GH-s Mazdámról maradt 4 db 'téli kerék' melyeket most vettem ki gumihotelből és szeretnék továbbadni. Sehova nem tettem még fel, gondoltam először megkérdem itt hátha érdekel valakit - jön a tél mint Westerosban.
Sem nyerészkedni, sem póruljárni nem szeretnék, reális áron szeretnék továbbadni rajta.
köszi, elsősorban az első széria facelift-es példányait nézem, azok 2.0 benzinmotorral ahogy tudom ill láttam dupla kipufogósak. Ami még a legnormálisabban néz ki, annak nem valami fényesek a hátsó dobjai, ezért kérdeztem.
Ezekben nincs kettőstömegű lendkerék, igaz? És a második generációs benzinesekben?
rozsda a hátsó sárvédő íveken ,doblemezen , küszöb ,ajtók alja ,ajtó fekete fóliázott rész, befecskendezők korrekciós értéke és még lehet sorolni hogy általános állapot stb.
Sziasztok! Véleményetekre lenne szükségem kilátásba van 1 2007 2.0 diesel mazda6 combi 248e km 6 váltóval. Mire figyeljek oda a megnézésnél.Köszönöm a segitséget.
Köszönöm a válaszod, lehet féleérthető voltam, az alváz lakatolására értettem a 100-150-et, lengőkar és egyéb futómű elem cserék ha szükséges nyilván ezen felül. Jól gondolom hogy a 2.0 dupla kipufogója is erősen hat számjegyű összeg?
"alvázának és futóművének gatyába rázása értelmes összegből megoldható-e (értsd 100-150e) hosszab távra vagy ez álom?"
az..
csak ez első futómű (fékek nélkül), ha nincs semmi kedvességed, hogy olcsóbban megúszd 100-120k környéke, (persze állítólag lehet csak szilenteket is cserélni, de én nem szórakoztam vele), egy tisztességes komplett alváz/üregvédelem 300 ezer-től (ha nem magadnak csinálod és annyira gatya az alja is és sok javítani való egyéb részeken), kisebb felületi javításokkal szerintem nem érdemes foglalkozni, rendesen szét kell szedni és átnézni
Tudtam hogy rozsdásodásra hajlamosak, de hogy 10-ből 10 ilyen elkeserítően néz ki azt nem gondoltam. Voltak 20 év körüli Alfáim is, Renault-m is, azoknak az aljáról enni lehetett ehhez képest. A családban az 1.gen 3-as Mazdán legfejlebb a futóművön felületi korrózió van, persze az Mo-on újonnan vásárol, garázsban tartott. 10-ből 8-nak frissen van telibe kenve az alja, a lengőkarok, a kipufogó alvázvédővel, alatta látszik hogy púposodik a felület, a rozsdára van felhordva és szinte kizárólag friss importok vannak. Ezzel Nektek biztos nem mondtam újat.
Kérdésem valójában, hogy szabad-e egyáltalán ilyen autóban gondolkodni vagy 3-5 év múlva eladhatatlanok lesznek? Illetve ami nincs alvázvédőzve (ezek nekem még mindig szimpatikusabb) és karosszériálisan, műszakilag egyébként rendben van, az ilyen alvázának és futóművének gatyába rázása értelmes összegből megoldható-e (értsd 100-150e) hosszab távra vagy ez álom?
Ezt leszámítva nagyon tetszik az autó és nem is hallottam/olvastam más problémát velük kapcsolatban.
Még egy kérdés, az elektronikus szervizkönyv valóban hiteles információnak számít vagy azzal is lehet trükközni?
Számítanék a véleményetekre fentiekben ill arra, hogy inkább érdemesebb 1 milliót még részánni és 2. generációból keresgélni? Ha esetleg ismertek korrekt eladó példányt, örlnék ajánlásnak.