A Skoda sem Skoda már, hanem VW. Az Alfa Romeo is milyen szép márka volt, amíg önálló volt, de ma már a Fiaté. Az Opel francia kézre került, pár év múlva lehet, hogy egy átcímkézett Peugeot lesz az Astrából. Folytathatnám a sort, ilyen világot élünk. A nagy hal és a kis hal esete, ugyebár. Ha azt mondom, hogy feltámad az Ikarus, az már úgysem fogja a 200-as meg a 400-as feltámadását jelenteni...
Azt nem tudja valaki, hogy utasként is ki lehet majd próbálni? Amikor decemberben mondták, hogy jön egy hónapos tesztre, akkor nem éppen arra számítottam, hogy majd szelfizni lehet csak vele :/
Az elektromos Ikarus busz – nevén nevezve: CityPioneer – egy példánya már decemberben Székesfehérváron állomásozott. Most játékosan, a forgalomban is megismerhetik a járművet a közlekedők!
A mai napon fel ültem a kedvenc buszomra az AOA-452-esre 16:30-kor ment Előszállásra fél éve nem utaztam rajta korához képest nem rossz de nem sokára ez már kuka járat!
Igen, nem volt rossz busz az. Az volt a baj, hogy egyedi volt, így a legkisebb hibával is heteket küzködtek. Az LMF 369 is ilyen szempontból Székesfehérvár legrosszabb busza. Mindig "szül" valami hibát és a szerelők kinlódnak vele, sokszor a módját sem tudják, hogy honnan származik a hibaforrás, mi lehet az oka.
Érdekes, hogy a csuklóst félre tették. Pedig csuklóst átcsoportosítani nem igen tudnak Nemrég lett felújítva, a Rábával gondolom még nem csináltak semmit.