Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2018.10.22 0 0 173339

Quattroman

 

Állítólag  megfékeztetik, h blokkol-e.

Igen, gyengített rugóval tolatáskor blokkolt. Ám menet közben kopogott.

 

 

halo13

Ezen nincs fixáló.

halo13 Creative Commons License 2018.10.22 0 0 173338

Hátra

Előzmény: halo13 (173337)
halo13 Creative Commons License 2018.10.22 0 0 173337

A régi kisipari futókon van egy kar amit át kell pozicionálni hogy ne fékezzen.

Előzmény: Quattroman (173335)
halo13 Creative Commons License 2018.10.22 0 0 173336

Posta jármű vizsgatelep Egressy út Bp. 1 t Knott fej, rajta a hajó max súly azt mondja az ember a futót fékpadra kell tenni mondom nem lesz jó! Behúztam. Nem tudtak vele mit kezdeni. Terepjáróval nem tudtam kihúzni a műgyanta padlón mindig elpörgött! Csak 10-en tolták mire kijött mert nem igy működik!

Előzmény: Quattroman (173335)
Quattroman Creative Commons License 2018.10.22 0 0 173335

láttad már hogy fékezik műszakin?

azt mondtad tolatásra befékez nem?

de mint mondtam vedd ki a rugót és tégy egy gyengébbet vagy hagyd ki.

lehet hogy sosem volt jól hangolva a féke mivel ez egy kisipari futó és kb az volt a lényeg hogy egyáltalán legyen rajta valami.

Előzmény: Törölt nick (173334)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.22 0 0 173334

Köszönöm a futó fékes hozzászólásokat.

Megpróbálom még kicserélni a főhengert másikra hátha valamiért az nem ok. Emléxem rég mikor trabantunk volt egy főhenger csere után sokkal gyengébb nyomásnál volt fék mint előtte.

 

 

Quattroman 11 órája
0 0 173330

persze hogy mással van a baj. túl erős a rugó a nyakon (üres futónál?) ami viszont terhelve lehet hogy pont jó...

 

Lehet, de pl. műszakin se terhelve van a futó mikor megfékezik. (persze valahol állítólag nem foglalkoznak különösebben a fékkel)

 

 

Mihály Heged Creative Commons License 2018.10.21 0 0 173333

nincs tárolt hiba, élőadatban sem látszik semmi

Előzmény: henger fej (173322)
Turzul Creative Commons License 2018.10.21 0 0 173332

metilén klorid - vegyi alapanyag kereskedelem, XXII, ker, Bányalég út

Előzmény: bxbreak85 (173321)
cam aro Creative Commons License 2018.10.21 0 0 173331

egyszer.. suldo koromban bele leptem egy kromofagos talcsikaba.. 

tudod, mint a gereblyebe. 

..ugy 5 sec alatt futottam a 60 metert, pedig 18 fok lepcso is volt kozben, meg 4 meter szintkulonbseg.  

mire beertem a zuhany ala, mar nem kellett a zoknit levenni.. csak lemosni.. :)) 

 

 

ennyi , ezek az idok is elmultak.. :D

Előzmény: Quattroman (173329)
Quattroman Creative Commons License 2018.10.21 0 0 173330

persze hogy mással van a baj. túl erős a rugó a nyakon (üres futónál?) ami viszont terhelve lehet hogy pont jó...

Előzmény: cam aro (173328)
Quattroman Creative Commons License 2018.10.21 0 0 173329

már csak egy olyan új kromofagot árulnak amiből pont ezt hagyták ki. konkrétan xart sem ér...

Előzmény: cam aro (173327)
cam aro Creative Commons License 2018.10.21 0 0 173328

akkor masal lesz a baj szerintem. 

20-as  nyomohenger, ket 26 koruli munkahengerel eleg kellene hogy legyen. 

 

sk!

 

Előzmény: Törölt nick (173326)
cam aro Creative Commons License 2018.10.21 0 0 173327

stab rud szerintem menthetetlen. 

hegeszteni felesleges rugo acelt,  mast meg mit csinalsz vele..

kidobod.  

 

az a ize, irtam, a kromofag komponense. 

kromofagot mar csak arulnak. 

Előzmény: bxbreak85 (173321)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.21 0 0 173326

Igen tudom, rosszul fogalmaztam.

Jelenlegi 19-20mm. Trabant egy körös.

Előzmény: Quattroman (173325)
Quattroman Creative Commons License 2018.10.21 0 0 173325

nem a munkahengert hanem a főhengert kell kisebbre cserélni.

most hanyas van rajta?

Előzmény: Törölt nick (173323)
Szere28 Creative Commons License 2018.10.21 0 0 173324

Udv!

Hidraulikus féknél mindig valahogy le kell fixalni a féket. Mondtad rúgó nélkül blokbol a kerek. Na akkor idénye onnan azt kidobni és csinalni egy fixelest.

 

Előzmény: Törölt nick (173323)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.21 0 0 173323

Szere 28.

A szűkebb átmérőjű munkahenger jó ötletnek tűnik, mert ennek a belseje amúgy se egézséges már, de sok lehetőség nem biztos, h van. Ok az enyémnek ismerem a belsejét, de szinte alig van egy körös munkahenger, meg még, h a dugyttyú átmérőt is ismerjem..

 

Quatroman

 

A rugót próbáltam gyengíteni, de akkor meg tolatásnál egyszerre blokkolt. (persze ezt lehetne orvosolni fixálással.

No meg kopogott menet közben.

henger fej Creative Commons License 2018.10.21 0 0 173322

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=149318343&t=9008022

 

Itt írja, hogy nincs benne kuplung kapcsoló. : "Tengelykapcsoló érzékelő nincs benne..."

 

Lehetne még járműsebesség jeladó - Ecu hiba...  

 

Nem hiszem, hogy nincs tárolt hiba, vagy élőadatban nem látszik valami.

Előzmény: hubo44 (173311)
bxbreak85 Creative Commons License 2018.10.21 0 0 173321

Köszönöm. 

Az ax stabrúd javítására azért még várok ötleteket.

A bmw-n kicseréltem a lengökar szilenteket. Sokkal jobb lett,de miután feltettem a 16"-os téli kerekeket...azután vált igazán stabillá az autó. Szerintem ez az igazán rávaló méret..

A methylene chloride...még kérdéses,hogy honnan sikerül ilyet szerezni.

 

Előzmény: cam aro (173203)
Quattroman Creative Commons License 2018.10.21 0 0 173320

igazából lehet hogy csak egy gyengébb rugó (vagy még az sem) kell a vonórúd nyakára...

Előzmény: Szere28 (173319)
Szere28 Creative Commons License 2018.10.21 0 0 173319

Udv!

Én igazan nem értem most mi a gond. Az h rücskös úton jo a fék ami még kivan fényesedve nem jó. Mert akkor inkább a gumiabroncsal van a gond mind a fekel. A másik alakítsd át ha nem tetszik. De áttételt nem csak segéd kárál lehet csinálni hanem mondjuk kisebb belsőfuratu munkahengerek is. Sőt van olyan is h más összetételű ferodort tesznek a pofára és máris más a súrlódási tényező és máris máshogy fog a fék. Van varias lehetőség. 

Udv!

Előzmény: Törölt nick (173318)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.21 0 0 173318

Lehet kicsit eltúlozom, de valahogy nem vagyok vele megelégedve.

Rűcskös úton még csak csak érzem, hogy megfogja a saját féke a futót, de fényes úton simán eltolja az autót.

 

Fékdobba a munkahengerek újak.

Főfékhengert szétszedtem ennyi hibát látok bent, nem tudom emiatt kellene-e nagyobb erő a benyomáshoz vagy okozhat-e problémát?

 

 

 

Az viszont feltűnt, hogy a többi hidraulikus fékes futót úgy oldották meg, hogy egy kis erőkar nyomja meg a fékmunkahengert, nem pedig direktbe mint az enyém. Persze ha átalakítanám akkor gyengébb rugó is kellene e rúdra, mert többet kellene mozognia.

 

hubo44 Creative Commons License 2018.10.21 -1 0 173317

Igen VAG fabia AWY. A kuplung kapčolot nem rakja be a hiba taroloba. A mért hodnotyba ud figural hod a kapčlo mu´kôdik.

Előzmény: henger fej (173315)
Quattroman Creative Commons License 2018.10.21 0 0 173316

semmi kötekedés nem volt benne. pusztán csak leírtam hogy kell működnie.

sajnos a kérdezőnk annyira eltúlozza ezt az utánfutó fék "problémát" mintha a NASA-nak készítene valamit

Előzmény: henger fej (173315)
henger fej Creative Commons License 2018.10.21 0 0 173315

Éreztem én, hogy nem kéne írni.:-)

 

Mindegy...

 

Quattro kötekszik, kötekszem én is.:-)

 

 

Az a kapcsoló amit beraktál VAG-é, nem Daewo-é.

 

Egyébként meg a hibatárolóban benne kéne lenni tárolt hibaként, meg élőadatokban is látnia kéne, hogy rossz a kapcsoló. (-P) :D

Előzmény: hubo44 (173311)
henger fej Creative Commons License 2018.10.21 0 0 173314

:-)

 

Szerintem is így működik minden önbeálló fékmunkahengeres fék. :-)

 

De!

Mi is volt a kérdés?

 

Ha fixre húzva hagyná a dugattyút az anyában, tehát nem lazítana vissza semmit, akkor mennyit is engedne vissza?

Előzmény: Quattroman (173313)
Quattroman Creative Commons License 2018.10.21 0 0 173313

nem egészen így van.

az anyát a nyomás hatására húzza magával a dugattyú, (önbeállás) erre van szükség a betétkopást ellensúlyozandó, és amennyit a menet lóg (holtjáték) annyi a visszaengedés.

Előzmény: henger fej (173312)
henger fej Creative Commons License 2018.10.21 0 0 173312

A kép szerint ez menetes, tehát a menet játéka határozza meg, hogy mennyit enged vissza (önbeáll) fékezés után.

 

Szerintem 180° kell, elég lesz.

 

Ha sokat állítanál vissza, a dugattyú menete kijöhetne az anyából, azért nem lehetne önbeálló, ha teljesen meghúznád, akkor meg azért.

Előzmény: Törölt nick (173307)
hubo44 Creative Commons License 2018.10.21 0 0 173311

 A kuplung kapčolot čereld ky.

 

Előzmény: Mihály Heged (173310)
Mihály Heged Creative Commons License 2018.10.20 0 0 173310

a totalcaros tesztben amikor megjelent az autó annó, ott is írták, hogy ezt csinálja

Előzmény: hubo44 (173299)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!