Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

FeZ_ Creative Commons License 2019.02.08 0 0 176810

A 2.0 HDi-nél nem a szíjtárcsánál van, hanem a váltóharangban. 

 

Előzmény: Ata61 (176798)
FeZ_ Creative Commons License 2019.02.08 0 0 176809

Az első vari a nyerő: a váltóharang tetején van a jeladó.

Előzmény: cam aro (176794)
Lesolo Creative Commons License 2019.02.08 0 0 176808

Gyári Valeo mindegyik--- 

 

Olvastam valamit ---kissé gyengén érettem : Kb ennyi :  "Vezérmütengely szijtárcsa "elmozdult  és ezt a P0340 kodot hozza..  ezért nem indult "-----

 

Szintén semmi sem történt uj vezérmüjeladó csere  után---. ez közvetlenül egy javitás szerüség után történt----és ezzel a figurával megoldodott....

 

Arra gondoltam hogy megprobáljuk-féktiisztitóval elinditani----ha elindulna akkor talán a következő leállitásig elég volna a felsőholtponti érzékelés esetleg????

Előzmény: Lesolo (176807)
Lesolo Creative Commons License 2019.02.08 0 0 176807

Gyári Valeo mindegyik--- 

 

Olvastam valamit ---kissé gyengén érettem : Kb ennyi :  "Vezérmütengely szijtárcsa "elmozdult  és ezt a P0340 kodot hozza..  ezért nem indult "-----

 

Szintén semmi sem történt uj vezérmüjeladó csere  után---. ez közvetlenül egy javitás szerüség után történt----és ezzel a figurával megoldodott....

Előzmény: mica-r (176806)
mica-r Creative Commons License 2019.02.08 0 0 176806

Ugye nem valami gagyi jeladó?

Előzmény: Lesolo (176804)
70Caruso Creative Commons License 2019.02.08 0 0 176805

Szomorú :O(

Mennyit kóstál egy ilyen javítás? Árban és időben?

Csak, hogy érdemes beletolni a pénzt vagy olcsóbb ha bontom?

Előzmény: 409 (176801)
Lesolo Creative Commons License 2019.02.08 0 0 176804

Peuge 806 2.0Hdi 2000 RHZ motor Nem indul- Különössebb elözmény nincs.

 

P0340 Vezérmüjeladó hibakód állandó.

 

Élőben nem látni a Fordulatszámot---öninditózáskor---müszerfalom sem.

 

Vezérmü és főtengely jeladó ujra kicserélve : Semmi változás!!!!

 

Hall sensoron tápok Ok.

 

köszönöm a segitségeket!

Lesolo Creative Commons License 2019.02.08 0 0 176803

Peuge 806 2.0Hdi 2000 RHZ motor Nem indul- Különössebb elözmény nincs.

 

P0340 Vezérmüjeladó hibakód állandó.

 

Élőben nem látni a Fordulatszámot---öninditózáskor---müszerfalom sem.

 

Vezérmü és főtengely jeladó ujra kicserélve : Semmi változás!!!!

 

köszönöm a segitségeket!

Paco155 Creative Commons License 2019.02.08 0 0 176802

Én?

Előzmény: barbon1 (176800)
409 Creative Commons License 2019.02.08 0 0 176801

Ha ennyit ment víz nélkül, akkor szinte biztos, hogy több helyen megrepedt a blokk. Volt néhány ilyen esetünk ezzel a motorral*, mind motorcserés lett.

 

* buta módon működik a hőmérője, ha a víz elfolyik, nem mutat semmit.  ://

Előzmény: 70Caruso (176799)
barbon1 Creative Commons License 2019.02.08 0 0 176800

Diaggal csinálj egy kormányszög inicializálást

Előzmény: Paco155 (176789)
70Caruso Creative Commons License 2019.02.08 0 0 176799

Tiszteletem az Uraknak!

Tanácstalanságom megoldására kérnék, véleménnyel támogatott segítséget.

 

Az autó Mondeo Mk2, '96 1,8 Zetec, sedan, antracit szürke


A kérdés javítani vagy bontásra meghirdetni?
Tegnap este Érdről bementem zuglóba és vissza a szokásos, esti dugóban.
Odafelé úton tűnt fel, hogy a hűtőventilátor gyakorlatilag folyamatosan megy.
Később vettem észre, hogy a vízhőfok nem megy ki az alsó harmadból és így is megy a ventilátor.
Hazafelé a fűtés is elment. 
Gondoltam a termosztát. Van otthon egy, kicserélem a 7végén.
Megálltam tankolni, simán indult.
Egyszer csak egy erősebb gyorsításnál elkezdett nagyon csúnyán csörögni a motor.
Ha vissza vettem a gázból elhalkult, de maradt.
Olyasmi, mint a gagyi benzintől keletkező csörgés, de picit mélyebb frekvenciával és a motorból mélyebbről jött a hang.
A következő piros lámpánál kinyomtam a kuplungot, leállt a motor.
Újraindítottam, beindult, de csúnya volt a hangja.
Száz méter után begurultam egy benzinkútra.
Dőlt a gőz a motortérből.
Fölnyitottam a tetőt. Eltűnt a víz a kiegyenlítő tartályból.
A termosztát környékén  tiszta víz volt minden és kicsit égés szaga volt a motornak.
Tréler.
Megnéztem az olajszintet, az alsó vonás alatt van picivel.
A tréleres azt javasolta, töltsek bele valami gagyi olajat, töltsem fel vízzel és indítsam be.
Nem hinném, hogy ez a megoldás.
Abban kérem a segítséget, hogy mi lehet a gond, merre keresgéljek?
Vajon érdemes ezzel küzdeni vagy vegyek másikat és ezt bontsam?
Köszönöm.

Ata61 Creative Commons License 2019.02.08 0 0 176798

Szerintem a főtengely szíjjtárcsánál,az 1,6 nál legalább is ott van.Renaultoknál van a kuplungharangnál felül.

Előzmény: Lesolo (176792)
cam aro Creative Commons License 2019.02.07 0 0 176797

....megy az ido. 

 

R.I.P. Trebitsch ur. 

Előzmény: 409 (176796)
409 Creative Commons License 2019.02.07 0 0 176796

cam aro Creative Commons License 2019.02.07 0 0 176795

trabi 'turbo ' ? 

Előzmény: Kisa (176771)
cam aro Creative Commons License 2019.02.07 0 0 176794

kuplung harang, a valto tetejen. 

vagy ugyanitt, de az elso oldalan.  

 

-emlek- 

Előzmény: Lesolo (176792)
cam aro Creative Commons License 2019.02.07 0 0 176793

a piroson 30-ast. 

a feketen 15-ost. 

a barnan testet kellene merned. 

 

kalibracio hibatol mukodik a rasegites, csak villog az esp/eps visszajelzo.   

Előzmény: Aleko Viva (176788)
Lesolo Creative Commons License 2019.02.07 0 0 176792

Sziasztok!

 

Tudna valaki segiteni?  

 

Peuge 806 2.0Hdi 2000 RHZ motor---Hol található a felsőholtponti jeladó????

 

Köszi ezerszer!!

Aleko Viva Creative Commons License 2019.02.07 0 0 176791

Akku új, testkábel teljesen épnek látszik. De ránézek holnap. Köszönöm az ötletet.

Előzmény: Airbag. (176790)
Airbag. Creative Commons License 2019.02.07 0 0 176790

nálam a test kábel csere megoldotta a szervokormány hibát...(meg egy új aksi)

Előzmény: Aleko Viva (176788)
Paco155 Creative Commons License 2019.02.07 0 0 176789

Ha másfél centivel lejjebb van a jobb eleje azt szerinted a keréksúly okozza? :P

Előzmény: technikman (176787)
Aleko Viva Creative Commons License 2019.02.07 0 0 176788

Audi A3 1.9 PDTDI 2007 BLS motorkód.  Hengerfejcsere után nincs nincs szervó.   Két hibakód van a kormányszervó vezérlőjébe, 02546 Nem létező alapbeállítás, illetve  00778 Vezérlés szög érzékelõ nincs szimptóma.   Kormány jobbra ballra tekerés majd középállásra nincs reagálás. Élő adatban a kormányzási szog mindíg nulla. Végignéztem már többször is, az összes kábelt a motortében nem találok semmi hibát ott.  Az ABS-ben nincs eltárolt hiba. Az ABS Mk60-as egyébként. 

van valakinek ötlete? Az akkusaru le volt véve több mint 1 hétig.

technikman Creative Commons License 2019.02.07 0 0 176787

Ha hallani a zajt, és érezni a kormányon, biztos hogy van látható nyoma .

Gumiszerelés után... esetleg keréksúly?

Előzmény: Martin Kiss (176783)
Aleko Viva Creative Commons License 2019.02.07 0 0 176786

Köszi.

Előzmény: barbon1 (176721)
Paco155 Creative Commons License 2019.02.07 0 0 176785

Mi lenne ha megnéz(et)néd a futóművet is?  Rugó, lengéscsillapító, ilyesmik. :P

Előzmény: Martin Kiss (176783)
Joco-c202 Creative Commons License 2019.02.07 0 0 176784

Kuplung szar. Igaza volt. Te nem tudod, mégis tudod, kérdezed...

Előzmény: jancsiii (176782)
Martin Kiss Creative Commons License 2019.02.07 0 0 176783

Sziasztok, az alábbi hibában lenne szükségem javaslatokra! 

Adott egy BMW e36 316i, m43b19-es motorkód, 2000-res évjárat. Az alábbi hiba csak is egy nagyobb tempójú bal kanyarnál (30-40km/h) jelenik meg vagy körforgalomban, fura súrlódás hangot hallani a jobb első kerék felől és gyenge rázást, ellenállást érezni a kormányban, mintha beleérne a kerék a dobba. Ez a jelenség kanyarodás végén amikor egyenesítem a kormányt egyből nyomtalanul megszűnik, semmi további jele. Egyenes úton nézve az autó jobb eleje 1,5 cm-rel van lejjebb mint a bal oldal, hátul minden stimmel, ezt pontosan, többször is lemértem.
A téli gumi felrakása után jelent meg a hiba. A gumik egy szezont futottak, cserekor centírozva lettek és méretazonosak a nyárival. Az abroncsokon semmi féle kopás hibát nem lehet felfedezni, sem belső, sem külső oldalon.

jancsiii Creative Commons License 2019.02.07 0 0 176782

Sziasztok, tanácsot szeretnék kérni!

 

Van egy 2004-es,1.9 pdtdi,96 kw,6 sebességes sharan.

Kuplunggal vannak, voltak problémák. Beeső pedál, néha felpuhul, néha jó illetve benyomva tartáskor az autó lassan elindult.

Mivel 1 év alatt a fékfolyadék nem fogyott, ki lett cserélve a kuplung főhenger.

Megszűntek a fent említett gondok. A pedál mindig ugyanolyan feszes, kiemel stb,,,

Viszont egyesben és hátramenetben, benyomott pedálnál, gondol egyet (mintha felengedném a kuplungot) egy "dübbenés" kíséretében  megy mint a barom. Fékkel megállítható. Sebességből kiszedhetetlen.

Ha leállítom a motort, nem engedem el a pedált, beindítom akkor megint jó.

Nincs mihez kötni, hogy mikor csinálja.

A kettőstömegű lendkerék érezhetően és hallhatóan haldoklik, a régi gazdájától kapott is egy új szettet, hogy ez a baja. Szerintem nem.

Mi a véleményetek?

 

technikman Creative Commons License 2019.02.07 0 0 176781

Jók voltak ezek az adalékok...

 

" Új " autó vásárlása után : minden szűrőt, olajat lecserélni, átnézni.

Aztán egy hét múlva. Milyen olaj került bele? Eddig nem füstölt, meg a nívó is jó volt!

Ja, csak az olajcserével kiment az adalék is...  Meg a sapka is le lett szorítva, kartergáz bennrekedt...

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!