Keresés

Részletes keresés

DC1080 Creative Commons License 2019.01.16 -1 0 22323

Elég rosszul értesültél,CCP-797 nem szakadt szét,egyben húzták be a telephelyre,majd felvontatták Fehérvárra,elvileg még ott van(nak)(?)AOA-303,448 és 323-al együtt. Ha valaki tud róluk friss infót azt megköszönném,Üdv. 

Előzmény: AOA-452 (22281)
D 20 Creative Commons License 2019.01.15 0 0 22322

Vázcsereisztikus ez is, szóval az igazi őskocsiktól már rég búcsút vettünk.

Előzmény: M41 2180 (22312)
eric35 Creative Commons License 2019.01.15 0 1 22321

Számos megállóhely nevét nem ártana meg is változtatni...

Előzmény: Noname167 (22320)
Noname167 Creative Commons License 2019.01.15 0 0 22320

Ezeket az esőbeállókat szerintem hagyjuk... Szinte semelyiknél nem egyezik a megálló neve és ami fel van tüntetve az esőbeállókra. Nem nagy kunszt lenne felszerelni az összes megálló tábla alá a valódi megálló nevet.

Előzmény: eric35 (22319)
eric35 Creative Commons License 2019.01.15 0 2 22319

Szerintem inkább a technikához kell nevelni az utazóközönséget, és nem az utazóközönséghez butítani a technikát...

 

Más téma:

szép és jó, hogy az új megállóhelyi esőbeállókon nagy betűkkel feltüntetik a megállóhely nevét, de egyrészről ezek az új beállók lassan terjednek, másrészről van jó pár megállóhely, ahol valószínűleg soha nem lesz esőbeálló (csak pár példa: Zsuzsanna-forrás; Távirda utca; Rozsnyói utca), ez okból nem ártana, ha "pesti mintára" minden megállóhelyen a megállótábla alatt kis táblán feltüntetnék a megállóhely nevét - ez, feltételezem, nem jelentene túl nagy költséget.

Előzmény: Noname167 (22316)
AOA-452 Creative Commons License 2019.01.15 0 0 22318

HÁL ISTENNEK MEG TUDTÁK JAVÍTANI ÚGYHOGY MÁR MA ÚJRA AZ UTAKON FUTKOS  AZ AOA-452-ES

Előzmény: M41 2180 (22312)
Noname167 Creative Commons License 2019.01.15 0 2 22317

Nem hittem volna, hogy egyszer látom forgalomban... Nem egy bizalom gerjesztő látványa volt az első fehérvári munkanapján... Most a 932 áll a műhely előtt, úgyhogy még mindig nincs kint egyszerre mind a 3 kocka merci😃

Előzmény: bis1one (22310)
Noname167 Creative Commons License 2019.01.15 -1 0 22316

Sajnos a Fehérváriak 80%ának eszébe sem jut, hogy nem a sofőr szórakozik hanem elektromos az ajtó, nem a sofőr kezében van az irányítás. És akkor jönne a szöveg, hogy "hát de mi megnyomtuk ott hátul" pont ezekre a szövegekre nincs szüksége egy gépkocsivezetőnek. A még nagyobb baj, hogy megnyomják a gombot pl.: leghátúl és amikor megáll a megállóba a busz akkor sietnek az ajtóhoz. Mennyivel egyszerűbb is ha időben oda sétál az ajtóhoz, megnyomja a gombot? 

Előzmény: eric35 (22301)
eric35 Creative Commons License 2019.01.15 0 1 22315

És?

Álljon meg a busz akár minden megállóban (csúcsban amúgy is meg kell), de ez, hogy egy problémára ilyen választ adunk, az nem megoldás, már megbocsáss!

Előzmény: Törölt nick (22305)
eric35 Creative Commons License 2019.01.15 0 1 22314

...és - jó fehérvári szokás szerint - az ajtók mellettieket kivéve kiszedték belőle az összes leszállásjelzőt, de legalább gondosan lefalazták a helyüket...

Előzmény: Lmf370 (22313)
Lmf370 Creative Commons License 2019.01.15 0 2 22313

RBE-880 is fehérvári színekben már

M41 2180 Creative Commons License 2019.01.15 0 0 22312

Akkor az utolsó ős-dunai helyközis 280-as is megy kukába.

Előzmény: AOA-452 (22304)
D 20 Creative Commons License 2019.01.14 0 1 22311

Olyan csecse -messziről- a JOX-720, mindig azt hiszem első blikkre, hogy a 719...

719 nagyon lucaszék(let)e, olybá tűnik...

bis1one Creative Commons License 2019.01.14 0 0 22310

LUF-931 közlekedik, a jelek szerint tartalékként.

CsepregiPéter Creative Commons License 2019.01.14 0 0 22309

Tudomásom szerint marad Fejérben, a tartalék flottát erősíti

Előzmény: kk808 (22308)
kk808 Creative Commons License 2019.01.13 0 2 22308

Lehet tudni hogy hol terveznek az 554el? Marad Fejér megyébe vagy esetleg átkerül ex Vérteses területre? 

Előzmény: CsepregiPéter (22306)
D 20 Creative Commons License 2019.01.13 0 0 22307

Társadalmi kórkép eredménye a leszállásjelzők el/lebarmolása.

Előzmény: Törölt nick (22305)
CsepregiPéter Creative Commons License 2019.01.13 0 1 22306

KAZ-698 után egy újabb Ikarus, a DUD-554 kapott egy újabb esélyt, megcsinálva, érvényes műszakival visszatért az állományba!

Törölt nick Creative Commons License 2019.01.12 -2 0 22305

Azért szedik le a leszállásjelzőt, mert az utas amikor ül le véletlenül megnyomja, mikor kapaszkodik!
A másik meg azért is, mert a diákok előszeretettel azzal szórakoznak, hogy megnyomják és amikor megáll a busz senki nem száll le!

Előzmény: eric35 (22296)
AOA-452 Creative Commons License 2019.01.10 0 0 22304

Remélem hogy nem de úgy néz ki hogy az AOA-452-est össze szecskázzák mert el tört az y tengely ami tartsa az egész kocsit helyette most az AOA-318-as van kint! 

ossa Creative Commons License 2019.01.09 0 0 22303

PPH-631 ÉNYKK

Előzmény: Törölt nick (22302)
Törölt nick Creative Commons License 2019.01.08 0 0 22302
eric35 Creative Commons License 2019.01.07 0 0 22301

Nem lett volna egyszerűbb az ajtóra tenni egy matricát "Az ajtó nyitásához nyomja meg a gombot!" felirattal?

Előzmény: Noname167 (22295)
eric35 Creative Commons License 2019.01.07 0 1 22300

Egy-egy gombot meghagynak az ajtók mellett, és slussz.

A többi vagy kiszerelve, vagy szigetelőszalaggal körbetekerve.

Előzmény: zsig (22299)
zsig Creative Commons License 2019.01.07 0 0 22299

És akkor hogyan kell jelezni a leszállási szándékot? 

Előzmény: eric35 (22296)
D 20 Creative Commons License 2019.01.07 0 1 22298

A k-európai üzemeltetés.

Előzmény: eric35 (22296)
D 20 Creative Commons License 2019.01.06 0 0 22297

Dújvban melyik csuklóst törték meg a minap?

eric35 Creative Commons License 2019.01.06 0 0 22296

De számos szóló kocsin is visszabontották a leszállásjelzőket, ennek mi az indoka?

Előzmény: Noname167 (22295)
Noname167 Creative Commons License 2019.01.06 0 0 22295

A Faceliftes Citarokba (csuklósról beszélek) a 3.ajtó engedélyeztetős. Az engedélyeztető, csak az ajtónál lévő 2 gombra reagál, a többire nem. Magyarán:ha az utas leghátul megnyomja az egyik piros gombot és odaáll a 3.ajtóhoz akkor a 3.ajtó nem fog kinyilni. És ugye akkor megy a pocskondiázás a sofőrnek, hogy "én megnyomtam, ne mondja már nekem, hogy nem" ennyi az oka, hogy leszerelték a gombokat. Ami le van szigszallagozva azok nem működnek (NLF-373 biztosan egy ilyen busz) 

Előzmény: eric35 (22292)
D 20 Creative Commons License 2019.01.06 0 2 22294

Nem is annyira rossz busz, csak visszafejlesztésnek vehető a szolgáltatásban, mert két évvel fiatalabb, négyajtós, full ap-s Volvo helyett van.

Előzmény: Noname167 (22291)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!