Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

sonaj21 Creative Commons License 2018.10.05 0 0 87985

2000-es dízel és a vezérlés jó azt mondta a szerelő szerinte a dugattyúk /lukasak /Öninditózáskor a motorbol nem hallatszik csúnya hang csak mintha egy henger indulna el és remeg.Nekem is jobban tetszene a felújítás, mert valóban nem tudni a csere motor milyen. De azt mondta az sokkal többe kerül. 

Előzmény: OsziM6MPS (87983)
nyíregyi1 Creative Commons License 2018.10.05 0 0 87984

Sziasztok!  Szeretném kérdezni 2011-es évjáratú benzines mazda 6-ba milyen motorolaj és gyertya ajánlott?

Köszönöm.

OsziM6MPS Creative Commons License 2018.10.05 0 0 87983

kezd az elején légy szíves ,milyen motor?

simán átugorhatott a vezérlésed menet közben.

megbontotta a motort? gyorsan keresnék egy olyan szerelőt akik AUTÓ SZERELŐ és csak a motorcsere opciót ismeri

miért.: Bontott motor lutri mindig

bontott motort is új vezérléssel szokás beépíteni és illik megnézni pár dolgot rajta 

a legolcsóbb opcióval is 300e ft lesz az is munkadíjjal (ennyiből lehet hogy a tiéd is javítható)

Előzmény: sonaj21 (87981)
robba Creative Commons License 2018.10.05 0 0 87982

Igen, beleírják a zsír új autóba, hogy 1000 km / 1 L is lehet az olajfogyasztás. (ez egy toyotás kézikönyvben volt)

Előzmény: Sándor1:87 (87980)
sonaj21 Creative Commons License 2018.10.05 0 0 87981

Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni. Van egy 2004 Mazda 6 osom. Újonnan vettem. 190,000 km van most benne. Szervizelve mindig volt .Már pár hónapja elég jól füstöl induláskor, illetve nagyobb gázadáskor De most meg is ált menetközbe 90km ról. Öninditózás után mintha csak egy henger akarna elindulni és csak remeg az auto.A szerelő motor cserét javasol mert nincs benne kompresszió. Létezik hogy előtte pályán még 130km mentem és egyik pillanatról a másikra elmegyek a kompresszió. Köszönöm a segítséget. 

Sándor1:87 Creative Commons License 2018.10.05 0 0 87980

"Meg nem beszeltem veluk, de a kezikonyvben tenyleg az altalad is irt 0,8 liter/1000 kilometer szerepel. "

 

Ez komoly?

Veszel egy új autót és 1000 km alatt töltesz rá 0.8 liter olajat az normális?????

Ez azt jelenti, hogy egy 20000 km olajcsere intervallum alatt rátöltesz 16 liter olajat és ez a szerviz szerint rendben van????

 

Azzal a kocsival nagy baj lehet!!!! Én azonnal visszavinném az biztos.

 

Előzmény: bandita (87962)
Balthazor Hellman Creative Commons License 2018.10.05 0 0 87979

- Tegnap délután megint darabosan indult, füstölt is rendesen (ennyire még szerintem soha).

- A városban menet közben semmi gond nem volt, de álló helyben alapjáraton kopogósabb hangja volt.

- Ma reggel ismét kis füst és rángatás, de enyhe gázzal ezen hamar túllendült, az első piros lámpánál (mélygarázsból ki, onnan 100 méter - jobb kanyar - 50 méter - piros lámpa) más egyenletesen járt.

- Ma délelőtt (kb 09.00 kor) induláskor füst nem volt, járás egyneletes, városban hibátlan, álló helyben egyenletesen duruzsol...

 

És ez bizony 5 éve ilyen... bár mostanában hosszabbak a nyugodt periódusok, autópályán képes 6 litert enni, de amikor rossz, akkor az erősebben jelentkezik...

 

hibakód nincs...

 

Ha porlasztó gondja lenne, gondolom, az állandó jelleggel érezhető lenne... de ez hol hülye, hol nem...

Előzmény: mica-r (87969)
wolves004 Creative Commons License 2018.10.05 0 0 87978

Sziasztok!

 

Most vettünk egy Mazda 6 kombit.Csomagtér roló hiányzik belőle. Tudnátok ajánlani helyet,ahonnan tudnék rendelni?Akár külföldről is.köszi

mica-r Creative Commons License 2018.10.04 0 0 87977

Elvileg pont fordítva dolgozik, mint gondolod. Alacsony terhelésen kb teljesen átereszti a vákuumot a turbószabályzóra, aztán csökkenti elengedéssel. 

Talán újkorukban ezek kicsit rugalmasabbak voltak, de 1000-1200 táján nyilván nem annyira izgatottan reagálnak. 

Előzmény: Bádi000 (87975)
IMGM6 Creative Commons License 2018.10.04 0 0 87976

A 136 lovas, csak a fordulatszám tartomány felső harmadában van jobban eleresztve, 3500-4000 fordulatig nincs számottevő különbség. 

Előzmény: Bádi000 (87974)
Bádi000 Creative Commons License 2018.10.04 0 0 87975

- Ja és a sziszegés szerintem normális, asszem nálam is sziszeg, úgy emlékszem furatok vannak az oldalán, szerintem alapjáraton mivel zárva van egyszerűen csak tehermentesíti magát azzal hogy ott "elengedni a vákuumot" (lehet hogy bután fogalmaztam de szerintem értitek) 

A fentiek nem szervízkönyvi információk, csak saját következtetés

 Ha piszkáltad és attól változás történt az is elgondolkodtató. 

Viszont valaki írta talán az SCV- szelepet, az képes olyan tréfára hogy ugyan még működik de kezd berágódni a tengelye és néha kissé meg-meg szorul. Ez lehet a hidegen remegve járás füstölés...

 

Előzmény: Balthazor Hellman (87952)
Bádi000 Creative Commons License 2018.10.04 0 0 87974

Az a fémcső a turbóé pontosabban a változógeometriáját mozgató vákuum dobjáé valóban.

Az alkatrész pedig egy elektromos vákuum vezérlő szelep más néven vákuum szolenoid.

A motorvezérlő elektronika a geometriaállítót ezen a mágnesszelepen keresztül vezérli, amely a vákuumszivattyúró kapja a vákuumot.

 

Nálam kb . 1800/min körül érkezik az ihlet a turbótól , hogy termelni kéne már jelentősebb levegőt. Ez alatt nem épp egy ideges vadállat. De kipróbáltam egy     136 lovast is, pont ugyanígy viselkedik. Azt gondoltam a változó geometria miatt lejjebbről megindul....

Előzmény: Balthazor Hellman (87968)
OsziM6MPS Creative Commons License 2018.10.04 0 1 87973

2 féle lökössel szerelték ,felszereltségtől függően és sajna több képen vannak rajta a cuccok milliónyi cikkszámmal.

Előzmény: OsziM6MPS (87972)
OsziM6MPS Creative Commons License 2018.10.04 0 1 87972

ha adsz egy alvázszámot és megmondod hogy konkrétan mit keresel akkor tudok segíteni

 

Előzmény: arde (87971)
arde Creative Commons License 2018.10.04 0 0 87971

Üdv Urak!

Nincs valakinek véletlenül GH Fl-hez első lökhárítóról robbantott ábrája,amiben minden benne van cikkszámokkal(radarok,lámpamosó,ködlámpa)?Előre is köszi!

Morzsa007 Creative Commons License 2018.10.04 0 0 87970

Ez is egy jó megoldás lehet. 😁

Előzmény: Del Tomaso (87963)
mica-r Creative Commons License 2018.10.04 0 0 87969

akkor vélhetően a turbót szabályozza

Előzmény: Balthazor Hellman (87968)
Balthazor Hellman Creative Commons License 2018.10.04 0 0 87968

Szia!

 

Nos a szelep egyik vákuumcsöve a levegőszűrő házába csatlakozik, onnan egy másik kivezetésen keresztül egy egyenirányító közbeiktatásával a vákuumpumpához fut.

A másik cső egy egyenirányítón keresztül egy fémcsőbe fut, a motor hátsó fala irányában, és csak valószínűsítem, hogy a turbóhoz megy, de ezt fentről nem látom sajnos.

 

Egy dolog biztos, a rózsaszín csíkos fekete vezetékén 12 V feszültség van ha ráadom a gyújtást...

 

 

 

Előzmény: mica-r (87960)
OsziM6MPS Creative Commons License 2018.10.04 0 0 87967

azért jelezed nekik ,nehogy az legyen hogy te nem ellenőrizted az olaj szintet és rádverjenek majd valamit ha baj lesz belőle.

De azért az is igaz hogy minimális olaj fogyasztás az mondható normálisnak.

Előzmény: bandita (87962)
OsziM6MPS Creative Commons License 2018.10.04 0 0 87966

rf7-esen a turbót és a szívósorban lévő szelepsort vezérlik vákummal ha jól tudom ,de ha bárhol van pici luk akkor borul minden.

ha esetleg a szelep rossz akkor lehet hogy a turbódat nem vezérli rendesen

Előzmény: Balthazor Hellman (87954)
OsziM6MPS Creative Commons License 2018.10.04 0 0 87965

van egy pillangószelep de azzal csak a szívó oldali hangot csillapítják illetve leállításnál elzárja a levegőt,de ahogy írod nem sok köze van a motor működéséhez és valószínűleg tévesen keresi az SCV szelep helyett.

Bár ismerős járt úgy egy MPV-vel hogy nem akart menni a gép rendesen és ez a pillangószelep levolt szakadva és beékelődött a levegő útjába ,mikor kibányászta csak annyi történt hogy hangosabb lett a motor és ment rendesen ,kapott levegőt a motor

Előzmény: mica-r (87951)
Del Tomaso Creative Commons License 2018.10.04 0 0 87964

4 éve van nálam a kocsi, de eddig meg nem merült le az elem a TPMS szenzorban, lehet nincs is benne ?

 

 

Előzmény: Nicker1 (87959)
Del Tomaso Creative Commons License 2018.10.04 0 0 87963

Pont ezert tettem át a műszaki vizsgát novemberről szeptemberre, amikor még a nyári van fent. :)

Előzmény: Morzsa007 (87961)
bandita Creative Commons License 2018.10.04 0 0 87962

Meg nem beszeltem veluk, de a kezikonyvben tenyleg az altalad is irt 0,8 liter/1000 kilometer szerepel. 

Előzmény: OsziM6MPS (87944)
Morzsa007 Creative Commons License 2018.10.04 0 0 87961

Annyira azért nem szeretnék, de, ha találnék megfelelőt tizen x ezerért 4db-ot és működne, annyit megér nekem. Sajnos télen van műszaki vizsga és akkor mindig világít a lámpa, ez esetben nem menne át a vizsgán, szoftveresen ki van kapcsolva addig a figyelmeztetés (vagy be kellene pakolni a nyári kerekeket, hogy ne jelezzen). Van egy közeli gumis ismerősöm, neki van gépe, amivel lehet programozni, ha szükséges, nem tudom ez mennyire bonyolult folyamat. Majd meglátom

Előzmény: Nicker1 (87959)
mica-r Creative Commons License 2018.10.04 0 0 87960

"Az említett szelep mikor kap áramot, vagy mi szabályozza azt?" 

Egyenlőre még ott tartunk, hogy el kellene árulnod minek a szelepéről kérdezel. De egyébként a motorvezérlő szabályozza.

Előzmény: Balthazor Hellman (87956)
Nicker1 Creative Commons License 2018.10.04 0 0 87959

Nagyon szeretnél?Személy szerint a tmps.nek nem sok értelmét látom,különösen akkor,ha  a szenzorba nem lehet elemet cserélni,illetve a gumisok nagy része még ha vigyáz is rá, előbb utóbb széttöri. Ha nem ,akkor majd  egy defekt töri szét.... aztán lehet venni egy újat,rosszabbik esetben egy egész garnitúrát.ha csak egybe lehet a 4et kódolni.  

Előzmény: Morzsa007 (87957)
mica-r Creative Commons License 2018.10.04 0 0 87958

DPF-esen tényleg elektromos az egr! 

Előzmény: Balthazor Hellman (87956)
Morzsa007 Creative Commons License 2018.10.04 0 0 87957

Sziasztok,

 

Valaki épített már be utólagosan TPMS szenzort a felnibe? Téli garnitúrában nincsen, gondoltam veszek bele. Néztem az árakat az Aliexpress-en , mivel ott negyed annyiba kerül, mint nálunk. Jó lenne tudni, hogy melyik kompatibils a Mazdával? Valakinek valami tapasztalat?

Balthazor Hellman Creative Commons License 2018.10.04 0 0 87956

Az egr az nálam elektromos... akkor turbó?

 

nemrég felfigyeltem egy jelenségre:

- 6 fokozat, kb 2000- 2500 fordulat, emelkedő, autópálya, nagy gáz, de nem gyorsul...14,4 - nél megáll a pillanatnyi fogyasztás értéke...

 

és ideiglenes a dolog...

 

jó lenne megtalálni ahibát...

 

Ha lehúzom a légtömegmérőt  szépen indul, bemelegedéskor is oké, de ugye vészüzemben megy. 

 

 

Az említett szelep mikor kap áramot, vagy mi szabályozza azt?

Előzmény: mica-r (87955)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!