Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Visatone Creative Commons License 2018.09.06 0 0 374077

Ha budapesti vagy, próbáld meg a Mercedes-Hyundai szervizben: 1154 Budapest, Wesselényi utca 80. 

Előzmény: amdkiller007 (374069)
Bohócapu Creative Commons License 2018.09.06 0 0 374076

Sziasztok!

 

A segítségeteket kérem. Venni szeretnék egy Mercedes w202-es kombit, M111-es motorral, kézi váltóval. A rozsdán kívül van valami tipushibájuk ezeknek?

 

Köszönöm!

Hooshee Creative Commons License 2018.09.06 0 0 374075

Amelyik oldal először ereszt le, ott lesz a probléma. A másik oldal azért megy utána (legalábbis a Jaguarnál és a Lexusnál így van, hogy szintben tartsa, tehát ha egy oldal lemegy, utánaengedi a másikat is.

Előzmény: amdkiller007 (374069)
vilagosbarna Creative Commons License 2018.09.06 0 0 374074

Nem gondoltam volna. Pedig a csapból is az folyik, hogy a gyári szakszervizek vannak műszerezettségileg a toppon. Mi lehet az oka? Nem éri meg nekik?

Előzmény: csabais (374072)
mica-r Creative Commons License 2018.09.05 0 0 374073

Audinál van tapasztalatom, ott a vezérlő szeleptömb koszolódik, öregszik és elengedi lassan a nyomásokat.

Előzmény: amdkiller007 (374069)
csabais Creative Commons License 2018.09.05 0 0 374072

Elhajtják.

Előzmény: vilagosbarna (374070)
csabais Creative Commons License 2018.09.05 0 0 374071

Ahol csatlakozás található, ott befújod szivárgás vizsgáló spray-vel.

Ahol ereszt, ott a hiba.  N

 

Ne állj meg az első szivárgásnál, menj végig.  :-D

 

Előzmény: amdkiller007 (374069)
vilagosbarna Creative Commons License 2018.09.05 0 0 374070

Merci szakszerviz?

Előzmény: amdkiller007 (374069)
amdkiller007 Creative Commons License 2018.09.05 0 0 374069

Sziasztok!

 

 

W211 légrugó még mindig...

 

Most mind a 4 új bielstein már, a horvátországi kaland óta.

 

A jelenség ami felb@ssza az agyam ugyanaz, elkezd a jobb első 2 nap után leengedni, és persze követi a bal első is, nem egyszerre engednek, hanem követi...

A gyárival is ugyanezt csinálta, szóval azokat még nem dobtam ki...

 

Most mi lehet vele a gond?

Vezérlés, vagy a központi szelep vagy mi?

Hogyan lehetne kideríteni?

 

Vagy hova vigyem, ahol nem mégegy légrugót akarnak kicserélni?

 

Aki tudna segíteni nagyon megköszönném!

zoy01 Creative Commons License 2018.09.05 0 0 374068

Köszönöm !

Előzmény: barbon1 (374066)
kékled Creative Commons License 2018.09.04 0 0 374067

Sziasztok. 

Eladó egy gyári mercedes felni garnítúra.

A w221 gyári felnije.

8,5x19, et46
Szépen futnak, javítva nem voltak. Hibák fotózva.
Bp. 16.ker.

169000 ft

barbon1 Creative Commons License 2018.09.04 0 0 374066

A sziv.névleges 6.5 bar

Előzmény: barbon1 (374065)
barbon1 Creative Commons License 2018.09.04 0 0 374065

5,3-5,5

Előzmény: zoy01 (374064)
zoy01 Creative Commons License 2018.09.04 0 0 374064

Sziasztok nem tudja valaki vèletlenül ,hogy a w124 mercin amit  2.3 benzines motorral szereltek milyen üzemanyag szivattyú van ? 3  4  vagy 6 báros

 

 

Visatone Creative Commons License 2018.09.03 0 0 374063

1 szer, max 100ezret lehet állítani diaggal.

 

Amikor nekem cserélték, a srác, aki elég béna volt,  hozta a Merci szoftvert a laptopján, rádugta a diagra, és amikor egy halom kiolvasott adat után (alvázszám, miegymás) az új órán megjelentek az összesen megtett kilométer üres ( "-" ) szegmensei, csak be kellett volna pötyögnie a hatjegyű számot. Ő viszont mellényúlt, túllépett a menüponton, és már nem tudott visszalépni. így aztán 0 megtett km-ről indult a 17 éves autó órája.... :-) 

Előzmény: csabais (374059)
akkorismindegy Creative Commons License 2018.09.03 0 0 374062

Sziasztok!

Öcsém Vaneojában néha-mostanában egyre többször az SRS lámpa világit.

Ez mitől lehet?

vilagosbarna Creative Commons License 2018.09.03 0 1 374061

Hi!

 

A hétvégén lecseréltem a kormány szervó olajat a kocsiban  (w211). Külföldi fórum leírás alapján a metodika:

 

1. A kocsit megemeltem, hogy könnyebb legyen tekergetni a kormányt.

2.Tartályból olajat kiszívtam nagy fecskendővel.

3.Visszajövő ágat lekötöttem a tartályról és bevezettem egy 2 L-es flakonba a csövet. A tartály kimenő csöcsére, pedig egy vastag infúziós csövet kötöttem és a tartály betöltő nyilásába vissza kanyarítotam ( szintjelzőnek tökéletes )

4. Középről végállásba, majd vissza és a tartályt minden középállásnál feltöltöttem. ( 3 x teljes jobbra-balra )

5. Minden tekerésnél néztem a visszafolyó ágat és amikor már tiszta olaj jött abba hagytam középállásnál a kormányzást és miután visszakötöttem a befelé jövő csövet a tartályba, csak akkor töltöttem fel szintre

6. Megint tekergettem a kormányon párat, hogy a bekerült levegő kijöjjön a rendszerből és üzemi hőfokon újra ellenőriztem a szintet.

 

Swag 10 92 1647 olajat használtam  t ( a bevo.com-ról puskáztam)

 

A lényeg 5 év 55 000 km után ez jött le a kocsiból:

 

 

Johnny09 Creative Commons License 2018.09.03 0 0 374060

Akkor lehet hagyom mert 91-ről kellene 220-ra. Köszi  a segítséget.

 

Előzmény: csabais (374059)
csabais Creative Commons License 2018.09.03 0 0 374059

1 szer, max 100ezret lehet állítani diaggal.

Előzmény: Johnny09 (374055)
Zoli550 Creative Commons License 2018.09.03 0 0 374058

Pixelfix nem vállalta hivatalosan a km felfelé korrekciót,nálunk a korábban már javított 370E-t futott óra helyére került egy 180E-t futott. Nyilván telefonon meg e-mailben nem mennek bele ilyesmibe. Pénzt nem akartunk áldozni már rá mert ezt a régi tulaj állta még(hozott egy mutató nem ugrálós ámde pixel bajos órát a szerinte jól bevált ebayről). Hivatalosan igazolni kellene ha vizsgán kérdeznék hogy ez mitű lett ennyi/annyi😬,bontós számla,egyéb származás,eBay eladó vevő doksi stb. Mondtam is apunak hogy ne tartsa a hátát majd a fickó miatt mert amúgy is inkorrekt volt ebben és másban is,a vizsgán nem kérdeztek semmit,használjuk így. 

Előzmény: Visatone (374056)
Johnny09 Creative Commons License 2018.09.03 0 0 374057

Én is így csináltam (fotózás) jobb híján marad ez, Más egységek úgyis eltárolják a valós km-t, onnan ki lehet olvasni bárkinek. Majd műszakinál lesz érdekes, hogy mit írnak be és majd az Ügyfélkapu mit fog mutatni. 

Előzmény: Visatone (374056)
Visatone Creative Commons License 2018.09.03 0 0 374056

Nálam is volt óracsere tavaly a w168-ban, gyári újra, 0 km-rel. Elvileg egy szakszervizben megcsinálják a "felpörgetést", esetleg még "okosban" is, ami olcsóbb: egy Merci szerelő házhoz viszi a laptopján a szoftvert, és kb. 5.000 Ft-ért megcsinálja. A tapasztalatom az, hogy viszont a kifejezetten óracsoport javításra  szakosodott műhelyek elzárkóznak az ilyesmitől, még akkor is, ha előre pörgetésről van szó, mert félnek a provokációtól.

 

Én végül is lefotóztam a régi óracsoportot a csere előtti km állással, aztán, ha valakit érdekel (senkit nem érdekel, legfeljebb azt, aki megvenné a kocsit), megmutatom neki. Az a fontos, hogy TE tudd, hogy áll a futott km. a szerviz periódusok miatt, az meg egyszerű matematika... :-) 

Előzmény: Johnny09 (374055)
Johnny09 Creative Commons License 2018.09.03 0 0 374055

Sziasztok!

W168-ban óracsoport csere volt, mert az index vezérlése meghalt. Az új órában viszont lényegesen kevesebb van, mint amit a kocsi futott. Úgyhogy most előre kellene tekerni az órát... Erre milyen megoldás van? Külföldi fórumokon írták, hogy ott a márkaszervizben nem állítják át a használt órákat. 

fhusimiki Creative Commons License 2018.09.03 0 0 374054

Természetesen nem a hosszú csereperiódusú olajat akarom beletölteni (rosszat linkeltem), hanem ennek az olajnak a normál változatát, ha jó bele.

Előzmény: mica-r (374052)
barbon1 Creative Commons License 2018.09.02 0 0 374053

Köszönöm szépen

Előzmény: Smafu.w126 (374051)
mica-r Creative Commons License 2018.09.02 0 0 374052

Szerintem 229.1 elég. Gondolom nem akarsz long life intervallummal cserélni.

Előzmény: fhusimiki (374049)
Smafu.w126 Creative Commons License 2018.09.02 0 0 374051

Előzmény: barbon1 (374048)
Smafu.w126 Creative Commons License 2018.09.02 0 0 374050

A motor egyben van a tartállyal.

Előzmény: barbon1 (374048)
fhusimiki Creative Commons License 2018.09.02 0 0 374049

Sziasztok!

 Motorolajcsere előtt áll a dízeldodzsemem (W 168 1,7 CDI 90 LE, 2000 decemberi).Sajnos a neten nem találok érdemi infót arról, hogy melyik MB specifikációnak kellene megfelelnie a belevaló olajnak. Valaki szerint a 229.1, valaki szerint a 229.5 a megfelelő. Én a FUSCH olajválasztója alapján a TITAN Supersyn LONGLIFE SAE 5W-40 olajat tölteném bele.https://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=details&prod=18485 Mennyire jó választás ez?

Esetleg merjem beleönteni a Mannol Extreme 5W 40 olaját?

 

barbon1 Creative Commons License 2018.09.02 0 0 374048

Köszönöm szépen. Megnézem,bár nem emlékszem ott tartályra.Lehet,hogy az oldalkárpit mögött van,ugyanis a motor és az elektronika ott van,ha jól rémlik?

Előzmény: csabais (374043)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!