Szia. Akkor gondban vagy te is. 4 db kell hozzá, és mindegyik különböző méretű. A méreteket lejjebb írtam, megtalálod. Kívülre kapsz gyárit. Az Unix-nél van a Vemo, ahhoz adják a 4 O gyűrűt is, 14e ft-ért. De ha legyártatod, akkor érdekelne engem is a belső, legalább egy 4 db. Vagy marad a klíma szerviz jó pénzért. Az egész kicserélése legalább 15 perces munka.
Akkor én is bajban vagyok nekem hétfőn cserélné a klimás az expanziós szelepet Delphi-t kaptam hellát sajnos nem OEM számra 6461 G9 a csomagban sem belső sem külső O gyűrű nem volt.
A belső vagy a kűlső fúratba kellenek az Ő gyűrűk?
Köszönöm a segítséget. Nem merek kissebbet- nagyobbat beletenni, mert nem fog tömíteni rendesen. Maradok az utángyártottnál. Egyébként egy érdekesség a Citroen Wendom alkatrész értékesítésével kapcsolatban. A külső 2 O gyűrűt náluk vásároltam 321 Ft-ért. Most pénteken felhívtam őket a két belső miatt. A válasz az volt, hogy se külsőt, se belsőt nem lehet kapni, csak kompletten. Mondtam hogy két éve már vettem. Erre elkérte a nevem,,címen, megnézte a gépben, és csodák, csodájára lett ismét külső O gyűrű. Szerintem belső is lenne ha nagyon akarnák. Még egyszer köszönöm.
Megnéztem, itthon nekem a 6460T9-ből (7.65), a 6460V1-ből (17,17), 6457R5-ből (20.22), 6460V0-ból (10,82) és a nyomáskapcsolóhoz való o-gyűrűből van jelen pillanatban, de az egészen más méret.
Ezeknek a méretei gondolom a belső átmérőt jelzik.
Klímásoknál szokott lenni univerzális tömítéskészlet, a baj az, hogy minden mérete egy icipicit más az abban levő gyűrűknek, mint a gyárinak és megszenvedtünk már ilyen tömítéssel. :-(
Van alvázszám utolsó 8 karaktered? Mail-ben is jöhet, ha ide nem szeretnéd. Megnézném a tömítéseket, még nem láttam olyat, hogy külön ne lett volna, érdekel a dolog és közben lehet, hogy megoldás is lesz. Amúgy majdnem biztos, hogy van odavaló gyári tömítésem.
Tudna valaki segíteni? Xsara(2003)-hoz kellene az expanziós(tágulószelephez), 2 db tűzfal oldali tömítő O gyűrű, de az sem baj ha mind a 4 lenne. A citroennél már nem lehet kapni, csak kompletten, 92e jó magyar forintért. Na most ha nem lenne szükséges, még 12e ft-ot sem szeretnék kiadni egy 321Ft-os alkatrészért. Nincs valakinek klímás ismerőse, aki be tudná szerezni?
Valaki össze tudná foglalni nekem, hogy ingadozó alapjárat esetén (1.6 benzin 2002) most akkor minek a kipucolása segíthet? Ha már elkezdjük a pucolást... szóval pillangó oké és mit még? Láttam itt valami hátsó canister katalizátor pucolásról valamit, de már nem létezik a link...
A kódot le lehet kérni márkaszervizben. Pár 1000 Ft szokott lenni. Aztán fel kell tanítani vele a kulcsokat és utána már jellemzően betanul a táv is. Néha elő szokott ilyen fordulni.
Sziasztok! Xsara II. 2002-es 1.4 benzin! Akksi egy jó zárlat után kicserélve, de azóta nem működik a központi távirányítóval. Távirányító ad jelet és nem tanul semmiféle trükkel. Kódkártya nincs! Ötlete v.kinek? Köszönet!
Klíma problémám lenne. Az expaziós szelepnél ki kellett cserélnem a két tömítő gyűrűt, el voltak szakadva. Gyárit tettem bele, de ugyan úgy szivárog a gáz. Esetleg valaki? Köszömöm.
Sziasztok! El van törtve a fényszóró kábelkötegének a műanyag csatlakozója ezért russzul érintkezik, lámpák hol világítanak hol nem. Lehet ezt a csatlakozót külön kapni? Hogy keressek erre rá?
Nem kell várni vele 5 percet, és felmelegíteni sem kell.
Ráadod a gyújtást vársz 30 mp-t, hallod hogy kattog zúg, ez 10-15 mp, és indíthatod
Ha tudsz vele hosszabb távon menni, kiégeted, akkor másnap reggel újra kalibrálni kell indulás előtt.
Ilyenkor a fojtószelep felveszi a két végpontot nulla - és a teljesen nyitva pontokat és újra kalibrálja hozzá a motort.
Amikor ráadod a gyújtást megnyitja a szelepet az alapjáratnak megfelelően 1-3 fokra. Ha tele van lerakódással akkor ez még nem elég neki a szép járáshoz, ezért dadog, ilyenkor ki kell égetni és kalibráltatni.
Az igazi szakik a szétszedéses tisztítást csak nagyon indokolt esetben javasolják mert hibát lehet okozni a mechanikus tisztítással, szóval ki kéne égetned a gépet....
üdv a fojtószelep kalibrálás megoldotta az alapjárati egyentelnen járást, akadozó remegést
2szer kellett megcsinálni, az elsőnél még csak jobb lett, mentem vele pár 10 km-t és a második most úgy néz ki elég jól rendbe rakta
köszi, nagy segítség volt, én nem is tudtam hogy van ilyen, de összahasonlíthatatlanul egyszerűbb mintha elkezdtem volna szerelgetni, tisztítgatni
a kalibrálást így csináltam: felmelegítettem a motort, leállítottam, gyújtást adtam rá és ott hagytam 5 percig
a hozzászlásom többi része csak ismétlés lesz, hogy ha valaki a jövőben veszi a fáradtságot és beírja a keresőbe hogy 'alapjárat' akkor egy hozzászólásban találjon jó eredményt
Az autó szinte csak városban fut, 1.6 benzin 2002, 120e km és kb 100e-nél trafó és gyertya csere volt. de pár napja kicsit megnyúztam autópályán
Az alapjáratom alaból stabilan 750 ford/percnéál áll. (állt)
Most azt kezdte el, hogy alapjáratnál dadog/rángat a motor, rázza az egész kasznit és a sebességváltót és természetesen az alapjárat ungrándozik, kb 850-950 közt. 20 esetből 1szer szépen simán 750-ree leesik a fordulat és duruzsol.
Induláskor mikor még hideg a motor és automatikusan rádúsít az alapjárat nem tapasztalható a hibajelenség (ilyenkor az alapjárat is alapból magasabb olyan 1000 körül, ami szerintem természetes).
Semmi más hibajalenség nincs, jól megy, mértem és jól fogyaszt, nem erőtlen, nincs semmi tapasztalható gebasz.
Próbáltam, hogy üresben maxgázt nyomok, nem pöffen egyet. Próbáltam gáz nélkül csak kuplunggal elindulni, szépen elindul. (kipróbálandó, hogy trafó környékén van-e hiba, mert ilyenkor a trafó környéki probléma elméletileg megjelenne)
Szóval csak ez az egy hibajelenség van semmi más (és ez is 20ból 1szer nem jön elő).
Van valakinek tippje, hogy m ilyen prioritási sorrendben menjek végig az összetevőkön és melyikeken?
...ha még automata váltó is ... mit keres a váltó elektronika az ajtóban ...??? ...inkább a motortérben a homlokfalon van kábelátvezetés és lehet elvan korrodálódva mint a képen