Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

lala1961 Creative Commons License 2018.12.19 0 0 28992

Üdv ! Mikor haza értem utána bő 2 h val,de később csak még magasabb lehet csak az olajszint!:)

Előzmény: KAti (28991)
KAti Creative Commons License 2018.12.19 0 0 28991

Az olajcserénél mennyi idővel a betöltés után nézted a nívópálcát? Kell egy kis idő amíg lefolyik az összes olaj, főleg, ha kissé hideg.

 

Előzmény: lala1961 (28989)
boli77 Creative Commons License 2018.12.18 0 0 28990
Akkor én passzolok.
Előzmény: lala1961 (28989)
lala1961 Creative Commons License 2018.12.18 0 0 28989

Hát olajcserénél 5 liternél állt nívópálca alatt egy lehelettel,most meg felette van 0,5-1,0 cm -rel a szintnek ! Vagy termeli a motor olajat az autóm !:)

Előzmény: boli77 (28987)
dokeee Creative Commons License 2018.12.18 0 0 28988

Menj már ki egy autópályára 300 km-re 150-el!

Előzmény: lala1961 (28986)
boli77 Creative Commons License 2018.12.18 0 0 28987
Ez csak egy ötlet . Nem veszítesz vele semmit és nem is kerül semmibe .
Előzmény: lala1961 (28986)
lala1961 Creative Commons License 2018.12.18 0 0 28986

Sajna kizárt ,bár csak mérési hiba lenne !:((

Előzmény: boli77 (28985)
boli77 Creative Commons License 2018.12.18 0 0 28985
Én nem vagyok ful tapasztalt e téren de az enyéből indulok ki. Egy 1.6 Gdi benzines amiről azt mondták,hogy 3.6 liter olaj kell bele . Na most én ezt el is hittem meg nem is . Mikor le engedtem csak 2.7 liter jött le ,nagyon meg is ilyedtem gondolva baj van. Nívót mindig figyelt de két vonal közt volt és semmi baj. Erre én mikor töltöttem az új olajat nem tettem kapásból bele a 3.6L . Viszont megálltam 2.6- 2.7 közt hát a nívó maxon volt indítás után minden oké . Szóval így vagyok vele és köszöni a gép jól van mind ez már 10000 km után is. Nem lehet,hogy nálad is ez lehet a hiba forrása???
Előzmény: lala1961 (28979)
dokeee Creative Commons License 2018.12.18 0 0 28984

Tököm tudja, számomra a ceed hatodikban 110-nél olyan szenvedős, 140-nél már rendben van.

Előzmény: lala1961 (28983)
lala1961 Creative Commons License 2018.12.18 0 0 28983

1/2-1cm ,de a rémisztő a rövid idő és hogy a 30 km-t normál kb 100-110 -es tempóval üzem melegen megcsinálva ! Akkor mi lesz ha csak város ?:)

Előzmény: ikim2025 (28982)
ikim2025 Creative Commons License 2018.12.18 0 0 28982

Mennyivel van a max.szint felett?

Valamit mintha olvastam volna még a nyáron ezzel a 40 Km távval kapcsolatban,de már nem tudom mi volt. :((

 

Előzmény: lala1961 (28979)
cápaFeri Creative Commons License 2018.12.18 0 0 28981

Nálam van ez úgy is, ha nem ezen a kütyün keresztül beszélek. :-) Szerintem valami mikrofon hiba lehet... Amúgy ezt a fajta fejegységet még nem láttam. A sokadik féle:-)

Az enyém ilyen:

Előzmény: tuzer (28976)
lala1961 Creative Commons License 2018.12.18 0 0 28980

Bocs az írásért, telefon feülír! :DD

lala1961 Creative Commons License 2018.12.18 0 0 28979

Nem, mert azért is vittem el cserére, mert ellenőrzéskor magas volt meg nagyon sötét, és a szaki is mondta hogy figyelemmel kell kisérni hogy innentől is produkálja és tovább !Hát produkálta!: (( 

Előzmény: Hooti (28978)
Hooti Creative Commons License 2018.12.18 0 0 28978

Ne ijedj meg, semmi nagy baj nem lehet, ezek jó autók, jó konstrukció, jó tervezés minden téren..

Nem lehet, hogy valóban túl lett töltve?

Előzmény: lala1961 (28977)
lala1961 Creative Commons License 2018.12.18 0 0 28977

Üdv a segítőknek! Az a helyzet hogy mai olajcsere után kb 40 km-el (és ebből csak 10km város) bejelzett a túl töltési lámpa, ami brutális az amúgy teljesen korrektül müködő autótól (5, 2 l fogyasztás, jó tempóssan) !Mivel kezdjem a helyrehozatalt? 1 hete vettem, semmi gyanúsat nem vettem észre,semmi hiba üzenet!Nem tudom hogy használták   ?: (

tuzer Creative Commons License 2018.12.18 0 0 28976

Na ilyen médiacenterem van, augusztusi. Újabban, ha telefonálok, a hívott fél oldalán szaggat a vétel, nálam normális. Gyári visszaállítást már próbáltam, maradt. Most még megpróbálok egy másik telót ráakasztani, nehogy kiderüljön, az a kakukk.

 

Találkozott valaki hasonlóval?

ikim2025 Creative Commons License 2018.12.18 0 0 28975

Nah,erről írtam. :))

Előzmény: Hooti (28973)
ikim2025 Creative Commons License 2018.12.18 0 0 28974

Nem hagyod ,hogy végig regenerálja a DPFet.

Ha sokszor leállítod regenerálás közben,gázolajat nyom a motorolajba.A szagán nem érzed,de büdösebb,mint egyébként.

Én is így jártam nyáron vezeték szakadás miatt 110 km-enként regenerált,de sokszor leállítottam,mert nem győztem mindíg

végig vinni a tisztítást,világított a motor hiba lámpa,és már tele volt a pupom vele.Nekem is sok volt az olaj,3000 Km után olaj csere.Elvittem márka szervízbe,és ott derült ki a vezeték szakadás.Utána néztem a neten,és arra jutottam,hogy gázolajat nyom bele,mert azt dúsítja és más időpontokban is fecskendez be belőle,így melegíti fel a DPFet.

Olvass a Mazda fórumon.Ott a nívópálcán 3 jel van.

Min-Max-Olaj csere.

Ha eléri az olaj a harmadik magasságot ,csere,mert annyira felhigul gázolajjal.

Szerintem cserélj motor olajat minél hamarabb,és figyelj a regenerálásra,vagy sokba lesz. :))

Előzmény: lala1961 (28971)
Hooti Creative Commons License 2018.12.18 0 0 28973

Sokat városozol vele? Ha igen, akkor ezt tanulmányozd kérlek:

https://autotechnika.hu/cikkek/diagnosztika/8391/mitol-higulhat-fel-a-motorolaj

Előzmény: lala1961 (28971)
KAti Creative Commons License 2018.12.18 0 0 28972

Más nemigen lehet, mint víz vagy üzemanyag...

Előzmény: lala1961 (28971)
lala1961 Creative Commons License 2018.12.18 0 0 28971

Üdv Szakik ! Olyan kérdésem lenne van egy 2013 évi  1,6 Crdi Kia Ceed és az a hiba üzenet ,hogy olajszint emelkedés ,és tényleges is az emelkedés ,nem víz, nem érezni hogy gázolaj ,és akkor mi lehet a gond,v mitől emelkedik !?:-((( Előre is kössz  ha valaki veszi a fáradságot és ír ,esetleges saját tapasztalatáról !:-)

cápaFeri Creative Commons License 2018.12.17 0 0 28970

Pont hasonló dolgokkal akartam kiegészíteni a témát én is...:-)

Előzmény: Lbx (28969)
Lbx Creative Commons License 2018.12.16 0 2 28969

Tiszta sor, hogy hóban a keskenyebb abroncs a nyerő... Természetesen azonos feltételek mellett.

A lánctalpas eszközök azért mennek el mindenhol, mert alacsony a fajlagos talajnyomásuk, tehát hiába a gigászi tömegük, egységnyi felületre kisebb "súly" jut, így kevéssé süllyednek el a laza talajszerkezetben - olyasmi elven működik a dolog, mint a hótalp. Egyes esetekben ez a hátrányuk is egyben, mert túl laza talajban nem tömörítik kellően az alattuk lévő fundamentumot, így leér a "hasuk", mikor is "elkapar" a lánc.

És éppen ezért jobb a keskenyebb abroncs a hóban; a keskenyebb gumi nagyobb nyomást gyakorol a laza "talajszerkezetre", így hamarabb fog szilárd felületet - leszámítva azt az esetet, mikor a tapasztalatlan user sok gázzal jéggé polírozza a felületet.

Lassításnál egyébként éppen fordítva alakul a történet; a szélesebb abroncs nagyobb mennyiségű havat tol maga előtt, ami segíti a lassulást.

Mindez a havas, és még inkább nagyobb hóban érvényes, nem a már jeges, vagy ónos esős körülmények között.

Magyarországon viszont kevéssé jellemző a havas napok száma, így nem biztos, hogy téli abroncs választásakor erre kellene fókuszálni - inkább a hideg, fagyos, nedves körülmények közötti tulajdonságok alapján választanék.

Persze mindez az én ismereteim, és tapasztalataim szerint.

tuzer Creative Commons License 2018.12.16 0 0 28968

Na igen. De ezt illik felvállalni.

 

Mellesleg szerintem a sorrend:

az autó műszaki állapota

a téli viszonyok ismerete (nem kell meglepődni, ha csúszik)

a vezetési stílus (a defenzívnél is defenzívebb)

a gumi mintázata és állapota

a gumi anyaga

mindezek után a gumi szélessége

 

és mindenek fölött a józan paraszti ész.

Előzmény: manigator (28967)
manigator Creative Commons License 2018.12.16 0 0 28967

Szerintem pedig ebben az esetben (is) magától értetődő! Erre szabály van! Az nem teszt semmire sem, ha különböző feltételek - anyag, tömeg, körülmény stb. ...- mellett próbálnának hasonlóságot találni/keresni.
A próbapályán a gumitesztet pl. ugyan azon a gépkocsin végzik!

Előzmény: tuzer (28966)
tuzer Creative Commons License 2018.12.15 0 0 28966

Kár, hogy egy szó sincs arról, hogy ezeket a gumikat vajon egy és ugyanazon vason próbálták-e, mert nagyon nem mindegy.

Előzmény: manigator (28965)
manigator Creative Commons License 2018.12.15 0 0 28965
Lbx Creative Commons License 2018.12.13 0 0 28964

Erre nem tudok mit mondani, de az én olvasatomban nem normális, ha zörög az ajtó, és ha nem külső behatás eredményeként tesz így, akkor vélhetően garis javítás. 

De úgyis kell beszélned a szervizzel, a munkafelvevő tud erről nyilatkozni.

Előzmény: potyi20 (28963)
potyi20 Creative Commons License 2018.12.13 0 0 28963

igen,februarban lesz egy eves a kocsi. okes,akkor inkabb jovore elviszem h nezzek meg ok. szerinted fog kelleni erte fizetnem?

Előzmény: Lbx (28962)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!