet csinálni. Nekem mindig mindenem indul rendesen csak jó gyertya, jó benzin, tiszta levegőszűrő kell.
Kíváncsi vagyok a gépre.
Még mindig jobb ilyen apróságokkal vesződni mint alapból törött dugattyúval vagy ovális csapágy házzal, esetleg hiányosan venni egy román csodát. Nehogy magára vegye valaki, ezek biztosan kivételes esetek.
"Nem tudja valaki hogy hogyan működik a B&S motoroknál ez az új szívató nélküli indítás? Megbízható cucc ez?"
Én nem tudom, de sokáig kell rángatni mire beindul, ha régen volt használva. Egyre korszerűbbek, egyre szarabbak. Én a fűnyírómat vagy 20 x megrántottam mire beindult. Pedig még egy órát sem ment, és olyan könnyű húzni mint ha nem lenne benne kompresszió. Jobb volna ha rendes szívatója lenne, én tudnám meddig kell húzni.
Hali.
Nem vagyok szakértő én sem, gép vásárlása előtt álltam, szedtem az infót mindenhonnan.
Rurist én is néztem, sok adaptert adnak hozzá, jó az ára, van váltó.
A facebookon találham egy magyar Ruris csoportot, beléptem. Maximum 20 percig voltam tag és csak autolsó pár bejegyzésbe olvastam bele. Ki is léptem.
Holnap hozza a futár az új gépet, Szentkirály KF extra 850.
Szeretnék egy biztos tanácsot kérni.Vettem egy HECHT 747r tipusú kapa gépet,de nem tudom,hogy kell-e a meghajtóba olajnak lenni.Nincs rajta semmi ki-be öntő lehetőség.
Kevésbé kopik a gumi, könnyű kormányozni, csigahajtásnál rátoláskor nincs bicskázás. Szinte csak előnye van, talán csak nehéz teher talajon vontatás vagy szántáskor van a fix előnyben. A szabadonfutó hátránya előre/hátramenet váltáskor a szabadonfutót is kell váltani ,de ez engem nem zavar.
Azt szeretném megtudni, hogy mi jelentősége van, a szabadonfutós keréknek, a fix kerékkel szemben a robikapán vontatáskor ?. Mi az előnye, hátránya , vagy neadj uram , veszélye a szabadonfutónak ?.
Sziasztok megjavult az ingadozó alapjárat a gcv motornál!! Előzmények: kitakarítottam,semmie eredmény. Elvittem egy helyi szervizbe ott sem boldogultak vele rendelni akartak rá egy uj karbit. haza hoztam a gépet.Karbi ismét le 20% ecet,és főzés 20 percig. aztán míg ki nem hűlt kifujtam fék tiszt val,aztán levegővel.Visszaraktam akarár új korában!!! Csak ajánlani tudom a módszert vigyázni kell hogy sok ideig ne főzzük mert megeszi az alu öntvényt is az ecet.
Sziasztok, bocsánat a késői válaszokért, az utánfutón meg van oldva az oldalbillenés, hiszen régi terra utánfutó (cső a csőben megoldással). Csak a toldásra volt gondom.
Első benyomás? Úgy érzem van benn erő, elkapar a kerék induláskor visz szépen, megrakva még nem volt, de sosem fogom túlterhelni. Második, harmadik berántásra indul.
Mol 4t 10w30 olajat kapott.
Nincs benn második sebességfokozat, de a gázadás lehetséges, így változtathatom a tempót.
Így hirtelen az első néhány találat a jófogáson.
Kereső szövegmezőbe beírod hogy pótkocsi, a maximális árat meghatározod magadnak, én 50.000-et írtam be. Ezt lehet variálni tovább a keresőszóval, például utánfutó.
Én a magam részéről, ha építenem kellene akkor simson vagy mz,etz kereket szereznék fékfalastul, így elég könnyen kivitelezhető lenne a fék kiépítése. De építeni csak akkor érdemes, ha gombokért jut az ember a vasanyaghoz, kerekekhez (saját véleményem). Ellenkező esetben nézegelődnék a jófogáson, időről időre felbukkannak gyári fékes kispótkocsik, megfizethető áron.
Üdvözlök mindenkit a fórumon. Segitséget szeretnék kérni, hozzáértő társaktól. Van egy Szentkirályi hajtóműves,Brigs motoros rotakapám, amin SPRINT XC 40 felirat található. Eddig csak kapálásra használtam, amivel megvoltam elégedve. Arra gondoltam, hogy mivel becsülettel tette a dolgát eddig éveken keresztűl kapálás területén ,hátha tudna segiteni szállitásban is. Nemgondolok nagy dolgokra, PL,egy zsák cement , öt hat vödör sóder, homok. Nyugdijas vagyok, szertnék csinálni egy kis könnyű pótkocsit utánna. A problémám az , hogy hogyan oldjam meg a pótkocsi fékezését a lehető legegyszerűbben ???.Mijen kerékkel, és mijen fékkel, hogy ne kerűljön nagy anyagi kiadásokba. A válaszokban nagyon örűlnék, kerék - fék felfogatásokról készűlt fotóknak , és szájbarágós készitési, leirásnak . Lakóhelyem közelében, falunkban, nincs lehetőségem, hogy a valóságban megnézzek, és lefényképezzem, a számomra fontos részeket.
Aválaszokat előre is köszönöm minden segitőkész fórumtársnak .
8km, vagyis oda vissza 16km. Futóznom kell. Egy szezonban kb 4-5 alkalommal megyek végig a sorközökön. Otthon egy nagyon kicsi konyhakert van amit rendben tartanék vele. Most egy marcikapa van B&S motorral. Ez is jó"lenne" ha rá tudnám tenni a sebesség felezőre.
Szerintem maradok a Quantum 60-nál.
Nem tudja valaki hogy hogyan működik a B&S motoroknál ez az új szivató nélküli indítás? Megbízható cucc ez?